انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: موتورهای مخصوص کوه و بیابان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
در واقع موتورهایی که شما معرفی کردین موتورهای استریت هستند که مقداری از زمین ارتفاع گرفتن .هیچ شاخصه دیگری از یک موتور دو منظوره ندارند .مثل رینگ و طوقه قوی . کمکهای محکم نسبت دنده های مناسب و .. سال 85 مدتی تریل پیشرو 150 دستم بود و بعد تر هم 200 . اون موقع به نظرم فقط به درد رد شدن از پستی و بلندیهای خیابون میخوردند . تا اینکه tsr 200 گرفتم . اون موقع بود که تازه متوجه شدم موتور تریل چه معنی میده . به نظر من با بودجه 1500 در شرایط فعلی بازار اصلا به تریل فکر نکنید .همانطور که خودتون اشاره کردین حتی xl های هوندا که عموما هم مزایده ای هستن و پرکار بسیار قیمتهای بالاتر از بودجه شما دارند . تریلهای وطنی هم به جز چند مورد مثل روان و ... به هیچ وجه ارزش هزینه ندارند . کمی تامل کنید تا با بودجه بیشتر موتوری با حدااقل شرایط افرود تهیه کنید.
با سلام
از دوستان تا حالا کسی از موتور وسپا داخل کوه استفاده کرده؟ (بی راهه نوردی نه )در حد همین جاده خاکی و سر بالایی ها و پایینی قدرتش جواب سر بالایی های تند رو میده ؟
(2015-07-17 08:04 PM)mik نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
از دوستان تا حالا کسی از موتور وسپا داخل کوه استفاده کرده؟ (بی راهه نوردی نه )در حد همین جاده خاکی و سر بالایی ها و پایینی قدرتش جواب سر بالایی های تند رو میده ؟

Khansariha (8)Khansariha (256)سلام.شما هم دوست گرامي-از بين اين همه امامزاده-عجب امامزاده اي پيدا كردي!!!!.وسپا موتور خوبي بود-يك زماني...الان اصليهاش كه لاشه اش مونده و همون موقع نو و سالم بودنش هم كفي رو در حد خودش ميرفت-سربالايي جاي خودش...آخه دوست من-هر وسيله اي يك كاربردي داره*موتوري كه در حد تردد شهري و مثلا رفتن براي خريد منزل يا رفتن سركار و برگشتن طراحي شده-نبايد ازش انتظار بيشتر داشت اما بهرحال بازم در حد خودش هر وسيله اي-كه حالا بحث موتور است*توانايي هايي داره كه فراتر از طراحي خودش است و وسپا هم در حد خودش(اگه انتظارتون رو پايين بياريد)سربالايي و سرپاييني و كوه باهش ميشه رفت.(براوو چرا همه جاي دنيا خوب جواب داده اما در ايران-موتور خوبي در نيومد=چون در ايران از براوو انتظار موتور هندا 125 داشتيم*در حاليكه در حد انجام كارهاي سوزوكي 100 هم طراحي نشده بود-خب بدبخت اوراق ميشد و اذيت ميكرد.).شما بنظر من يك موتور قويتر و مناسبتر بگيري بهتر است...وسپا خداي ناكرده-كار ميده دستت.Khansariha (8)Khansariha (256)
(2015-07-17 08:47 PM)arashkian نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2015-07-17 08:04 PM)mik نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
از دوستان تا حالا کسی از موتور وسپا داخل کوه استفاده کرده؟ (بی راهه نوردی نه )در حد همین جاده خاکی و سر بالایی ها و پایینی قدرتش جواب سر بالایی های تند رو میده ؟

