انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: خودروهای مخصوص شکار(Off Road
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69
سلام وقت بخیر
قصد دارم محصولات برقی قدرتی مناسب طبیعت گردی و شکار در شرایط سخت و مسیرهای ناهموار رو معرفی کنم . البته همه صفحات رو مطالعه نکردم ولی جستجو نشان داد قبلا معرفی توسط کسی صورت نگرفته !
این محصولات مزایایی نسبت به خودروهای سنگین و گران قیمت بنزینی دارند و جوابگوی بسیاری از نیازها هستند !
این محصولات موتورهای چهارچرخ معروف به atv و utv هستند اما با تنوع زیاد و کاربری های مختلف! در این میان نمونه های برقی هم عرضه اندام کرده اند که گویا رقیبی جدی برای بنزینی ها هستند !!!
چند لینک برای معرفی تقدیم می گردد :
نمونه سه دیفرانسیل برقی شایسته ایرانی ( حمایت از تولید داخل ) : Khansariha (256)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

توضیح محصول بالا اینکه کاملا از محصول شرکت argo الگو برداری شده ولی کاملا برقی ! ارگو موتور ۷۵۰ سی سی با قدرت ۳۰ اسب بخار داره و نمونه برقی شرکت ایرانی بیشینه ۲۷ اسب ! کاملا ابی خاکی . موتور هم ساخت چین . ( نمونه atv و utv در همان صفحه هست )
در مورد utv های چهارچرخ با دو یا یک دیفرانسیل هم تسمه چرخ قدرتی tracks که مثلثی شکل است و توان حرکت این خودروها را در شرایط مختلف چند برابر می کند در بخش مربوطه و در کاتالوگ محصول در سایت معرفی شده موجود است .
از عزیزان هرکس در ارتباط با شرکت سازنده یا خرید این محصول اطلاعات دقیق و کاملی از قبیل قیمت محصول و تجهیزات جانبی به دست اورد تقاضا می شود عینا و کامل ذیل همین مبحث قرار دهد . با تشکر .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

سلام دوستان
میخواستم نظرتون رو درباره ی پاژن مدل 76 که از لحاظ فنی سالمه بدونم ..... چه قیمتی برای خرید مناسبه ؟؟؟ .... آیا ماشینی هست که توی گل و برف گیر نکنه و توی جاده ی آسفالت هم اذیت نکنه ؟؟؟ ..... لطفا اگه تجربه استفاده یا اطلاعاتی درباره ی این ماشین دارین در اختیارم بگذارید .... [تصویر: khansariha%20(8).gif]
با تشکر
(2015-10-27 10:56 PM)ROOBAH نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوستان
میخواستم نظرتون رو درباره ی پاژن مدل 76 که از لحاظ فنی سالمه بدونم ..... چه قیمتی برای خرید مناسبه ؟؟؟ .... آیا ماشینی هست که توی گل و برف گیر نکنه و توی جاده ی آسفالت هم اذیت نکنه ؟؟؟ ..... لطفا اگه تجربه استفاده یا اطلاعاتی درباره ی این ماشین دارین در اختیارم بگذارید .... [تصویر: khansariha%20(8).gif]
با تشکر

