انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: موتورهای مخصوص کوه و بیابان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
(2012-02-17 11:49 PM)severus snape نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2012-02-16 11:35 AM)Intervention نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان من در حال حاضر يک crm روغن تنه سفيد رنگ دارم
اون زمان که موتور را تازه ميخواستم بخرم و تازه خريده بودمش چند تا موتور ديگه از جمله لانزا 225 و ax1 رو هم امتحان کردم
ax1 موتور خيلي خوبي هستش و جايي شما را نمي ذاره و بسيار نرم و بي صدا کار ميکنه و مثل مبل راحتي ميمونه گازش رو هم بگيريد خوب راه ميره
اما به هيچ عنوان قابل مقايسه با crm اون هم هيچ مدليش نيست crm فوق العاده وحشيه و کلاچ رو که ول ميکني از زير پا ميخواد در بره و تا يکدفعه گاز بدي رو اسفالت هم بکس و باد ميکنه و در يک کلام ax1 را مي خوره کسي که crm سوار باشه هيچ موتور ديگه اي تو رده شاسي بلندها بهش حال نميده مگر اينکه يک هزينه سرسام اور بکنه
با لانزا هم دوبار کورس انداختم يک بار خودم پشت crm بودم و دوستم لانزا را ميروند و يک ...
بله دوست عزیز سی آر ام موسوم به ar یا طرح سوم از انجین طلایی ها واقعا آدمو یاد اژدها سواری میاندازه صدای دهشتناک (برای تنفس بهتر لاستیک خروجی اتوماتیک دود رو کمی تغییر دادم و اگزوزش باز تر هست) یه نکته که اکثرا نمیدونن یه در کنار رادیاتور و سیم گاز یه قسمتی هست که میشه با نیم دور برگردوندنش شتابش رو 20 درصد افزایش داد و برای تکمیل تنظیمش سر زوزن کارواتورش یه سیم سایز 1.2 میلیمتر بزارید میتونم بگم در مجموع تا 50 درصد موتور تیز تر و البته بسیار خشن میشه اگه اهل شیراز باشین موتوررو بیارین براتون تنظیم کنم.
Khansariha (8)
شاهین جان اون قسمتی که برای خروجی دود هست رو ما بهش میگیم کیپس که تقریبا همه موتورای دوزمانه داره که الکترو مکانیکی هست .
این قسمت تنظیم کننده خروجی دود هست که اکثر موتورها یا این قسمتش خرابه یا قطع هست و چندتا کار مفید انجام میده :
1- وقتی با دور موتور پایین حرکت میکنی مصرف موتور پایین میاد
2- صدای موتور کم میشه چون این دریچه نیمه بازه
3- باعث میشه موتور نرمتر و ملایم تر و بهتر کار کنه
یک قسمت برقی داره که به برق موتور وصله که نسبت به دور موتور دریچه خروجی دود رو باز و بسته میکنه و باعث شتاب و مکش دود بیستر از سیلندر میشه .
تقریبا یه چیزی مثل توربو
یه نکته در مورد قرار دادن یه تکه سیم داخل ژیگلور کاربراتور :
این امر باعث میشه سوراخ ژیگلور کوچکتر بشه که به گفته شما باعث شتاب بیشتر میشه اما آسیب های جدی به سیلندر موتور میزنه چون با کم کردن مصرف بنزین گرمای موتور بیشتر شده و سیلندر خشکتر کار میکنه یعنی اینکه باعث میشه رینگ بچسبونه ...
همیشه باید نسبت بنزین و هوا رو در نظر گرفت . هر کدوم کم یا زیاد بشه ضررهایی به همراه داره .

اینم برای اونایی که مثل خودم عشق crm هستن !!!!
[تصویر: 13445025691.jpg]
[تصویر: 13445026031.jpg]
[تصویر: 13445026321.jpg]
اینم یه dt200r ناز که 8سال پیش داشتمش و تیونش کرده بودم :
هم شاسی دست کاری شده بود هم سیستم اگزوز و هم سیلندرو سیستم برق
[تصویر: 13445027941.jpg]
البته بیشتر موتورای پیستی داشتم (cbr-bandit-gsxr-r1و ...) که اینجا جاش نیست وگرنه عکساشو برای دوستان قرار میدادم
در کل تریل crm و پیستی cbr و gsxr
سلام دوستان عزیز
موتورهای خارجی به خاطرهزینه بالایی که دارن برای همه قابل خرید نیستندیا داخل شهرممنوعه
این چندنمونه دستکاری شده یعنی موتورخراب اصلی خودش برداشته میشه وبه جای آن موتورهندا 125 .150.200 کارگذاشته میشه
شاسی موتورخارجی میخریم باقیمت 400 الی500 هزارتومان وبعدیه موتورهندامیندازیم روی شاسی ازلحاظ استهلام میشه 1 بیستم
هزینه خارجی من بادوستانم تمام تست هارا روش انجام دادیم.
[تصویر: 13445344551.jpg]
خدمتگذاردوستان

واما موتورهای خارجی برا ی دشت خوب باشه شامل
سی ار ام 250 هندا درچندمدل باقیمت تقریبی4 میلیون به پایین
تی اس ار200 سوزاکی
ارمیکس 250 هندا
دبییو ار250 و450 هندا
ایکس ار 200 و250 هندا
دی تی لانزا یاماها230 و225 و250
کاال ایکس 250 کاواساکی
تی تی ار 200 هندا
ایکس تی 250 یاماهاو125
بستگی به مدل انها وبودجه ادمها داره که کی داره یانداره
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوست عزیز منم عشق موتورم
الان dt 125 yamaha تمیزش گیر میاد ؟ من 10 سال پیش یکی داشتم واقعا برای تپه نوردی و آف رود عالیه .[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/img]
دوست عزیز maahmadi چندتا اشتباه توی پستتون دارین در مورد اطلاعاتی که گذاشتین
ttr هوندا نیست بلکه یکی از موتورهای شرکت یاماها هست .
rmx هم یکی از مدل های شرکت سوزوکی هست نه هوندا .

