انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: pcp های 2011 هاتسان(واقعا پیشرفت کرده)1250fps
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
تو فاصله مثلا 80 متر هم شده چیزی باهاش بزنی ؟ مثلا این اطراف ما (بندرعباس) پرنده ای هست به نام کغار دو برابر قمری یا یکم کمتر هست . ولی همش روی زمین در فاصله های 70 تا 90 متری میشینه و نزدیکتر بری میپرند . آیا با این میشه تو این فاصله با همون 20 شلیک اول که سرعت و قدرت تقریبا یکسان هست اونها رو زد ؟ آیا از فاصله دور تا حالا شکار کردی ؟ تو این فاصله ها پرت نمیزنه ؟
سلام
دوست عزیز فعلا تو این مدتی که سلاحو خریدم فرصت درست حسابی نکردم که کاملا یک روزو اختصاص به شکار کردن یا گروپ گیری وزدن هدف در 80 متری بدم .فقط تونستم همون کلیپ وگروپو تو همون فاصله ای که گفتم بگیرم .ولی انشالاه این هفته سر کار نمیرم ومیخوام کاملا درباره این سلاح یه توضیحاتی بدم .ومنتظر رسیدن ساچمه بارکودا هستم که به احتمال زیاد یکشنبه دستم برسه .امیدوارم بعد از اماده کردن توضیحات وگرفتن گروپ وکلیپ وعکس جوابتونو بگیرین .
در مورد استفاده از سلاح
1:بهتر است از ساچمه های های با گرین بالا تیراندازی شود هم انتقال نیرو زیاد میشه وهم دقت بالا میره مخصوصا ساچمه بارکودا از نظر بالستیک بهتر هست وبرای اهداف دور دست بسار عالی هست
2:بعد از هر بار تیراندازی شکار یا تمرین بهتر است سلاح را نظافت وکلیه قسمت هایی که با چشم قابل دیدن مثل گلنگدن .ضامن نگه دارنده خشاب .خشاب ها .پیچ ها .حتما چک ودر در صورت مشاهده شل بودن پیچ ها در حد نیاز محکم شوند.تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری شود .حتما به مقوله نظافت دقت کنید که عامل بروز مشکلات عدم نظافت هستن مخصوصا گرد وغبار .روغن.اب.که هر کدام در نوبه خود مشکل افرین هستن.
3:بهتر است هر از گاهی سلاح را یه سرویس کار مجرب سرویس کند تا از بروز مشکلات جلوگیری شود .
هیچوقت کپسول را کاملا خالی نکنید .بهتر است 100بار فشار در داخل کپسول باشد.
4:با گلنگدن ان به نرمی کار کرده وسه مرحله مسلح کردن و خشاب گذاری را رعایت کنید تا با مشکل مواجه نشوید و حتما بعد از خشاب گذاری خشاب را چند دندانه بچرخانید تا بهتر در جای خود قرار گیرد.
یه گروپم با ساچمه بارکودا گرفتم که خیلی عالی بود ولی نتونستم عکس بگیرم ولی قول میدم اینبار حتما عکس بذارم وطبق گفته دوست عزیزم اقا هادی میخوام بالای 50متر گروپ بگیرم .
دقیقا بهتره که در فاصله 50 تا 60 متر گروپ بگیری چون کمتر از آن برای این تفنگ معنی ندارد و فنری کم هزینه تر است
نکته :در صورت عدم مسلح کردن صحيح اين سلاح مطمعن باشيد که يک ساچمه حتما وارد لوله شده وفقط ماشه مسلح نشده است در اين هنگام حتما گلنگدن را کاملا عقب کشيده وخشاب را خارج کنيد و يک شليک داشته باشيدتا از ورود چندین ساچمه به داخل لوله جلوگیری شود .فقط وفقط عامل ورود چندین ساچمه عدم مسلح کردن صحیح میباشد .امیدوارم مطالب ارائه شده برای دوستای بسیار گلم مفید باشه و دوستانی که میخواهند از این سلاح خریداری واستفاده کنن.اگه کم وکاستی در ارائه مطالب بود به بزرگواری خودتون ببخشید.با تشکر مصطفیKhansariha (8)
اما از اوانیکس نمیشه گذشت.
بازم سلام دوباره دوستای بسیار گلم
یک تجربه جدید در پی سی پیbt65rb.
شما برای مطمعن بودن از اورینگ های داخل لوله بدون مسلح کردن سلاح از سر لوله داخل لوله را فوت کرده واگر نشتی داد معلوم هست که اورینگها خراب هستند وباید اقدام به تعویض انها کرد تا باعث اتلاف انرژی نشوند .
خوب برای اینکار شما باید روزنه دید سلاح را باز کنید وپیچ النی هم که هست ان را هم بازنموده حالا زیر اون دوتا پیچی که باز کردید دوتا پیچ الن دیگه هم وجود داره با اچار الن شماره 2انها را باز کنید مواظیب باشید تا گمشان نکنید چون خیلی ریز هستند.بعد از باز نمودن اقدام در اوردن لوله نمایید با احتیاط لوله را در بیارید حالل دوتا اورینگ مشهاده میکنید که به احتمال زیاد خوردگی دارند وباید تعویض گردند شماره این اورینگ ها 11/1.5هست شکل شماره 1.ویک اورینگ دیگه هم در داخل لوله جایی که میله هدایت کننده ساچمه رو وارد لوله میکنه که به احتمال زیاد از بین رفته شماره این اورینگ 8/1.5هست اقدام به تعویض نمایید بهتر است کمی روغن سلیکون مالیده شود تا بهتر اب بندی شود .در صورت نداشتن کمی گریس نسوز امریکایی بمالید وبعدا اقدام به بستن لوله نمایید وحتما دقت کنید زایده که برای محم کردن لوله هست به طرف بالا ومماس با دوتا پیچ النی که هست باشد تا به لوله اسیبی نرسد .در آخر از راهنمایی های دوست بسیار عزیزم اقای viper22(اقا سعید)کمال تشکر را دارم .وعکس های اموزشی
شکل شماره 1:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

شکل شماره 2:مربوط به اورینگ ها دوتا اورینگ سیاه به شماره11/1.5واورینگ داخل لوله به شماره 8/1.5
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

شکل شماره 3مربوط به باز کردن روزنه دید .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

ودر اخر :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

با تشکر مصطفی
منتظر اموزش تصویری باز وبست لوله .کپسول. شلیک به اجسام سخت وموارد دیگر در اینده نه چندان دور ونه چندان نزدیک باشید (در یک فرصت مناسب) .در خدمت دوستان هستیم. با تشکر مصطفی
مصطفی جان میتونی تمام مراحل بالا را که گفتی از تو سایتهای خارجی پیدا کنی. و در اینجا قرار دهی و به تفنگت هم دست نزنی. که خدایی نکرده ایراد و خط و خش پیدا نکندKhansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
لینک مرجع