انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: تجربیات از بنجامین مارادور
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73
بهبه چه چیزیای جالبی تو این تاپیک مشاهده میکنیم دیانا 52 هم سطح با مارادور قرار میگیره .. برم فردا دنبال 52 که ممکنه مغازه دارها بیان این تاپیک رو بخونند و قیمت بره بالا Khansariha (399)

اقای عبدالرحمن اینجا یه بحث کاملا محترمانه هست و متلک شما هم ایندفعه به حساب نمیارم.
شما آزاد هستین نظرتون را بگین اما حق ندارین مسخره کنید
به هر حال گفتم جلال جان تفنگ بادی بادی است همشون برای هدف زنی و شکار کبوتر و گنجشک و نهایت خرگوش است. حالا یکی با قطعات تمام فلزی یکی فلز و پلاستیک. یکی زیبا یکی زشت. بعد از این همه تفنگ بازی من به این نتیجه رسیدم. اگر در بازار تفنگ ارزان و بی ارزش بود ایا این همه تنش و چه مارکی خوبه و یا چه مارکی بد است وجود داشت؟ این سخنم با دوستان میباشد.. پس این سخنان همه بازی است نهایت میشود هدف زنی و کبوتر زنی و گنجشک زنی. این همه تفنگ بادی ایا این تنشها باعث افتخار شد؟ یا اینکه مغازه دار و سازنده تفنگ بادی امد به ما جایزه داد؟ جز اینکه بعضی رفتارها باعث باز شدن روی دوستان به یک دیگر شد؟ چی اید ما و دوستان شد؟ لطفا دوستان بگویند از این تنشها چی اید ما شد؟ ان سوی دنیا یارو کارخانه تفنگ بادی داره و دارد دلار میشمارد این سر دنیا ما افتادیم به جون همدیگر. که چی بشود.؟ یک مطلب سر بسته به تمام دوستان هر کسی که خود را بخواهد در تفنگ بادی عالم نشان بدهد ضعف دارد از لحاظ تحصیلی و کمبود اجتماعی میدانید چرا چون میخواهد در این دنیای مجازی خود را از نظر شخصیتی ارضا نماید و احساس بزرگی نماید و خودش را راضی کند. در صورتی که ان سازنده دارد پولش را جمع میکند. اما ما در اینجا میخواهیم خودمان را مطرح کنیم انگار سازنده شاتل و دیسکاوری و بویینگ هستیم. نه دوستان حقیقت این است که اخرش تفنگ بادی است.حالا چه با کیفیت چه بی کیفیت چه زیبا چه زشت همشون دارند ساچمه پرتاب میکنن یا کج میره یا صاف میره تو هدف. همین. از مریخ هم نیامده. تفنگ بادی است. هر کس هم که عشق مطرح شدن در اجتماع را دارد با تفنگ بادی و یک سایت مجازی و 10 نفر اشنا شدن . مطرح نمیشود ان کسی مطرح است که باعث رفاه بشریت شده باشد ان کسی مطرح است که برای دینش و برای اثبات حق رفت در جنگ شهید شد.ان کسی مطرح است که جان انسانی را از مرگ نجات داد مثل دکتران. مثل مهندسان مثل محققان و... وگرنه تفنگ بادی اخرش یک اسباب بازی است و یک تفنگ بادی میباشد (این نوشته من کلی بود لطفا کسی به دل نگیرد) این نظر من از انتهای این اسباب بازی به نام تفنگ بادی بود. بچه بودیم تیرکمون بزرگتر شدیم تفنگ دیانا و چینی حالا هم شده پی سی پی همشون هم دارن همون ساچمه را پرتاب میکنند. فقط همین
جناب عبدالرحمن در مورد رمینگتون اختلاف قدرت یکی دو ژولی با 350 مسعله ی حیاتی بود حالا 20 ژول اختلاف قدرت مسعله ی مهمی نیست؟و همه چی ژول نمیشه؟؟؟
به نظر من دقت هاتسان و اوانیکس و سوماترا والتر 1250 و مارادور در یک سطحه و تفاوتش خیلی خیلی کمه.
شما به گروپ های گرفته شده توی 25 متری و 50 هاتسان و مارادور دقت کنید.چقدر تفاوتشه؟
بحث سر قدرت نیست من تعجب میکنم چرا عده ای دوست دارند سریع جبهه گیری کنند.من و اقا پورنگ خیلی محترمانه داریم تبادل اطلاعات و نظریه می کنیم اما بعضی ها متاسفانه دوست دارند توی هر چیزی چه اطلاعات داشته باشن چه نداشته باشن شرکت کنند .!!!!!!!!!

