انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: صندوق نظرات و پیشنهادات
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
سلام خیلی خیلی ازمدیرای عزیزسایت متشکرم بخاطرزحماتی که متحمل میشن تااعضابه راحتی به اطلاعات موردنظرشون برسن نظرخاصی ندارم ولی اگه سایت یه فروشگاه مثلالوازم شکارولوازم یدکی سلاحهای مختلف رو داشته باشه وقابلیت ارسال به جاهای مختلف خیلی خوبه
با نظر آقا كيوان در مورد فروشگاه رسمي و نيز جامع و با حوزه فعاليت گسترده و تنوع محصولي*كاملا موافقم و نيز اينكه ساماندهي و شكل گيري همراه با تنوع فعاليت بيرون از انجمن داشته باشيم.مثل خيلي از سايتها كه تنوع فعاليت دارن=هم فروشگاه-هم سايت آموزشي-هم برنامه كوه پيمايي و طبيعتگردي و گاها حتي كوهنوردي و كويرنوردي و غيره دارن.خب بدليل تنوع خدمات-انواع سليقه ها رو هم جذب ميكنن...من بهتون قول ميدم اگه همين روال فعاليت انجمن باشه و بخواين همين صحبتها و ارسالهاي مرتبط با مسئله شكار(البته صحبتها و ارسالهاي مشروع و معمولي-نه ارسالهاي افراطي و غير متعارف) رو هم محدود كنيد و فعاليت معطوف و محدود به تيراندازي با سلاح بادي و غيره باشه(فضاي يكنواخت و كسل كننده و البته محدود به يك سليقه)-همين تعداد ارسال و كاربر فعال و بالاخره موثر در روند پيشروي انجمن رو هم از دست ميدهيد و تايپكها صرفا جاي احوال پرسي اعضا ميشه.بايد در عين تامين تمام سلايق*به انجمن انرژي و جنب و جوش و انگيزه فعاليت بدين...نه اينكه همين ته مونده نفسش رو هم بگيريد و از حالت عمومي(تامين تعدد و تنوع سليقه هاي قانونمند و مرتبط و نيازهاي علمي تمام اعضا و نيز جذب كاربرهاي مهمان به عضويت و فعاليت موثر در انجمن)به حالت اختصاصي و محدود تبديلش كنيد.در ايني كه بايد بجايي برسيم كه همه رعايت بعضي مسائل فرا انجمني(قانون و حساسيتهاي درون جامعه)و نيز فضاي دوستانه و صميمي انجمن رو مد نظر داشته باشن و نيز در ارسالها همه جوانب رو در نظر بگيرن و رعايت كنن**شكي نيست.اينجوري انشاالله دوستاني هم كه دلخور شدن-كم كم برميگردن و فعاليتشون رو افزايش ميدن...چون مطمئنا اين بزرگواران هم مثل من و شما-دلشون با انجمن است...شك نكنيد كه هست.و منتظر تغييرات مثبت هستن*كه انشاالله اعمال و محقق ميشه و ثمره اش را خواهيم ديد.
سلام و عرض ادب خدمت کاربران و مدیران انجمن.Khansariha (8)
چند وقته که انجمن کمی خلوت تر شده واقعا این محسوس هست!

خواهش من از مدیران محترم اینه که آقا یه تاپیکی با عنوان عکس شکار باز کنید به خدا دلمون گرفت یکم بیشتر به فکر ما باشید (هستید,خدا خیرتون بده).
واقعا انجمن از این رو به اون رو میشه آخه یعنی چی که سایت خوبی مثل اینجا نباید تاپیک تصاویر شکار داشته باشه؟؟؟
شکار که ممنوعه کلی هم جریمه داره ما هم نمیریم شکار غیر مجاز. لااقل یه تاپیکی باشه عکس های خارجی هارو از اینترنت پیدا کنیم بزاریم اونجا غبار دلمون را توش بشوریم.
واقعا انجمن یه حس و حال تازه ای میگیره.

