انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اسلحه های نظامی ساخت داخل
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
و اما سلاح بعدی سلاح 20 م م تک تاب:
[تصویر: t_15_.jpg]

اطلاعات زیادی از این سلاح منتشر نشده اما احتمالا برای ماشین های نظامی سبک نفرات و یا ایستگاههای رادار و هلکوپتر های دشمن استفاده میشه.
نام این سلاح Anzio 20 m m است . از لحاظ سیستم مکانیکی و شکل ظاهری تقریبا شبیه نمونه ایرانی است .

تفنگ تک تیرانداز 20 م م تک تاب بدون خشاب است و برای هر شلیک باید یک گلوله در محفظه شلیک ان قرار داد و سلاح را به صورت دستی مسلح کرد . در نمونه امریکایی مدل دارای خشاب هم موجود است .



[تصویر: t_9_.jpg]
راستی تمامی مطالب فوق از سایت:
military.ir
میباشد.
سلام
درسته اطلاعات دقیقی از این سلاح در دست نیست.
سلاحهایی با این کالیبر معمولا در نقش تدافعی سبک به جای توپهای پیاده نظام قدیمی استفاده میشن که برای عبور از زره نفربرها و از کار انداختن اونها قدرت لازم رو دارن البته هلیکوپترهای پارک شده و هر وسیله ایی به جز تانک از دست گلوله این سلاح در امان نیست.
راستی فکرش رو بکنید که از چه فاصله ای میشه با این سلاح یه نفر رو زذ.(چه بلایی سرش میاد)Khansariha (92)
امین جان با تشکر از مطالبت این سلاح قبلا در تاپیک سلاحها یجنگی مفصل معرفی شده و اسم اصلیش هم ntw20 هست که ساخت افریقای جنوبیه
این لینک رو ببین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

در مورد زره ابرامز هم باید عرض کنم که در یک درگیری که در جنگ عراق افتاد یک تانک ابرامز در کمین سه تانک تی 72 عراق افتاد که نتیجه این شد هر سه تا تانک عراقی منهدم شدن و ابرامز سالم معرکه رو ترک کرد
(2011-09-12 08:17 PM)mmdsniper نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان به نظرتون توپ 125 میلیمتری ذوالفقار از پس زره آبرامز بر میاد ؟

دوست من اگر هم بتونه قبل از این که ابرامز رو ببینه توسط سیستم هدفگیری لیزری ابرامز دیده شده و با یک موشک نابود شده وفقط قدرت تو÷ مهم نیست و چالاکی وسیستم نشانه گیری وتجهیزات مدرن بسیار مهمتر است . این قظیه در جنگ جهانی دوم توسط هیتلر ثابت شد که تانکی با تو÷ کالیبر بالا جلوی حرکت سریع تانک را گرفت و بعد ازمدتی ان تانک شکست خورد .
سلام
در مورد درگیری آبرامز و تی 72 ها باید بگم که تانکهای عراقی هیچگونه زره واکنشی نداشتند و از گلوله های HE انفجار شدید که به درد شکافتن زره نمی خورند استفاده میکردند در حالی که آبرامز از زره گردن کلفت اورانیومی و همچنین از گلوله های زره شکاف تنگستنی و اورانیومی استفاده میکرده و این مقایسه با تانک ذوالفقار اصلا شایسته تانک ما نیست چون ذوالفقار هم مثل آبرامز و چلنجر از زره چابهام (ساندویچی یا چند لایه) استفاده میکنه و در هنگام نیاز میشه روی اون زره واکنشی کنتاک 5 هم نصب کرد که همین برای مقابله با انواع گلوله های ضد زره و زره شکاف کافیه.
در مورد سیستم هدفگیری لیزری هم این رو بگم که تانک ذوالفقار هم در نسلهای بالاتر از یک سیستم هدفگیری پیشرفته استفاده میکنه که به توپچی این امکان رو میده که با هدفهای متحرک و سریع هم درگیر بشه پس از آبرامز کمتر که نیست شاید سر تر هم باشه چون وزن آبرامز از ذوالفقار بیشتره.
تنها مسئله اینجا نوع گلوله مورد استفاده است که نمیدونم ذوالفقار از گلوله زره شکاف مناسبی برای مقابله با این تانکها برخوردار هست یا نه وگرنه توپ 125 میلیمتری ذوالفقار انرژی جنبشی بیشتری نسبت به توپ 120 میلیمتری آبرامز تولید میکنه که این خودش باعث برتری ذوالفقار میشه.
ضمنا تانک ذوالفقار از سیستم پرتاب موشک هم برخورداره که توانایی درگیری با تانکهای دشمن رو در فواصل بالای 5 کیلومتر به اون میده(مثل اکثر مدلهای روسی از تی 72 به بعد) در حالی که آبرامز هیچگونه سیستم پرتاب موشکی رو نداره و فقط به توپ خودش اتکا میکنه .
باز هم به نظرتون ذوالفقار از آبرامز کمتره؟
با سلامی دوباره چنتا عکس از تجهیزات ساخت نظامی کشورمون:
[تصویر: X00841250519.jpg]

