انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: در مورد محصولات هاتسان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
توی سایت دوست خوبمون چند کلمه حرف حساب در مورد پی سی پی هاتسان و مشکل پیش اومده نوشتیم و ظاهرا چون جواب منطقی نمیشد بهش داد سریعا به دیار باقی شتافت!!!
متاسفانه اینکارها تف سر بالاست و دیگه اون زمانها گذشت که مشتری هیچ معیاری نداشت و حالا دنیای ارتباطات هست.
توصیه من به دوستان:
محصولات هاتسان به نظر من ارزش خریدن ندارن و در ضمن با قیمت خیلی بالایی وارد میشن که اونا را هم قیمت تفنگای المانی و انگلیسی و کره ای میکنه.
در ضمن قیمت را باید با توجه به کیفیت سنجید و یه وایرخ که 20 سال کار میکنه نسبت به یک تفنگ که دو روز کار میکنه 20ضربدر 365 تقسیم بر دو برابر ارزشش بیشتره!!!!
پس وقتی هاتسان پی سی پی 900 تومن -بدون تلمبه- قیمتشه عملا از یک اوانیکس یا وایرخ یا برند تاپ دیگه خیلی گرون تره.
در ضمن اینا این مدلها را جرات نکردن جای دیگه بدن و احتمالا ایران را جای خوبی برای ازمایش دیدن و یکی مثل میلاد بنده خدا هم شده موش ازمایشگاهی و تازه هزینه و دردسر ازمایش هم با خودشه!!!!!
مواظب باشین.
اقا مهرشاد عزیز ممنون از راهنماییتون.
بلایی رو که سر پستاتون آوردم خودم به عینه دیدم.حتی برای اطمینان و احتمالا دبه در آوردن اون بنده خدا قبل و بعد از پاک شدن پستتون همون صفحه رو ذخیره کردم.این همون آدمی هست که دم از دمکراسی و آزادی بیان و نقد پذیری میزد.خدا رو شکر همه فهمیدن که چه برخوردی با منتقد داره.اونم منتقدی مثل شما !!!!
در کل دوستان کمال دقت رو داشته باشن .شاید تا 1 ماه پیش رقیبی برای این شرکت و جود نداشت و همین مسئله باعث می شد که اونا هر کاری که میخوان بکنن اما خوشبختانه امروز شرکت زوبین با آوردن مدل های کاملا نو و آکبند ایوانیکس رقیب جدی برای این شرکت به شمار میره.اونا قبلا سعی داشتن تا دیانا رو چینی معرفی کنن ،خدا می دونه الان چه بلایی سر ایوانیکس میارن.من توصیم اینه اگر کسی میخواد یه تفنگ پی سی پی 1 تومانی بگیره بهتره چند ماه دست نگه داره و یه ایوانیکس با بالاترین کیفیت و دقت رو تهیه کنه که حداقل خیالش از بابت اسلحه راحت باشه.
در آخر من انتظار داشتم و دارم که اقای .... برای حفظ تجارتش هر چه زودتر یه فکری به حال این کارشناس بی تدبیر و بی منطقش بکنه و کسی رو توی سایتشوم مسئول کنه که کمی انتقاد پذیر و خوش اخلاق تر باشه.این نکته بود که من 3 یا 4 ماه پیش طی نامه به اون اقا نوشتم و متاسفانه صاف رفت گذاشت کف دست کارشناس.
البته اینم باید در نظر داشت که زوبینی ها هم خیلی سود جو هستند . من چند ماه پیش خودم با آقایی که مسئول تفنگای اوانیکس زوبین بود صحبت کردم . AR6 میخواستم که ایشون فرمودند یه دونه دارم خیلی خواهان داره 1.700 میدم حالا ببینیم شانس کی میشه . از اون موقع دیگه کلا نظرم نسبت به زوبین عوش شد .
درسته دوست عزیز همه فروشندگان سود جو هستند اما گاهی انصاف هم قاطی سودشون می کنند.تازه اون موقع این محصولات تازه داشت وارد میشد و مطمئنم الان شرایط فرق کرده چون دوستانی چون اقا مهرشاد و اقا اسماعیل و اقا سعید با این شرکت در تماس هستند و واقعا قیمت های خوبی داره میده.
همین ایوانیکس آآر6 البته مدل درب وداغون و دسته دومش رو همون کارشناس با قیمت 2.400 و 2.300 به مردم میفروخت.
اون زمان هم بنده گفتم .تفنگی دسته دوم خیلی ارزون در میاد ،تازه اون بنده خدا هیچ پولی بابت گمرگ هم نمیداد چون اجناس به صورت قاچاق وارد میشد.خوب یه حساب سر انگشتی که میکردی میدیدی اون بنده خدا روی یه تفنگ کلی سود میخورده (به نظر من روی هر تفنگ نزدیک به 1میلیون سود میکرده.)
