انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: موتورهای مخصوص کوه و بیابان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
داش Intervention خدا پدرتو بیامرزه که حرف دل منو زدی.کیف کردم با حرفات.اگه موتور میخوای سوار شی فقط crm بقیه رو ولششششششششششششششش..دقیقا انگار میخواد پرواز کنه موتوری که مثل ax 1 سروصدا نکنه به ادم لذت موتور سواریو نمیده.کیف موتور سواری به صدای زوزه ی اگزوزشهKhansariha (8)Khansariha (215)
[تصویر: qxvdsp5a8615r5wiyc7r.jpg] [تصویر: ox4mc7ws294v6sh2pwl.jpg] [تصویر: a7au1tfh711hwo29b6qt.jpg].اینم یه عکس از دوستم با kdx به افتخار بچه های سایت [تصویر: s8j9fol2c53ysw0ujo.jpg]
وقتی اینجا رو دیدم کلی حال کردم چون منم عشق موتورم
کراسهای سوزوکی (RM) همیشه یه سر و گردن بالاتر از بقیه هستند (نظر شخصی)
راستی تا یادم نرفته (از شدت هیجان) (البته شاید هیچ ارتباطی به اینجا نداشته باشه، ولی ببخشید Khansariha (8)) بعد از 2 سال دیروز موتورمو با یه مدل بالاتر عوض کردم
البته فقط واسه پیست Khansariha (219)
[تصویر: honda-cbr-1000-rr-2009-repsol_7.jpg]
دوست عزیز ax1 250 چهار زمانه هست و اصلا نباید با crm 250 دو زمانه مقایسه کرد!
شما وقتی میری سر خط استارت crm250 دوزمانه با یه موتور 450 چهارزمانه وایمیسه سر خط.
به نظر من اصلا crm مناسب شکار و مسیر طولانی آفرود نیست!بخاطر مصرف زیاد و دوزمانه بودن...بخاطر خیلی وحشی بودنش...بخاطر اینکه برای مسابقه خوبه داداش نه جاده خاکی و کوه و شیب معمولی!من degree , ax1 رو میپسندم منتها ax1 گلگیر جلوش توی سنگلاخ و شن و گل مشکل سازه...
به نظرم من بهرته راجع به موتور هایی بحث بشه که برای شکار و آفرود کارایی بیشتری دارند و کاربران هم قدرت خریدش داشته باشنKhansariha (8)
نه دوست عزیز منیه تا آر ام دارم به پای xxz نمیرسند. و کلا من نمیفهمم این بحث موتور های گپ چه ربطی به شکار میتونن داشته باشن Khansariha (8)
(2012-02-16 05:24 PM)repsol نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وقتی اینجا رو دیدم کلی حال کردم چون منم عشق موتورم
کراسهای سوزوکی (RM) همیشه یه سر و گردن بالاتر از بقیه هستند (نظر شخصی)
راستی تا یادم نرفته (از شدت هیجان) (البته شاید هیچ ارتباطی به اینجا نداشته باشه، ولی ببخشید Khansariha (8)) بعد از 2 سال دیروز موتورمو با یه مدل بالاتر عوض کردم
البته فقط واسه پیست Khansariha (219)
[تصویر: honda-cbr-1000-rr-2009-repsol_7.jpg]
اخ من کی یدونه از اینا بگیرم ای خدا البته ریپسون و سی بی ار هزار اینا نه چون خیلی سنگینه ولی یچیزی در حد 600 Khansariha (214)
amir جان قابل شما رو نداره داداش Khansariha (8)
(2012-02-16 09:26 AM)nakhjir نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درود بر شما دوستان عزیز

میبینم این مبحث دوباره جون گرفته Khansariha (48)

عارضم خدمت دوست عزیز حمیدآقا، موتور AX1 یه موتور شهری حساب میشه نه موتور بیابون و شل و گل.
یه نگاه به گلگیر جلوش بنداز ... به نظرت اگه توی گل گیر کنه چه اتفاقی میفته؟؟؟

هوندا یه محصول دیگه داره با همین مشخصات و مخصوص آفرود به نام Dgree همون انجین AX1 هست. البته انجین این رو روی AX1 گذاشتن.

