انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: هیولایی کوچکی به نام FX Bobcat
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
با سلام خدمت اعضاء محترم سایت، مدیران و پیشکسوتان
کمتر از یک هفته هست که یک قبضه تفنگ بابکت خریده ام و چند مورد هست که می خواستم از دوستان بپرسم تا از تجاربشون استفاده کنم.
قبل از خرید مطالعات زیادی راجع به این سلاح و نیازمندیهای لازم جهت انطباق با خواسته های خودم کردم و در زمان خرید یک نکته ای رو فروشنده اعلام کرد که قبلا اصلا بهش برخورد نکرده بودم و با وجود سرچ فراوان در اینترنت باز هم چیزی عایدم نشد. راجع به وضعیت کاتالوگ و مستندات فنی این سازنده هم که خودتون بهتر می دونید خخخ
در زمان تحویل با یک آچار آلن یک پیچ رو در ناحیه زیر سوزن باز کرد و ادعا کرد این بنوعی آک بودن تفنگ رو نشون می ده و ...
آیا این مطلب رو شماها باهاش برخورد کردید یا نه و اینکه در زمان باز کردن این پیچ تقریبا 60 بار مخزن پر شده بود که سوال بعدی اینکه این کار برای تفنگ ضرری نداشته؟
دوم اینکه محل قرار گیری خشاب بر روی قنداق اینقدر فیت بود که در آوردن و جا زدن خشاب داخل اون بعد از چند بار باعث شد کمی از لایه روی قنداق در همان محل بصورت پوسته شدن جدا شود.
مطب آحر اینکه در ناحیه زیرین دستگیره قنداق کمی تو رفتگی دارد و مجاورت آن لایه ای از روی قنداق پوسته شده (مشابه مورد فوق) البته با وسعتی بیشتر حدود 3 میلی متر مربع. با فرض اینکه این تفنگ در مراحل جابجایی تا تحویل به مشتری بارها ممکن است بیرون آورده شده باشد ایا این ایراد (پوسته شدن لایه پوشانده شده بر روی قنداق) یک ایراد بالقوه بر روی این اسلحه شناخته می شود و بایستی انتظار پیشرفت این موضوع را بر روی سایر قسمتهای قنداق داشت؟
لازم بذکر است که بر روی ریل دوربین نیز اثر ضعیغی از رنگ رفتگی در یک سمت و یک ناحیه دیده می شود (مشابه بسته شدن پایه دوربین) که با اعتراض موارد به فروشنده ایشان اعلام کرد بقیه بابکتها نیز شرایط مشابه و بدتری دارند و اینکه بدلیل باز شدن اون پیچ آلن امکان تعویض اون یه جورایی وجود نداره علاوه بر اینکه بقیه بابکتها هم بهتر از این نیستند.
ببخشید پر حرفی کردم. ممندن میشم با راهنمایی هاتون من رو از این سر در گمی بیرون بیارید. سپاسگذارم.
سلام مجدد
بزگواران این سوالات ما رو هم جواب بدید.
در ضمن فشار رگولاتور برای من حدود 125 بار هست بقیه از 140 بار صحبت می کنند دلیلش چیه؟

کمککککککک Khansariha (215)
(2015-09-12 02:11 PM)majid نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان میشه کمی بیشتر در مورد سایز پیچ آلن محدود کردن قدرت fx bobcat و تنظیم چکش اون بعد از باز کردن پیچ تنظیم قدرت توضیح بدین ممنون میشم چون من تازه خریدم و اطلاعی از این مواردش ندارمKhansariha (48)

سلام
در مورد سئوال فوق به نتیجه ای رسیدید چون این مورد الان مشکل بنده شده. ممنون میشم تجربیات خودتون رو انتقال بدید. با سپاس
با سلام
این تاپیک دیگه فعال نیست؟؟؟؟
کسی جواب سوالهای ما رو نمیده؟؟؟؟
Khansariha (135)
با سلام
با عرض معذرت در صورتیکه این تاپیک فعال نیست خواهش می کنم مدیر سایت اعلام کنه تا یکی مثل ما با زدن 3 تا پست بیشتر از این منتظر نمونه!

ممنونKhansariha (367)
دوست عزيز
ربطي به فعال يا غير فعال بودن تاپيك نداره اگه دوستان اطلاعي داشته باشن جواب ميدن يعني به نظر شما همه كاربران بايد بيان بنويسن كه اطلاعي ندارن
با سلام
خیر منظور بنده این چیزی که شما فرمودید نبود. وقتی تاریخ پستها خیلی قدیمی می شه برای من یوزر این معنی رو داره که مصرف کننده های دیگه ممکنه بهر دلیل فنی و یا غیر فنی از این اسلحه کمتر استفاده می کنند. یا شاید دلیل دیگری که الان به ذهن من نمیرسه.
سلام دوست عزیز سایز آچار آلنی که شما نیاز دارید 1.27 هست که میتونید از ابزار فروشی تهیه کنید در ضمن با این آچار میتونید ماشه تفنگ رو هم تنظیم کنید
(2017-02-15 12:40 PM)majid نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوست عزیز سایز آچار آلنی که شما نیاز دارید 1.27 هست که میتونید از ابزار فروشی تهیه کنید در ضمن با این آچار میتونید ماشه تفنگ رو هم تنظیم کنید

با سلام و تشکر از پاسخ شما
دوست عزیز می شه در مورد این پیچ آلن کمی بیشتر توضیح بدید. کارش چیه و آیا باید کامل باز بشه و اینکه میشه دوباره بستش؟
در ضمن فشار رگلاتور سلاح بنده روی 125 بار هست و با کاهش فشار هوای سیلندر به 130 هم می رسه آیا این منطقیه؟
ممنون از وقتی که می زارین
سلام
خواهش میکنم
ببینید این پیج در واقع محدود کننده قدرت تفنگ روی 7.5 ژول هستش
شما برای دسترسی به قدرت بالاتر بایستی اونو باز کنین
اگر میخواهین از ولوم قدرت که سمت چپ استفاده شده بهره ببرین اون پیچ رو باز کننین کامل و جایی نگهش دارین
بله میتونیین مجددا سر جاش ببندین و مشکلی پیش نمیاد
در ضمن این پیچ ربطی به اکبند بودن سلاح نداره
در بعضی از کشورها چون محدودیت ژول مطرح هست تفنگ رو روی 7.5 ژول محدود میکنن
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
لینک مرجع