2017-07-08, 12:01 AM
سلام دوستان
من یدونه کپسول از سایت دیوار از شهرستان خریدم که برام پست شد .
کپسول ۴ لیتری با برچسب دراگر بود .
با مشورتی که با دوستان سایت انجام دادم همان اول فهمیدم که دستکوب است
روی سیلندر حک شده بود 300 بار فشار کاری و تست شده در 450 بار
دوستان گفتند که اعداد اصلی حک شده روی سیلندر با بتونه گرفته شده و اعداد جدید با سنبه کوبیده شده
البته بماند که با فروشنده تماس گرفتم و ایشان هم از این موضوع بی اطلاع بود و نهایتا پس ندادم.
رنگ روی سیلندر جدید بود که آن را تراشیدم و صحت صحبت دوستان تایید شد .
البته شیر ورود و خروج نصب شده روی سیلندر هم یک شیر متفرقه بود
چند نکته هنگام خرید توجه داشته باشید
برگه تست معتبر داشته باشه
برچسب نصب شده روی سیلندر بر عکس رو به پایین باشد (مثلا برچسب کپسول دراگر روبه پایین باشه)!!!!!
در شیر اصلی که من دیدم معمولا اهرم باز و بست شیر در بالای شیر نصب شده
رزوه ی خروجی شیر که به کیت شارژ وصل می شود در داخل آن است
در آخر باید بگم نکاتی گفتم قطعی نیست
من یدونه کپسول از سایت دیوار از شهرستان خریدم که برام پست شد .
کپسول ۴ لیتری با برچسب دراگر بود .
با مشورتی که با دوستان سایت انجام دادم همان اول فهمیدم که دستکوب است
روی سیلندر حک شده بود 300 بار فشار کاری و تست شده در 450 بار
دوستان گفتند که اعداد اصلی حک شده روی سیلندر با بتونه گرفته شده و اعداد جدید با سنبه کوبیده شده
البته بماند که با فروشنده تماس گرفتم و ایشان هم از این موضوع بی اطلاع بود و نهایتا پس ندادم.
رنگ روی سیلندر جدید بود که آن را تراشیدم و صحت صحبت دوستان تایید شد .
البته شیر ورود و خروج نصب شده روی سیلندر هم یک شیر متفرقه بود
چند نکته هنگام خرید توجه داشته باشید
برگه تست معتبر داشته باشه
برچسب نصب شده روی سیلندر بر عکس رو به پایین باشد (مثلا برچسب کپسول دراگر روبه پایین باشه)!!!!!
در شیر اصلی که من دیدم معمولا اهرم باز و بست شیر در بالای شیر نصب شده
رزوه ی خروجی شیر که به کیت شارژ وصل می شود در داخل آن است
در آخر باید بگم نکاتی گفتم قطعی نیست