انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: مشکلات 155
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
سلام.
وقتی که من داخل پیستون رو نگاه میکنم احساس می کنم اون صفحه ای که با کشیدن اهرم به عقب میره از دو تا تیکه تشکیل شده !!(منظورم همون پیستون هست) مگه اون نباید یه صفحه ی گرد و یه تیکه باشه ؟؟ انگار دوتا نیم دایره رو به هم چسبونده باشن !!
بدتر از همه سنگینی بیش از حد و لگد سنگینش و اینکه نمیشه با 155 راحت تیراندازی کر اگه دست یه تازه کار باشه از تیراندازی زده میشه خودم یه رنجر 155 و دیانا 54 دارم اما فکر میکنم دیانا خیلی بهتره و من بهتر میتونم با اون هدف رو بزنم Khansariha (214)
درود
ایمان جان رنجر 155 کجا دیانا 54 کجا من یه 125th داشتم که فروختمش الان از یکی از بچه های همین سایت یه دیانا 35 دسته دو در حد نو خریدم هر دو تفنگ کمرشکن هستند ولی دیانا کجا و رنجر کجا 135 و 155 قنداقهای زیبایی دارن البته ظاهرشون که خوبه کارایی و دوامشون رو نمیدونم.
قنداقهای pvc رنجر که چنگی به دل نمیزد متاسفانه
من با اون تجربه بدی که از رنجر داشتم(لگد زیاد و صدای بلند و هدف گیریه ضعیف و...) فکر نمیکنم دیگه سراغ این مارک برم باور کنید دوستان از pcp های هاتسان تعریف میکنند با این حال بازم دوست ندارم که pcp رو هم از این مارک خریداری کنم( البته این تجربه شخصیه )
[تصویر: 54_AIRKING.jpg]
[تصویر: hatsan155-luftgevar.jpg?osCsid=a9f56e61d...cd578ebb0d]
سلام به همه دوستان
با اینکه هم 135 دارم و دیانا 350 و 52
ولی اینجوری بگم درسته 135 در حد خودش خوبه بد نیست تا الان که داشتم ولی نگاه کردن به دیانا به تیراندازی با این رنجرها می ارزه
سلام به دوستان عزیز ,من فکر میکنم خود آقای نوری هم از وارد کردن این رنجرهای155 پشیمون شده باشه چون هم سنگینه هم دقت نداره تازه بعد از چند بار شکستن اهرم و مسلح کردن تفنگ شانس بیارین فتقتون پاره نشه خوبه.
(2011-06-15 11:42 PM)farhad_ss54 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به همه دوستان
با اینکه هم 135 دارم و دیانا 350 و 52
ولی اینجوری بگم درسته 135 در حد خودش خوبه بد نیست تا الان که داشتم ولی نگاه کردن به دیانا به تیراندازی با این رنجرها می ارزه

کاملا موافقمKhansariha (256)Khansariha (256)Khansariha (256)
با سلام
به نظر من همه تفنگهای بادی فنر پیستونی خصیصه های یکسانی ندارند و با توجه به مدل هاشون برای کاری خاص طراحی میشن. بعضیها برای کمین بعضیها برای شکار و هدف زنی و شکار از تو ماشین و بارگزاری سریع و .............
بعضی از مدلها قدرت بالایی دارند و معمولا خیلی سنگینند و دقت خوب یا عالی دارند.اینها برای کمین طراحی شدن و انقدر دقت دارند که در این نوع شکار اندک فرصتها هم پرت نشود.

155 یکی از این مدلهاست که به گفته سازندگانش برای کمین طراحی شده.خب حالا اون وضعیت ساچمه گزاری ناجورش که بماند ولی خوب با دقتش چه باید کرد .مثلا نیم ساعت کمین کنی که یه پرنده بیاد بعد ماشه رو بکشی.............. هیچ.
در مورد ساچمه گزاری باید از نزدیک امتحان کنید و دقت هم براش یه رویاست.فقط برای تست کردن یه وقت وسوسه نشید برای خرید.فروشندگان عزیز بدجوری بازاریابی میکنندKhansariha (8)
Khansariha (8)بله کاملا صحیح است محصولات رنجر بدرد هیچ شکار و هدف زنی نمیخورد. فقط روی پی سی پی ان. انهم در حد خودش میشود روی ان حساب کرد. اما کلیه محصولات فنر پیستون ان دارای مشکل میباشند هر کدام به نحوی چندین مشکل دارند
با سلام . من یه رنجر 155 خریدم. اما خیلی باهاش مشکل دارم.از ساچمه پرو مگنوم 15.43 گرینی و مگنوم 15.89 گرینی هم استفاده می کنم.اما تفنگ پرت میزنه . اگه واقعا ذات تفنگ رنجر همینه که تا دیر نشده بفروشمش.اما اگه مشکل از جای دیگه هست لطفا راهنمایی کنید.برای من شکار یک کبوتر از فاصله 30 متری بدون دوربین کافیه و قانعم می کنه.اگه با همبن رنجر 155 میشه این کار رو کرد نگهش می دارم.ساچمه TS-22 استفاده کنم بهتر میشه؟
کلا محصولات فنری رنجر همینه برادر برای همین هم کسی نمیخرد.تفنگ چینی ای ار 2000 از ان خیلی بهتر استKhansariha (8)Khansariha (214)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
لینک مرجع