انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: صندوق نظرات و پیشنهادات
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
باز سلام
بازهم ممنون از دوستانی که در بهتر شدن انجمن مارا یاری میکنند Khansariha (256)
البته آقا جلال بخوبی بعضی موارد را تبیین نمودندKhansariha (8)
فقط در موضوعات اخیر و البته تکراری چند نکته را به جمع بندی و نظرات عزیزان اضافه کنم اونم برای یادآوری البته خلاصه میکنم و اگر لازم بود توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد .
این انجمن مجازی یا گفت و شنودی با هدف فرهنگ سازی درضمینه شکار و تیراندازی و مسائل جانبی آن برای علاقه مندانش برپا شده و از قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران تبعیت میکند یعنی مطابق با تقویم رسمی کشور از نظر مناسبتها ، مذهب ، فرهنگ و میهن عزیزمان ایران همسوئی دارد و تاخت علیه این مبانی ممنوع هست (همان بحث سیاسی ) که قبلا هم موارد و جرائم آن اشاره شده
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

اما در زمینه ماموریت اصلی و هدفمان که همانا فرهنگسازی هست ما هنوز خودمان را نوپا میدونیم و بخوبی بر این امر واقفیم که از نظر فرهنگی و تبعیت از قانون توی این زمینه چه در رده های بالای مدیریتی و چه در بین خودمون و انجمن هنوز خیلی کار داریم و باید علاوه بر احترام متقابل و حفظ تمام سلائق اعضاء و پشت سر گذاشتن یکی یکی مشکلات راه های بسیاری داریم و تا رسیدن به جایگاه آرمانی فاصله ها داریم .
چون این انجمن دولتی نیست و خود جوش هست از اول با همین خود جوشی برپا شد با 10 نفر عضو و البته تفنگ بدست خخخخ Khansariha (8)
طبیعتا بخشهای ممکنه وجود داشته باشه که ما مدیران هم بعد از گذشت چندین سال تازه متوجه اشکلاتی در آن شدیم خب طبیعی هست چون اینجور کارها یک شبه به سرانجام نمیرسه و با گذشت زمان همه ما و اعضاء محترم در این عرصه هم کسب تجارب میکنند و هم به قوانین بیشتر آشنا میشوند و خلاصه پخته تر میشوند خاصیت چنین انجمنهای همینه که بمرور به مقصود خود نزدیک میشود
روزهای اول هرآنچه که فکر میکردیم و میکردند بدرد دیگر تیراندازان و یا شکارچیان میخوره بعنوان انتقال تجارب برایش تاپیکی باز میشد چون همه میخواستیم چیزی کم نگذاریم و بقولی همه اقشار را جذب انجمن کنیم خب این کار اون موقع مفید هم بود هرکسی حتی اگر با تفنگش لامپ تیرهای برق را میزد و یا مردم آزاری میکرد و یا در شکار رفتارهای ناشایستی را داشت با پیدا کردن انجمن ما و جواب گرفتن خیلی از سئوالاتش مشکلاتش را حل میکرد ویواش یواش بما و انجمن اطمینان پیدا میکرد و این میشد که دوستان دلسوز و همکاران با صبر و حوصله اشتباهای این عزیزان را با استدلال و منطق بهش گوشزد میکردند و درصدد اصلاح رفتاری وی بر میامدند مثلا ممکن بود کسی نیاز به یاد گیری تله و یا فلان ابزار شکار و ماهیگیری را میداشت خب طبیعتا دوستان مطلع می آمدند و میگفتند ولی بعد همکاران و دیگر دوستان از نظر فرهنگسازی نیز سعی میشد بطرف بفهمونیم که این استفاده ها و روشها خلاف بوده و ممنوع هست و بخاطر همینه که بیشتر این تاپیکها الان آرشیو شده اند و کمتر کسی سراغشان میرود
یک مثال که قبلا هم گفتم بزنم