دوستان لطفا حمایت کنین بلکه موفق شدیم همچین تاپیکی باز کنیم.Khansariha (256)Khansariha (256)Khansariha (256)
Khansariha (8)Khansariha (256)سلام.گو اينكه شايد با نظر شما-همنظر نباشم(چون بنظرم راههايي با ايجاد حساسيت كمتر هم هست-كه بشه تا موقع*گذار از اين دوره زماني ممنوعيتها و حساسيتهاي عامه-انجمن رو سرپا نگهداشت و حتي بهتر از قبل) اما گمان نميكنم اگه به منبع و اينكه عكس مربوط به شكارهاي خارجي است و يا براي داخلي ها=به منبع و سال شكار اشاره بشه-مخصوصا بر مجاز بودن آن تاكيد بشه و نيز دوستان از گذاشتن عكس و مطالب مشكوك و تحريك كننده احساسات جمعي بپرهيزن-فرقي نميكنه در تمام تايپكها نبايد اينجور مطالب رو بذارن*مخصوصا تايپكي با چنين سرتيتر و عنوان موضوعي=عكسهاي شكار.(اگه همگي اين نكات رو رعايت كنن=ميشه-نميدونم*بنظر شما همه رعايت ميكنن؟.)...از نظر قانون جاري كشور كه گمان نميكنم مشكلي باشه*جهت گذاشتن عكس و فعاليت تايپكهاي اينچنيني(تا آنجا كه من ميدانم)-نظر طرفداران ظاهري و فقط جهت كلاس محيط زيست و ضد شكار هم با اينكه قابل احترام است اما اهميتي نداره....طرفداران واقعي(قديمي و جديد نداره) محيط زيست هم اينقدر درك لازم رو داشته و دارن(به همين خاطر دغدغه شون محيط زيست كشور شده و گاها زندگي شخصيشون رو فداي دفاع از آن كرده اند و گاها بهاي سنگين هم پرداخته اند بابتش)كه بتونن مسائل رو از همديگه تميز بدن...بهرحال تغييراتي بايد اعمال بشه-البته با شنيده شدن نظر همه دوستان عضو و جمع بندي نظرات و سلايق و راي اكثريت(البته در چارچوب قوانين و قوائد و نه هر سليقه و نظر اكثريت) و در آخر اتخاذ منطقي ترين-ممكن ترين و جامع ترين و قابل اجراترين(در چارچوب قوانين و با امكان اخذ مجوزهاي لازم) تغييرات پيشنهادي اعضا توسط مديران انجمن.مطمئنا اگه تصميمات با رعايت تمام جوانب و سلايق باشه-از حمايت جمعي تمام اعضا برخوردار خواهد بود و برخي دوستان پيشكسوت هم-وقتي فعاليتها و تغييرات و جدي و فعال بودن بخشهاي مختلف از جمله تايپكها رو مشاهده كنند*به انجمن باز خواهند گشت.فقط بنظرم در وهله اول-تحقق اين مسئله*يك ياعلي محكم و بلند از طرف مديران رو ميطلبه كه يك كمي فعالتر بشن و فعاليت انجمن رو گسترش بدن.Khansariha (8)Khansariha (256)
سلام به همه زحمت کشان و مدیران این انجمن.واقعا با ایجاد این انجمن خدمت بزرگی در حق ما علاقه مندان به شکار وتیراندازی کردین.در خصوص باز شدن صفحه ای برای قرار دادن شکار و تیراندازی با دوستان موافقم.درصورتی که فقط عکس های خارجی باشه.چون الان تو ایران شکار ممنوعه و ممکنه برا مدیران مشکل ساز بشه.ولی خب عکس از تیراندازی های تفریحی و مسابقه و ....... مشکلی نداره.عاجزانه خواهشمندم اگر امسال پروانه عرضه شد تاپیک تصاویر شکار احیا بشه و خواهشمندم اگر این چنین شد دوستان از قرار دادن تصاویر نامتعارف شکار خودداری کنند.چون یه افراد قانون مند مثل خودم با دیدن تصاویر شکاری که در اون بیش از تعداد مجاز پرنده شکار شده واقعا ناراحت میشیم.تشکرKhansariha (8)
بنده نیز با نظر جناب میرلوحی موافقم واقعا تصاویر شکار دراین سایت خالیه و میتونیم با قرار دادن تصاویر و فیلم های شکار در خارج از کشور این مسئله را حل کنیم.
