با سلام.....
دوست عزیز cordoba خرید جدیدی بود ولی به دلیل هزینه ی نگهداری بالا و همچنین مشکلات دیگه فروختمش...
.
.
.
.
فواد جان من پاترول را پیشنهاد میکنم....البته دو درب مدل 78 دو رنگ!
مدل های 4 درب چه شش سیلندر که مصرفس بالاست و چه 4 سیلندرش که اتاق روی موتور زوره نسبت به 2 درب ها کیفیت و کارایی کمتری داره!
توی خرید پاترول چند تا نکته را همیشه رعایت کنید....
اول از همه اینکه پاترول های دودرب را انتخاب کنید...
.
مورد دوم اینکه دقت کنید رینگ ماشین اسپرت باشه چون همین نزدیک 1 ملیون تومان تفاوت داره توی قیمت و بعدا فروشش....
.
مورد سوم اینکه رکاب های کنار ماشین خوردگی نداشته باشند و یا پوسیده نباشند.....
.
دقت کنید ماشین از حالت فابریکی خارج نشده باشه و اصالت خودشو حفظ کرده باشه( مثلا اتاقشو دستکاری نکرده باشن یا.......)
.
به هیچ وجهه پاترول دو گانه سوز نخرید.....
.
مدل های 78 دورنگ و دوردرب الان قیمتی حدود 6.5 تا 7.5 دارن و واقعا ماشین های خوبی هستند..
اینم بگم پاترول به لحاظ سنگینی لاشه نسبت به پاژن بدنه المینیومی ایمن تره ولی خب قدرت پاژن را نداره...
در اخر من اگر جای شما بودم پاترول را انتخاب می کردم...
اول از همه بخاطر اینکه توی شهر و خارج از شهر کارایی داره....دوم وسیله های ارزون و فراوانی داره...سوم هم بخاطر تیپش که بیشتر اسپرته تا پازن.... واخر هم برای خرید و فروش راحت تر زیر بار پاترول میرن تا پاژن
این پاترول داداشمه ؛ واقعا ماشین خوبیه....مدل 78 هست و پارسال از تهران خریدم واسش به قیمت 7.3 که انصافا ماشین جونداریه و جاهایی که پاژن میره اینم میره...
مصرفش توی شهر صدی 12 هست و توی کفی 11.
اینو بگم که سهمیه ی پاژن سر هر ماه میسوزه و جدیدا هم میخوان بنزین ماشین های وانتی که حمل و نقل عمومی ندارن را مثه بقیه خوروهای شخصی تبدیل کنن!
خلاصه به نظرم صرف با پاتروله و با توجه به قیمت جدید بنزین و احتمالا حذف کلی سهمیه ی بنزین پاترول حرف بیشتری واسه گفتن داره.
توی عکس پایینی پیداست جاهایی که پاژن میره پاترولم میره...البته توی جاده های خاکی پاترول بواسطه ی لاشه ی سنگینش اصلا لرزش نداره درحالیکه پاژن اون لرزش را بواسطه ی بدنه سبکش داره! اما قدرت پاژن بیشتره چون لاشش سبکتره
عکس پایینی مال 5 خرداده امساله و این ماشین خلاصه ما را رو سفید کرده تا حالا.....
سوالی بود در خدمتم...
موفق باشید