انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: کلکسیون ساچمه .
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
به به ماشاالله
آقا دم عیده دل فقرا رو شاد کنید Khansariha (266)
هم اکنون نیازمند یاری بسته های ساچمه شما هستیم Khansariha (102)
قراره یه سفره هفت سین پهن کنم ساچمه های دریافت شده رو
وسط سفره می زارم
من میگم یه دوست داره گل ساچمه ها رو احتکار می کنه
کسی حرف منو قبول نمی کنه (شوخی)
همه عکس ها یک طرف این یه عکس یک طرف Khansariha (256)
دوست عزیز old.hunter سلام. داداش تو رو خدا اون یه نفر محتکر رو معرفی کن خودم میرم سراغش حتی با التماس هم که شده برای هر دومون ازش ساچمه میگیرم . فقط بگو کیه دیگه به بقیه اش کاری نداشته باش.
ماشالله... خدا زیاد کنه... بعضیا ماشالله هزار ماشالله قیمت ساچمه هاشون از قیمت تفنگ ما بیشتره... آقا بیارین خمس ساچمه هاتونو بدین... Khansariha (256)
خب میبینم کلی کل کل راه افتاده Khansariha (8)
خلاصه دوستان هوای ما فقیر بیچاره ها رو هم داشته باشید خدا را خوش نمیاد انبار آذوقه ببخشید انبار ساچمه هاتون اینطوری ازش پرده برداری کنید بلاخره ما هم دل داریم خخخخخ Khansariha (256)
اما یک نکته :
کلکسیونر هم کلکسیونرهای قدیمی یادمه اون قدیمها وقتی آلبوم مثلا کلکسیونهای اسکناس را ورق میزدند از هر شکل اسکناس یک برگ وجود داشت و برای چیزهای دیگه هم از هر مدل یک دونه بنمایش میگذاشتند اینطوری دل کسی هم آب نمیشد . مخلص دوستان Khansariha (214)
علی آقا دقیقا باز به هدف زد Khansariha (48)باید فرق بین انبار و کلکسیون را بدانیم . ممنون از همه دوستان که بیشتر از ساچمه های کمیاب و قدیمی و یا اختصاصی عکس میگذارندKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
آقا مرتضی خیلی ممنون که کلمه (فرق) رو به منم یاد دادی چون تا حالا چیزی در موردش نمیدونستم.
حمید جان داداش درستشم اینه که در یه کلکسیون تعداد آیتم های متفاوت زیاد باید باشه وگرنه از یه مورد چند تا داشتن زیبایی کلکسیون رو زیاد نمی کنه.من مطمئنم شما هم به این موضوع واقفی و صد در صد در کنار این ساچمه هایی که عکسشون رو گذاشتی انواع دیگری هم داری که برای خودشون کلکسیون محسوب میشن.Khansariha (8)
دکتر جان امثال اقا حمید عزیز هیچوقت کلکسیوندار نمیشن میدونی چرا؟؟؟Khansariha (8)Khansariha (8)چون فقط هالوپوینت و jsb 18 میگیرن و بسKhansariha (219).البته عکسی که اقا حمید گذاشت هم تایید کننده حرف من هست فقط از ساچمه های با کیفیت و درست و حسابی استفاده میکنند ایشون.البته من هم کلکسیونی از ساچمه های گامو و نخجیر و جت دارم ها اگه یه وقت خواستید بگید تا براتون عکسشا بزارم خخخخخخKhansariha (8)
امین جان الان غصه می خورم چرا جعبه اون ساچمه های قدیم رو نگه نمی داشتم.یه جعبه خالی ساچمه 4.5 به نام دیابلو(ولی اسپانیایی) داشتم مال حداقل 50 سال پیش!! نمی دونم کدوم نامردی ازم کش رفت.Khansariha (290)
اتفاقا کار آقا حمید درسته.راهشو پیدا کرده و مسیرش مشخصه.میدونه چه ساچمه ای جواب میده و رو همین سرمایه گذاری می کنه.ولی من خودم دوست دارم ساچمه هایی که تو بازار می بینم همه رو تست کنم. بعضی وقتا هم بد جور سر آدم کلاه میره...مثلا در مورد الماس!! متاسفانه الان برای کلکسیون کردن ساچمه اصلا روزگار مناسبی نیست!Khansariha (48)
با عرض سلام. دکتر جان شما و امین جان واقعیت رو گفتین. اما یه مورد که باعث ناراحتی میشه اینه که یه مطلبی رو بد عنوان کنیم. به نظرم کلمه (انبار کردن) یه مقدار قابل هضم نیست. زمانی میشه از این کلمه استفاده کرد که بنده بخوام این ساچمه ها رو نگه دارم بعد به قیمت بالاتر بفروشم. اما خدا شاهده که اینها رو فقط برای استفاده شخصی خریدم. حتی چندین بار دوستان خصوصی دادن و خواهان خرید (حالا نه از بنده ) شاید از جای دیگه شده بودن که حاظر شدم چند تا دونه برای تست در اختیارشون قرار بدم. البته این نظر شخصی بنده است ولی یه سری از دوستان محترم که در جریان کم و کیف این ماجرا نیستند شاید یه فکرهای دیگه ای کنن. در هر صورت از همه عذر میخوام ولی فکر نکنم لازم بود بعد از مطلب و راهنمایی علی آقا موردی در این باره بیان میشد. باز هم از همه دوستان عذر میخوام.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
لینک مرجع