انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: مسابقه بنچ رست تهران 16 مهر 1394
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
درود خدمت دوستان عزیز
انشالله قراره در پایان تیر ماه سال جاری 94 در تهران مسابقه بنچ رست برگزار بشه که اطلاعات تکمیلی اون رو خدمتتون ارایه خواهندکرد. دوستان علاقه مند به شرکت با ارسال پیام خصوصی اعلام آمادگی نمایند

منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم

ارادت
آقای دانشور عزیز ، با آرزوی توفیق در انجام برنامه ریزی انجام شده که فکر می کنم مصادف با عید سعید فطر هم می باشد ،
می توانید توضیحاتی در مورد برنامه این مسابقه داشته باشید :
- مسابقه همانطور که عنوان کردید در رشته بنچ رست و در کلاس تفنگ بادی ، مسافت مورد نظر چیست ؟ 25 متر ؟ (این مسافت استاندارد مسابقات بنچ رست تفنگ بادی بوده و آیا در مسابقه شما مسافت دیگری هم هست >؟)
- شرایط تفنگ های مورد استفاده و کالیبر و قدرت آنها چیست؟
- قوانین این مسابقه آیا طبق قوانین رسمی این رشته و مسابقات آن است؟ قوانین امتیاز دهی wrabf ?
- چند کارت هدف در مسابقه برای هر تیرانداز در نظر گرفته شده است!؟
- همانطور که مستحضر هستید دوستان این انجمن و انجمن پرشین شوترز و چند تن از دوستان انجمن هانتر ایرگانز در سطوح مختلفی در سه دوره اخیر مسابقات بنچ رست که با همکاری انجمن بنچ رست ایران و همکاری اعضای این انجمن ها برگزار شد ، حضور داشته اند و خوب به تبع تجربیاتی که در مورد این رشته جدید از تیراندازی کسب کرده اند باعث می شود تا در مورد شرایط و قوانین خواستار اطلاعات کافی باشند؟
در اعلام مسابقات و این فرصت کم باید شرایط اولیه و قوانین اصلی مسابقه اعلام شود تا اگر کسی برای حضور در این مسابقه تمایل داشت تمرین و آمادگی لازم را تدارک ببیند. نمی توان در فرصت کوتاهی به تمرین و مهارت لازم برای مسابقه ای در سطح بنچ رست رسید!
به طور حتم و با توجه به تجربیات شما ، برگزاری یک مسابقه در این سطح و دعوت عمومی کار آسانی نیست و نیاز به تلاش جمعی و کار تیمی داشته بخصوص وقتی پای جمع شدن تیرانداز و شلیک و تفنگ وسط هست.
ممنون و سپاسگزار
درود

صادق جان خیلی عجله دارید، هنوز نیم ساعت از ایجاد تاپیک نگذشته و همانطور که تو پست اول گفتم اطلاعات تکمیلی به دوستان ارایه خواهد ، البته به علت مشغله کاری اینجانب یکی از بچه های سایت پیگیر موارد خواهند بود و تو همین تاپیک اطلاع رسانی خواهد شد ، زمان هم که نسبتا کم نیست و بیش از دو ماه فرصت هست.
ایجاد این تاپیک هم صرفا جهت اطلاع رسانی برگزاری مسابقه و شرایط حضور و اخبار مسابقه و اعلام امادگی دوستان هست تامتناسب با نفرات شرکت کننده برنامه ریزی و تدارکات مناسب انجام بشه.
در خصوص برخی موارد فنی بنچ رست هم، توضیحاتی رو قبلا شما و دوستان به قدر کفایت ارایه کرده اید که برای اشنایی اولیه دیگر اعضا کافی باشه و برای اطلاعات بیشتر هم تو تاپیک بنچ رست دوستان میتونن سوالات خود رو مطرح کنن که اساتید محترم هم یقینا پاسخگو خواهند بود.

