انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: هاتسان اسنایپر 125
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
باسلام.این تاپیک رو باز کردم تا دوستانی که این سلاح رو دارن تجربیاتشون رو اینجا مطرح کنن.این سلاح قدرتی برابر اسنایپر 135 داره اما مجهز به سایلنسر قنداق کامپوزیت و بند و دوپایه می باشد.دوستانی که 125 معمولی و 135 رو داشتن از سلاحشون ناراضی بودن اما ظاهرا در اسنایپر ماشه مشکلش برطرف شده.اکثرا از لگد بسیاربالای سلاح ناراضی هستن.اما در اینترنت و خصوصا یوتوب ریویو های بسیار خوب و عالی از این سلاح وجود داره البته کالیبرشون 6.35 هست که در ایران ممنوع هستش.به هرحال دوستانی که 125 اسنایپر رو دارن(فقط این مدل نه مدل معمولی)گروپها و محاسن و مشکلاتش رو اینجا بیان کنن.
[تصویر: Hatsan_125_sniper_b_enl.jpg]
لگد بسیار زیاد-عدم دقت حتی با ساچمه سنگین باراکودا-کیفیت پایین الیاژ قطعات جوابگوی لگد سنگینه این تفنگ نیست.عدم کارایی سیستم انتی شوکی که شرکت سازنده داره تبلیغشو میکنه.
من یه اسنایپر نو در مغازه داشتم که قرار شد با یه دیانا کارکرده معاوضه کنیم.
بعد از چک و چونه و معلوم شدن اختلاف مبلغ و توافق نهایی , اومدیم اسنایپرو تحویل بدیم. Khansariha (214)
از کارتن در آوردیم و کاور نایلونی اونو بازکردیم و با زحمت زیاد مسلح شد و یه ساچمه هم گذاشتیم توش. Khansariha (290)
اما ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ......... !
تا اومدیم تستش کنیم هرچی ماشه رو کشیدیم شلیک نکرد . Khansariha (367)
بالا پایین کردن ضامن ماشه هم ثمری نداشت تا بالاخره معامله به هم خورد.
ولی چون یه طرف معامله دیانا بود نمی شد از خیرش گذشت و نقدی خریدمش. Khansariha (219)
بعد از رفتن مشتریها تفنگو بازکردم و دیدم ماشه اون گیر کرده و به سادگی درست شد.
بعد این قضیه بود که تصمیم گرفتم اونو به قیمت خرید ردش کنم بره و دیگه هیچ مدل رنجر نمیارم.
ببخشید که طولانی شد!!
این مسئله باعث شد که اطمینانم از نامرغوب بودن این برند کامل بشه . این نظر منه و شاید بعضیها از این مدل راضی باشن (البته بعید میدونم Khansariha (115) )
دوستان اين تفنگ يه غده سرطاني هستش وزن زياد - لگد در حد جفتك قاطر - دقت پايين - به كار بردن توان زياد براي مسلح كردن - كيفيت پايين قطعات - سيستم ضامن ضعيف و امنيت پايين و موقعي كه من شليك ميكردم بعد حدود 100 يا شايدم بيشتر يه صداي ناجوري از داخل تفنگ ميومد انگار كه ميخاد قطعات از هم باز بشه Khansariha (290)
این از همون تفنگها نیست که میگفتند : مژده ... مژده... قویترین تفنگ بادی جهان قدم به ایران گذاشت؟Khansariha (266)Khansariha (266)Khansariha (266)
ممنون. در ضمن مارکسمن همون دکتر خودمونه.
به نظرم طرحی جالبی داره...تنها چیزی هست که من رو گول میزنه تا بعضی وقت به سرم بزنه نگاهش کنم...خخخخخـ! فکر کردید میرم رنجر میخرم؟
چرا همونه حبیب جان.
توی جنگ افزار مقایسش کرده با 350 و گفته که فنرش دوبرابره مگنومه...پایین صفحه هم با فونت 250 زده قویترین تفنگ بادی بازار ایران.
طرف که ریویو میکرد گفته بود تعجب می کنم چجوری با این قیمت میشه تفنگی با این کیفیت و دقت و قدرت تهیه کرد...خلاصه وقتی معرفیش رو خوندم کلی خندیدم...
آقا یکی پیدانشد یک درصد هم شده از این قویترین اسلحه بادی دنیا تعریف کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
آخه گناه داره ها!!Khansariha (256)
سلام/من با این تفنگ که برا یکی از آشنایان بود با هم رفتیم شکار/لگد زیاد/دقت پایین/خلاصه دهنمون آسفالت شد تا تونستیم 5تا پرنده بزنیم/عکساشم تو تصاویر شکار و تیرندازی صفحه 125 هست
والا تو سایت یک کاربر با همین سلاح تو 50 تا 60متری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پست 1242 زحمت کشیدن و گنجشک زدن حالا یا فاصله رو اشتباه کردن یا تفنگ دقیقه.تو تاپیک کرال مگنوم هم گفتم من در نظر دارم اگر پولی دستم برسه یا این مدل یا کرال مگنوم رو برای شکار کبک و خرگوش بگیرم چون با این بودجه های محدود بیشتراز این نمیشه انتظار داشت اینه که میخوام دقیقا با نظرات دوستان بتونم انتخاب کنم.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
لینک مرجع