انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی بنجامین دیسکاوری
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
با سلام :
بنظرم این تفنگ حقیقتا ناشناخته مونده در حالیکه تیراندازی باهاش خیلی راحت و لذت بخشه . شاید یکی از دلایلش اینه که زیر 40 ژول قدرت داره و نمیشه تیونش کرد تا قدرتش افزایش پیدا کنه ولی دیدم مخزنش رو بزرگتر میکنند خیلی هم جالبتر میشه و تعداد شاتها خیلی بالا میره . نکته ظریفی هم که در مورد این تفنگ دیدم اینه که هیچوقت ندیدم کسی برای فروش بذاره و دسته دومش نیست !!!!!!!!!خخخخخخ
(2014-09-04 12:09 AM)کوهنورد نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام :
بنظرم این تفنگ حقیقتا ناشناخته مونده در حالیکه تیراندازی باهاش خیلی راحت و لذت بخشه . شاید یکی از دلایلش اینه که زیر 40 ژول قدرت داره و نمیشه تیونش کرد تا قدرتش افزایش پیدا کنه ولی دیدم مخزنش رو بزرگتر میکنند خیلی هم جالبتر میشه و تعداد شاتها خیلی بالا میره . نکته ظریفی هم که در مورد این تفنگ دیدم اینه که هیچوقت ندیدم کسی برای فروش بذاره و دسته دومش نیست !!!!!!!!!خخخخخخ

سلام دوست عزیز. اگر کل تاپیک رو مطالعه فرموده باشید متوجه خواهید شد که این تفنگ به چند روش قابل تیون و افزایش قدرت است که به دنبال ان تعداد شات کمتری را به شما خواهد داد. ولی در مجموع سلاح مظلومیه خخخخ.
(2014-09-03 11:51 PM)royall نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2014-09-03 11:41 PM)sajadrs نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به نظر اساتید این سلاح واقعا از وایرخ 100 دقیقتر هست؟؟!

من متوجه نمیشم چرا همه ی دوستان قصد دارند سلاح های مختلف رو با وایرخ مقایسه کنند Khansariha (290)
وایرخ یک سلاح تارگتی و رگوله است که طراحی خیلی عالی داره و قیمتش هم 7 تومن میشه !!
دیسکاوری هم در نوع خودش سلاح خوبیه و بخاطر لوله ی بلندش دقت خوبی داره،خوش دسته،سبکه و ... و 2.600 قیمتشه !
Khansariha (8)

