انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از بنجامین مارادور
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
داوید جان تست کردید چند تا شات میده فکر نکن بالا 3 خشاب بشه.درسته؟
بله عارف جان 33 شلیک.هم صداش زیاد میشود و هم دقتش خوب استKhansariha (8)
باسلام خدمت دوستان خوبم هفته پیش که با اقا مسیح رفتیم واسه تیر اندازی ساچمه های خودمو عوض کردم(jsb exact) و با اون شروع کردم به گروپ گیری ولی متاسفانه گروپم زیاد خوب نبود(اون چیزی که ار مارادور انتظار میره نبود) به هر حال ظهر اومدیم و فکر من حسابی مشغول بود و شروع کرذم تو سایت های خارجی که ماراردور داشتند دنبال دلیل این موضوع گشتم(تفنگ خوب ساچمه خوب تیرانداز بد(ولی خدایی نه به این اندازه خراب)پس ایراد کجاست؟)تو تمام پستها این نکته وجود داشت که هر کدومشون یه ساچمه متفاوت رو انتخاب کرده بودند واین برای من خیلی عجیب بود تا اینکه به چند خط برخوردم که نوشته بود(همه ساچمه های خوب با هر تفنگ در یک محدوده سرعت خاص دقت بالای خودشو داره )حرفش واسه من تازه و جالب بود و یه امتیاز واسه مارادور من بود یعنی میتونستم با تعیین سرعت خاص با ساچمه jsb دقت رو بالا ببرم ولی من که کرنو نداشتمKhansariha (226) پس موند تا امروز که از سر کار 3 ساعت زودتر اومدم دلو زدم به دریا و رفتم بیرون.با سعی و خطا و دست کاری سرعت به نتیجه رسیدم وقتی سرعتو یکم پایین تر میاوردم(فنر چکش رو 1 دور شل تر کردم البته 1/4 دور 1/4 دور فنر رو شل میکردم و 20 تا شات میدادم تا به این اندازه رسیدم که رو هم شد حدود 100 تا jsb) سرعت یکم کم میشد ولی دقت واقعا بالا میرفت .
در نهایت با این سرعت(فکر کنم 270 با 15.9) دقتم در حد لالیگا بالا رفت و شات های تفنگم هم رفت رو 60 تا و دو تا گروپ تو 16 متری گرفتم اینم عکساش که با ساپورت هستش در حالت خوابیده:
[تصویر: DSC00046.jpg]
[تصویر: DSC00048.jpg]
بعد از گروپ گیری سعی کردم کیل زون خودم رو پیدا کنم که تو فاصله 11 تا 40 متری در نوشابه رو از روی قطر کمش میزدم(بدون خطا) بعد هم یکم شجاعت پیدا کردم و چند تا پیتلر سیگار رو تو 40 متری چیدم وای چه لحظه ای بود پیتلرها رو با هر شات میتونستم بزنم(به جرات بگم تو این 1 ماهه که مارادور رو گرفتم فقط امروز باهاش خیلی حال کردم واقعا عالی بود شگفت انگیز بود واسه من) بعد هم با شورو نشاط امدم خونه واسه افطار خوب بچه ها دیگه ماجرا وتجربه ما از ماردور امروز خیلی زیاد شد امیدوارم روزه نمازه همتون قبول باشه فعلا تا تجربه دیگه
یا حق
اینم یک عکس زیبا از مارادور به خاطر زحمت عارف جان اما ای کاش پایه کوتاه برای دوربینت مینداختی.موفق باشی دوست خوب:[img]http://s2.picofile.com/file/6a0
مارادور زیبایی هستش-پورنگ جان 2 هفته ای هست که پایه ها رو عوض کرذم و کوتاه بستم
مسعود جان داداش پس این مارادورت چی شد؟نکنه هنوز نتونستی رامش کنی دادش.پچه ها روز جمعه که بیرون بودیم با مارادور و js دقت خیلی رضایت بخش بود(البته با منه بی تجربه) تو 50 متری در نوشابه میزدیم با این سرعت js خیلی خوب جواب داد حالا در انتظار کراسمن هستیم که شاید با یه گروپ شگفتی بیافرینیم(البته با این سرعت جدید تعداد شات به 70 رسیده که نمیدونید چقدر حسنه)
یا حق
(2011-08-15 04:33 AM)stivist نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مسعود جان داداش پس این مارادورت چی شد؟نکنه هنوز نتونستی رامش کنی دادش.پچه ها روز جمعه که بیرون بودیم با مارادور و js دقت خیلی رضایت بخش بود(البته با منه بی تجربه) تو 50 متری در نوشابه میزدیم با این سرعت js خیلی خوب جواب داد حالا در انتظار کراسمن هستیم که شاید با یه گروپ شگفتی بیافرینیم(البته با این سرعت جدید تعداد شات به 70 رسیده که نمیدونید چقدر حسنه)
یا حق
سلام عارف جان
فعلا که اون سواره ما شده! روز اول ازش گروپ گرفتم در حد شات گان!
ولی خدارو شکر مشکلش رو پیدا کردم این مشکل بی دقتی رو تو مارادورها میگن clipping.
اون قطعه ای که سر لوله اصلی بسته میشه کالیبرش خیلی خیلی نزدیک کالیبر ساچمس من اندازه زدم 6/1 میلیمتر بود یعنی فقط 0/6 میلیمتر از ساچمه گشاد تره ! تو خیلی از فرومها مردم به این مشکل برخورد کردند باید قطر اون سوراخ چیزی در حدود 7/13 میلیمتر بشه تا هم دقت عالی بدست بیاد و هم صدای تفنگ زیاد نشه . ونکته دیگه اینکه بستی که کپسول رو به لوله میبنده به هیچ عنوان نباید با لوله تماس داشته باشه و باید شما نور رو از دور اون ببینی. اگه تماس داشته باشه باعث میشه که موج سینوسی حاصل از ارتعاش لوله نامنظم بشه و دقت بشدت پایین بیاد. لوله این اسلحه باید مثل مدلهای FX و BSA کاملا در حالت فلوت شلیک کنه و اون بست فقط برای اینه که اگه ضربه ای به لوله خورد بتونه جلوی اونو بگیره.
فعلا وقت نکردم که سوراخها رو اندازه کنم ردیف که شد گزارش مفصلی خدمت دوستان خواهم داد.

