انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اسلحه های نظامی ساخت داخل
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
سلام
انشاءالله که اینطور هم میشه .
وقتی که سلاحی رو میسازن قبل از تحویل اون به ارتش تستهای زیادی روی اون انجام میشه مثل
تست شلیکهای طولانی بدون تنظیف
تست استفاده از سلاح در محیطهای مختلف (گل آلود - خاکی - هوای شرجی و .....
تست تحمل فشار که با استفاده از فشنگهای شاررژ بالا انجام میشه
و انواع تستهای دیگه که ما نمیدونیم اما در هر صورت اینطور نیست که همین طور الکی سلاح رو تحویل بدن و بعد به فکر رفع نقایص و معایب بیفتن.Khansariha (8)
راستی اگر با کلاشنیکفهای جدید شلیک کرده باشید تفاوت اون رو با نمونه های روسی به خوبی خواهید دید.
دوستان این سلاح چند سال پیش تحت عنوان سلاح ملی خیبر معرفی شد که به دلیل اینکه کاملا از سلاح چینی type88 کپی شده بو دکه مجلس هموبهش اعتراض کرد و حالا سلاح فوق هم فقط یه کم با فاماس ترکیب شده
عکسارو بینید تا متوجه منظورم بشید
[تصویر: 1289304142.jpg]
[تصویر: post-143916-1284409317.png]
سلام
دوستان عزیز دچار اشتباه نشید سلاحهای فاماس و QBZ و خیبر و L85 همگی در یک کلاس قرار میگیرن و شباهتهای زیادی با هم دارن که نمیشه با تغییر شکل ظاهری یکی از اونها به شکل دیگری بگیم که این اون سلاحه.
این هم QBZ 95 چینیه که خیلی به خیبر شبیه است.
[تصویر: type95rifle1a.jpg]
اوف عجب تفنگيه!!!!!
[تصویر: post-143916-1284409317.png]
[/quote]
سلام
دوستان عزیز کسی عکسی از تانک ذوالفقار داره که کلاهکش چرخیده نباشه و روی تریلی هم نباشه. آخه من هر عکسی که دیدم اینطور بوده.Khansariha (8)
اینم یه عکس اختصصاصی برای دوست عزیزمون:
[تصویر: _DSC0220.jpg]

[تصویر: _DSC0221.jpg]

در مورد کالیبر 5.56 الان مدتهاست در ایران تولید انبوه میشه.و اقا جاوید عزیز چند نکته مطرح کردن در مورد برخورد پوکه با بدن.و این در مورد تمام بولپاپ ها برای افراد چپ دست صدق میکنه و برای این افراد طراحی دیگه ای انجام میگیره.اما افراد راست دست برای استفاده از این سلاح مشکلی ندارن.در ضمن فکر کنم این سلاح در دو کالیبر ژ3 و 5.56 تولید بشه و قابلیت تعویض سریع لوله رو هم داره.
سلام
دستت درد نکنه.
دوستان به نظرتون توپ 125 میلیمتری ذوالفقار از پس زره آبرامز بر میاد ؟
در مورد زره ابرامز هم نمیتونم دقیقا بگم اره ولی این توپ قابلیت شلیک یه نوع موشک رو داره که گفته میشه از هر نوع زرهی عبور میکنه.اگه اشتباه نکنم زره ابرامز با ورق های اورانیوم ضعیف شده حفاظت میشه که سختی بسیار بیشتری از فولاد داره.
سلام
در مورد موشک میدونم و فکر میکنم همون موشک AT13 باشه که با توپ همخوانی پیدا کرده . اما منظور من گلوله AP با توان نفوذ بالاست چون هنگامی که تانکها به فاصله نزدیک هم مثلا 2 کیلومتری هم برسن استفاده از موشک کمی سخت میشه و تو این موقع است که گلوله های ضدزره به کار میان .
تانک آبرامز با لایه هایی از جنس اورانیوم ضعیف شده زره پوش شده که به گفته کارشناسان ترکیب این زره و زره شیب دار خود تانک مقاومتی برابر با 160 سانتیمتر فولاد رو برای تانک فراهم میکنه.
تانک ذوالفقار هم با زره ساندویچی (ترکیبی از لایه های مختلف مثل آبرامز) و زره های واکنشی کنتاک 5 زره پوش میشه اما معادل فولادی اون رو نمیدونم .
حالا به نظرتون چه گلوله ای به جز گلوله های اورانیومی به شکل پیکان از پس زره آبرامز بر میاد؟
Khansariha (256)
توپ ذوالفقار رو نميدونم اما گلوله توپ زميني 125 ميليمتري كه من ديدم!فكر ميكنم بتونه !
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
لینک مرجع