انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: پروانه شكار
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام،دیروز هم عرض کردم و امروز با تحقیق بیشتر به نتایجی در مورد قانون بیمه شکارچیان رسیدم که چون با داشتن پروانه شکار معنی پیدا میکنه صلاح دونستم اینجا مطرح کنم که شاید به کار کسی بیاد،سال 93که اکار سهمیه تحویل گرفتم از فروشگاه برگه بیمه نامه 5ساله مسولیت مدنی شکارچیان به قیمت 27000تومان هم بمن دادند که اگر خدای ناکرده در شرایط شکار طبق پروانه صادره اونسال فردی تصادفا مورد اصابت فشنگ شلیک شده از اسلحه من قرار گرفت،هزینه درمان و دیه فرد شاکی رو بیمه پرداخت میکنه.امسال با توجه به افزایش سقف دیه و اینکه دو ماه از فصل شکار مصادف با ماه حرام (دیه دوبرابر )شده اقدام به افزایش سقف بیمه و دریافت الحاقیه کردم.
با تحقیق از مرکز بیمه ایران شهرمون متوجه شدم بیمه اولیه من به همراه تعداد زیادی اسلحه دیگه در نمایندگی شماره 7377 بیمه ایران واقع در قزوین صادر شده،از بیمه مرکزی قزوین شماره تماس مالک این دفتر نمایندگی رو گرفتم و در حین صحبت فهمیدم خودشون هم شکارچی هستن و اتفاقا تو شکارگاه دنبال کبک بود که من تماس گرفتم.(صدای باد شدید هم میپیچید).گویا ایشون طبق قرار دادی که دارن با قیمت خیلی کمتر نسبت به جاهای دیگه اقدام به صدور این بیمه نامه میکنن.5ساله حدودا بین 60 تا 70 هزار تومن.البته بسته به مدت مانده از اعتبار جواز حمل اسلحه مبلغ قابل کسره.قرار شد ایشون الحاقیه من رو صادر و فکس کنن و من هزینه رو کارت به کارت کنم،ضمنا طبق سیستم بیمه پس از دو روز میتونم از دفتر بیمه شهرم استعلام صحت بیمه نامه رو بگیرم.
با اجازه مدیران شماره اقای کاکاوند رو اینجا قرار میدم که از دوستان اگر کسی مایل بود (ضمن تحقیق و استعلام از جاهای دیگه ؛به عرایض من اعتماد نکنید که شاید اشتباه شنیده و گفته باشم) با ایشون هم تماس بگیره و بی دلیل هزینه زیادی پرداخت نکنید.09122814259.اقای کاکاوند.دفتر نمایندگی 7377بیمه ایران ،شهر قزوین
سلام به همگی دوستان منم امروز بالاخره با هزار مصیبت از استان همسایه (اردبیل )پروانه شکار کبک گرفتم شنبه هم به امید خدا پروانه ابزی از شهر خودم(استارا )میگیرم
(2016-10-20 11:40 AM)amin.faraji نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الانم که میگن کلا pcp های که با برگه سبز گمرک وارد نشدن پلیس بخاد گیر بده اسلحه بگیره وقتی برگه سبز نداشته باشی دیگه با خداست اسلحه پس گرفتن!!! در صورتی که فروشنده های داخل فاکتور نمیدن چه برسه به برگه سبز جدا از این قانون 40j که گذاشتن.

آقا این برگه سبز چی هست؟منظور همون فاکتور پی سی پی هست؟شنیدم امسال به پی سی پی پروانه ش کبوترسانان میدن.کسی رفته دنبالش؟کسی تونسته بگیره؟
سلام،برگه سبز برگه ایه که نشون میده این وسیله از راه قانونی و با پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور شده.همون برگه ای که 99% اجناس خارجی موجود در مغازه ها ندارن.یا کلا قاچاق یا مسافری وارد میشن و به ندرت برگه سبز دارن.
سلام این اقای کاکاوند که فرمودید یکی از بهترین نمایندگی بیمه تو شهر ماست که من ماشینم همونجا بیمه میکنم خودشم از شکارچیهای بنامه
درود خدمت دوستان
در مورد پروانه شکار در استانهای البرز تهران و همدان
اگه کسی از دوستان اطلاع داره لطفا خبر بده که امسال پروانه شکار تو این استانها میدن یا خیر
(2016-10-21 03:14 PM)sadeghhutsan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان سلام . بالاخره مجوزی یا چیز دیگه ایی به تفنگ 5.5 نمیدن که خیال ما راحت باشه ؟!
خدا شاهده میخوایم بریم یه گنجشک بزنیم میترسیم .
بالاخره مجوزی یا چیزی قانونی دیگه ایی باشه خیلی خوب میشه .
دوست عزيز
بارها و بارها توي انجمن گفته شده شكار با سلاح بادي ممنوع هست فقط يه چند سالي بطور آزمايشي براي گنجشكسانان صادر شد و بعد هم كلا حذف شد
(2016-10-22 07:50 AM)esmaeil1356 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2016-10-21 03:14 PM)sadeghhutsan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان سلام . بالاخره مجوزی یا چیز دیگه ایی به تفنگ 5.5 نمیدن که خیال ما راحت باشه ؟!
خدا شاهده میخوایم بریم یه گنجشک بزنیم میترسیم .
بالاخره مجوزی یا چیزی قانونی دیگه ایی باشه خیلی خوب میشه .
دوست عزيز
بارها و بارها توي انجمن گفته شده شكار با سلاح بادي ممنوع هست فقط يه چند سالي بطور آزمايشي براي گنجشكسانان صادر شد و بعد هم كلا حذف شد
ارسال قبلی پاک شد .
اقا عذر خواهیKhansariha (8)Khansariha (48)
با سلام خدمت دوستان عزیز
امروز مدارک رو تحویل دادم برا پروانه شکار سه شنبه تحویل میدن
اینم از وضع پروانه امسال عملا یک ماه ازش پایمال شد
عجب از کار این محیط نیستی ها .... یه پروانه میخوان بدن دل ملت رو خون میکنن
سلام به همگی
خوزستان که این پنج شنبه جمعه که گذشت دومین هفته شکار بود و برای بعضی ها که آشنا بودن و پروانه رو مستقیم از خود محیط زیست یا دفاتر پیشخوان خاصی گرفتن ، هفته سوم بود !
برای ما هم دومین هفته بود که تونستیم بدون نگرانی و با خیال راحت به بیابان بریم و چند تیر در کنیم
جالبه یه روزش که مشغول تیراندازی بودیم یه موتوری اومد نزدیکمون و با دست مارو نشان داد و پشت سرش بچه های شکاربانی
با یک فروند ماشین پراید اومدن ! و ما هم بیخیال پروانه هارو نشان دادیم و رفتن و این طور بود که تیر مخبر زحمت کش به سنگ خورد ، دنبال شکار اضافه و خارج از پروانه هم یکم تو درختا و اینور اونور گشتن و چیزی دسشون رو نگرفت Khansariha (95)

خلاصه انشالا که به همگی خوش بگذره چه با پروانه چه بی پروانه

این بیمه شکارچیان هم که آقای کومان گفتن خیلی عالی هست و هرکی بگیره ضرر نکرده چون حادثه خبر نمیکنه
لینک مرجع