انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اطلاعیه دعوت به همیاری مالی دوستان (مهم)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
آفرین و هزاران آفرین بر این دلیرمردان ایرریفلی Khansariha (48)Khansariha (48)Khansariha (48)
من بنوبه خودم از همه عزیزان و زحمتکشان سایت کمال تشکر را میکنم Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
خیلی خرسند و خوشحالم که میبینم دوستان با ادراک عالی خودشون سرمشق ماها هستند و توانسته اند با صفا و همدلی چنین سایت صمیمی و پرنشاطی را سرپا نگهدارند و مطمئنم مانند همیشه با پشتیبانی های عالیشون این انجمن را یاری و فدرتمندتر و پویاتر از همیشه خواهند کرد . به امید بهروزی و فردای بهتر برای دلیر مردان ایران زمین انشاالله Khansariha (256)Khansariha (256)Khansariha (256)
سعید جان سلام اگر امکانش برات هست من وجه را نقدا میدم به سهیل بده به شما روز شنبه یحتمل سهیل را میبینم فعلا وقت واریز در بانک به هیچ عنوان ندارم عابر بانک بنده هم درون شلوار بوده و حاج خانوم حسابی با ماشین لباسشویی شسته بیچاره را.خخخخخKhansariha (8)
باسلام خدمت تمامی دوستان

من می خواستم از طریق شبا وجه رو واریز کنم ولی کد شعبه ؛ نام شعبه و آدرس دریافت کننده رو از من میخواست لطفا اطلاعات مورد نظر رو برای دوستان دیگر هم قرار دهید.
ممنون از زحمات شما
پیروز باشید
یاعلی
(2011-08-30 10:48 PM)alinozad نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به به اول به بچه های بنفش تبریک میگم،دوم از کسانی که به نوعی حامی سایت هستند و کمک کردند کمال تشکر رو دارم،سوم اینکه از مدیران و ناظمان سایت هم تشکر میکنم و عرض خسته نباشید دارم.با رو کردن برنامه مالی مشکلی ندارم ولی با اینکه خودم تا حالا کمک مالی نکردم،خوشم نمیاد برنامه مالی سایت بیاد روی سایت،به شخصه بخام سواستفاده کنم و دردسر بسازم برای سایتی با دونستن همین اطلاعات جزئی میتونم مشکل بسازم هرچند بدست آوردنش خیلی سخت نیست مخصوصا سایت ما که اینقدر دشمن بیکار و منتظر فرصت داره.کسی دقیق خاست بدونه چرا مشکل دارم با این قضیه توی پی ام در خدمتم.

علی جان نیاز به pm نیست داداشمKhansariha (8)
اگر دلایلی هست بهتره برای همه شفاف سازی بشهKhansariha (256)
ولی به نظر من شفاف سازی مالی و اینکه دوستان بدونن پولشون صرف چی شده خیلی بهتره.قصدم خدای نکرده بدبینی نیست.چون همه ی مدیران و عزیزان رو مثل برادر خودم میدونم.Khansariha (48)
با سلام
این سایت و اساتیدش خیلی خیلی خیلی بیش از اینها گردن من حق دارند و با جون و دل پرداخت میکنم
یادمه وقتی سایت قطع بود به سعید زنگ زدم و کارش داشتم گفت که به خاطر مشکلات مالب قطع هست سایت بهش گفتم کمکی از دستم بر میاد بگو خدایی ناراحت شدم بار مالی سایت رو دوش چند نفر هست و الان خوشحالم که میتونم مشارکتی داشته باشم
ولی به نظر من جا داره دادن حقی هرچند کوچک به حامیان مالی سایت تا هم تفاوتی بین اونها و کسانی که رایگان استفاده میکنند باشه و هم باعث دلگرمی آنها بشه ولو این حق ذکر کلمه حامی مالی در پروفایلشون باشه

دوستان هزینه سالانه ما میشه 12 تومان پول 2 بسته ساچمه گامو که من به شخصه خیلی بیش از اینها از این سایت استفاده بردم چه معنوی و چه مادی کمترینش این بود که اگه میخواستم از شهرم 52 بگیرم باید 535000 پول میدادم و از طریق این سایت و کمک دوستان من جمله علی محمد یزدی و سعید آریا عزیز 52 رو از تهران تهیه کردم به قیمت 455000 یعنی 80000 کمتر پس من خیلی بیش از اینها به این سایت بده کارم
به نظر بنده این موضوع در دراز مدت نگران کننده است همانگونه که در بعضی سایتهای دیگه اتفاق افتاد. باید دقیقتر این موضوع را بررسی کرد. راههای بهتری برای تامین هزینه سایت وجود دارد.
من که نگرانی درمورد این قضیه نمیبینم چون ارسال پول اصلا اجباری نیست و دوستان چه پول بدن چه ندن میتونن از مطالب سایت استفاده کنن و بهتره که دوستانی که پول رو واریز میکنن به نوعی توی نام کاربری شون یک جور علامتی داشته باشن که مشخص بشه از کسانی هستند که وجه رو به حساب ریختند
ودرمورد اینکه دوستمون میگه شفاف سازی بشه من بشحصه دلیلی برای شفاف سازی نمبینم چون دارم با دل جون پول رو پرداخت میکنم و به مدیران سایت اعتماد کامل دام به هذحال تنها هزینه سایت نیست خود مدیران این سایت دارن اینجا وقت صرف میکنن که این خودش دست مزد داره و هرچی که برای هزینه های سایت صرف بشه و اگه مبلغی هم بمونه برای دست مزد زحمات این عزیزانه .. و نوش جونشون .. مهم اینه که سایت سرپا باشه و ما بتونیم از مطالب مفیدش بهره ببریم Khansariha (8)
عبدالرحمن جان من هم اگر میگم شفاف سازی مالی خدای نکرده منظورم اعتماد نداشتن به عزیزان و دوستان گلم نیست.
این یک رویه ی طبیعی همه جای دنیاست اگر اعضای یک مجموعه خودشون ساپورت مالی رو بر عهده میگیرن حتما سازو کاری برای نظارت وجود داره و اصلا ربطی هم به اعتماد داشتن یا نداشتن نداره.و اصلا دلیلی هم برای نظارت نداشتن وجود ندارهKhansariha (8)
به نظر من قید نشه بهتره دوستان اگه خواست همچین کار بکنن لطفا برای من انجام ندن در ضمن تا شنبه شرمنده دوستان هستیم که بانکها باز بشه
دوستان عزیز سپاس از همفکری و همکاریتون.
در مورد مشخص شدن کسانی که کمک کردن و کسانی که کمک نکردن با مدیران مطرح شده و نتیجه مباحث به اطلاع عزیزان در اسرع وقت خواهد رسید.
در مورد شفاف سازی نیز قبلا با مدیران صحبت شده بود و پیرو درخواست یکی از عزیزان که بسیار برای ما قابل احترام هستند مجددا مباحثی صورت گرفته که با در نظر داشتن جمیع جهات به اطلاع عزیزان خواهد رسید.
من از همه عزیزان درخواست دارم به عنوان یک دوست کمی منتظر باشند تا نتایج جلسات به صورت کلی به اطلاع عزیزان برسد.Khansariha (8)Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
لینک مرجع