انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: صندوق نظرات و پیشنهادات
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
شــــــــــــــــــــــــــکار


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام ودرود وخسته نباشید خدمت دوستان یه سوال داشتم نمیدونستم کجا مطرح کنم اینجا میپرسم . چرا دیگه عکسهای شکار گذاشته نمیشه تو سایت؟ Khansariha (256)
سلام
دوست عزیز مدتی هست که شکار با محدودیت قانونی مواجه شده و کنترل عکسها هم مشکل و تصاویر بی مورد در خصوص شکار نیز مورد پیگرد میتونه قرار بگیرد و دردسرهای نیز بهمراه دارد . Khansariha (8)
سلام و خسته نباشید . حیف شد من نمیتونم برم شکار برا همین با عکسهای سایت حال میکردم . به امید روزی که فقط شکار قانون مند صورت بگیره .
مدیر ارشد ممنون از پاسختونKhansariha (256)
با سلام خدمت دوستان گرامی
بنده انتقادم از اینه که چرا واقعا بعضی از دوستان به هم دیگه احترام نمیزارن و در ثانی به جای پاسخ بهه سئوالات اعضا در پی ضایع کردن آنها هستند.فکر میکنم هدف ما از عضویت در این سایت فراموش شده ، بعضی ها واقعا نمیدونم دنبال چی میگردن تو این سایت ؟؟؟ به دنبال پست و مقام؟؟؟ یا به دنبال کمک به هم نوع خود؟؟؟ پرسیدن عیب نیست بلکه نپرسیدن عیب هست... از همین جا از بعضی از دوستان خواهش میکنم زمانی که وارد انجمن میشود و میخواهد پاسخ دوست دیگری را بدهند فقط برای یک لحظه مقام خود را فراموش کنند و تصور کنند که دارند به برادر خود پاسخ میدهند...این نکته هم قابل ذکره که اگر کسی چیزی را میدانست قطعا سئوال نمیکرد...در این جا هم جا داره از تمامی دوستان و بزرگوارانی که به رشد و ترقی این انجمن کمک میکنتد و جواب سئوالات دوستان را با نهایت رعایت احترام و گشاده رویی می دهند واقعا تشکر میکنم. عذر میخوام وقت گرانبهای شما عزیزان را گرفتمKhansariha (8)
آقا سلام
تاپیک عکس های شکار را دوباره راه بندازید
این درخواست خیلی از کاربراست.
حداقل همون عکسای سالهای قبل دوستان رو قرار بدین
با سلام خدمت دوستان. بارها دوستان تقاضا کردن که تاپیک تصاویر شکار راه بیفته و بارها هم توضیح داده شده که بنا به دلایلی این امکان وجود نداره. دوستان اینو با اطمینان بهتون میگم که این سایت از طرف پلیس فتا و محیط زیست رویت میشه. این موضمع برای خیلی از دوستان محرز است. حال با توجه به اینکه شکار از هر نوع (چهارپا و پرنده) ممنوع شده ما هم باید به این قانون احترام بذاریم و دنبال شکار و گذاشتن عکس شکارمون نباشیم. بنده خودم تفنگم رو فقط برای شکار خریدم اما با این اوضاع فعلا رو آوردم به تارگت و هدف زنی. امیدوارم اون دوستانی که تقاضای باز شدن تاپیک شکار رو داشتن متوجه عرایض بنده شده باشن.
دوستان عزیز هنوز اون مسیله قبلی کامل حل نشده و گاها بعضیا پیگیر اون مسیله میشن،به نفع خودمون(شما و ما)هست که چنین تاپیکی موجود نباشه.
هنوز یادم نرفته که بخاطر یک حیوون(که شکار شدنش هم کاملا اشتباه محض بود و خودمون هم محکومش کردیم و برخوردی داشتیم که دیگه طرف این کارو نکنه)کم مونده بود ملت بیان تقاضای اعدام اون دو نفر رو بکنند.پس سری که درد نمیکنه دست قصاب نباید دادش Khansariha (399)
Khansariha (8)
سلام خدمت مدیران یه پیشنهاد داشتم شکار تو ایران که ممنوع ونمی شه تو سایت عکس گذاشت لااقل یه تاپیک عکس شکار های خارج از کشور رو ایجاد کنید تا دوستان عکس های شکار های خارج از کشور رو قرار بدهند بخدا خسته شدیم شرمنده سرتون رو درد آوردمKhansariha (8)Khansariha (8)
سلام خدمت مدیران محترم سایت یه پیشنهاد داشتم اگه امکانش هست تاپیک تصاویر شکار وتیراندازی خارج از کشور رو رابندازیم فکر نکنم که مشکلی داشته باشه شرمنده که سرتون رو درد آوردمKhansariha (8)Khansariha (8)پست قبلیم انگار که حذف شد دوباره پست زدم
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
لینک مرجع