انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: سلاحی بی نظیر بنام Edgun Matador
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
سایت خارجی هست که ارسال به ایران داشته باشه و بعد بشه از گمرک ترخیص کرد؟
به هر حال اگه در ایران مجاز باشه که هست پس باید بشه با پرداخت هزینه گمرکی ترخیص کرد
بله حق با شماست یک در صد هم ارزش نداره بابتش اینهمه پول دادKhansariha (256)
ادگان ماتادور سلاحی با قدرت بالا و دقتی باورنکردنی . بهترین عملکرد قدرت و دقت رو تو محدوده 315 متر برثانیه داره . عملکرد ریگلاتور توی سرما کاملا دقیقه و لوله 12 خان لوتاروالتر داره کلا با تفکر شکار ساخته شده
دوستانی که ادگان دارن گروپ ازش بگذارن

فرستاده شده از GT-I9300Iِ من با Tapatalk
بزرگترین عیب ادگان ،گلن این سلاح هست که درست در انتهایی ترین قسمت سلاح قرار داره و کار رو برای مسلح کردن سخت می‌کنه.
سلام به دوستان قدیمی

سالهاست به این فرم سر نزدم،ولی طی مروری که روی پست ها قبلی داشتم همچنان یکی از سورس های کارآمد در زمینه سلاح های بادی و تیراندازیست که این خود مدیون حضور اساتید با تجربه این رشته هست که در سالهای قبل در این انجمن فعالیت داشتن.

بعد از مدتها تحقیق و خرید و تست سلاح های pcp در برهه ای از زمان اقدام به خرید ادگان لانگ R3M نمودم که اندکی از تجربیاتم را در اختیار علاقه مندان قرار میدهم:

سلاح ادگان R3M همون سلاح معروفیه که آقای تد باهاش تیراندازی میکرد و کلیپ هاش در زمان خودش بسیار جذاب بود.این سلاح علی رغم کیفیت ساخت بسیار بالا و کارایی خوب ،متاسفانه در کشور ما زیاد ازش استقبال نشد که شاید یکی از دلایلش قیمت بالای این سلاح در اوایل ظهورش بود.

مدل لانگ با بهره گیری از لول 59 سانتی متری لوتار والتر و و کپسول 350 سی سی با فشار کاری 200 بار و همچنین رگولاتور کارآمد (در شرایط مختلف دمایی ) همراه با دقتی بسیار خوب و البته صدای شلیک بسیار کم تبدیل به یک سلاح ش.... تمام عیار شده است.

ظاهری نسبتا خشن داره ولی در عین حال بسیار خوشدست و سبک می باشد.
سیستم مسلح شدن بولت اکشن که در انتهایی ترین قسمت کپ قرار گرفته و در اوایل ممکنه یخورده عمل مسلح کردن به سختی صورت پذیرد.ولی بعد از مدتی کاملا عادی میشه و براحتی این کار قابل انجام می باشد. البته با وجود مدل جدید این سلاح ( R5m ) این مشکل برطرف شده و گلن دقیقا در وسط قرار گرفته و قابلیت مسلح نمودن برای افراد راست دست و چپ دست به راحتی قابل انجام هست.

دو عدد خشاب 10 تایی از جنس پلاستیک مرغوب و با کیفیت که براحتی میشه از روی سلاح هم لود کرد.
فشار کاری رگولاتور در حالت دیفالت 130 بار هست که از فشار 200 بار تا 130 بار (70بار) دقیقا 70 شات با قدرت 51 ژول میده.
ازنظر دقت در 50 متر گروپ حدود10-12 میلیمتر داره که برای یه سلاح ش... و هدف زن قابل قبول می باشد.

در کل سلاحیست با خرابی کم و دقت قابل قبول و تعداد شات مناسب با قدرت بالا که گزینه بسیار مناسب جهت هدف زنی در لانگ می باشد.

با تشکر Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
لینک مرجع