به هر جهت از حسن نیت و همکاریتون ممنون.
دوست عزیز آقای دانشور ، موضوعات مرتبط با مسابقه و پاسخ ها رو به صورت پیام خصوصی برای شما ارسال کردم ، در صورت لزوم در آن قسمت دنبال خواهیم کرد ولی اعلام شرایط اولیه و قوانین هر مسابقه ورزشی قبل از اعلام عمومی لازم است.
Khansariha (8)
درود خدمت تمام دوستان عزیز

راستش با توجه به استقبال خوبی که بعمل اومده و در واقع خارج از تصور من بود یه مقدار برنامه ریزی ها رو داریم تغییر میدیم که بتونیم شرایط استانداردی رو متناسب با تعداد نفرات شرکت کننده ایجاد کنیم و چه خوب شد که با عجله نسبت به اعلام برخی موارد اقدام نشد. ولی اونچه که واضحه مسابقه بعد از ماه مبارک رمضان و اوایل مرداد و در حد توان و بضاعت مطابق با استاندارهای مربوطه برگزار میشه و سعی بر این خواهد بود که تو کلاس فنری و نیترو پیستون هم رقابتی داشته باشیم.
این مسابقه در امدی بر مسابقه اصلی خواهد بود که بعد از ان در سطح کاملا حرفه ای و مطابق قوانین و استانداردهای بین المللی در تهران بر گزار میشه.
به زودی اطلاعات کاملتر و دقیق از طریق همین تاپیک و وب سایت رسمی مربوطه ارایه خواهد شد.

از تمام دوستانی هم که به هر شکل ممکن تو این رویداد مایل به همکاری هستند نیز با کمال افتخار استقبال میشود و میتونن از طریق پیام خصوصی اطلاع بدن.

ارادت
چه جالبKhansariha (399)
فقط ایکاش اطلاعات تکمیلی را زود تر قرار بدین تا دوستان بتوانند راحت تر اعلام امادگی بکنند.چون الان چیزی معلوم نیست مگر یک ایده که ان هم جای صحبت و تبادل نظر داره.[تصویر: 39.gif][تصویر: 39.gif][تصویر: 39.gif]
مسابقه را بر اساس قوانین بنچ رست بادی و چیزایی که بوده برگذار میکنید دیگه!در هر صورت لطفا مفصل در همین تاپیک قوانین مد نظرتون را بفرمایید تا بعدا در مسابقه احتمالی مشکلی پیش نیاد!
برای چه مسافت هایی است؟در چند برگ انجام میشه(3 برگی هست)؟و توی چه کلاس هایی هست؟
به نظرم اگه توی موارد تکمیلی،تصاویری هم از محیط باشگاه و امکانات فراهم شده بزارین خوب باشه.خوب بالاخره باید یک سقف نفراتی مد نظرتون باشه؟نمیشه که مثلا 100 نفر را در مسابقه شرکت بدین!وقت اجازه نمیده و امکانات پاسخ گو نخواهد بود.و همچینی بقیه موارد
به نظرم اگه برای برگذاری مسابقتون از دوستانی که 3 دوره قبلی را اجرا کردن،کمک بخواهین و مشورت بگیرین،بتوانید از نظر سطح کیفی مسابقه بهتری را برگذار بکنید تا الان.Khansariha (256)
چون تمامی هم و غم برگذار کننده ها این بوده که مسابقه ای:اول بی خطر و دوم مطابق با قوانین بین المللیش برگذار بشه(که خدارا شکر هم مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و بقیه اش دیگه به مرور زمان و حرفه ای تر شدن شرکت کننده هاست) و همه این کارا باعث بشه که کاربران سلاح های بادی دور هم جمع بشن و منفعل تر باشن تا این رشته پیشرفت کنه.Khansariha (399)
و لطفا لینک وبسایتون را هم بگذارین.Khansariha (256)
موفق باشینKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
درود

