انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: مشکلات 155
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
دوست عزیز بحثی سر نظراتت ندارم ولی جان من از نقطه و ویرگول تو جملاتت استفاده کن . 4 بار خوندم تا بگیرم دقیقا چی نوشتی Khansariha (8)
از بابت اینکه با دیانا نمیتونید خوب بزنید خسته نباشی. !!!! خخخخخخخ شوخی کردم جا نخوری. اخه خودمم وایرخ دارم ولی دیانا از 155 دیگه بالاتر وایمسته. Khansariha (8)
سلام دوستان عزیز. من تازه واردم و تازه می خوام کار رو با تفنگهای بادی شروع کنم(حدود نه ماه هستش). من مهندس مکانیک هستم و سرم برای بازکردن و رفع وسایل مکانیکی (مثل تفنگهای بادی) درد می کنه. ضمنا عاشق شکار تفریحی هستم. با وجودی که بودجه داشتم ولی تجربه اولم رو با یک تفنگ به نسبت ارزون قیمت ترک شروع کردم (استرانگ قنداق چوبی قیمت 290 کالیبر 5.5) یه دوربین بشنل چینی 40X هم روش سوار کردم (قیمت حدودا 150). طبق انتظار دقت افتضاح، قدرت و ضرب خوب و لگد وحشتناک. حدودا در بسته سوم تیر گامو 1 گرمی تخت، تماما پیچهای دوربین شل شد و شاخص دوربین کنده شد و بسته های جدید گامو رو که گرفتم دیگه دقت داغون شد. اما تجربه فوق العاده ای دارم که شاید برای من جالب باشه ولی بدنیست که بگم و بخونید. با تغییراتی که در انتخاب تیر و داخل دوربین دادم دقت شلیکها بسیار بالارفت طوری که تا الان حدود 50 کبوتر با اون توی فاصله 20 متر تا 40 متر شکار کردم. یک فنر هم تا حالا شکوندم با تقریبا 3000 شلیک. در ادامه تغییرات رو خواهم گفت.
با توجه به قدرت قابل توجه تفنگ های ترک (در مورد استرانگ حدود 23 ژول) و خانکشی با گام کوتاه برای اونها، این تفنگها به شدت به بالانس بودن تیر حساس هستند. یعنی تیرهایی که دارای ریخته گری و کیفیت پایین هستند قطعا دقت خوبی برای این تفنگ نتیجه نمی دند. این مساله رو با استفاده از یک جعبه تیر سبک 13 گرینی (Diablo اصل آلمانی قدیمی حدودا سال 2000) فهمیدم. گروپ گیری اون رو برای شما میذارم که چطوری تیرها در 20 متر کنار همدیگه می خورند (البته بعد از سه چهار بسته از این تیرها فنرم شکست).
بعد دوربین تفنگ که کاملا داغون شده بود رو باز کردم(دیگه بالاتر از سیاهی که رنگی نیست). متوجه شدم که تمام اتصلات فیکس و ثابت چسبی داخلی اون از چسبی خشک مثل چسب قطره ای هستش. لذا این مساله به شدت دوربین رو به لگد تفنگ حساس می کنه. من این مشکل رو با چسب موکت حل کردم. شاخص دوربین رو باچسب موکت فیکس کردم و دوربین رو بستم. الان هفت ماهه که با 2000 شلیک فقط سه بار تنظیم دوربین دارم شکار می کنم و هیچ مشکلی ندارم (فقط موقع مسلح کردن تفنگ تمام حواسم رو می دم که به دوربین فشاری وارد نشه تا از تنظیم خارج نشه چون دوبار از سه بار تنظیم مجدد فوق که گفتم این مساله رو رعایت نکرده بودم).
بعد از اینکه فنر من شکست (احتمالا به خاطر تیرهای سبک 13 گرینی یا دوبار شلیک بدون تیر) فروشنده گفت فنر شادو 1000 اسپانیایی بزن (حدود 40 تومن فنر اورجینال 25 تومن) که کیفیت و عمر و ضرب بالاتری داره. این کار رو کردم و نتیجه افتضاح بود فنر نرم و ضرب تفنگ به 60 تا 70 درصد حالت فنر اورجینالش رسید (با کمک یه شاخص که قبلا توش شلیک کرده بودم فهمیدم). دوباره فنر اورجینالش رو روش زدم و دوباره عالی شد. خشک و پرضرب و قوی. فقط با تیرهای 16.5 گرینی با اون شلیک می کنم که مبادا شکست فنر از تیرهای سبک بوده باشه.
موفق باشید
برای تفنگ ۱۵۵ فقط از تیر ۲۲گرینی استفاده کنین.گروپ عالی میده
سلام دوستان Khansariha (8)
دیدم این تاپیک حدود ۱ سالی هست داره خاک میخوره.
اسمش که هست مشکلات ۱۵۵ بهتر بود اسمش را میزاشتن هاتسان های زیر باز شو سری ۱۵۰ چون اینجوری بهتر بود.
حالا بگذریم.
والا فکر میکنم اونقدرا هم که ازش بد میگن بد نباشه. من خودم تو این فکرم که ۱۱۰۰ خودم رو بفروشم و یکی از اینا بخرم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


به دلیل لول ثابت بودن دقتش باید از سایر محصولات هاتسان بالا تر باشه.
اما عیوبی هم داره.
۱ _ مسلح سازی وقت گیر و ساچمه گذاری عجیب.
۲ _ فنر خیلی بلند که مشکل تمام هاتسان ها هست.
۳ _ وزن نسبتا زیاد
اما.
مسلح سازیش با اینکه عجیبه اما خطرات مثل چینی ها رو نداره.
قیافه جالبی هم داره.
و فکر کنم بیشتر قطعاتش با ۱۲۵ مشترک باشه.
و قدرتش هم میگن ۲۸ ژول هست ؛ بعد جک نیترو ۱۲۵ که هست خیلی خوب میشه با فنر تعویضش کرد.

حالا قیمتش چنده ؟ تو ایسام نگاه می کردم از ۵ تومن بود تا ۸ تومن همه هم نوشته بودن نو.
موفق باشید فعلا خداحافظ.Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
لینک مرجع