اینم عکس از Dgree

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

نخجیر جان حرفتون رو در مورد گلگیر قبول دارم دوست عزیز ولی در مورد شتاب و سرعت نه dgree و نه crm به گرد پای ax1 نمیرسن اینو به شما قول میدم من crm نداشتم ولی با dgree مسابقه دادم باید عرض کنم dgree با وجود اینکه موتورش ماله ax1 است ولی به هیچ وجه نمیتونه به گرد پای ax1 برسه crm هم همینطور میدونین چرا فقط بخاطر آهرودینامیک بودن شکل و شمایل .dgree ax1و crm گلگیر جلوشون باعث میشه که باد سرعتشون رو کم کنه در کل فقط توی گل ولای رانندگی با dgreeو crm بهتره
با تشکر
(2012-02-13 03:26 PM)gorjimahalle نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

سلام دوست عزیز.اره موتورهای خوبین ولی به خاطر گنده بودنشون محدودیتهایی دارن که موتورهای دوچرخ ندارن.خیلی از جاهایی که موتور 2 چرخها میرن اینا نمیرن یا برعکس.من امسال توی نمایشگاه شکار و تیر اندازی قیمت کردم ولی دقیقا یادم نیست 4 یا 7 میلیون.[تصویر: vpw04f4rpirzlcm6yma6.jpg]
داش اینا 400 cc هستند قیمتشون هم یادم اومد سه میلیون و پنصد بود.البته اگه مارکهای معروف مثلا honda رو بخوای فکر کنم قیمتش سر به فلک بکشه

داداش ممنون از پاسختون ، ولی خیلی واسم جالبه ایجا رو ببینید ، احتمالاً اونایی که شما دیدید از برند معروفی بوده ( هوندا - یاماها - سوزوکی و . . . )
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

نظرتون درباره اینها چیه ؟
(2012-02-16 11:35 AM)Intervention نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان من در حال حاضر يک crm روغن تنه سفيد رنگ دارم
اون زمان که موتور را تازه ميخواستم بخرم و تازه خريده بودمش چند تا موتور ديگه از جمله لانزا 225 و ax1 رو هم امتحان کردم
ax1 موتور خيلي خوبي هستش و جايي شما را نمي ذاره و بسيار نرم و بي صدا کار ميکنه و مثل مبل راحتي ميمونه گازش رو هم بگيريد خوب راه ميره
اما به هيچ عنوان قابل مقايسه با crm اون هم هيچ مدليش نيست crm فوق العاده وحشيه و کلاچ رو که ول ميکني از زير پا ميخواد در بره و تا يکدفعه گاز بدي رو اسفالت هم بکس و باد ميکنه و در يک کلام ax1 را مي خوره کسي که crm سوار باشه هيچ موتور ديگه اي تو رده شاسي بلندها بهش حال نميده مگر اينکه يک هزينه سرسام اور بکنه
با لانزا هم دوبار کورس انداختم يک بار خودم پشت crm بودم و دوستم لانزا را ميروند و يک ...
بله دوست عزیز سی آر ام موسوم به ar یا طرح سوم از انجین طلایی ها واقعا آدمو یاد اژدها سواری میاندازه صدای دهشتناک (برای تنفس بهتر لاستیک خروجی اتوماتیک دود رو کمی تغییر دادم و اگزوزش باز تر هست) یه نکته که اکثرا نمیدونن یه در کنار رادیاتور و سیم گاز یه قسمتی هست که میشه با نیم دور برگردوندنش شتابش رو 20 درصد افزایش داد و برای تکمیل تنظیمش سر زوزن کارواتورش یه سیم سایز 1.2 میلیمتر بزارید میتونم بگم در مجموع تا 50 درصد موتور تیز تر و البته بسیار خشن میشه اگه اهل شیراز باشین موتوررو بیارین براتون تنظیم کنم.
Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
لینک مرجع