انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: دوربین مناسب pcp (سلاحهای بدون لگد)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
سلام خدمت دوستان و اساتید محترم...
من به شخصه جای این تاپیک را خالی دیدم!!!
و با اجازه دوستان اگر صلاح بدانند این موضوع در این بخش باشد.

من از اساتید و کسانی که خود pcp دارند و یا تجربه ای دارند می خواهم از انجایی که این صلاح لگد ندارد مارک دوربین و قیمت را بیان کنند تا کسانی مثل من که زیاد تجربه ندارند استفاده کنند.
تشکر
[/align]
باسلام،
خیلی موضوع خوب و به جایی است .

برای تفنگ های غیر فنری ، ( co2 - pcp ) بهتره از دوربینی استفاده بشه که برای رنج شلیک تفنگ مناسب باشه و بتونه تو اون فاصله زوم و کیفیت تصویر و شفافیت خوبی ارائه کند.

چون تو این تفنگها لگد و ضربه ای روی دوربین وارد نمیشه میتونید از خیلی از دوربین ها استفاده کنید. ولی برای پی سی پی که رنج بالا و دقت خوبی داره بهتره از دوربین استفاده بشه بتونه تو 100 تا 120 متری زوم و شفافیت خوبی داشته باشه .

بهترین سایز دهنه دوربین هم به نظرم 40 هست که با همه تفنگها همخونی داره و خیلی بزرگ ، سنگین و شکستنی ( از کنار) نمیشه .

Khansariha (8)
علی
برادرم یک دوربین با مارک norika به گمونم بود که بدل از نوریکا اصل اما واقعا کیفیتش خوب هست که چراغ هم داره و بعلاوه اش محاصبه مسافت هم داره و خیلی وقته روی وایرخ 80 بسته است و تا الان هم صفرش بهم نخورده! بنظرم واسه pcp خوبه اما 4*32 است!!!
البته ابن تاپبک"چه دوربینی مناسب سلاح شماست" رو دوستمون ایجاد کرده بودن قبلا و موازیه اما به دلیل نداشتن فنر در PCP و در نتیجه نبودن لگد دوربین های نرمال هم میتونه استفاده شه برای این نوع چیزی که میتونه مهم باشه کیفیت دوربینه که لذت تیراندازی رو از بین نبره و همچنین زوم خوبی دارا باشه به دلیل اینکه برد PCP بیشتر از فنری هست.
من با توجه به شفافیت ،قابلیت تصحیح پارالکس، رتیکل خوب با میلدات و قابلیت روشن شدن رتیکل و میلداتها و زوم بالا و صد البته قیمت مناسب نسبت به انواع مشابه موجود در ایران دوربین 6-24 تاسکو را پشنهاد میکنم.
(2011-11-15 08:53 PM)aghajoon نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
من با توجه به شفافیت ،قابلیت تصحیح پارالکس، رتیکل خوب با میلدات و قابلیت روشن شدن رتیکل و میلداتها و زوم بالا و صد البته قیمت مناسب نسبت به انواع مشابه موجود در ایران دوربین 6-24 تاسکو را پشنهاد میکنم.

6*24 زوم و دیدش برای pcp و از این لحاظ که بردش زیاده کم نیست؟
منظورم 6*24-50 یعنی زوم از 6 تا 24 متغیر
دوستان هر کس میتواند چند مدل قیمت مناسب و کیفیت خوب مناسب pcp قرار دهد.
تشکر
منم با رحمان عزیز موافقم برای خرید دوربین pcp فقط نتها مساله که مهم هست قدرت هزینه هست!Khansariha (8)Khansariha (214)
اصلا" اینطور نیست دوستان اینکه چون اسلحه لگد نداره دوربین خوب عمل میکنه این نظریه درستی نیست
دقت در دوربین بزرگترین فاکتور هستش که خیلی از دوربینها فاقد ان هستن .
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
لینک مرجع