انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: در مورد محصولات هاتسان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
یه نکته را فراموش نکنین:
هاتسان و نمایندگی اون توی ایران دوتا بحث جدا هستند.
من برخوردی با نمایندگی یا کارشناسشون نداشتم و یه چیزایی شنیدم فقط.
ولی در مورد هاتسان ظاهرا پی سی پی اول و معمولی جنسش بد نبود و دوستان راضی بودن.
پی سی پی جدیدش ولی ظاهرا چنگی به دل نمیزنه.
نکته اصلی قیمت اونها هست که از 300-400 دلار تبدیل شده به 700 تا 1000 دلار.
البته وارادت و گمرک و بحثهای دیگه هم هست ولی اختلاف قیمت مگنوم 350 در ایران و المان خیلی کمه.
مواظب باشیم از خط انصاف خارج نشیم.
خود من کمی از این خط خارج شدم و همینجا عذر خواهی میکنم.
اقا سعید عزیز ممنون از نکته که گوشزد کردین .بنده به هیچ عنوان از شما دلخور و ناراحت نمی شم .من با هیچ کس مشکلی ندارم اما گاهی اوقات لازمه بعضی چیز ها گفته بشه تا بقیه به خطا و اشتباه نرن.خود بنده استفاده کنند همین محصول هستم و تا الان هم ازش راضی بودم و بارها و بارها اعلام کردم و گفتم و تایید کردم .گروپ های خیلی خوبی هم گرفتم اما اگر انتقادی نوشته میشه و خورده ای گرفته میشه به این خاطره که بعضی ها فکر نکنن بقیه گاگول هستن و هیچی سرشون نمیشه و فقط اونا هستن که میفهمن.اگر اینجا انتقادی گفته میشه که متوجه شخص خاصی هست دلیلش اینه که اون فرد بیشتر از اینکه برای عاشقان تفنگ بادی مفید باشه مضر هست.مثلا کسی که در جواب شخص نااطلاع که اومده و سوال پرسیده در رابطه با کشتن حیوان زخمی میگه:من همیشه یه 4.5 همراهم هست و هر وقت با چنین مشکلی مواجه میشم یه تیر میزنم تو سر حیوان و البته روش خشن تر و غیر انسانی تر هم هست که همون سر بردین هست به نظر شما سکوت مایی که توی همین قضیه داریم فعالیت میکنیم صحیحه؟؟؟
به قول اقا جاوید وقتی میلاد یه گروپ به اون خوبی گرفت کسی نیومد بگه ال هست وبل هست اما وقتی قضیه به جایی میرسه که بعضی ها متضرر میشن اسمون ریسمون به هم بافتن نداره.حرف من سر این چیزاست.
انتقادی که من کردم این بوده شرکتی که ادعای گارانتی داره باید عیوب رو گردن بگیره و در صدد رفع اون باشه به طوری که رضایت کامل خریدار حاصل بشه نه اینکه کارشناس اون شرکت بخواد خرابکاری ها رو گردن اینو اون بندازه.این انتقاد ها شاید گزنده و توام با دلخوری باشه اما بازم در نهایت به نفع خود شرکت و خریداران اون هست.
من قصد نداشتم دیگه چیزی راجع به اونا بنویسم تا زمانی که وعده هاشون عملی بشه اما لازم دونستم مطلب بالارو بنویسم.
در اخر هم از شما ممنونم که این نکته رو به من گوشزد کردین و از همه عزیزان هم عذر خواهی میکنم اگر با نوشته هام سرشون رو درد او.ردم و خاطر عزیزشون رو رنجوندم.
منم بر این عقیده هستم که نباید بذاریم محیط سایتمون به سمتی پیش بره که بدخواهان خواهان اون هستند.
یا علی
جلال جان ازتون ممنونم حرفاتون رو قبول دارم و پست قبلی من در جهت منافع سایت بود به نظر خودم
(2011-04-03 12:23 PM)Saeed-AT44-Long نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جلال جان ازتون ممنونم حرفاتون رو قبول دارم و پست قبلی من در جهت منافع سایت بود به نظر خودم

