جناب صالحی ، مثل همیشه بسیار مفید و بدون کم و کاست فرمودید . ممنون . پس با در نظر گرفتن این نکات صرفه با خرید پاتروله . احتمالا یه مبلغی هم جهت اضافه کردن امکانات اختصاص بدم . مثلا باربند و پلکان ، پرژکتور و لاستیک های بزرگ تر خیلی واجبن . فکر میکنم همین ها 2 ، 3 تومانی بشن
.
.
.
باز هم سپاسگذارم .
.
.
یا حق
با سلام....
diyana56 عزیز اصولا هر ماشینی را برای شرایط خاصی ساخته اند....ماشین هایی که سرسیلندر انها استیل باشه مثه سمند e72 چون هم موتورش زیمنسه المانه و هم پایه گاز سوز مشکل خاصی نداره ولی ماشین هایی که برای اینکار ساخته نشده اند،اول از همه اینکه ایمنی ندارند چون شما باید کپسول را توی اتاق تعبیه کنید و ثانیا بعد از مدتی سیرسیلندر ماشین خراب میشه و به اصطلاح کرمو میشه و باید سرسیلندر بزاری پایین و ببری تراشکاری که کلی خرج و دردسر داره....
من پاترول دو گانه زیاد دیدم (هم ال پی جی و هم سی ان جی) واقعا قدرتش میاد پایین و اصلا هم ایمنی نداره و بقیه ماجرا
.
.
.
.
.
.
فواد جان فقط وینچ را فراموش نکن
تقدیمی به دوستان
موفق باشید..
جناب صالحی درست میفرمایید . وینچ هم لازمه . با وجود این که کاربرد وینچ تو مناطق جنگلی بیشتر از مناطق ما که کوهستانیه ، اما باز هم وجودش لازمه . ممنون از راهنمایی های شما .
متاسفانه الان درگیرم ، انشاالله حدود 1 ماه دیگه که سرم خلوت بشه به طور جدی میرم دنبالش که یدونه تر و تمیزش رو پیدا کنم . به نظر من داشتن ماشین آفرود برای شکار به اندازه داشتن تفنگ مهمه ! ء