[تصویر: khansariha%20(226).gif]
در مورد قیمت بهتر است از سایتهای تخصصی فروش خودرو و مخصوصا افرودها کسب اطلاع کنید .ولی مسلما همیشه مهارت راننده بر تواناییهای ماشین غالب است .خیلی ماشینهای افرود که گیر میکنند به خاطر استراتژیهای اشتباه راننده ها در مواجه با شرایط مختلف رانندگی افرود میباشد .در مورد پاژن به این علت که در سنوات مختلف انواع سیستمهای انتقال قدرت با مارکهای مختلف و موتورهای گوناگون بر روی بدنه این اتومبیل به روش ازمون و خطا اون هم بعد از فروش و توسط خریداران( موردی که کشور ما را در این زمینه کم نظیر کرده ) ازمایش شد کلا دلچسب و مناسب نیست و عموم مصرف کنندگان این اتومبیل اقدام به اصلاحات فراوانی بر روی این ماشین کرده اند .پاترول 2 در یا تویوتا های 2F و ... کارایی بالاتری دارند . حتی پاترول در جاده اسفالت هم خودوری قابل قبولی است .
Khansariha (8)Khansariha (256)سلام.تماما با فرمايش همشهري گرامي( ln 1 )موافقم.بنظر بنده هم پاترول2در نسبتا گزينه مناسبتري است.Khansariha (8)Khansariha (256)
با درود فراوان.
من پاژن وانت دارم و با هیچ ماشین دیگه ای تو این رنج قیمت عوضش نمیکنم.از وقتی از کارخونه گرفتم هیچ تغییری توی موارد فنی خودرو ندادم و فقط گارد کشیش کردم و همه جا هم باهاش رفتم.درسته اگه بخوای کارای نمایشی و سنگین باهاش انجام بدی ممکنه کم بیاره ولی توی افرود و شکار همه کار میشه باهاش کرد مخصوصا وانت بودنش برای شکار خیلی بدرد میخوره. درسته این ماشین نسبت به امکاناتش یک مقدار گرونه ولی کدوم ماشینی تو ایران به قیمته که اینم باشه ؟
نسبت به پاترول این مزیت رو داره که تمام قطعاتش بصورت نو موجوده و تعمیرکارشم فت و فراوون .در مورد اپشن هم که خداوکیلی هیچ ماشینی به پاش نمیرسه هر کار که دلت بخواد میتونی روش انجام بدی.تازه مدل های جدیدش دیزلی هستن که خودش امتیاز بزرگیه ولی بنظر من 80 تومن برای پاژن دیگه خیلی زیاده حتی اگه دیزلی باشه.پاترول هم اگه سالم گیر بیاری خیلی خوبه ولی باید با زحمت سرپاش نگه داری.خیلی قطعاتش گیر نمیاد باید عاریه ای و واسه ماشینای دیگه رو استفاده کنی.
سلام دوستان
من قصد خرید یک ماشین آفر ود دارم و بودجم تقریبا 15 تومنه
ممنون میشم راهنمایی کنید
سلامKhansariha (8)
باتوجه به بودجه شما،این ماشینابراشکار وآفرودخوبن،،،پاترول دودر،جیپ صحراموتورمیتسوبیشی،وجیپ کاامKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
پاترول مصرفش زیاده،جیپ کاام هم،برای زمستونایه خورده سردن،بدلیل چادری بودنش،بنظرم بهترین گزینه یه صحراموتورکوچیکه،البته چادریهانه،اگه یه تمیزشو گیربیاری هیچ جاتنهات نمیذارهKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
از پاسخ و راهنمایی تون بینهایت سپاسگزارم
در مورد جیپ من شنیدم اگه کسی میخره باید خودش یه پا تعمیر کار باشه نمیدونم تا چه حد درسته
راستش در مورد صحرا من هیچ آشنایی ندارم حتما میرم دنبالش
نظرتون در مورد لندروور ویا پاژن چیه؟
لندوورهااگه اشتباه نکرده باشم،قدیمین،وپاژن مدل جدیدترن که توسط خودروسازی مرتب تولیدمیشده،لندوورهااغلبشون ازرده خارجن وخیلی مدل پایینن،پاژن خیلی ماشین پرقدرتیه،وسواری خوبی میده،البته این ماشین یه خورده مصرفش زیاده،وقیمتشون گرونه،از30تومن به بالاست،درموردجیپ هم این نظروقبول ندارم،پدرم قبلنایه جیپ صحراموتورکوچیک داشت،که عااللللی بود،الانم ازش بپرسی میگه فقط جیپ صحرا،ناگفته نماندخودم هم روش خیلی تعصب دارم
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69
لینک مرجع