انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی سلاح walther lgu
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4
با سلام خدمت همه عزیزان.خیلی وقته که فعالیتی به اون معنا تو سایت نداشتم.اما امروز به افتخار ارتقای کاربری محراب میخوام یه معرفی از سلاح تازه وارد داشته باشم.
خب همونطور که از عنوان تاپیک پیداست قصدم معرفی سلاح فنری walther lgu هست.این سلاح ساخت کمپانی والتر هست و در سال 2014 به بازارهای جهانی معرفی شد.

لوگو یا آرم شرکت:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


کمپانی والتر با حدود 130 سال سابقه در ساخت و تولید سلاح های گوناگون پیش از این به خاطر معرفی سلاح های مسابقاتی بسیار دقیق و کلتهای نظامی با کیفیت شناخته میشده.نمونه ای از تولیدات مطرح این کمپانی:

تپانچه p38 طرح انقلابی والتر:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


کلت مدرن و باز هم انقلابی p99:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


سلاح مسابقاتی walther lg400:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


کمپانی والتر از سال 2012 و با معرفی سلاح فنری و کمرشکن walther lgv {با سیستم قفل لوله-مثل وایرخ 35 قدیمی}به صورت جدی وارد رقابت با کمپانیهای مطرح دیگر در زمینه ساخت سلاح فنری مثل ایرارمز و وایرخ شد.والتر با ارایه تکنولوژی جدید در تفنگهای فنری خود سعی کرده تا توان رقابت با دو غول وایرخ و ایرارمز را داشته باشد.اما آیا والتر موفق به انجام این کار شده؟؟

سلاح والتر LGV:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


وقتی یک سلاح فنری والتر سفارش میدهید بر روی باکس آن اثری از سلاح نمیبینید فقط یک متن بزرگ{THE SUND OF SILENCE}
یا صدای سکوت.اما این به چه معنی هست؟
والتر در سلاح های فنری جدید خود تکنولوژی کاهش صدا و کاهش VIBRATION به کار برده و کاملا هم در این موضوع موفق بوده.به طوری که با یکبار تیراندازی متوجه تفاوت این سلاح ها با دیگر سلاح های فنری خواهید شد.

سیستم کاهش صدا و VIBRATION در والتر LGV:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


سلاح کمر شکن LGV با همین ویژگی عرضه شد .ویژگی هایی چون کیفیت ساخت بسیار بالا- -استفاده از تکنوژی کاهش صدا و کاهش VIBRATION --دقت بسیار بالا و تمام آنچیزی که از یک فنری عالی انتظار دارید باعث شد والتر LGV پس از مدت کوتاهی جای خود را در سبد AIRGUNNER های حرفه ای باز کند.
بازخوردها و نقدهای بسار مثبت نصبت به LGVباعث شد والتر با اعتماد به نفس بالاتری اقدام به تولید سلاح های فنری بکند و این بار هدف والتر طراحی سلاحی برای فیلد تارگت و رقابت با دو غول این عرصه بود. یعنی AIR ARMS TX200 و HW97K

و اما بحث اصلی ما سلاح WALTHER LGU:

والتر LGU:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

خب باکس سلاح رو باز میکنیم و با عجله سلاح رو در میاریم.واویلا چقد زیباست اصلا شبیه عکساش نیست باید از نزدیک دیدش خخخ.
نکته دومی که به نظرت میرسه سنگینی سلاح هست.واقعا در حد دیانا 54 سنگین هست.وزنی حدود 4200 گرم داره.
کیفیت زاجکاری محشر هست و اگر نگیم در حد ایرارمز ولی از وایرخ بالاتره قطعا.قنداق سلاح یکدست و کارشدست واقعا باید به مهندسای والتر تبریک گفت.بالانس سلاح خیلی خوبه با اینکه طول بلندی داره اما بالانس خوبی داره اما شاید در حد وایرخ 97 نباشه بالانسش...
این سلاح در سه ورژن 8.16.23 ژول تولید میشه که در طول سیلندر و اندازه فنر متفاوت هستن.ورژن 16 ژولیش از همه محبوبتر هست با توجه به ممنوعیت قدرت بالاتر در مسابقات فیلد تارگت و البته تیراندازی نرمتر نسبت به ورژن 23 ژولی.
خب حالا موقع مسلح کردن سلاح هست.سیلندر سلاح دارای قفل محافظ انگشتان هست که به خوبی کار میکنه.و عملکردی دقیقا مشابه AIRARMS TX200 داره.
خب اهرم زیرتاشو به وسیله بلبرینگ در جای خودش چفت میشه و با یک فشار از جای خودش برای مسلح شدن خارج میشه.عملکرد این قسمت عالیه مفصل های اهرم بسیار مهندسی طراحی شدن و احتمال خرابی و یا شکست در این قسمت{با توجه به فلز با کیفیت و طراحی مهندسی و دقیق}تقریبا صفره.
در این قسمت قطعا سلاح با وایرخ و ایرارمز برابری میکنه اما من به شخصه سیستم آزاد سازی اهرم وایرخ 97 که دکمه ای و فشاری هست رو بیشتر میپسندم.

