انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: دلتا
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
دوست عزیز به نظر من دلتا رو به خاطر دلتا بودنش بگیر نه تیون کردن. قطعه ای که بهش بخوره موجود نیست.(عملا الان قطعه ای که بهش نخوره هم موجود نیست امروز من تمام بازار فردوسی رو دنبال واشر اصل دیانا 27 یا 25 گشتم دریغ از یکی)شاید بشه با گریس نسوز یه تغییراتی توش ایجاد کرد در این حد.
پویای عزیز دلتا قدرت متوسط نداره قدرت کم داره.قدرت متوسط تفنگهای بین 16 تا 20 ژول رو شامل میشه.این که می گی از چینی بهتره قبول دارم از خیلی جهات قابل مقایسه نیستن.ولی قیمتهاشون رو هم در نظر باید گرفت.
با سلام
پویا جان خیلی وقت بود میخواستم تو این تاپیک جواب ندم که میبینم نشدنیه.پویا جان اون دوستانی که شما میفرمایید" یه تفنگ بادی دلتا را باز کردند جهت تعویض فنر.در کل محافظ لول پلاستیکی" کپ پلاستیکی "قنداق پلاستیکی و ............ تازه فنر از قسمت جلویی پیستون عوض میشه بر خلاف معمول .قدرت این اسلحه هم 16 ژول نیست و با چیزی که من دیدم بین 7 تا 10 ژول میباشد.
در کل دقت خوبی داره که اونم بواسطه قدرت کم ان است .با تفنگ بادی چینی قابل قیاس نیست "علی الخصوص با چینیهای قدیمی .و بجز مشکل ماشه چیزی سرتر از یه اسلحه چینی نداره.
مناسب جهت تیراندازی به اهداف زیر 20 متر و مناسب نوجوانان

اما اگر جنابعالی اصرار دارید این شاهکار خارق العاده گامو بینهایت بهتر و قدرتمند تر و دقیقتر از یه اسلحه چینی میباشد .برای من دو حالت متصور است .1) یا شما یه دیانا دارید و به ان دلتا میگید و یا نمیدانید تفنگ بادی چیه.
با سپاسKhansariha (8)
دوست عزیز من به شما بی احترامی نکردم اگه درست مطالبی رو که نوشتم بخونید خواهید دید که من نخواستم بگم دلتا

یک اسلحه شاهکاره و نگفتم بی نهایت سر تر از چینیه و حتا گفتم چینی هم به نسبت قیمتش

اسلحه خوبیه .ولی گامو دلتا بهتر از اونه از خیلی نظرات .

دوست عزیز من ادعایی ندارم و نداشتم . ولی اینو بدون که از شما بیشتر میدونم تفنگ بادی چیه ...اینو در جواب آخرین جمله پستت میگم

...این حرفو گفتم چون فنر دلتا هم از عقب عوض میشه حالا چرا شما پینهای جلوشو باز کردی خودت بگرد علتشو پیدا کن ببین شما میدونی تفنگ بادی چیه یا من
اتفاقا من هم دیانا دارم هم دلتا دارم هم چینی و قبل از این هم زیاد تفنگ داشتم
!!!!!!!!!!!!! من به دیانام نمیگم دلتا دوست عزیز ....ولی شاید شما به چینی میگین دلتا
دوستان عزيز (آقا پويا و آقا سينا)
خواهشا يك مسئله به اين كم اهميتي را با الفاظ تند و بدخلقي تبديلش به يك هنجار نكنيد بخدا دوستيها ارزشش خيلي بيشتر از اين تفنگهاي شركتهاي بنداز و بفروش هست كه بخورد ما ميدند نكنيد اينكار را ؟!!!! خودتون ويرايش كنيد (حتما انجام بديد)‌ Khansariha (226)
دوستان عزیز نمیدونم چرا بعضیا دوباره اومدن برای خراب کردن گامو اولا که قدرتش 7 تا 10 ژول نیست و قدرتی در حدود 13 تا 14 ژ<ل داره و گامو کجا و چینی کجا حالا نمیدونم بعضی از دوستان که خودشون میدونن همین مدل معمولیه گامو که دلتا باشه از چینی سر تره ولی هنوز میخان چینی رو با گامو مقایسه کنن واقعا دیگه نمیدونم واسشون چه سودی داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟Khansariha (367)Khansariha (226)
سلام به اساتید خوبم!
کسی قیمت امروز دلتا در شیراز یا تهران رو میدونه؟
ارزون تر از دلتا هم گامو چیزی زده؟
منم دلتا 5.5 دارم . قدرتش کمه ولی دقتش خیلی خوبه ولی قدرتش از بعضی از چینیها بیشتر و از بعضی کمتره.چون چینیها حتی از یک کارخانه و مدل از نظر دقت و قدرت یکی نیستند به همین خاطر هم هست که گاهی بعضیهاشون خیلی خوب از اب در میان. ولی گامو دلتا ها بر خلاف چینی ها از لحاظ قدرت و دقت معمولا یکی هستند.
لازم به ذکر است که منظور از چینی همون ارزونترین مدلهاست و گرنه چینیهای گرونتر و با کیفیت بالا هم داریم.
دوست عزیز کیفیت گامو کجا و کیفت چینی کجا خواهش میکنم از این مقایسه ها دوری کنید که واقعا تبدیا میشه به سر جنگ بودن با گامو Khansariha (8)
بابا صلوات بفرستین دیگه بسته Khansariha (48)
دوستان عزیزه من ،من تفنگ دلتای poya 2000 رو از نزدیک دیدم همین جمعه دستم بود و باهاش تیر هم انداختم بسیار با کیفیته و بسیار هم خوب احیا شده که حاصل زحمت دوست عزیزمون هستش
من زیاد تو این وادی موارد نیستم فقط و فقط این رو میدونم دلتا تفنگی سبک و خوب و دقیق و خوش ساخته تا به حال با دو دلتا تیر اندازی کردم یکی 4.5 ودیگری5.5 به نظرم 4.5 توی برد بیشتر زور خیلی بیشتری داشت ولی هر دوی این تفنگها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودن حالا شاید چون قدیمی بودن این طور بوده ولی حد اقل این رو میتونم بگم که کیفیتش اصلا با چینی های رنج قیمتی پایین قابل مقایسه نبود در مورده قدرتش اساتید فن باید نظر بدن که ایا میشه دلتا رو با چینی قیاس کرد یا نه
ولی در کل نباید این بحث دوستانه به جنحال کشیده بشه خودتون و عشقه Khansariha (8) گامو و شانگهای کیلویی چندKhansariha (256)
کسی به من قیمت روز دلتا را نگفتا!
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
لینک مرجع