ممنون سعید جان مطمئنا همینه و غیر از این هم از بچه های گل این سایت انتظاری نیست.شما درست می فرمایید شاید من بعضی جاها طوری رفتار کردم که به نفع سایت نبوده اما گاهی اوقات خیلی به دل ادم زور وارد میشه از بعضی نا حقی ها.
در هر صورت بنده مخلص همه شما عزیزان هستم.
یا علی
آقا من به منافع سایت ومایت کاری ندارم اینا مشکلات شما مدیراست خخخ
رک و پوست کنده میگم
فرض کنین که خودم که نه تاحالا pcpداشتم و نه اطلاعاتی ازش دارم یه دفعه زد به سرم و خواستم یکی بگیرم میام تحقیق میکنم کجا؟ اینجا !!!همه دارن تعریف میکنن که آی دقتش فلانه و قدرتش فلانه مجاب میشم و میخرم و بعدا یه مشکلی واسم پیش میاد فکر میکنین که خدارو خوش میاد که فرضا شمایی که خبر داشتین و بخاطر منافع سایت یا آقایه فلان که یه وقت ناراحت نشه چیزی نگفتین من ضرر بکنم شاید واسه بعضی ها پول pcpپول خورد جیبشون باشه اما واسه خیلی ها هم پول کارگریه
من نظرم اینه که هرکس واقعیتی رو که دیده و تجربه کرده رو بگه اونوقت دینی به گردنش نیست
منم اگه از خریدم ناراضی بودم فقط باید یقه خودم رو بگیرم
والسلام
اگه کسی ناراحت شد معذرت
آقا مهدی وقتی میگم واسه منافع سایت منظورم فقط همین جمله است نه چیز دیگه شمایی که تو سایت فعالیت میکنید و مطالب راجب به pcp رو دنبال می کنید خدا رو خوش نمیاد در بین انبوهی از نظرات که ربطی به کیفیت اسلحه و ... نداره و همش بحث در مورد رفتار و صحبتهای خوب و یا بد اشخاص غایب باشه گم بشید از نظر من تو این چنین مواقعی سایت دچار انحراف میشه و سر نخهای دوستانی مثل شما گم میشن و تنها در این صورت است که منافع سایت به خطر می افته چرا که من تا جایی که خبر دارم این سایت فقط محیطی است برای یادگیری و به اشتراک گذاشتن منابع و تجربیات و آموخته های دوستان و کسی از این سایت نفع مادی به اون صورت نمی برد. امیدوارم تونسته باشم منظورم رو بیان کنم و کسی رو رنجیده خاطر نکنم
میلاد جان در خصوص مشگلت داداش عزیزم اسماعیل بهم گفت خیلی ناراحت شدم ای کاش با من تماس گرفته بودی

راهنمایت میکردم یا در نهایت پستش میکردی اصفهان تا اساسی برات ردیفش کنم .

انشاءالله که مشگلت هل شده باشه .
والا به نظر من نباید بی انصافی بشه.کارشناس اونجا کار منو راه انداخته فعلا تفنگ داره برام کار میکنه.در مرحله بعد تفنگ رو بردم اونجا چون گارانتی داره و من نباید خودم کاری برای درست کردنش میکردم و باید کسی که اموزش این کاررو دیده و مسول مستقیم شرکت هست کارش رو انجام میداد.ایشون هم اقدامی رو که لازم دونسته انجام داده.در مرحله سوم هم من عدم رضایت خودم رو از اقدام انجام شده اعلام کردم و شرکت هم قبول کرده و قول تعویض لوله رو داده.اگر این کار انجام بشه بهترین تبلیغ برای شرکت خواهد بود.در ضمن اقا مانی هم خبره اینکار هستند و اطلاعاتشون هم حداقل در مورد هاتسان از برخی از ما بیشتره چون مستقیما رفتن کارخونه و ممکنه نحوه ساخت لوله رو دیده باشن که این کارروکردن.البته بنده با نظر ایشون در مورد اینکه حرارت به لوله اسیب نمیزنه مخالف هستم و به ایشون هم گفتم.در جواب هم ایشون گفتن هر شخصی عقایدی داره و لزوما همه نباید مثل هم فکر کنند.فکر نمیکنم جای بحثی باشه.
هزینی حمل ونقل + هزینه گمرک +قیمت تفنگ را که با هم جمع بزنیم قیمت واقعی تفنگ بدست مییاد

البته فکر نکنم گمرکیش زیاد باشه تفنگ بادی یعنی اسباب بازی تو ایران یکم بزرگش کردن وگرنه 30 50 100 ژول و... قدرتی نیست که ترسی داشته باشه و بخوایم اینقد پول بالاش بدیم
مهدی جان اسباب بازی گمرکش 45 درصده که بعد از خودرو بالاترین تعرفست!!!!
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
لینک مرجع