انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: مشکلات 155
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
دوست عزیز کسی نگفته شرکت رنجر کارش بده...

همه دوستان اینجا به خوب بودن محصولات پی سی پی هاتسان گواهی میدن...ولی محصولات فنری هاتسان واقعا بی کیفیتن

البته خداییش بعضی هاش حالا شانسی یا اتفاقی یا بستگی به سری ساخت خوب در میاد......

ولی این شرکت در راه ساخت اسلحه بادی فنری راه درازی داره
بخدا من انقدر از شما تعریف محصولات پی سی پیش رو شنیدم میخوام بخرم
ولی منظور من بد گفتن از همون فنری هاش بود
نمیدونم خود من هم اینطور فکر میکنم که شانسی باشه با توجه به اینکه انقدر دوستان بد میگن از محصولات فنری این شرکت
من فقط تجربه خودم رو از این اسلحه در اختیار دوستان قرار دادم
آقا محمد گل...تمام تلاش دوستان اینجا فقط برای بهتر شدن انتخاب و لذت بردن دوستان از ورزش دینی تیر اندازیه

اگه میبینید دوستان میان و بد فنری های هاتسان رو میگن دلیلش تجربیات متعددشون هست...

من و شما و خلیهای دیگه با خون دل پول جمع میکنیم و یه اسلحه میخریم...حالا شما فکر کن با هزار زحمت و از کلی خوشی هات زدن 400 تومان جمع کنی و بیای اسلحه رنجر بخری...اگه اسلحه بدی از آب در بیاد فقط شما ضرر میکنی و بس......البته زده شدن شما از اسلحه و تیر اندازی به کنار

باز هم میگم پی سی پی های هاتسان خوبن..عالی نیستند ولی خوبند و آدم رو راضی میکنند.....البته هنوز جای کار دارند

موفق باشید...به قول یکی از دوستان پیشکسوت...تیغ برا ( البته من معنیش رو نمیدونم )Khansariha (8)Khansariha (8)
با اجازه از اساتید محترم
اینجا یک فروم تخصصی است.اگر کسی میاد و ادعا میکنه رنجر 125 سه برابر دیانا(مدلی هم ذکر نشده است) قدرت داره باید با کرنوگرافی دو اسلحه ثابت بکنه.
اگر میگه دقتش خوبه یک گروپ از اسلحه اش بزاره تا به همه اثبات بشه.
لطفا این بحث مقایسه رنجر با برندهای دیگه پایین بدید چون فایده ای نداره و به نتیجه ای نمیرسه.
من خودم پی سی پی های هاتسان مخصوصا at44 رو دارای کیفیت قابل قبول میدونم و خودم هم دنبال خریدش هستم.
ببخشید زیاد حرف زدم.
رضا جان حق با شماست.Khansariha (8)
بارها از دوستان خواهش شده اگر اسلحه ای رو در اختیار دارن برای معرفی فنی و اصولی اون به دور از تعصب با کمی زحمت اقدام به تهیه گروپ با چند نوع ساچمه در مسافت های مختلف، نشون دادن قطعات و در صورت امکان کرونوگرافی کنن.نه صرفا برای اثبات ادعایی یا از این دست مسائل.بلکه برای پربارتر شدن تاپیک های مربوط به هر سلاح.
ولی متاسفانه در عمل می بینیم که حرف همه کارها رو پیش می بره. بحث دیانا ووایرخ و رنجر و گامو نیست.بحث اینه که کی باید یاد بگیریم به صورت حرفه ای،علمی و عملی مطلبی رو بیان کنیم.
الان دوست عزیزی فرمودن که با رنجرشون در 50 متری و با مگسک هدف رو می زنن.دست مریزاد! ولی اینکه این هدف چی بوده و 50 متر چه طور اندازه گرفته شده همه نا مشخصه.
می فرمایند رنجر سه برابر دیانا قدرت داره کدوم دیانا؟
اگه 21 باشه جناب رنجر می شن حدود 22 ژول! اگه 34 باشه جناب رنجر می شن 60 ژول!!!! و اگه 350 ملاکه که جناب رنجر فنری با حدود 90 ژول قدرت کل پی سی پی های موجود رو در جیب می ذارن.
خوب خودتون قیاس ونتیجه گیری کنید که آیا این بحث راه به جایی می بره؟
خوب شد همچین بحثی باز شد..من چند روزه که یکی از شماره های جنگ افزار که راجع به 125 اسنایپر توضیح میده رو پیدا کردم...فنرش از 350 بلند تره.
نویسنده ی مطلب هم گفته که کیفیت قطعات عالی و دقت و قدرت عالیه! حتی بزرگ زیر صفحه نوشته قویترین تفنگ بادی بازار ایران!
دوست داشتم کاربرانی که رنجر(هاتسان) دارن و ازش راضی هستد یـ تاپیک باز کنند و با آزمایشات دقیق حرفشون را اثبات کنن:
آخه برای خودم هم سوال شده که آیا رنجر ها واقعاً بد هستند یا اسمشون بد در رفته
Khansariha (8)
(2012-06-05 11:44 AM)THUNDER نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خوب شد همچین بحثی باز شد..من چند روزه که یکی از شماره های جنگ افزار که راجع به 125 اسنایپر توضیح میده رو پیدا کردم...فنرش از 350 بلند تره.
نویسنده ی مطلب هم گفته که کیفیت قطعات عالی و دقت و قدرت عالیه! حتی بزرگ زیر صفحه نوشته قویترین تفنگ بادی بازار ایران!
دوست داشتم کاربرانی که رنجر(هاتسان) دارن و ازش راضی هستد یـ تاپیک باز کنند و با آزمایشات دقیق حرفشون را اثبات کنن:
آخه برای خودم هم سوال شده که آیا رنجر ها واقعاً بد هستند یا اسمشون بد در رفته
Khansariha (8)

