انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: هاتسان اسنایپر 125
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
چشم.والا برنامم اینه برای جمعه اگر برسم یه وقتی رو این قضیه برای ریویو و کورنو با تی اس 22 با این سلاح بزارم
به نظر من که سلاح قابل قبولی هست
(2013-02-05 01:52 AM)msrs نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به نظر من که سلاح قابل قبولی هست

تا معیار از قابل قبول بودن چی باشه دوست من Khansariha (399)
با سلام به همگی دوستان
خدمت اقا میلاد باید عرض کنم اول:مبارک باشه قیمتش رو هم میفرمایید ؟ دوم : بنده هم یکی گرفتم ولی اسنایپر نیست دست چندم هم بود دلیل گرفتن هم این بود که دنبال یه تفنگ با عقب نشینی زیاد میگشتم که بتونم یک سیستم ریکویل اساسی رو روش ازمایش کنم مرحله اول ازمایش موفقیت امیز بود یعنی میشه روی هر مگنومی مثلا 350 اجرا کرد وکلا شوک شدید وضربه منتفی میشه البته دوتا مانع وجود داره یکی ساخت دقیق با کمترین تلرانس با مواد اولیه مرغوب دومی هم تعویض قنداق چون اون بند و بساط تو قنداق فابریک جا نمیشه .
مرحله دوم هم تیونینگ هست که یکی از دوستان انجام داده بود وبنده پیگیر هستم اینم جواب داده که از تعویض فنر شروع میشه فنر 350 براحتی در ان جا میرود ولی نکته مهم این است که هنگام کوک کردن ،فنر تماما جمع نمیشود و حدودا یک پنجم از ان بلا استفاده است برای رفع این مشکل باید 10 حلقه از یک فنر دیگر برید و به ان اضافه کرد ( پس از سنگ زدن و صاف کردن )توجه داشته باشیدتکه فنر اضافه شده را هم به سمت داخل پیستون بیاندازید که بازی نداشته باشد . استفاده از هادی فنر یا بقول دوستان( لول فنر )بشدت توصیه میشود و از شدت ارتعاشات ان میکاهد استفاده از گریس در دوسر فنر هم باعث نرمی بیشتر خواهد شد .
مسئله ضامن که برای دوستان ناخوشایند است برای بنده دقیقا یاد اور چخماق تفنگهای قدیمی است که دقیقا در همان سمت حرکت اسلحه مسلح میشود در مورد ماشه باید یاد اوری کنم قابل تنظیم بوده و بعد از سرویس و روغنکاری (البته به میزان لازم ) اقدام به تنظیم کشش نمایید بسیاری از دوستان از روغنکاری دستگاه ماشه خود داری میکنند و حتی برایشان عجیب است در حالیکه ماشه نیز یک دستگاه مکانیکی است که اتفاقا بعلت حساسیت سلامت ان نیاز به سرویس و مراقبت دائم دارد ساییدگی و خوردگی قطعات ان کل تفنگ را بلا استفاده میکند یا خدای ناکرده موجب حادثه خواهد بود البته باید توجه داشت روغن زیاد یا گریس زیاد خود باعث اسیب به ماشه یا رها شدن بیموقع خواهد بود .نکته بعدی در این تفنگ اینست که بعد از مسلح کردن بعلت سیستم کواترو (اگر اشتباه نکنم) دیگر قادر به ازاد سازی فنر نخواهید بود برخلاف خیلی از تفنگها که با خم کردن لوله و ازاد سازی ضامن و ماشه میتوان فنر را بی سرو صدا به جای خود برگرداند. همین ماشه در عین سادگی ایمنی بالایی را بوجود میاورد که بنظر من یکی از نقاط قوت این تفنگ است .
بعداز انجام کارهای فوق نوبت تیراندازی رسید .تفنگ بسیار نرم و روان کوک میشدکه باعث تعجب میشود (اینجاست که میبینید فنر قبلی چقدر اشتباه بوده )از قدرت هم نمیدانم چه بگویم هر چه بگویم متهم به اغراق میشوم فقط بگویم دیگر کانال هوا با ورق 0/5 اون دور بر ها نماند که از دو طرف سوراخ نشود شما قدرت 350 را در نظر بگیرید یک سوم به ان اضافه کنید انشالله اقا میلاد انرا با فنر فابریک کرنو کنید بعد هم با تیونینگ ،من خیلی دلم میخواست کسی اینکار را انجام دهد . اینرا هم اضافه کنم واشر سر لوله بجای یک اورینگ ظریف که در اکثر تفنگها میبینیم یک واشر لوله ای قوی است که هم از طراحی هم از اندازه ان خوشم امد و به این سادگی ها خراب شدنی نیست .
