2017-01-02, 12:14 AM
(2017-01-01 08:40 AM)babrkohestan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2017-01-01 03:25 AM)shat نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2016-12-24 05:02 PM)BERETA نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به همه دوستان دوست عزیز قضیه آفرود با شکار فرق میکنه اگه برای شکار مد نظرت هست و بتونی داخل شهر سوار شی روان 200 خوبه اگر برای بیرون از شهر میخوای xl 125 xl250 و هندا دیگری بهترین گزینه هستند که از تو این سه تا گزینه بهترینش xl125 و بعدی هندا دیگری ودر اخر xl 250چون بیشتر تو سر سیلندر ضعف داره و هزینش زیادتره نسبت به گزینه های دیگه سوالی بود در خدمتم
دوست من دوران xlها گذشته
اگه بخوای سوار همچین موتوری بشی باید یه ور خورجین موتورت همیشه لوازم و اچار داشته باشی
البته کسی که بیابون میره باید فکر همچیز رو بکنه
ولی من نظرم موردی هست که تعاونی محل کارم اورده
نامی 200qm
من موتور رو برای بیرون از شهر میخوام حالا شاید دوست داشته باشم یه دوری هم تو شهر بزنم
میشه لطفا فرق موتور افرود و شکار رو بفرمایید
برام جالب شد
البته اگه منظورتون کراس و تریل نباشه
چون من در مورد تریل صحبت میکنم
در مورد کاسکت نظرتون چیه
خودتون چی دارین؟
دوست عزیز, ایکس ال 125 موتوری نیست که دورش بگذره, اگه شما ایکس الی دیدی که مشکل داره بخاطر این هست که تعمیر کار خوب رو سرش نبوده, انجین خود ایکس ال پیچیده هست, من خودم یکی دارم, جمع کردنش کار هر کسی نیست, برقش یا گیربکسش, پیچیدس, واسه همین, انجینهای دیگه سوار میکنن, اگه بتونی, جمعش کنی, اوراقیش به موتورهای نو میارزه, من یکی گرفتم 3 ماه پیش, مزایده جبهه بوده, اوراق واقعی, 2 میلیون خرج کردم, خودم هم تعمیر کردم, ولی خوب چند بار انجینو باز کردم تا جمع شد, الان کیف میکنی سوار شی. ایکس ال سری اس جز شاهکارهای هندا هست.
اگه صفر کیلومترش پیدا بشه بالای 15 میلیون ارزش داره, البته بعضی نقاط کشور قیمت خیلی بالاتری هم میدن.
سلام به همه دوستان دوست عزیز ببر کوهستان درست میگه دوران اکسل برای کسانی که میخوان طبیعت گردی و شکار وسواری راحتی داشته باشند تمام نشدنیه مخصوصا xl125شش دنده واقعا شاهکاریه از شرکت هندا به خاطر شاسی سبک و خیلی مقاوم وطراحی خوبش که باعث میشه ساعتها سواری با اون خسته کننده نباشه بایه سری تغیرات در انجین خیلی عالی میشه البته همون انجین فابریک هم براحتی خراب شدنی نیست وسالها کار میکنه قضیه آفرود هم در تریل ها هست و هم در کراس ها موتورای ایرانی که اصلا مناسب این کار نیستند چون با اولین پرش شاسیش به احتمال 99 درصد میشکنه و خطر افرینه برای افرود تریل های ژاپنی از همه بهترند مثل هندا crfx250 یاماها wrfx250 کاوازاکی klx250 اینها نمونه 450 هم دارن ولی کنترل شون سخت میشه در شیب و ضد شیب یه فرد حرفه ای میخواد که بتونه سواری ازشون بگیره کلاه کاسکت هم برای افرود همون نمونه کراسی با عینک مارک ایندکس و ... برای شکار هم کلاه کاسکت معمولی چون بتونی به اطراف دید داشته باشی بنده فعلا یه کاوازاکی کادیکس دارم موتورای قبلی رو فروختم فعلا با این دوران میگذرونم