Khansariha (8)Khansariha (256)سلام.شما هم دوست گرامي-از بين اين همه امامزاده-عجب امامزاده اي پيدا كردي!!!!.وسپا موتور خوبي بود-يك زماني...الان اصليهاش كه لاشه اش مونده و همون موقع نو و سالم بودنش هم كفي رو در حد خودش ميرفت-سربالايي جاي خودش...آخه دوست من-هر وسيله اي يك كاربردي داره*موتوري كه در حد تردد شهري و مثلا رفتن براي خريد منزل يا رفتن سركار و برگشتن طراحي شده-نبايد ازش انتظار بيشتر داشت اما بهرحال بازم در حد خودش هر وسيله اي-كه حالا بحث موتور است*توانايي هايي داره كه فراتر از طراحي خودش است و وسپا هم در حد خودش(اگه انتظارتون رو پايين بياريد)سربالايي و سرپاييني و كوه باهش ميشه رفت.(براوو چرا همه جاي دنيا خوب جواب داده اما در ايران-موتور خوبي در نيومد=چون در ايران از براوو انتظار موتور هندا 125 داشتيم*در حاليكه در حد انجام كارهاي سوزوكي 100 هم طراحي نشده بود-خب بدبخت اوراق ميشد و اذيت ميكرد.).شما بنظر من يك موتور قويتر و مناسبتر بگيري بهتر است...وسپا خداي ناكرده-كار ميده دستت.Khansariha (8)Khansariha (256)
حقیقتش برای خرید نیست داخل انبار یکی از آشناها دیدم می گفت 10 ساله کار نکرده گفت اگر خواستی برو تمیزش کن مال خودت حالا از دوستان پرسیدم ببینم جواب میده یا نه ؟و آیا ارزش داره رو به راهش کنم یا نه ؟ و منظورتون از این که امکان داره کار بده دستم رو نفهمیدم ؟
ممنون
Khansariha (8)Khansariha (256)بالاخره اين موتور=ترمز و هيچ چيزيش براي اون كار طراحي نشده و يك وقتي خداي ناكرده پس ميزني و حادثه بوجود مياره...اما براي منطقه شما و البته در حد انتظار معقول*انشاالله جواب ميده...من خودم مدتها بود دنبال يك تريل رنج قيمت پايين تا 2ميليون بودم-ايرانيهاش كه واقعا آشغال بود و ژاپنيهاش هم قديمي بودن و عمر خودشون رو كرده بودن و حتي تميزترينهاش هم اون بازدهي و كارايي 20سال پيش(كارايي كه در تصور هست)رو نداشتن و با اين وجود تا 7-8ميليون هم قيمت داشتن.الان به ناچار(البته با مشورت با 10-12تا موتور فروش و موتور ساز و 15-14تا موتورسوار-اعم از تريل سوار و غيره)...يكشنبه رفتم يك موتور بياباني=موتور اوليه 200سي سي و البته توسط صاحب قبلي= موتور-گيربكس و شاسي و خيلي مواردش تقويت شده خريدم و البته هنوز كمي خرده كاري البته بهتر بگم تغييراتي كه بهترش ميكرد-داشت(از نظر و سليقه من) كه گذاشتم يك تغييراتي درش بدن تا باب سليقه تر بشه...قدرت معركه-چسب زمين-سرعت بالا-قدرت مانور بالا-تعادل بالا-ترمز عالي...رفتم كوه هم 8-9تا مدل مختلف تريل رو امتحان كردم و هم اين رو.سربالايي-سرپاييني-تپه-سر نخوردن روي شن و ماسه و خاك در سرعت بالا-ترمز در سر پاييني و شيب شديد و سطوح مختلف-دو پشته و سه پشته(بيشتر بخاطر اينكه ببينم وسايل و تفنگ و غيره اگه عقبش ببندي*وزن وسائل رو توي كوه و سربالايي و سراشيبي-راحت جواب ميده)...اينجوري خيالم راحت است اما شما اون وسپا رو هر كاريش هم بكني*نميتوني ازش چنين انتظاري داشته باشي و شايد يك جايي موتور يا ترمزش جواب نده و تحمل فشار رو نداشته باشه و ترمز ببره يا موتور پس بزنه...براي همين گفتم يك وقتي كار دستت ميده.بالاخره جون ارزشش بيشتر از اين حرفهاست.Khansariha (8)Khansariha (256)