روزی باتفاق مهندس سهیل رفته بودیم اداره محیط زیست برای یک کاری خب کار گره خرده بود و مربوط میشد به مجوز تفنگهای 5.5 بلاخره کار بالا گرفت و خواستیم با مسئول یگان استان جلسه ای بزاریم و توجیهش کنیم وقتی وارد دفتر کار آن مسئول شدیم تا اومدیم کمی مقدمه سازی کنیم و هنوز خودمان را معرفی نکرده بودیم که متوجه شدیم طرف داره یکی از سایتهای خودمان را نشون میده و استناد به یک گفته و عکسی از اون انجمن میکنه و شروع کرد برعلیه تفنگهای گازی یا همان PCP که اینها از خفیف بدترند و ال هست و بل ببین توی این عکس ساچمه بیل را چکارکرده؟!! آجر را ببین چکار کرده ؟!! دیوار را ببین و .... این که از خفیف بدتره و الا آخر ..... خلاصه اونجا بود که فهمیدیم خیلی از مطالب و گزارشات دوستان هم رصد میشه و هم به ضرر خودمان داره تمام میشه و باید جلوی خیلی از عکسها و گزارشات را بگیریم و یا در اون تاپیک هشدار بدیم که این روش باید مجوز داشته باشه درغیر اینصورت خلاف قانون شناخته میشود و به اصطلاح قانونمندتر بریم جلو تا انشالله به نتیجه مطلوب برسیم مطالب زیاد شدند پوزش می خواهم . فعلا Khansariha (256)
ممنون از شما . حق مطلب ادا شد. در این تاپیک من دو تا ارسال داشتم فقط و فقط به خاطر ادای دینی که نسبت به انجمن احساس میکردم . همین مقدار اندکی که یاد گرفتم مدیون دوستان خوب و محیط سالم اینجا بوده . مواردی که عنوان کردم به لحاظ جلوگیری از بروز مشکلاتی بود که ممکنه انجمن درگیر انها بشود و اگر موردی پیشامد کنه امکان فعالیت مجدد به سختی امکان پذیره . بحثهای محیط زیستی همانطور که علی اقا اشاره کردند مورد کاوش و پیگیری قرار میگیره و هیچ کدام از ما در اینجا نمیخواهیم که این جمع صمیمی دچار مشکل بشود . پیشاپیش از همکاری و همفکری دوستان بزرگوارم نهایت تشکر را دارم .
(2014-02-13 02:44 PM)MrParak نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام بنده نیز با گفته کاربر memo موافقم .
بنده در صفحه 752 مشاوره خرید سلاح بادی یک سوال کردم و یک پیشنهاد دوستانه دادم"آقای دکتر کلی بنده را با نوشته های محبت آمیزشون دلگرم نمودند. ببخشید ولی بنده با فرهنگ خودم هیچ مورد لودگی از هیچ کسی در این سایت ندیدم. حالا منظور ایشان دقیقا با کی بوده خدا داند و خودشون.
ضمنا من فکر میکردم این یک سایت مفید برای اطلاع رسانی و جمع شدن دوستان تیرانداز و شکارچی و عشق سلاح و طبیعت هست که مناسب عامه مردم هست ولی با صحبت های آقای دکتر به شک افتادم. یا بعضی ها خودشان را خیلی بالاتر از عوام مردم میدانند(باتوجه به سن یا تحصیلات عالیه یامهارت در رشته خاصی)که در این صورت میتوانند بروند با هم کیشان خود دمخور بشوند.یا اینکه از دیدن مطالب تکراری در سایت و خواندن آنها حوصله شان سرمیرود که باز هم میتوانند پرحوصله تر ها را جلو بیندازند . این که دلیل نمیشود بخواهیم شخصیت کس یا عده ای را تخریب کنیم.
بنده امین هستم متولد1364 از مشهد .تحصیلات هم فوقش دیپلم(کاردانی).
با تشکر از همه دوستان پرحوصله و بامحبت.
سلام مجدد یادم رفت پیشنهادم رو بدم.میخواستم پیشنهاد بدم تاپیکهای مشابه رو میشه باهم ادغام کرد و یک تاپیک منسجم تر ساخت برای بهره وری بیشتر از زمان و فضا نه اینکه فقط یک تاپیک باشه.مثلا:میشه مشاوره خرید سلاح و دوربین مناسب و متعلقاتش رو در یک تاپیک قرار بدیم تا کاربران برای دریافت جواب مجبور نباشند به چند تاپیک مراجعه کنند.البته این یک مثال بود و موارد مشابه دیگری نیز هستند.
باتشکر