توی چه شماره ای بوده؟
باتشکر
دروود !
كاش بعضي از دوستان با هر پستي كه ميدن سن خودشون رو هم يادداشت ميكردن كه آدم سطح صحبت كردنش رو تنظيم كنه !
نميدونم تو اين انجمن چرا همه واسه هم شاخ و شونه ميكشند و همه هم از كاربران فعال و سمت دار اينجا هستند ، اصول اوليه يك انجمن اينه كه كاربراني كه داراي سمت هستند قبل از اينكه يك پستي رو reply‌ كنند رو 10 بار بخونند و بفهمند كه چي دارند مي نويسند.
من منظورم از اين حرف ( 3 برابر ) فقط يه مثال بود ، منظورم اين بود حداقل يه سر و گردن از 350 كه دارم بالاتره ( فقط قدرت ) ، يعني واقعاً سطح برداشتي كه از حرف من داشتيد اين بود كه من 90 ژول قدرت از 125 كشيدم ؟! نميدونم يعني دوستان فكر ميكنند بنده يك مشكل روحي رواني دارم كه اينقدر با قاطعيبت ميان پست ميدن واي سه برابر مگه ميشه واي سه برابر قدرت جلل الخالق ( درك 90 ژول راحت تره يا درك مثال ) !!!! من تعصب روي هيچ جنس و محصولي ندارم كارخانه هاتسان هم واسه باباي بنده نيست ، بنده خيلي وقته كه شكار ميكنم و تخصص اصلي من هم شكار بزرگ هستش نه كلاغ و كبوتر كه با بادي زياد كار كنم و بخوام بگم خيلي از بادي حاليم ميشه و روي حرفم پايبندم ، اصلاً حوصله گروپ گيري هم ندارم چون چيزي كه مشخصه رو نبايد ثابت كرد ، ميتونيد به هر كدام از مغازه هاي شهرتون كه دوست داريد مراجعه كنيد و قدرت 125 رو با مگنوم 350 مقايسه كنيد.
اگه پست من رو با دقت خونده باشيد بنده خودم هم طرفدار محصولات هاتسان نيستم ، عرض كردم كه 125 هاتسان از لحاظ كيفيت واقعاً پائينه به طوري كه بعد از 500 تا شليك ماشه به مراتب گير ميكنه ، قطعاتش تق و لق ميشن و . . .
حرف من فقط از قدرتش بود نه دقت و كيفيت !
پايدار باشيد.
جناب اسمارت پرو ما اینجا سعی می کنیم اگه عددی ذکر میشه حتی الامکان نزدیک به واقعیت باشه.اگر اعداد شما فاقد ارزش استناد هستن که تکلیف معلومه!
در مورد قدرتش هم جنابعالی مطمئن باشید بیشتر تبلیغاته.اگه معیار لگده که هیچ ولی اگه معیار قدرت کرونوگرافی هست که این رنجر خان در برابر 350 حرفی نداره برای گفتن.اگر هم بنده از جایی از پست شما بد برداشت کردم همینجا ازتون معذرت می خوام. ولی شما وقتی "حوصله گروپگیری" با سلاحی رو ندارین بهتره در موردش سکوت بفرمایین شاید کسانی که گروپ گیری کردن یا کرونوگرافی ... بتونن نظر حرفه ای تری ارائه بدن.
اسمارت جان شما که از اسلحه خیلی سرتون میشه...ولی 1 در صد احتمال بدید یه بنده خدایی که تا حالا اسلحه دستش نگرفته بیاد و جملات شما رو بخونه...کسی که نه میدونی ژول چیه..نه کرنوگرافی..نه رنجر نه مگنوم...اونوقت اگه مثال های حرفه ای شما براش قابل هضم نباشه و بد برداشت کنه و انتخاب نا درستی کنه و پولش هدر بره اونوقته که از من و شما و اسلحه و تیر اندازی و این سایت به کل زده میشه....

اینی که دارم میگم دقیقا حال و روز خودم قبل از اینکه با اساتید این سایت آشنا بشمه....من ابتدا عضو سایتی شدم که نمایندگی رنجر در ایران رو داره..اسمش رو هموتو میدونید.
واقعا اون موقع داشتم به فکر خریدن رنجر می افتادم

اگر دوستان اسرار دارند که گفته ها و آمار ها و اعداد و ارقام واقعی یا حداقل نزدیک به واقعی باشه اینه که دوستان مبتدی بتونن درست تصمیم بگیرنKhansariha (8)Khansariha (8)

یا علی
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
لینک مرجع