Khansariha (8)Khansariha (256)البته جا داره از دوستان انجمن هم كه محبت كردن و راهنمايي كردن در زمينه موتور و توي اين مدت زحمتشون دادم تشكر كنم...خيلي تاثيرگذار بود و باعث شد بيشتر دنبال معايب و مزاياي موتورهاي ايراني و تريلهاي قديمي و كلاسهاي مختلف برم...و يك حرف شنيدم كه جالب بود=موتور تريل كه ميخواي سوارش بشي=بالاي 10ميليون تومان قيمت و زير 10سال عمر و كاركرد...تريلي هم كه بالاي 10سال كاركرد و زير 10ميليون قيمتش باشه=سوارت ميشه...كه حرف جالبي بود و به تجربه و مرور زمان(ديدن موتورهاي مختلف و تستشون) اثبات شد...كلا تريل ايراني هم-بهترين ماركش آشغال است...يعني حداقل تريل نيست(هر مدل و ماركي كه فكر كنيد)-حالا چي ميشه اسمش رو گذاشت *نميدونم.Khansariha (8)Khansariha (256)
2012 Kymco MXU 450i
[تصویر: 2012-Kymco-MXU-450i-7.jpg]
[تصویر: 2012-Kymco-MXU-450i-8.jpg]
[تصویر: 2012-Kymco-MXU-450i-4.jpg]
[تصویر: 2012-Kymco-MXU-450i-5.jpg]
[تصویر: 2012-Kymco-MXU-450i-6.jpg]
سلام دوستان
من در رابطه با موتور سیکلت بی سوادم
و چیزی نمیدونم
برای شروع چه چیزی بگیرم که کار راه انداز باشه
و اذیت هم نشم
هم داخل شهری و هم جاده های جنگلی
نه جاده های خیلی خراب
منظورم جاده های خاکی با پستس بلندی کم
برای ماهیگیری شکار و گاهی هم برای موتور سواری تفریحی در طبیعت
پیشاپیش ممنون از راهنمایی دوستان
(2015-07-29 06:18 PM)talebeamoli نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان
من در رابطه با موتور سیکلت بی سوادم
و چیزی نمیدونم
برای شروع چه چیزی بگیرم که کار راه انداز باشه
و اذیت هم نشم
هم داخل شهری و هم جاده های جنگلی
نه جاده های خیلی خراب
منظورم جاده های خاکی با پستس بلندی کم
برای ماهیگیری شکار و گاهی هم برای موتور سواری تفریحی در طبیعت
پیشاپیش ممنون از راهنمایی دوستان

Khansariha (8)Khansariha (256)سلام.دوست گرامي-1=بودجه تون رو بگيد.2=اينكه قبلا موتور داشتيد يا اصلا موتور سواري كردين يا مبتدي هستيد؟...اما كلي بگم*من خودم چند وقتي بود كه دنبال موتور با همين شرايط شما بودم-حاصل جستجو و تجربه شخصي و سوال از دوستان انجمن و تعميركاران موتورسيكلت و موتور فروشان و موتور سواران اين شد كه=موتور تريل كه ميخواي سوارش بشي=بالاي 10ميليون تومان قيمت و زير 10سال عمر و كاركرد...تريلي هم كه بالاي 10سال كاركرد و زير 10ميليون قيمتش باشه=سوارت ميشه...كه حرف جالبي بود و به تجربه و مرور زمان(ديدن موتورهاي مختلف و تستشون) اثبات شد...كلا تريل ايراني(چيني) هم-بهترين ماركش آشغال است...يعني حداقل تريل نيست(هر مدل و ماركي كه فكر كنيد)...تريل جبهه اي و مزايده اي و پرشي و دوزمانه و دو منظوره هاي دهه 60-70 و اينجور موارد هم عمر خودشون رو كردن و اصلا بفكر خريدشون نباش*چون آدمهاي خبره هم موندن زيرش وقتي خريدن.آقا حاصل اين چند ماه(از عيد تا دو هفته پيش)جستجو هم شد=يك موتور شهري-بياباني گرفتم(تيپ موتور مثل سوزوكي 250 بياباني در اومده)...