دوست عزیز savin یاماها 125 تقریبا خیلی قدیمی شده و کمو بیش نو یا تمیز اون پیدا میشه !!
یکی سال پیش توی شیراز یه دونه تمیزشو توی یکی از مغازه ها دیدم البته مدارک و پلاک داشت .
این موتور یکی از موتورهای ساده و قدیمی شرکت یاماها هست و سیستمی مثل موتورهای دوزمانه پیشرفته تر نداره
(2012-08-09 10:28 PM)AliBB نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست عزیز maahmadi چندتا اشتباه توی پستتون دارین در مورد اطلاعاتی که گذاشتین
ttr هوندا نیست بلکه یکی از موتورهای شرکت یاماها هست .
rmx هم یکی از مدل های شرکت سوزوکی هست نه هوندا .

دوست عزیز savin یاماها 125 تقریبا خیلی قدیمی شده و کمو بیش نو یا تمیز اون پیدا میشه !!
یکی سال پیش توی شیراز یه دونه تمیزشو توی یکی از مغازه ها دیدم البته مدارک و پلاک داشت .
این موتور یکی از موتورهای ساده و قدیمی شرکت یاماها هست و سیستمی مثل موتورهای دوزمانه پیشرفته تر نداره
بله درسته قدیمیه وسیستم خاصی هم نداره ولی من kmx 125 kawazaki داشتم و 150 رو هم تست کردم ولی هیچ کدوم مثل دی تی قدرت بالا رفتن از تپرو نداره kmx سیستم کیپس داره که شتاب خیلی خوبی داره ولی قدرت دی تی رو نداره و بیشتر برای مسیرهای هموار خوبه البته روی اسفالت بدلیل داشتن لاستیکهای آف رودی موقع ترمز زدن لاستیک روی اسفالت کشیده میشه و مسافت ترمز گیریش زیاده .
سپاس
(2012-08-09 11:44 PM)savin نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2012-08-09 10:28 PM)AliBB نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست عزیز maahmadi چندتا اشتباه توی پستتون دارین در مورد اطلاعاتی که گذاشتین
ttr هوندا نیست بلکه یکی از موتورهای شرکت یاماها هست .
rmx هم یکی از مدل های شرکت سوزوکی هست نه هوندا .

دوست عزیز savin یاماها 125 تقریبا خیلی قدیمی شده و کمو بیش نو یا تمیز اون پیدا میشه !!
یکی سال پیش توی شیراز یه دونه تمیزشو توی یکی از مغازه ها دیدم البته مدارک و پلاک داشت .
این موتور یکی از موتورهای ساده و قدیمی شرکت یاماها هست و سیستمی مثل موتورهای دوزمانه پیشرفته تر نداره
بله درسته قدیمیه وسیستم خاصی هم نداره ولی من kmx 125 kawazaki داشتم و 150 رو هم تست کردم ولی هیچ کدوم مثل دی تی قدرت بالا رفتن از تپرو نداره kmx سیستم کیپس داره که شتاب خیلی خوبی داره ولی قدرت دی تی رو نداره و بیشتر برای مسیرهای هموار خوبه البته روی اسفالت بدلیل داشتن لاستیکهای آف رودی موقع ترمز زدن لاستیک روی اسفالت کشیده میشه و مسافت ترمز گیریش زیاده .
سپاس
ازیادآوری شماممنون دوست عزیز
منظورم ازموتورهندا (موتورسی جیجی ) بود بامقداری تغیرات میشه یه موتورخوب برای دشت وکوه و......

سلام
این هم چندتاعکس موتوردست ساز خودم .شاسی موتورخارجی +موتورسی جی 125 سی سی Khansariha (136)
نام تمام این نوع موتورراگذاشتیم (کلتان)
[تصویر: 13448871931.jpg]
[تصویر: 13448872521.jpg]
[تصویر: 13448873041.jpg]
دوستان ارزون ترین atvرو که قیمت دارین چنده؟
دوستان ازxl125میشه برای آفرود سبک استفاده کرد؟
(2012-08-13 11:29 PM)salehpourtaher نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان ارزون ترین atvرو که قیمت دارین چنده؟

یه دونه است که موتور 125 داره اما ندیدم و قیمت هم ندارم.
ولی تو نمایشگاه سال پیش یه دونه 250سی سی بود که پنج تومن پولش بود و دفرانسیل عقب بود.
و یه دونه دیگه گه450سی سی بود و موتورشو تحت لیسانس(دقیقا یادم نیست تحت لیسانس کدوم شرکت،یاماها شاید)و دو دف بود که 9تومن قیمت داشت+یه وینچ هم روش بود.
اما چیزی که من برای موتور چهار چرخ ها دیدم اینه که پلیس اختیاری برخورد میکنه.
موتور سی آ اف ایکس 450 مدل 2010 مخصوص کوه و دشت .:
[تصویر: 13470985011.jpg]
موتورمثل این ندیدم تا به حال
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
لینک مرجع