انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: ساخت پایه سیبل تنها با 3000 تومان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
دوستان برای جلوگیری از خراب شدن ام دی اف و همینطور گرفته شدن صدا میشه چند لایه موکت رو روی همون ام دی اف چسبوند تا هم ضربه رو بگیره...هم چوب نترکه......حد اقل 10 لایه کوکت باشه خوبه.....فکر کنم پی سی پی هم نتونه حریف 10 لایه موکت و ام دی اف رو هم بشه...حتی میشه یه کتاب قطور هم رو ام دی اف چسبوند و بعد موکت زد...دیگه عمری میشه...ولی سنگین میشه

یا علیKhansariha (8)
کسی که می خواد گروپ بگیره دیگه باید در این حد وارد باشه که 10 سانت دوتر از سیبل نزنه...
ببخشد منظورتون رو از قطعه چوبی نفهمیدم...منظورتون اینه که برای سیبل با اون چوب ها که فرمودید پایه برا ایستادن بسازم تا رو اون چوبا بایسته؟

در مورد خط افتادن موقع استفاده به عنوان دو پایه باید بگم درست می فرمایید...من اصلا فکر نمیکردم به عنوان دوپایه هم بشه استفادش کرد...یه بار که باز و بستش کرده بودم یهو به فکرم رسید اینطوری هم میشه استفاده کرد....در مورد قطعه U شکل هم به نظرم اگه بتونم به شکل Y بسازمش میشه بین دو تا پایه پیچش کرد و در نتیجه اسلحه روش سوار میشه......

فعلا که درگیر درس خوندن شدم برا کنکور شهریور.......ایشا الله بعد از کنکور
فکر کردیم دید ماهواره ایه! خخخخخـ!
ولی همون میله بهتره چون برای جا های ناهموار بهتر جواب میده...
(2012-07-13 12:56 AM)BurstFire نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2012-07-12 09:13 PM)savin نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ساخت سیبل جعبه ای برای استفاده در منزل چون نه ساچمه کمونه می کنه نه دیوار زخمی میشه و ....
با ام دی اف ساختم و ته جعبرو ( جایی که تیر برخورد میکنه ) برای جلو گیری از صدا و برگشت ساچمه یک لایه چوب و لاستیک
کار گذاشتم .
اگر سوالی بود در خدمتم

[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/img]

دوست عزیز دستت درد نکنه کار قشنگیه اما اگه ساچمه به پیچها و قسمت فلزی جلوی سیبل بخوره که حادثه ساز میشه!؟ برای اون چه فکری داری؟

اولا خیلی پوزش می خوام که خیلی دیر جوابتون رو دادم ولی همانطور که یکی دیگر از دوستان فرمودن بله فکر نکنم دیگه من و شوما تیر اندازیمون اینجوری باشه که 15 سانت دور از مرکز سیبل بزنیم ولی کار دیگه توی تیر اندازی همه چیز ممکنه اتفاق بیفته و به همین خاطر من امتحان کردم و از فاصله چند متری به تسمه های فلزی تیر زدم و چون جنس تسمه ها از آهن 3 m هستش ساچمه شدیدا له شد و بصورت یک ورقه سربی در اومد و افتاد جلوی تارگت ولی بازهم برای اطمینان بیشتر می شه روی تسمه های فلزی رو یک لایه از جنس چوب به قطر 1.5 سانتیمتر به وسیله چسب آکواریوم پوشاند که اگر احیانا تیر به چوب دور خوردش بشینه داخل چوب و کمونه نکنه .
(2012-07-12 10:31 PM)foolad نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از ورق کابینت هم فکر کنم رد بشه. صدای زیادی هم داره
مخصوصا تو خونه که فاصله کمه.
به نظرم میشه از ترکیب پلاستیک پلی اتیلن ضخیم (مثل سطل آشغالها که خیلی ضخیم اند) ، چند لایه موکت و چوب استفاده کرد

آقا فولد من cfr دارم فکر کنم شما هم رویال داشته باشی و من با cfr که از لحاظ قدرت فرقی با اسلحه شما نداره الان تقریبا 2 هفته هستش که دارم از این سیبل استفاده میکنم و هیچ اتفاقی برای سیبل نیفتاده یعنی تیرها نتونستن از 2 لایه موکت 1 لایه لاستیک 3 میلیمتری که ازش برای زیره کفشهای زنانه استفاده میکنن و یک لایه mdf به قطر 16 میلیمتر رد بشن و من البته از mdf خارجی استفاده کردم چون پرتی ی کاری بود و من ازشون این سیبل رو درست کردم .
حال ی سوالی برای من پیش اومده ! یعنی تفنگ بادی هستش که بتونه ساچمش از ام دی اف به این محکمی و فشردگی رد بشه ؟ اگر بتونه رد بشه که باید به سازندش باریکلا گفت .
منم امروز رو م ام دی اف دو لایه پالاز موکت چسبوندم.
ده تا تیر از ده متری بش زدم .ام دی اف سالم مونده بود
این نشانرو امروز ساختم خیلی سادست و ارزون و میشه به جای نشانهئ مربعی از شکل حیوانات مثل سنجاب و غیره استفاده کرد مثل اونهایی که گامو ساخته و در نمایندگی های گامو هستش و قیمتشون از 35000 ت به بالا ست .
جنس صفحه مربعی شکل که در تصویر میبینید از ورق 2 میل گالوانیزست که روش رو شبرنگ چسبوندم و از بست های کمربندی که بسته 100 تائیش 1500 تومنه برای آویزون موندنش استفاده کردم ولی اگر تیر به کمربند بخوره احتمال زیاد میبره ولی میشه سریع تعویضش کرد یا از یک جنس محکم تر مثل تسمه باریک گالوانیزه که قسمت ضخامتش رو به تیر باشه استفاده کرد .برای کم شدن سطح برخورد تیر.

[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/img]
من هم یه سیبل جعبه ای ساختم با ام دی اف 32 میل!
فنری ها حریفش نمیشنKhansariha (215)
[تصویر: 13467240861.jpg]
[تصویر: 13467240862.jpg]
فایده نداره, به چند تا شلیک بنده...من امتحان کردم.
باید بین تخته یه ورق کلفت گالوانیزه بذارید و محل برخورد ساچمه هم چند لایه برزنت و موکت گردن کلفت بچسبونید.
دوستان بنظرتون بهتر نیست نام این تایپیک به ساخت سیبل تغییر داده بشه تا جامع تر باشه؟
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
لینک مرجع