انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی چند مدل سلاح شکاری
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
سلام دوستان

سوالی که برای پیش امد هر کی 2 لول سردار دار می گه مگنوم از کجا میشه تشخیص دارد مگنوم یا نه اگر مگنوم باشه باید روش نوشته باشه یا نه؟چه جوری تشخیص باید داد ؟
سلام حسين اقا.
کلمه مگنوم به معنی قدرت بیشر هست . و در مورد فشنگها .به فشنگهای که با باروت بیشر پر شده باشند گفته میشه. واز نظر طول نسبت به فشنگهای معمولی بلندتر هستش. این مورد را میشه تو فشنگهای خارجی مشاهده کرد. اگر چنانچه مگنوم باشه حتما روی فشنگ نوشته شده. حال با توجه به باروت بشتری که در این نوع فشنگ ها بکار برده شده. وقد بلندتر خود فشنگ. بر همین مبنی اسلحه های شکار ی که قادر به شلیک اینگونه فشنگ ها باشند. بعد از ذکر نام اسلحه حتما نام منگوم نوشته شده . در مورد اسلحه جنابعلی دقت فرمایید چنانچه سردار مگنوم نباشه . از فشنگهای مگنوم استفاده نکن.
ممنون اسلحه که مگنوم باشه باید کپ و لوله خاصی داشته باشه که بتون اون حجم از باروت تحمل کنه و متلاشی نشه می خوام بدون کسی از بچه ها روی سلاح
سرداش نوشته مگنوم ؟

یا فقط معروف همه سردا ها رو میگن مگنوم
دوست عزيز روي تفنگ من نوشته سردار مگنوم Khansariha (8)
با سلام .
اره حسین جان تفنگ من هم نوشته مگنوم. عرض کردم خدمت شما اگه مگنوم باشه حتما نوشته شده.
مرسی ممنون از لطف شما اگر فرصت داشتین بعدا از او قسمت یک عکس بگیرید ممنون میشم
(2012-11-07 09:18 AM)hosseinebadian نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مرسی ممنون از لطف شما اگر فرصت داشتین بعدا از او قسمت یک عکس بگیرید ممنون میشم

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

حسین اقا این هم عکسهایی که خواسته بودی.
می خواستم یه تفنگ جدید خدمتون معرفی کنم . کمپانی که جدیدا در ترکیه شروع به ساخت اسلحه های پنج تیر کرده و در مدل های مختلف برای مصارف مختلف فقط اسلحه های پنج تیر اتومالتیک تولید می کند. کمپانی کرسیل ÇORÇI . اکثر اسلحه های آن به سایر کشور های دنیا صادر می شود و در ایران بسیار کمیاب است . این کمپانی تحت لیسانس و امتیاز کارخانه اسلحه سازی فرانچی ایتالیا است و محصولاتش بسیار مرغوب است. خود من هم تازه متوجه این موضوع شدم و تا کنون فکر می کردم کمپانی ایتالیایی است و در بین اسلحه های ترک گرانقیمت ترین است و حتی از اسلحه های روسی هم گران تر و مرغوبتر است ولی به پای اسلحه های آمریکایی و اروپایی معروف نمی رسد. چند مدل از این اسلحه را در زیر عکسشو میزارم :

مدل MS 391 SÜPER X3 : این مدل که خودم هم دارم خیلی خوشدست و سبک است و مخصوص شکار انواع پرنده با تنظیم چوک های مختلف است( عکس زیر)

[تصویر: resim-1_m.jpg]



مدل رز سفید : زیبا ترین و گران ترین محصول کمپانی است ولی آلیاژ کپ آن با سایر مدل ها متفاوت است( عکس زیر)( عکس زیر)

[تصویر: resim-2_m.jpg]

مدل گامو : با قنداق و سرتیکه ( قنداق بچه ) کائوچویی و رنگ استتار می باشد

[تصویر: resim-3_m.jpg]

مدل جادو سیاه : اسلحه تراپ زنی و فول چوک است و قابلیت تعویض چوک را ندارد مگر این که لول آن تعویض شود.( عکس زیر)

[تصویر: resim-4_m.jpg]

مدل مار سرخ: تقریبا مثل مدل قبلی است ولی ظاهر و قابلیت های آن کمی متفاوت است. در این مدل آلیاژ کپ و لول کمی ضعیف تر است( عکس زیر)

[تصویر: resim-5_m.jpg]

مدل تاتیکی: این مدل فقط لول کوتاه 50 سانتی دارد و برای جنگ های شهری و ضد نفر استفاده می شود. مناسب برای نیرو های نظامی و انتظامی است و برای آن در ایران جواز صادر نمی شود . در ضمن این مدل حالت تمام اتوماتیک هم دارد و کمی گرانتر از سایر مدل ها است و در ضمن خشاب تیر آن هم 1+7 می باشد ( عکس زیر)

[تصویر: resim-6_m.jpg]
سومیه فکر کنم منظورتون کامو بود, نه گامو...آره؟
نه دوست عزیز دقیقا منضورم گامو بود Gamo
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
لینک مرجع