من بازم میگم حرف من سر قدرت نیست سر کارایی و کاربرد های هر اسلحه برای صاحب اون هست.اقا پورنگ به نکته قشنگی اشاره کردند

(ما خیلی ها هم علاقه به داشتن کلکسیون تفنگ بادی دارند. و دوست دارن همیشه جنسهای تک و زیبا و برند معروف داشته باشند و مثل یک بچه از انها مراقبت میکنند . تعصب دارند. مثل من. فقط همین. وگرنه ببخشید جون به جونش کنی تفنگ بادی است. همین. ممنون از دوستان)

به نظرم اصلی ترین تفاوت مارادور با هاتسان با ایوانیکس با سوماترا با ایر آرمز در همین نکته نهفته استKhansariha (8)
ممنون جلال جان از همینجا به تمامی کاربران قدیمی و چه جدید و چه کسانی که در اینده عضو سایت میشوند از همینجا اعلام کنم بنده اقا جلال را همانند یک برادر دوست دارم و احترام خاصی برای ایشان و علی اقا قایل هستم و خاک پای این دو عزیز میباشم. اگر روزی اقا جلال و علی اقا از دست کسی برنجند من یکی تا قیام و قیامت وی را نمیبخشم. من ارادت خاصی نسبت به این دو بزرگوار دارم. من یک نفر جلال جان خاک پای شما هستم و ارادت دارم به شما Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
پورنگ جان البته به نظر من اینا اسمش جنگ و جدل نیست اسمش تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات هست.
اگر نبودن همین سایت ها اصلا دوست های خوبی چون شما پیدا نمیشد.
به نظرم این بحث ها باعث میشه تا کسانی که تازه به این دنیای پر رمز و راز پا گذاشتن با دید بهتر عمل کنند و دیگه نخوان مثل ما تجربه اندوزی کنند.من خودم موافقم بحث و به چالش کشیدن هستم اما به شدت مخالف مسخره کردن و لوده بازی و لودگی کردن هم هستم.
یه اتفاق جالب امروز افتاد که گفتنش خالی از لطف نیست و میخام تفاوت دید من و شما که به مقوله تفنگ بادی به دید حرفه ای نگاه میکنیم با یه فرد عادی را نشون بدم.
امروز داشتم یه بسته جی اس بی می خریدم یه یارو هم داشت یه 52 تی 05 میخرید.به من گفت وای تو 28 هزار تومان داری میدی ساچمه.بیا از این ایرانی ها 700 تومانی ببر .منم بهش گفتم به نظر من این تفنگ با ماشه تی 06 بخر بهتره بعد خندید گفت یعنی میخوای بگی اون ماشه نرم تره.من با ماشه سفت تر حال میکنم.دیدم طرف کلا هیچی از تفنگ نمی فهمه باهاش وارد بحث نشدم یه دوربین 60 تومانی در پیت هم خردی با یه پایه دو تیکه و چند تا بسته ساچمه ایرانی .وقتی داشت می رفت بیرون بهش گفتم حواست به دوربینت و تفنگت باشه.
خوب این طرف میره و هرچی زور میزنه نمی تونه تفنگش را تنظیم کنه بعد میگه دیانا چرته .
اما ما با بحثامون با کل انداختنامون با گروپ گیری هامون با علم ناقصمون و با تجربیاتمون محیط هایی را فراهم کردیم که راحت افراد می تونن به انتخاب صحیح و درست دست پیدا کنند .
در اخر از همه تشکر میکنمKhansariha (8)
شما سرور مایی پورنگ جان.شرمنده میکنید.
مطمئن باش من هیچ وقت از دوستان گلی چون شما نمی رنجم.خصوصا توی این مسائل .Khansariha (8)
عبدالرحمن به خاطر اینکه این محیط آروم و این تبادل نظر کاملا دوستانه و محترمانه بنده و جناب پورنگ عزیز و به احترام مخاطبان و خوانندگان عزیز با فرمایشات سراسیمه و پر تنش شما که هدفتون کاملا مشخصه ،خراب نشه از جواب دادن به شما خودداری میکنم
آقایون و اساتید شما که درباره همه چیه این مارادور بحث کردین .. هزینه نگهداریش چی ؟؟؟
--------------------
اساتید اگه میشه درباره هزینه نگهداری مارادور هم کمی اطلاعات بدین ممنون میشم .
مثلا برخی از pcp ها باید با کپسول شارژ بشه و واسه تلمبه تبدیل باید بخری ... همین کپسول خودش کلی هزینه هست ..
که باز شارژ کردن خودش کلی دنگ و فنگ داره .. برا صداشون باید از صداخفه کن استفاده کنی و یه چیزایی مثل این ..
اینو میخوام بدونم
کدوم بصرفه تره ..................................... خودتون بگیرید منظورمو
(خواهشن اون بحث رو هم ادامه ندین )
اقای عباسی عزیز کلا اسلحه های پی سی پی یه سری هزینه های نگهداری مثل خرید و تعویض اورینگ دارند.که البته نسبت به فنری خیلی کمتره.
در مورد باد کردن این اسلحه و کلا پی سی پی ها دو راه وجود داره.
1:راه کم هزینه در کوتاه مدت و سخت استفاده از تلمبه هست.
2:راه پر هزینه و البته ماندگار و راحت خرید یه کپسول و شارژ اسلحه با اون کپسول.