در مورد ساچمه باید بگویم کمترین ان تی اس 22 است و نیاز به ساچمه سنگین دارد البته با تی اس دقت خوبی نداشت در حد زدن یک پاکت سیگار در 25 متری فکر میکنم با ساچمه خوب میشود دقت خوب هم ازان گرفت .
دوستان توجه کنند اینها تجربه من از این تفنگ بود که هنوز هم کامل نشده من نمیتوانم بگویم چون یک عده نتوانستند از ان استفاده کنند پس تفنگ بدی است شاید هر یک از ما راهی برای استفاده محصولی پیدا کنیم که حتی کارخانه بفکرش هم نرسیده !!شاید خیلی از دوستان یادشان نیاید ده پانزده سال پیش همین پیکان را تقویت میکردنددر رالی شرکت میکردند یادم میاید در اوایل دهه 90 تیم ایران خودرو با تقویت موتور پیکان (تبدیل به 2000 سی سی )با پلاتفرم جوانان در فرانسه جایزه برد!!!!! یعنی بهتر از پیکان نبود ؟؟ در انتها میتونم بگم این تفنگ به علت تبلیغات نادرست و ..... در ایران مورد بی مهری قرار گرفته از نظر کیفیت قطعات و ساخت وطراحی بنظر میرسد از متوسط بالا تر باشد منتظر تحقیقات دوستان هستیم البته عملی و کاربردی نه تئوری خصوصا اقا میلاد امید وارم یک ساچمه مناسب برای ان پیدا کنید البته نه برای فنر فابرکش !!بعد از کرنو گرافی انرا عوض کنید تا خدای نا کرده به عضلات شانه و ساعدتان اسیبی نرسد .به امید روزی که هر یک از ما یک محقق باشیم
(2013-02-05 11:58 AM)کوهنورد نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نرسیده !!شاید خیلی از دوستان یادشان نیاید ده پانزده سال پیش همین پیکان را تقویت میکردنددر رالی شرکت میکردند یادم میاید در اوایل دهه 90 تیم ایران خودرو با تقویت موتور پیکان (تبدیل به 2000 سی سی )با پلاتفرم جوانان در فرانسه جایزه برد!!!!! یعنی بهتر از پیکان نبود ؟؟ در انتها میتونم بگم این تفنگ به علت تبلیغات نادرست و ..... در ایران مورد بی مهری قرار گرفته از نظر کیفیت قطعات و ساخت وطراحی بنظر میرسد از متوسط بالا تر باشد منتظر تحقیقات دوستان هستیم البته عملی و کاربردی نه تئوری خصوصا اقا میلاد امید وارم یک ساچمه مناسب برای ان پیدا کنید البته نه برای فنر فابرکش !!بعد از کرنو گرافی انرا عوض کنید تا خدای نا کرده به عضلات شانه و ساعدتان اسیبی نرسد .به امید روزی که هر یک از ما یک محقق باشیم

با احترام

هیلمن هانتر در طول حیاتش فقط یکبار در سال 1968 میلادی در مسابقات رالی ماراتون لندن-سیدنی به مقام قهرمانی رسید .
و از زمان مونتاژ در ایران تحت نام پیکان در هیچ مسابقه بین المللی به قهرمانی نرسید چه میدانی وچه رالی ریسینگ .
و در 1985 میلادی زمانیکه بریتانیا ارسال قطعات را مسدود کرد و خط را بست و پژو جانشین شد ایران خودرو به ناچار چند سال از انجین و فنربندی پژو 504 در پلت فورم پیکان استفاده کرد که همانطور که شما به درستی اشاره کردید دارای حجمی نزدیک به 2 لیتر بود . که دارای بالانس بسیار نا مناسب و همچنین استهلاک زیاد قطعات جلو بندی بود و همواره وزن بالا روی محور جلو مشکلاتی ایجاد میکرد که این ایده اساسا" از افریقای جنوبی گرفته شده بود . از 1991 تا 2005 هم ایران خودرو تولید پیکان را با قطعات داخلی ادامه داد .