قیمت تفنگ دسته دوم 500 دلار (این دسته بالاش هست)+هزینه حمل به ایران برای هر تفنگ 200 دلار+ سود طرف و دلالی گری هم 300 دلار بگیریم= 1000 دلار یعنی نزدیک به 1 میلیون تومان.
حالا اون بنده خدا همون تفنگ رو میفروخت 2.400 [تصویر: 00020459.gif]
تازه کلی هم منت سر خریدار می گذاشت.
این قیمت ها در حالی هست که قیمت نو این اسلحه نزدیک به 600 دلار هست و مسلما قیمت دسته دومش اونم توی خارج نصف این رقم هم نیست .
آلت اف 4 جون!
من نمیدونم شما با کی صحبت کردین ولی نکته اینه که اون تفنگ را به عنوان جنس شخصی خودش به شما قیمت داده و البته منصفانه نبوده.
توی کشور ما متاسفانه مشکلات متعدد هستند.
اول قوانین قدیمی و بعضا متناقض و دوم اجرا نشدن همون قوانین!
اگه قانون مشخص و گمرک معقول روی این محصولات بود و برای یک بازدید و تایید 4 ماه یا بیشتر طرف را معطل نمیکردن مطمئنا فروشنده هم بهانه برای گرونفروشی نداشت.
واقعیتش اینکارها شاید به صورت قاچاق توی کشور ما خیلی راحتتر باشه و البته پر سود تر!!!!
شما فکر کنین فروشنده خارجی پول جنس را نقد میگیره و دو ماه بعد جنسو میده و 6 ماه هم علافی و یکسال هم طول میکشه تا همشو بخرن.
خوب با این تورم کلی خواب پول هم به قضیه گمرک و غیره اضافه میشه.
نهایتا هم چندتا پی سی پی در سال شرکت زوبین میتونه بفروشه؟ همون دینان 56 که 600 تومنه شاید 10 تا توی هر شهر نباشه.
به هر حال ما که عادت گردیم جنس نصف کیفیت و دو برابر قیمت بخریم،نمونش ماشین!!!!
آقا جلال اگه ناراحت نمی شید بهتون بگم بنده به شخصه از انتقادات و گلایه ها و شکایات شما نسبت به سایت همسایه و کارشناس فنی اون خسته شدم و هر مطلبی رو از جنابعالی در مورد اونها میخونم یه حسی بهم میگه شما مشکلات اساسی تر با این بنده خدا ها دارین که تا به حال نتونستین واضح بیان کنین واقعا خسته میشم وقتی مطالب تکراری و انتقادات تکراری شما و بعضی از دوستان سایت رو میبینم Khansariha (367)
به نظر من هم توجهمون را روی برند و خدمات و غیره بذاریم و نه روی شخص خاص بهتره.
من واقعا متاسم که جو فروم ما هم داره میشه مثل جاهای دیگه.بارها و بارها گفتم برخورد شخصی با اشخاص غایب نشه و تمرکز ما باید برروی بررسی تخصصی محصولات باشه.
نظر من در مورد زوبین کاملا متفاوته یکی از دوستام که سالهاست قهرمان تیر اندازی کشوره هم اینو تعیید میکنه و وقتی که ازش پرسیدم خوب چرا هنوز از زوبین خرید میکنی گفت چاره ای ندارم نمایندگی هست و هر چی که نیاز دارم داره . اینم بگم که چیزی که من تا الان دیدم این بوده اگر روزی خلافش بهم ثابت بشه همین جا ازشون معذرت خواهی خواهم کرد .
اگه درست يادم باشه چن روز قبل همون سايت آقا مهرشاد رو بعنوان يكي از افراد خبره و با تجربه تو زمينه تفنگ بادي ميدونستن!!و اتفاقا تاكيد داشتن كه حرفهاي مهرشاد رو قبول دارن!!چي شد كه الان پستهاشو تو سايت خودشون پاك ميكنن؟؟!!
آقا سعيد در مورد اون فرد كه همه ميشناسنش بحثي نيست چون هركسي كه يكم از اسلحه اطلاعات داشته باشه متوجه ميشه اون كي هست و داره ..... ميگه .در مورد تفنگ و محصولات شركت و نحوه ارائه خدماتش داريم بحث ميكنيم و اينكه روز اول سايتشون دقت تير هاتسان آقا ميلاد رو قبول داشتن الان قبول ندارن!!بحث بر اينه كه مردم عقل و شعور دارن نبايد شعور مردم رو زير سوال برد.نبايد به مردم گفت پي سي پي دقت يك اينچ در 35 متري داره!!اتفاقا برتري پي سي پي نسبت به فنريها همين دقت بالاش و عدم وجود لگد در پي سي پي هست.والا ديانا54 و 52 با قيمت تقريبا نصف پي سي پي داره تو بازار خريد و فروش ميشه نياز به كپسول و تلمبه هم نداره
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
لینک مرجع