من شرمندم اقا محراب Khansariha (8)
ولی جالبه مضمون یکیه خخخ
دوست عزیز
شاید به علت این باشه که وایرخ 100 یکجوری میزان و حد سنجش شده
چون هم با کیفیت هست هم دقیق
(2014-09-06 10:33 PM)zahhak نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوست عزیز این تفنگ به چند روش قابل تیون و افزایش قدرت است که به دنبال ان تعداد شات کمتری را به شما خواهد داد. ولی در مجموع سلاح مظلومیه خخخخ.
با سلام :
راستش منظور من از تیون افزایش چند ژول بیشتر نبود ، شاید خیلی خلاصه گفتم .
یه بنده خدایی ، ای-تی لانگ رو به 90 ژول رسونده (البته با شات محدود ) و بسیار هم کار امد و دقیقه . منظور من این بود با توجه به متریال خوب و لوله نسبتا بلند ، خوب میشد یه 50 ژولی ازش درمیومد . اگر چه همینطوری بعنوان یک تفنگ متوسط هم دوست داشتنیه . من اگر دیسکاوری بخرم اولین کاری که بکنم ،اینه که یک قنداق شکیل براش بسازم چون قنداق خودش خیلی ضد حاله !!!!!
دوستان هر تفنگی را باید در مقوله و توانائی های دیده شده از سوی سازندگان مورد ارزیابی قرار بدیم .
مثلا چند هدف اولیه در ساخت همه تفنگهای بادی وجود دارد که به اذعان صاحب نظران اغلب طراحان از این دریچه به موضوعات نگاه میکنند
1- برای اهداف تارگت
2- برای اهداف هانتینگ
3- برای اهداف بازی و دفع افت
4- قیمت
هرکدام از این نکات خود فصلی را برای مقایسه و ارزیابی میتواند به خودش اختصاص دهد .Khansariha (214)
سپس از حیث این منظر به کیفیت کار و سایر موارد مثل متریال ، زیبائی، خوش دستی و غیره ..... میپردازند
همیشه تو ریویوهای ایرگانزی از این منظر نیازهای خریداران و مشتریان را مورد سنجش قرار میدهند و بخشهای مورد نیاز دیگر تفنگ از قبیل ساچمه ها و حتی دوربینها را نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار میدهند .
لذا وقتی صحبت از دیسکاوری میکنیم من از این منظر بهش نظر میدهم
1- برای تارگت و مسابقات تا 85% جوابگو میباشد بطور مثال برای مسابقات بنج رست 25 متر دریافت نمره حداقل 210 از 250 مسابقات را محتمل هست و یا با تمهیدات و تغییراتی میتوان این توانائی را به 90% و حتی 95% هم رساند یعنی دریافت نمره بیشتر از 230 البته این دیگه به خیلی چیزها برمیگردد.
2- برای هانتینگ و شکار با قدرت 32 تا 34 ژولی یک حد نسبتا خوب و مکفی را دارد و 90% شکارهای احتمالی و متداول سایر تفنگهای بادی را در بر میگیرد
3- برای بازی و دفع افت نیز 100% توانائی و رضایتمندی را در برمیگیرد
4- از نظر قیمت جهانی (حدود 400 دلار با تلمبه) بنظرم بسیار قیمت مناسبی دارد ولی از نظر قیمت در اینجا مثل خیلی از تفنگهای دیگه متاسفانه گرون درمیاد
اما بعنوان نظرات کلی برای دیسکاوری
از نظر سنجش در چهار گزینه ضعیف ، متوسط ، خوب ، و عالی در باره نکات مثبت تفنگ دیسکاوری میتوان بصورت کلی اینگونه اظهار نظر کرد.
برای متریال چوب و فلز (خوب) ، کیفیت طراحی و ساخت (خوب) ، زیبائی(خوب) ، سبکی(عالی) ، کم استهلاکی(خوب) ، کم مصرفی و پرتی باد (خوب تا عالی) ، بالانس وزنی ( خوب) ، شارژ راحت با تلمبه(خوب) ، تعداد شات حدود 30 عدد (حد متوسط ) ، دقت ( خوب تا عالی) و ...... را میتوان اشاره کرد
از نظر نکات منفی شاید از نظر عموم تک شات بودن ( بدون خشاب) بیشترین نکته ای باشد که بتوان به آن اشاره کرد هرچند من باهاش مشکلی ندارم خخخخخ . فعلا Khansariha (8)
با سلام :
علی آقا ممنون از نظر کارشناسی و دقیقتون . فقط یک نکته ای یادتون رفت و اون هم دقت عالی ، ولی در مسافت پایین البته منظورم بدون دوربین با مگسک خودش .
حالا یک سوال : بنظرتون میشه مخزنش رو با انواع در دسترس مثل ای تی تعویض کرد یا بعلت فاصله کم لوله و مخزن امکان پذیر نیست ؟
ممنونم دوست من در نظرات اضافه کردم Khansariha (8)
چون مخزن و بدنه یکپارچه هست نمیشه به این راحتی تعویض کرد ولی میشه بهش مخزن اضافه کرد Khansariha (8)
این نمونه کار هست برای دریافت آدرس روی عکس کلیک کنید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بسلام آقا علی به نظرت میشه از کمک جلو موتر هوندا به عنوان مخزن اضاف برای دیسکاوری استفاده کردحقیقتش مدتیه درگیر این موضوع هستم که مخزن به زیرش مثل عکس بالا بهش اضافه کنم اگر کارعملی بشه به نظرت چند شات بهش اضافه میشه .
خیر داداش...امکانش نیست

کمک فنر موتور تحمل فشار به اون زیادی رو نداره

شما میتونی یه مخزن هاتسان خرید کنید و با تراش دادان یک رابط به مخزن اصلی متصل کنید

از لوله های هیدرولیک بدون درز هم میتونید استفاده کنید ولی کمی سنگین میشه...البته از لحاظ مالی ارزون میشه...
کمک فنر گوشته 6 میل داره هم خیلی سنگین هست هم از لحاظ قطر خارجی به مخزن دیسکاوری نمیخوره 28 هست. ولی از لحاظ تحمل فشار تو 200 بار از نظر من از مخزن هاتسان خیلی محکم تر هست ولی ولی هر مخزن دست سازی رو باید بعد ساخت داد برگه تست گرفت وگرنه هیچ ارزشی نداره از،هیچ لحاظ. بهترین کار این هست لوله استیل 316 مرغوب بگیرین به همون سایز تانک فابریک مخزن بسازین بعد تست بگیرین بعد استفاده کنین با خیال راحت.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
لینک مرجع