با پوزش از مدیران گرامی که جوابیه اینجانب خارج از مقوله سلاح بود اما تلویحا" خواستم به عوارض انرژی بالا در سازه متوسط اشاره کنم که در سلاح هاتسان 125 هم مشاهده می شود .
با سلام
من هم این سلاح رودارم و تونستم با اون کنار بیام و ازش لذت ببریم و بتونم اون چیزی که میخوام رو باهاش پیاده کنم
من با اسنایپر بهتر از مگنوم 350 کنار اومدم و این مشکل دیانا 350 نیست بلکه سلیقه من اونو پسندیده و بدنم و فکرم تونسته خودشو هماهنگ با علاقه من کنه
من هم ازش راضی هستم باید ببینیم دردراز مدت جواب میده یا نه اما واقعا برای شکار مناسبه و یه سلاح شکاریه.در اکثر ریویو های خارجی روی استفاده از ساچمه سنگین با این سلاح تاکید داشتند
با تشکر از توجه دوستان .باید به دوست تازه واردمان رومل خوشامد بگویم دلیل اینکه واقعه قهرمانی پیکان بیاد بنده مانده اینبود که یکی از دوستان بهمراه تیم در فرانسه حضور داشت وامروز نیز در المان در یکی از تیمهای اتومبیل رانی مکانیک است بگذریم .
از کاربران اسنایپر125 خواهش میکنم تجربیات خود را به اشتراک بگذارند یکی از چیز هایی که دیده میشود اینست که در بعضی موارد پس از چند شلیک بعلت شوک زیاد ناشی برخورد سیلندر به انتهای پیستون قنداق دوام نیاورده و ترک میخورد برای همین است که تیون کردن ان حتی در جهت کاهش قدرت توصیه میشود
(2013-02-06 11:14 PM)کوهنورد نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با تشکر از توجه دوستان .باید به دوست تازه واردمان رومل خوشامد بگویم دلیل اینکه واقعه قهرمانی پیکان بیاد بنده مانده اینبود که یکی از دوستان بهمراه تیم در فرانسه حضور داشت وامروز نیز در المان در یکی از تیمهای اتومبیل رانی مکانیک است بگذریم .
از کاربران اسنایپر125 خواهش میکنم تجربیات خود را به اشتراک بگذارند یکی از چیز هایی که دیده میشود اینست که در بعضی موارد پس از چند شلیک بعلت شوک زیاد ناشی برخورد سیلندر به انتهای پیستون قنداق دوام نیاورده و ترک میخورد برای همین است که تیون کردن ان حتی در جهت کاهش قدرت توصیه میشود


تشکر می کنم از خوشامدگویی و لطف حضرتعالی استفاده می کنم از تجربیات گرانبهای شما و دیگر دوستان متخصص .
ظاهرا" اتومبیلرانی هم کنار تیراندازی و سلاح علاقه مشترکمان می باشد . از سالهای دور البته .
با سلام و عرض ادب به دوستان عزیز
باید بگم که من به تازگی به عضویت این انجمن دراومدم و همینطور به تازگی یه زنجر 125TH خریدم، هیچ اطلاعاتی در مورد این سلاح نداشتم و حتی هنوز بعد از خرید تقریبا" 1 هفته هیچ تیری باهاش ننداختم ، از وقتی که وارد این انجمن شدم فقط دیدم که همه از این سلاح بد میگن و منم شدیدا" تو ذوقم خورده ، البته با توجه به توصیه خود فروشنده در مورد نبستن دوربین روی این سلاح ، من واسح یه دوربین هم گرفتم .
راستش رفته بودم یه گامو CRF whisper بخرم که فروشنده از قدرت و کیفیت و گارانتی این سلاح خیلی تعریف کرد و منو مجاب به خریدن این سلاح کرد ، اما دلم میخواد امتحانش کنم و تا هفته آینده هتمن این کارو میکنم و نظرم رو در مورد این سلاح میگم ، اما بازم میگم خیلی تو ذوقم خورده از این همه بدگوئی در مورد این سلاح .
ارادتمند
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
لینک مرجع