وایرخ 97{بالا} و رغیب جدیدش والتر LGU{پایینی}:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

اهرم مسلح کننده به نسبت 16 ژولی بودن سلاح نیروی زیادی میبره که دلیل اون هم کوتاه بودن بازوی اهرم هست.
اگر هنوز به کیفیت سلاح ایمان نیاوردین قطعا موقع حرکت سیلندر ایمان میارید...اصلا مگه میشه؟؟مگه داریم؟؟سیلندر به قدری چفت و قشنگ سرجاش حرکت میکنه که حد نداره.واقعا مثل ابریشم به این نرمی بدون میکرومتری بازیکردن.سلاح رو مسلح میکنیم یک صدای تقه دوست داشتنی در انتهای کار یعنی سلاح مسلح شده و اماده شلیکه.

WALTHER LGU:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

تیراندازی:
تیراندازی با این سلاح به معنای واقعی لذت بخشه.عملکرد نرم و فوق العاده اجزا صدای کم و حذف صدای فنر و لگد نرم باعث میشه تصور کنید با یک سلاح نیتروپیستون طرفید.
در این زمینه این سلاح اگر از TX200 بهتر نباشه قطعا بدتر نیست.و البته از وایرخ 97 قطعا بهتره.
این سلاح در حالت عادی اصلا نیازی به تیونینگ نداره.میپرسید چرا؟؟
چون در تستی که از سلاح با ساچمه JSB انجام شد در 5 شات حدود 4 متر بر ثانیه تلورانس شات داشت.
که از این منظر هم با فاصله از وایرخ بهتر عمل میکنه و اندکی از TX هم بهتر عمل میکنه.
دقت..دقت...دقت...:
این سلاح رو برای دقت ساختن.تستهای دقت این سلاح و تستی که ما انجام دادیم این موضوع رو تایید میکنه.دقتی معادل یا بالاتر از TX200...بله مهمترین قابلیت این سلاح دقت اون هست که قطعا شمارو سوپرایز میکنه.دقت نیم اینچی در 50 متری با این سلاح قابل دستیابیه...

تست دقت سلاح در 25 یاردی با ساچمه باراکودا:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


ماشه:کاش والتر در این زمینه کمی بهتر عمل میکرد.آیا ماشه والتر بده؟
مسلما نه.اما مثل دیگر فاکتورهاش فوق العاده نیست.فقط همین.ماشه از جنس پلاستیک و قابل تنظیم.از T05 دیانا بهتره ولی قابل قیاس با ریکورد وایرخ یا CD ایرارمز نیست.
ضامن:ضامن خودکار سلاح خیلی خوب مطمئن عمل میکنه.و نسبت به وایرخ و ایرارمز برتری داره چون هروقت که بخواید میتونید اونرو دوباره به حالت SAFE برگردونید.

مخلص کلام:این سلاح برای مسابقات فیلد طراحی شده.اگر برای شکار خریدینش شاید ناامیدتون کنه.ولی اگر به 16 ژول راضی هستید و با وزنش کنار میاید یه جواهره...کیفیت بسیار بسیار بسیار بالا و دقت بسیار بسیار بسیار بالا Khansariha (8)
سلامKhansariha (8)
ممنون ازتوضیحات خوبتونKhansariha (8)
آیااین تفنگ توبازارایران موجوده؟؟؟قیمتش چنده؟؟؟Khansariha (8)
(2015-12-08 06:21 PM)yahyarav نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلامKhansariha (8)
ممنون ازتوضیحات خوبتونKhansariha (8)
آیااین تفنگ توبازارایران موجوده؟؟؟قیمتش چنده؟؟؟Khansariha (8)