[تصویر: _DSC0194.jpg]

[تصویر: 14_8902041012_L600.jpg]

[تصویر: 51_9001270573_L600.jpg]

[تصویر: 638172_orig.jpg]

[تصویر: 638363_orig.jpg]
اون لباس های استتاری که میبینید درواقع استتار گرمایی هم هستن و قابلیت پخش کنندگی گرمارو دارن و اگه با دوربین مادون قرمز بهش نگاه کنیم نمیتونیم فرد رو شناسایی کنیم.
سلام
دوستان این هم نمونه ارتقاء یافته موشک تاو که به کلاهک دو مرحله ای مجهزه و توان مقابله با انواع تانکها و زره پوشها رو داره.
[تصویر: _2.jpg]
(2011-09-13 10:06 AM)mmdsniper نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام
دوستان این هم نمونه ارتقاء یافته موشک تاو که به کلاهک دو مرحله ای مجهزه و توان مقابله با انواع تانکها و زره پوشها رو داره.
[تصویر: _2.jpg]

من یه پسر عمه دارم تو صنایع دفاع کار میکنه میگه تانک ذوالفقار تو شلیک زیاد لولش و برجکش با مشکل روبرو میشه و برا همین به تولید انبوه نمیرسه در این باره چیزی میدونید آخه میگن ساخت برجک تانک در انحصار چند کشور بیشتر نیست و ایران هنوز این دانش رو نداره
سلام
دوست خوبم تا اونجایی که بنده اطلاع دارم تانک ذوالفقار حاصل بهینه سازی و ارتقاء چند تانک بوده مثلا ذوالفقار یک با شاسی ام60 ساخته شده بود و کلاهکش هم ارتقاء یافته همون تانک بود اما توی ذوالفقار 2 این شاسی تغییر کرد و کشیده تر شد و فرم کلاهک هم تغییر کرد و به صورت شیب دار ساخته شد و در اخر هم ذوالفقار 3 بیشتر به تانکهای پیشرفته شباهت پیدا کرد و از دانش و علمی که برای ساخت اونها استفاده میشد برای ساخت اون استفاده شد.
حالا دوست خوبم به نظر شما بعد از این همه تغییرات و ساخت انواع گوناگون تانک هنوز هم کشور ما نمیتونه کلاهک و توپ تانک تولید کنه .
وقتی در افغانستان که حداقل 100 سال از نظر تکنولوژی از جهان عقبه توی بازارش کلاشنیکف میسازن نباید گفت که ما نمی تونیم فلان چیز یا بهمان نوع رو بسازیم.
اما فکر میکنم که عدم تولید انبوه تانک ذوالفقار به خاطر در دست ساخت داشتن یه تانک خیلی پیشرفته تر از ذوالفقار هست که جایگزین این تانک میشه . این خبر رو توی مجله جنگ افزار نوشته بودند و هیچ اطلاعاتی هم درباره تانک جدید نداده بودند.Khansariha (8)
این عکس سلاح ژ 3 هست ولی از نوع بولپاپKhansariha (48)
[تصویر: assault1g3_2.jpg]

این هم ژ3 های جدید ساخت داخل که دارای تغییرات عمده ای نسبت به مدل های قبل هست.ولی از لحاظ فنی فکر کنم تغیرات کمی کرده باشه.
[تصویر: xw0rw1rczx9nnetjsief.jpg]

یکی از سلاح ها ژ3 ارتقا یافته و دیگری نوعی سما میباشد.
[تصویر: 2XE645_2.jpg]
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
لینک مرجع