همانطور که قبلا هم اعلام شد در خصوص اطلاعات مورد نیاز دوستان به موقع و با در نطر گرفتن زمانبندی مناسب اطلاع رسانی خواهد شد و این فراخوان هم درواقع جهت ارزیابی تعداد شرکت کنندگان جهت انجام امور مربوطه به نحو احسن هست و اصولا برای یک ایده جایی فراخوان انجام نمیشه.
از اونجایی که هدف از برگزاری این مسابقه پیش درامدی است بر مسابقه بعدی که در سطح ملی و کاملا حرفه ای برگزار خواهد شد و لذا نهایت سعی براین خواهد بود که در حد بضاعت این رقابت در سطح بالا و با کیفیتی برگزار بشه.
در خصوص سوالات مربوط به قوانین و ... تو پست قبلی در پاسخ به سوال مشابه شما به اقای قرنجیکی موارد رو ذکر کردم که میتونید مطالعه کنید و پاسخ جدیدی براش ندارم.

در کل بطور خلاصه و به جهت جلوگیری از سوالات تکراری و غیر مرتبط

1- مسابقه در رشته بنچ رست در فواصل استاندارد و مطابق با قوانین مربوطه انجام خواهد شد که اطلاعات تکمیلی ارایه خواهد شد.
2- این تاپیک در جهت اطلاع رسانی مسابقه است و بحث در خصوص قوانین بنچ رست و ... رو دوستان در تاپیکهای مربوطه مطرح و پیگیری نماید.

در خصوص استفاده از تجارب دوستان شرکت کننده در مسابقات قبلی هم همونطور که در پست اول اعلام شد نه تنها از همکاری و مشارکت این دوستان استقبال میشه (که البته برخی از اونها لطف کرده و در حال حاضر در حال همکاری هستند)بلکه از همکاری هریک از دوستان دیگه که مایل باشند نیز استقبال میشه.

پیشاپیش از لطف و محبت و نطرات و پیشنهادات سازنده دوستان تشکر میشه.
درود
من متوجه این مورد نمیشم،اگه برنامه ریزی شده بهتر هست کلیاتش اطلاع رسانی بشه تا دوستان بدانند اصل موضوع مد نظر شما چی هست.حالا مثلا این مورد که چه ساعتی باید بیایم برای مسابقه که معلومه بعد از اخرین هماهنگی ها باید اعلام بشه و توش بحثی هم نیست. ولی بقیه موارد را بهتره اعلام بکنید.Khansariha (399)
از این رو به جد پیگیر موارد هستیم،چون شرکت کنندگان باید برنامه ریزی بکنند تا با توجه به شرایط،خود و سلاحشون را در زمان مسابقه به اوج برسانند و این در اوج نگه داشتن واقعا سخت هست و ممکنه به خاطر اطلاعات ناقص این برنامه ریزی به هم بخوره،و از خودشون و یا حتی مسابقه رضایت نداشته باشن.Khansariha (172)
خوب خدارا شکر تا الان هم به همین شکل بوده و دوستانی از تمامی استان ها و تمامی سایت ها شرکت داشتن.Khansariha (256)
منم با توجه به ارسال قبلیتون،به این برداشت رسیدم که شاید یک ایده بوده!؟
خوب یعنی رشته 25 متر مد نظرتون هست دیگه!و 3 کارته هم باشه!قوانین که مشخص هست،دیگه بحثی نمیمانهKhansariha (399)
فقط میمانه این که بدانیم قوانین مد نظر شما همون قوانینی هست که دوستان در گذشته زحمت ترجمه اش را کشیدن و درون سایت قرار دادن یا خیر! که مطمئنن همون قوانین فدراسیون جهانی بنچ رست بادی و ریم فایر مد نظر شما هست و اگر درون این تاپیک هم قرار بدین بهتره(خدایی نکرده اگه مشکلی پیش امد،شما بتوانید بگویین قوانین را همان اول برای شرکت کنندگان قرار دادین)Khansariha (256)
شرکت کنندگان هم تجربیات مفیدی دارن که میتوانه باعث بهبود و ارتقای سطح کیفی مسابقات بشه(چند فکر بهتر از یک فکر هست)،اما منظور من مسئولین برگذار کننده بود،چون سختی کار،مشکلات،موارد هماهنگی و ... را اکثرا مسابقه دهندگان نمیبینند و جز مواردی هست که فقط دست اندر کاران برگذاری ازش مطلع هستن.Khansariha (172)
انشاا... که مسابقه خوبی برگذار بشهKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
درود