این هم مراحل رفع مشکل clipping:

1
[تصویر: 1.jpg]

2
[تصویر: 3.jpg]

3
[تصویر: 4.jpg]

4
[تصویر: 5.jpg]

5
[تصویر: 6.jpg]

6
[تصویر: 7.jpg]

7
[تصویر: 10.jpg]

8
[تصویر: 12.jpg]

9
[تصویر: 13.jpg]
البته من هم روز اول با بنجامینم همین کار را مسعود جان انجام دادم. البته مال من مشکلی نداشت.تلفنی هم خدمتت عرض کردم. اما بدون اینکه مارادورم مشکلی داشته باشد همین کار را روی ان انجام دادم.Khansariha (8) روزه شک دار نگرفتم و خیال خو دمم راحت کردم ان زمان.شما هم انجام بده و خیالت را راحت کن برادر. البته لازم به ذکر میدونم بگویم در مدل قدیمی مارادور نیاز به این کار بود. اما کار از محکم کاری عیب نمیکند. البته پایه دوربین روی مارادور باید پایه کوتاه باشد. تا دقت عالی شود در هدف زنی.
این هم زدن کلاغ با بنجامین مارادور دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

این هم نمودار تنظیم مارادور در بهترین حالت البته این نمودار مال کالیبر 4.5 میباشدimportansma after only 20 shots, and with a 350 psi band of air I am able to get a dozen gun fills from one bottle fill (240 shots). Give it a try and let us know what you think. [تصویر: 12_fpe.jpg][تصویر: best.jpg][تصویر: better.jpg][تصویر: fastest.jpg][تصویر: good.jpg][تصویر: start.jpg]
این هم تصویری جالب از ساخت یک رگولاتور و تیون کردن بنجامین مارادور [تصویر: s2.picofile.cg][تصویر: s2.picofile.coimages.jpg][img]httesquemademonta.png[/img]

lajds.jpg[/img]
لینک مرجع