آقای امین عزیز.

من که قبل از این که اون تذکر رو به طور کلی بدم گفتم منظورم به شما نیست.واقعا به نظر شما می شه یه تاپیک عنوانش مشاوره برای سلاح بادی باشه بعد توش درباره همه چیزی بحث کرد چون این جوری "صمیمی تر" می شه؟ یا هر تاپیک دیگه ای؟بنده به هیچ وجه خودم رو برتر از هیچ کسی نمی بینم.اینرو دوستانی که مدت زیادی من رو می شناسن می تونن شهادت بدن.چه اونهایی که حضوری خدمتشون رسیدم و چه اونهایی که در دو سایت نوشته های بنده رو دیدن.
همین الان شما فرمودین:
"در این صورت میتوانند بروند با هم کیشان خود دمخور بشوند"

خوب... الان این حرف شما چه جایگاه معنایی داره؟ بنده رو از حضور در انجمن منع فرمودید؟

اینجا به هیچ وجه بنا بر تخریب شخصیت نیست.مگر درباره کسانی که خودشون برای خودشون و دیگران شخصیت قایل نباشند و باری به هر جهت رفتار کنن که به هیچ وجه از طرف انجمن تحمل نخواهد شد.

ما به طور کلی در روز چند صد ارسال رو باید رصد کنیم تا در جای نامربوط پست نشده باشه،قصد سوء استفاده از کاربران توش نباشه، محتوی توهین نباشه، اسپم نباشه.... و طبعا خیلی از اقدامات صورت گرفته حتی به چشم شما و سایر کاربران عزیز نمی آد.ولی بعضی موارد هم برخوردها بعد از چندین بار تذکر خصوصی و علنی کمی قهر آمیزتره که شما اون لایه سطحی رو می بینید و فکر می کنید همیشه همینه.در حالی که واقعا این طور نیست.
پیش از قضاوت بهتر بود همه جوانب رو در نظر می گرفتید.

در آخر پیشنهادی که دادید وقت بسیار زیادی می بره ولی تا الان هم مقداریش انجام شده و بقیه اش هم ان شاءالله انجام خواهد شد تا تاپیک های تخصصی جامع تر باشن.
ممنون از همه دوستان که در بحث مشارکت فرمودند و سپاس ویژه از برادران بزرگوارم اقا جلال و علی اقا که حق کطلب رو بخوبی ادا کردند
در مورد تاپیک تصاویر هم به نظر من هم نیاز به یک تغییرات و خانه تکانی اساسی دارد
سلام بر دوستان گل و مدیران عزیز که برای این سایت زحمت های فراوان می کشن تشکر می کنن Khansariha (8)
من هم چند وقت هست می خواستم 1 پیشنهاد بدم جای مناسب پیدا نمی کردم ......
پیشنهاد من این هست اعضای سایت نتونن ایجاد تاپیک کنن درست مانند تاپیک فروش هر تاپیکی که می خوان ایجاد کنن مدیران برای اون شخص ایجاد کنن بار ها دیده شده فردی می یاد 1 تاپیک در موازات تاپیک دیگه باز می کنه و بعد دوباره توسط مدیران بسته می شه و .......
یادمه 1 بنده خدایی در عرض یکی دو روز چند تاپیک همه در یک راستا باز کرده بود از اخر هم ما نفهمیدیم بحث رو کجا ادامه بدیم ...... چی شد ....... کجا رفت !!!!!!!!!
دوست عزیز جهت احترام به کاربران سایت و حضور هرچه فعال تراونها در پر محتوا شدن سایت اجازه ساخت تاپیک به کاربران داده شده و البته متاسفانه همونطور که فرمودید شاهد مشکلاتی هم بودیم اما در مجموع محاسن این کار بیش از معایبسش بوده
ممنون از نظر به جای شماKhansariha (8)
با درود وتبربک به مناسبت فرارسیدن سال جدید ونوروز۱۳۹۳

یه موردی هست که چند وقته در سایت زیاد شده واون بالا بودن تاپیک های مربوط به خرید وفروش و نیازمندی وکلا بار بیزینسی تاپیکها

وارسالها در انجمن بالا رفته وتمامی ارسالها حول حوش خرید و فروش میچرخه و بار فنی و علمی ارسالها و تاپیکها به نسبت سالهای اولیه

کمتر شده، نمیدونم شاید گفتنی ها در رابطه با مسایل فنی و علمی تیراندازی و سلاح گفته شده ،یا علت دیگه ای داره،نمیدونم این نظر من

من بود ،البته بخش مربوط به خرید وبدست آوردن تفنگ وملزومات اون بخش محوری واساسی کارماست و لازمه لذت بردن از تیراندازی

وشکار داشتن تفنگ وساچمه و دوربین ورنج فایندر و...با کیفیت والبته با قیمت مناسب میباشد ولی نباید طوری بشه که این بخش تمامی

ارسالهای انجمن رو دربر بگیره ومسایل فنی وتخصصی کار کمرنگ بشه
.Khansariha (8)
راستی چت روم یا چت باکس نمیزارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(2014-03-18 11:05 PM)kooshan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راستی چت روم یا چت باکس نمیزارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام
مدت زمان زیادی انجمن صاحب چت باکس بود اما متاسفانه بدلیل سواستفاده برخی دوستان و رد و بدل شدن صحبتهای نامتعارف و غیر مرتبط با اهداف انجمن،این قابلیت رو تا اطلاع ثانوی از دسترس خارج کردیم.
مترصد این هستیم که یک چت باکس مناسب با توان بالاتر از لحاظ امکانات و مدیریت و نظارت خارج از انجمن تهیه کنیم.چرا که در صورت مشاهده موضوعات مطرح شده و حساسیت برانگیز برای نهادهای نظارتی، امکان پیتلر شدن خود انجمن وجود داره.
اگه امكانش هست كاربر پدرام را از محروميت خارج كنيد.
اگه توجه كنيد دو عدد از خريدهاي جديد بچه هاي سايت از پدرام هست و هر دوي بچه ها ابراز رضايت كردن.
گذشت از بزرگانه.مديران محترم تجديد نظر شما باعث خوشحالي و همچنين جلب اطمينان بچه ها جهت خريد از ايشونه.
اگه اشتباه نكنم اسم كاربريش pedramxxx هست.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
لینک مرجع