قوانین بنچ رست رو دوستان همانگونه که گفتید قبلا زحمت کشیدن و تو چند سایت ارایه کردن و بنده هم به این موضوع اشاره کردم که علاقه مندان میتونن به تاپیک مربوطه مراجعه کنن و اگر نیاز باطلاعت تکمیلی هم باشه قطعا ارایه میشه و زحمت دوستان تکمیل خواهد شد، (چرخ رو که هر روز اختراع نمیکنن یکبار اختراع شده ولی روز به روز تکمیل شده).
در کل با توجه به اینکه رسته برگزاری مسابقه و اینکه شرایط برگزاری طبق استانداردهای روتین این رشته انجام میشه، اطلاعات اعلام شده برای اعلام امادگی دوستان کفایت میکنه.
درضمن درکل دو دسته افراد ممکنه شرکت کنن یکی دوستان با تجربه و حرفه ای که با موارد مطروحه اشنایی دارن که هیچ و دیگری دوستان مبتدی که محل کسب اطلاعات و پرسش و پاسخ تو این زمینه بهشون اطلاع داده شده.

این تاپیک صرفا جهت اطلاع رسانی و اخبار تکمیلی باز شده.

اشاره ایم که به دوستان شد در خصوص همکاری نه فقط به دوستان شرکت کننده بلکه به برگزار کنندگان محترم هم بود.
تا همین امروز هم تعداد زیادی از دوستان از طرق مختلف از جمله همین چند انجمن موجود اعلام امادگی کردن که حتی از نفرات مسابقات قبلی هم در اونها هستند و همین موضوع باعث تجدید نظر در برخی برنامه ریزیهای قبلی شد و جالب اینکه همگی با همین اطلاعات و فراخوان موجود اعلام امادگی کردن.
به هر حال امیدوارم با تذکر چندین باره در خصوص هدف ایجاد این تاپیک دوستان کمک کنن تا نتایج بهتری حاصل بشه.

اطلاعات تکمیلی در زمان مناسب و با در نطر گرفتن زمانبندی مناسب ارایه خواهد شد. لطفا بحثهای متفرقه و سوالات مربوط به قوانین و .... در تاپیکهای مربوطه پیگیری شود.

موفق باشید.
دوست عزیز آقای دانشور ،
پیرو صحبت های قبلی در پیام خصوصی با شما مستحضر هستید که هر مسابقه شرایط خاص خود را داراست و شما در این مسابقه متاسفانه هیچ موردی رو به صورت شفاف ارایه نمی کنید.!
اگر مسابقه شما یک مسابقه تحت قوانین WRABF بود و کلاس های رسمی این رشته حداقل شخص بنده از شما اطلاعات مرتبط با قوانین و شرایط رو درخواست نمی کردم چون کاملا به قوانین مذکور آشنا و مسلط هستم.
قصد دوستان پیگیری موضوع و روشن شدن شرایط مسابقه بوده و دوستان در تماس هایی از من پرسیده بودند که آیا من و یا دیگر دوستان انجمن بنچ رست در برگزاری این مسابقه همکاری دارند که من با قطعیت همینجا اعلام می کنم ما هیچ اطلاعی از شرایط و یا نوع برگزاری مسابقه مرتبط با این تاپیک نداریم ، البته تمایلی به همکاری از طرف شما و یا مسئولین برگزاری در این زمینه هم ندیدم! در هر صورت همانطور که در ارتباطات قبلی با شخص شما اعلام کردم آماده هرگونه مشاوره و یا همکاری در زمینه انجام این رقابت هستیم.
به همین دلیل به دوستانی که کنجکاوی داشتند تا از شرایط مسابقه آگاهی داشته باشند گفتم می توانید با برگزار کننده و ایجاد کننده تاپیک آقای دانشور تماس بگیرید و سئوالات خودتون رو بپرسید. دوست عزیز آقا محراب رو هم من از مدت ها قبل می شناسم و می دونم در زمینه دریافت پاسخ و یا رسیدن به هدفی مصمم و البته سمج هم هستند. ایشان از اولین رقابت بنچ رست تفنگ بادی در رامیان با ما همکاری نزدیک داشتند و هر آنچه در توان بود کمک می کردند. در حال حاضر هم به قصد کمک سوالاتی طرح کردند که هنوز به جواب نرسیدند! و حتی به امید مشخص شدن شرایط و قوانین تفنگ های خود را نیز سرویس و بهینه کرده اند!