پيكره اوليه(شاسي) موتور احسان 200 سي سي-شاسيتقويت شده(البته سنگينش نكردن اما چسب زمين است=سبكي بيش از حد و نيز سنگيني بيش از حد موتور-عيب است و نه حسن) و موتور تقويت شده(موتور خشك 250 سي سي ژاپن )-گيربكس 5دنده پايين(ساده)-برق موتور تقويت شده=تمام تستها رو گرفتم توي مناطق كوهستاني و جاده خاكي و آسفالت-سربالايي-سرپاييني-ترمز در سراشيبي-ترمز و حركت در سطح خاك نرم و گل-حركت2و3پشته در سربالايي شديد(تحمل وزن لوازم و تجهيزات در آفرود)-خسته نشدن در طي مسافتهاي طولاني نشستن روي زين=همه تستهايي كه براساس موقعيتها و شرايطي كه ميخواستم باهاش برم طراحي شده بود رو با موفقيت انجام داد=خريدمش(ناگفته نماند كه اين موتور بيش از 2/5برابر قيمتي كه خريدم خرجش شده بود و طرف براي خودش سفارشي درستش كرده بود اما توي بازار خراب و نياز مالي فروشنده به پول نقد-شكار بود ديگه)...وسيله اي رو خريدم كه حداقل دو هفته بعد پشيمان نميشم از خريدنش-گو اينكه بعد از چند ماه تحقيق و ديدن صدها انواع موتور و سوار شدن دهها موتور مختلف=اعم از تريل ايراني و ژاپني قديمي و موتورهاي تيپ هاي ديگر(خريدن موتور واقعا طولاني شد)به اين نتيجه رسيدم اما باور كن ارزش عجله نكردن و از روي تحقيق و سر فرصت خريدن رو داشت.اين كل تجربه و مسائل مرتبط با خريد موتور من...پس اول ببين براي چه كاري و چه محيطي ميخواي و دوم اصلا عجله نكن*موتورها در انواع و اقسام توي بازار هست و فرار نميكنه-پس بگرد و موتور باب ميلت رو پيدا كن و البته از تجارب افراد آگاه و خبره و با تجربه و البته دلسوز(غير ذينفع) هم غافل نشو...حرف خود فروشنده و يك يا دو نفر تعميركار موتور يا حرف موتور فروش رو هيچ وقت سند قرار نده.ياحق و حق نگهدار شما...Khansariha (8)Khansariha (256)
ممنون از راهنمایی شما دوست عزیز
راستش من هیچ تجربه ای از موتور سواری ندارم
موتور سواری هم نکردم
و مبتدی هستم
برای شروع کار میخوام و قیمت هم هرچه دانشجویی تر بهترKhansariha (8)
به نظر شما چه چیزایی با چه قیمتی میشه گرفت؟
بازم ممنون از لطف و راهنمایی تونKhansariha (262)
سلام به همه دوستان به به مبارکه اقا آرش انشاالله چرخش برات بچرخه بلاخره موتور دلخواهت رو پیداکردی یه عکس بزار ببینیم از موتور ولی تو نوشته هات درباره موتور متوجه سه تانقص اصلی موتورت شدم که اگه برطرف کنی اونوقت میشه موتور درمورد دوستمون talebeamoliبهترین موتور اینو بعد از عوض کردن تعداد زیادی موتور تریل وکراس دارم میگم برای طبیعت گردی وشکار فقط وفقط xl125ژاپن هست گزینه های دیگه هیچ کدام به دردشما نمیخوره لوازم اصلی ارزان استهلاک پایین شاسی قوی قدرت مناسب( برای نیاز شما )از محاسن این موتور وطراحی بسیار عالی اون که باعث میشه درمسافت های طولانی خسته نشید بهترین گزینه همین موتور هست درخریدش شک نکنیدیه دونه سالمش روبخرید وسالهای سال ازسواری باهاش لذت ببرید سئوالی داشتید درخدمتم.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
لینک مرجع