البته اگه اشکالی نداشته باشه میتونیم تصاویر شکار سالهای قبل که با پروانه شکار انجام شده نیز در سایت قرار بدیم
سلام خدمت همه مدیران انجمن
همه چی عالی و خوبه به نظر من رسیدگی به سوالاتی که جواب داده نمیشه رو برنامه ریزی روش بشه بد نیست حالا به هرشکل که مدیران صلاح میدونند.
باتشکر و درود فراوان به همه اهالی انجمنKhansariha (256)
سلامی دوباره
دوستان به مواردی اشاره کردند که باید شنیده میشد و امیدوارم رسیدگی لازم انجام شود .
اما در رابطه با موارد فروش باید بگم قبلا هم عنوان ایجاد فروشگاه مدتی مطرح شد ولی به دلیل مشکلات زیادی که داشت تقریبا کنسل شد .البته جسته و گریخته کالاهایی با قیمت مناسب عرضه میشد و میشود ولی خیلی محدود . پیشنهاد من ابدا ارتباطی با ایجاد فروشگاه نداره بلکه اسانتر شدن ساز و کار فروش را شامل میشه .برای جبران هزینه ها هم( که اقا جلال اشاره کردند) همان راه کار وساطت فروش و خرید توسط سایت و دریافت درصدی از مورد فروش میتونه کمک حال باشه .( به شکل محدودتر کاری که سایتهایی مثل ایسام انجام میدهند را میشود در اینجا فقط در رابطه با اجناس مرتبط با طبیعت گردی و شکار و ... انجام داد . قطعا جبران هزینه ها هم خواهد شد )
در مورد کمرنگ شدن حضور دوستان و مقایسه اون با سنوات گذشته به نظر من امری طبیعی است . به هر حال مبحث سلاح به طور خاص دارای پیشرفتها و نواوری های جدید و به روز ( مثل اتومبیل یا سایر تولیدات ) نیست . در سال 2015 استفاده از سلاحهایی مثل موزر 98 و ... کاملا معموله با اینکه بیش از 100 سال از تولیدش گذشته ولی ایا امکان استفاده از اتومبیلهای 100 سال قبل هم وجود داره ؟ اینه که جای مباحثه و نواوری و ... نداره . یه سری موارد اساسی گفته شده که برای رفع نیاز تئوری و عملی هر کاربری کفایت میکنه .
حتی جدا شدن برخی از دوستان ( که به نظر من بیشتر عنوان فاصله گرفتن مناسبه به این دلیل که میبینیم به هر حال دورادور احول پرسی ها وجود داره )Khansariha (48) هم امری است عادی و زیاد مورد خاصی نیست . به هر حال اختلاف سلیقه وجود داره و به دلایلی هنوز نمیتونیم با همدیگه پای میز مذاکره بنشینیم . بنابراین بهترین کار کمی فاصله گرفتن هست . برای دستیابی به کارهای جدیدتر و ابداعات با توجه به اینکه در برخی کشورها مباشرت با سلاح تابع قوانین اسانتری هست و امکانات کار هم بیشتر و ارزانتر میشه از مطالب سایتهای معتبر خارجی استفاده کرد و به دوستان در اینجا و سایر انجمنها انتقال داد ( کاری که بعضی دوستان انجام میدن و دستشون هم درد نکنه )
با عرض سلام و خسته نباشید.Khansariha (8)
اول از همه یه عذر خواهی مبسوط داشته باشم به دلیل هدم حضورم .برنامه کاری فوری پیش اومد مدت 14 روز نبودم خدمت دوستان.ببخشید.دسترسی به نتم نداشتم متاسفانه.
و اما بعد.
بند دارم مطالب میخونم و ان شا اله در اسرع وقت یه جمع بندی کامل خدمت دوستان ارائه میکنم ان شا اله که بتونه در ارتقا سطح کیفی سایت موثر باشه.
لازم به ذکره که این پست بدون خوندن مطالب قبلی دوستان گذاشته شده و صرفا جهت عذرخواهی و عدم حضورم بوده.
یا علیKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
سلام........
ایجاد گروهها یا حتی رباتهای تلگرامی برای بخش های مختلف انجمن ...
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
لینک مرجع