راه دوم بهتره به شرطی که جایی سراغ داشته باشی این کسپول را برات پر کنهKhansariha (8)
من هم با شما جلال جان کاملا موافقم. اما مگر همان شخصی که چنین خریدی میکند ایا میداند سایت چی است. ؟ 90 درصد خریداران بی اطلاع هستند. من هم دوست دارم تبادل نظر شود. من هم در اکثر سایتهای خارجی میچرخم و میخوانم و مطالب را کپی میکنم در کامپیوترم و خودم تست میکنم . اما بعضی از دوستان وقتی تریل ان پی را معرفی میکنی میبینید که چه رفتارهایی از خودشان نشان دادن و هنوز هم با اینکه ثابت شد باز هم دست از لجاجت بر نمیدارن. و میخواهند بگویند خودشان وارد هستند و دیگران هیچ نمیدانند. من از اینگونه اعمال ناراحت میشوم زیرا اینگونه افراد تمامی تجربیات و تمامی نوشته های سایتهای خارجی و داخلی و تمام ازمایشات را مبخواهند کذب جلوه بدهند. و خودی نشان دهند. و حسادت انها به گوش من از طریق دوستانشان نسبت به من میرسد. اینگار من باعث جلوگیری از اختراع انان شدم. و یا انان داشتند ماهواره تحقیقاتی میساختند و من امدم جلوی کار انان را گرفته ام . من در یک کلام میگویم تفنگ بادی خریدش بنا بر توانایی مالی افراد میباشد. و اطلاعات انان. که انهم فروشندگان اینقدر خوب مخ خریدار را تو فرقون میریزن که ما کاری نمیتوانیم انجام دهیم بعد از گذشت 3 سال و مشخص شدن تمامی ایرادات رنجر فنری هنوز فروش دارد و روزی 10 نفر از این برند خریداری مینمایند. پس به نظر من ما نباید بخاطر اینکه دیگران راهنمایی شوند باعث کدورت هم شویم. هر کسی هر چی که دوست دارد میرود ومیخرد. مثلا من از وایرخ 90 خوشم امد اگر بگم وای روی دست وایرخ تفنگ نیست این کار اشتباه محض است شاید 40 نفر از وایرخ خوششان بیاید 60 نفر بدشان بیاید. ممکن است خیلیها از گامو خوششان بیاید خیلیها از رنجر 125 پس به نظرم اخر این نوع برخوردها و تنشها در بین دوستان فقط باعث کدورت میشود چون 90 درصد مشتریان مغازه دارها بی اطلاع هستند و یا سلیقه و توان مالی انان باعث خرید گامو و رنجر میشود همانگونه که تفنگ چینی 30 هزار تومانی برای خیلیها که میروند و ان را خرید مینمایند با کلی ذوق وشوق میباشد. و حالی که با ان بعضی ها میکنن خیلیها با تفنگ بادی 3 میلیونی هم نمیتوانند بکنن. به هر حال من مخلص همگی هم میباشمKhansariha (8)
خوب عزیز تمامی pcp ها رو میشه بدون دردسر (دنبال تبدیل و این چیزا نیفتیم ) با تلمبه شارژ کرد ؟
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73
لینک مرجع