دوستان به نظر شما این تویوتا های زمان جنگ بهتره واسه کوه یا پاژن لندرور یا لنجور؟قیمتاش چطوره؟
اونوقت این دلکویی که می گید یعنی چه؟
تویوتا خیلی بهتره!! تو یه مستند نشون می داد که فقط تویوتا می تونست از پس جاده های رشته کوه های هیمالیا بر بیاد!
(البته اگه از مصرفش صرف نظر بشه)
دلکو یه دستگاهی هست که نیروی خودش رو از میل سوپاپ یا پمپ روغن می گیره و برق رو از باتری با توجه به تایم موتور به شمع ها انتقال میده(باعث اشتعال سوخت) ، یعنی اگه خراب بشه یا توش آب بره مساوی است با خاموش شدن خودرو!
دوست عزیز صد در صد تویوتا بهتر هست هم لوازمش زیاده و هم تعمیرش اسون هست و تو قدرت هم که کم نمیاره
(2012-02-13 10:26 PM)cordoba نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مسابقه آفرود در ایران
دکتر 2F قرمزو حال کردم
این یکی هم به نظر 2F باشه تو عکس یه ذره پت پهن نشون میده .
(2012-02-13 11:40 PM)Hunter نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به به کاشکی امسال قسمت بشه بتونیم بریم مسابقات
سری جدید ماشین های آفرود
عاشق این ماشینم
دکتر امروز لنگه اینو دیدم قرمز رنگ ، قسمت پشتش مثل ماشین خودت رو باز بود ، (اسم کلاسشو نمیدونم) خیلی جالب بود ، ماشینای دیگه پیشش جوجه بودن .
تو افرود و کوه نوردی با این ماشینا لاستیکای نازک بهتره یا کلفت؟
(2012-02-14 10:15 PM)amir74 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تو افرود و کوه نوردی با این ماشینا لاستیکای نازک بهتره یا کلفت؟
اصولا استفاده از لاستیک های با عاج های برجسته مناسب تره ، چون مسیر غیر عادی هست و غیر قابل پیش بینی ......
ولی عامل اصلی در انتخاب لاستیک، شرایط محیطی هست .
مثلا لاستیک مناسب برای کوه و شنهای روان لاستیک با عاج برجسته هست که بتونه از پس مسیر بر بیاد .....
ولی برای مسیر هایی مثل کویر نمک که عوارض محیطی خیلی کمی داره لاستیک با عاج های ریز تر و کم قطر تر بهتره
بازهم باید دوستانی که آفروود دارن نظر اصلی رو بدن
با سلام به همه دوستان اهل شکار و همچنین ماشینهای آفرود... !!!
من هم در این تاپیک ماشین خودمو بهتون معرفی میکنم:
جیپ شهباز 6 سیلندر موتور آمریکایی که البته همونطور که می بینید تغییراتی در اتاق و جلو پنجرش داده شده
این جیپ رو چند ماهی میشه که گرفتم و فقط برای بیابان گردی و هیجان آفرود بازی ازش استفاده میکنم مدل 1357 هست
اما خیلی سرحاله... فرمانش هیدرولیکه و شیشه های جلو برقی و دارای قفل مرکزی
و صندلیهاش پرایدی هست
لاستیکهای پهنش و فنر بدی خوبش باعث شده که سواری خیلی نرمی داشته باشه حتی در جاده های ناهموار!
لوازم ترمزش رو همه اصل آمریکایی انداختم و الان ترمزش باید بگم ABS شده !!!
تنها 2 میلیون تومن براش پول دادم (پول یه گوشیه الان! ) و انصافا تا حالا جایی ما رو شرمنده نکرده...
و هر جایی که عشقمون بوده باهاش رفتیم... بقول یکی از بچه ها تا الان بیشتر از پولش بهمون حال داده
در مورد مصرف بنزینش هم که ما مشکلی باهاش نداریم... (حالا بماند چرا...)
فعلا این دو عکس رو از این رخش ما داشته باشید تا بزودی عکسها و فیلمهای جدیدی رو هم براتون میزارم...
مخلص همه برو بچه های خوب این سایت...