سلام یه تعداد محدودی کالیبر 5.5 وارد شده.قیمت از 2200 میگفتن الان در بعضی سایتهای فروش 1800 قیمت خورده ولی قیمت نهاییش باید چیزی حدود 1600 بشه چون قیمت جهانیش با وایرخ 80 تقریبا یکیهKhansariha (8)
امین جان چطوری داداش؟Khansariha (8)آقا می گم مطمئنی این ورژن FAC نداره؟16 ژول خداییش کمه!دقتش قبول ولی شلیک بدون ویبره و در عین حال قوی با یک فنر مناسب و چند تا بوش ممکن بود.چرا 16 ژول نه واقعا چرا؟Khansariha (219)
(2015-12-08 09:27 PM)Marksman نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امین جان چطوری داداش؟Khansariha (8)آقا می گم مطمئنی این ورژن FAC نداره؟16 ژول خداییش کمه!دقتش قبول ولی شلیک بدون ویبره و در عین حال قوی با یک فنر مناسب و چند تا بوش ممکن بود.چرا 16 ژول نه واقعا چرا؟Khansariha (219)

سلام.مخلصم دکتر جانKhansariha (8)Khansariha (8)
واقعیتش این سلاح برای فیلد تارگت طراحی شده و در کلاس قدرتی وایرخ 97 و TX هست.البته به نظر من نقطه اپتیمم دقت در سلاح فنری هم همین حدود 16 ژول باشه نه بالاتر.ولی ورژن 23 ژولیش هم موجوده در خارج که در طول پیستون و فنر متفاوت هست ولی دیگه انتظار این دقت و نرمی در شلیک رو نباید ازش داشت.شاید کیتهای تیونین مخصوص وایرخ 97 به این سلاح هم بخوره در اون صورت میشه اندکی قدرت رو افزایش دادKhansariha (8)
در کل برای هدف زنی و مسابقات که قدرت درش اهمیتی نداره به شدت توصیه میکنم.اما برای شکار نه{با توجه به وزن بالا و قدرت 16 ژول}Khansariha (8)
سیستم فنر پیستون این سلاح به این صورت هستش که پیستون اصلا موقع شلیک به انتهای سیلندر برخورد نمیکنه و به همین روش شرکت والتر از ایجاد ارتعاش فنر جلوگیری کرده. در واقع در حالت غیر مسلح فنر کاملا در داخل سیلندر راحت هستش و پیستون هم فاصله کمی از دیواره انتهایی سیلندر داره. بر عکس سلاح های فنری متداول که فنر به صورت فشرده داخل سیلندر قرار میگیره و برای درآوردن و جا زدنش نیاز به فنر جمع کن هستش. وقتی فنر به انتهای سیلندر برخورد نکنه عملا هم ضربه ناشی از این برخورد حذف میشه هم ارتعاش ایجاد شده در فنر بر اثر این برخورد. ولی در عین حال این کار باعث کم شدن فشار هوای متراکم پشت ساچمه شده و قدرت کم میشه. یعنی والتر عملا قدرت رو فدای دقت کرده که البته با توجه به کاربری تعریف شده برای این سلاح نتیجه کار عالی بوده. قدرت این سلاح هم در کالیبر 4.5 با ساچمه باراکودا هانتر اکستریم حدود 19.5 ژول هستش Khansariha (8)
این هم گروپ گیری خودم با این سلاح در فاصله 25 متری دقیق:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

5 شات JSB 16

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


انشالله هوا خوب باشه آخر هفته میرم برای 50 متر.گروپ زیر 1 اینچ بده فعلا خوبه.چون ساچمه مورد علاقشو هنوز پیدا نکردم خخ
سلام
چه جوري تو ٥٠ متر گروپ زير يك اينچ ميتونه بده در صورتيكه تو ٢٥ متر گروپش يك اينچي شده؟
شايد هنوز فنرش رام نشده؟


عباسي فشمي
دوست عزیز این گروپ سنتر تو سنتر حدود 1 سانته و اولین گروپ از این سلاح بوده.قطعا میشه ازش گروپ زیر 1 اینچ تو 50 متر گرفت.فنر یخورده را متر بشه و ساچمه مناسب سلاح رو پیدا کنم شدنیه...Khansariha (8)
عذر ميخوام من از روي فاصله رينگ سيبل تپانچه كه ١٦ ميليمتر بود محاسبه كردم كه اينجور كه شما مي فرماييد احتمالا درست نبود .البته با توجه به استاندارد ٢٥ متر بنچ رست دقت خوبي داره براي تارگتينك .زيادم بهش سخت نگير تو پنجاه متر شرايط جوي خيلي حاكمه وواقعا سخته گروپ يك اينچي
ضمنا كاليبر٤/٥ براي اين اسلحه بهتره يا٥/٥


عباسي فشمي
صفحه ها: 1 2 3 4
لینک مرجع