لازم است اشاره کنم قوانین ما در مسابقات اخیر به خصوص در مسابقه آخری مربوط به سه کلاس مختص به انجمن خودمان بود و تا کنون در کلاس لایت ورمینت و هیوی ورمینت این رشته تحت قوانین WRABF رقابتی در داخل کشور برگزار نشده است. چون در این صورت خیلی از دوستان قادر به شرکت در مسابقه نخواهند بود و دلیل آن را نیز اگر به قوانین این رشته آشنا باشید می دانید چرا !
نقل قول : درضمن درکل دو دسته افراد ممکنه شرکت کنن یکی دوستان با تجربه و حرفه ای که با موارد مطروحه اشنایی دارن که هیچ و دیگری دوستان مبتدی که محل کسب اطلاعات و پرسش و پاسخ تو این زمینه بهشون اطلاع داده شده.
خوب دوستان باتجربه منظورتون دوستانی هستند که قبلا سابقه حضور در شرایط مسابقه بنچ رست را داشته اند و البته با قوانین آشنایی دارند! که اکثر این دوستان از اعضای این انجمن و انجمن پرشین شوترز هستند! و به تبع آشنایی بیشتری به واسطه حضور در این مسابقات چه به عنوان تیرانداز و چه کمک کننده و تماشاگر داشته اند. (حال شاید دوستانی نیز تجربیات فرا مرزی داشته باشند که متاسفانه تاکنون در یکسال اخیر که در زمینه بنچ رست و معرفی این رشته به ایرگانرها فعال هستم از دیدار و مصاحبت با این دوستان بی بهره بودم)
ولی دوستانی هم هستند که مهارت های خوبی در تیراندازی دارند ولی تا بحال در مسابقه ای در این رشته حضور نداشته اند! و من به شخصه واژه مبتدی را برای ایشان نمی توانم به کار ببرم. آیا نباید در تاپیک مرتبط با یک مسابقه جویای قوانین آن مسابقه باشند!؟ قوانین ذکر شده در تاپیک های اطلاع رسانی مسابقات اخیر مربوط به همان مسابقات بوده و فقط برخی قوانین در هر یک از آنها مشترک بوده است. می توانید در تاپیک های مرتبط در این انجمن و یا انجمن های دیگر مثل هانتر ایرگانز و یا پرشین شوترز این موضوع را پیگیری کنید. هنوز نمی توانم درک کنم چطور می گویید قوانین استاندارد در مسابقه شما برقرار است !

نقل قول : اشاره ایم که به دوستان شد در خصوص همکاری نه فقط به دوستان شرکت کننده بلکه به برگزار کنندگان محترم هم بود.
کمیته برگزاری مسابقات اخیر متشکل از خودم و چند دوست دیگر که اعضای موسس انجمن بنچ رست هستیم بود! می تونم بپرسم کدامیک از این دوستان در این زمینه در حال همکاری با شما هستند!؟ در صورت تمایل می توانید در پیام خصوصی بهم اطلاع بدید. سپاسگزار خواهم شد Khansariha (8)

نقل قول : به هر حال امیدوارم با تذکر چندین باره در خصوص هدف ایجاد این تاپیک دوستان کمک کنن تا نتایج بهتری حاصل بشه.
امیدوارم منظورتون توصیه دوستانه بوده باشد. چون پست های ارسالی که البته یکی مربوط به من بوده و یکی هم توسط دو تن از دوستان ارسال شده هیچ یک دارای متنی مغایر با قوانین انجمن و یا با هدف اغتشاش در این تاپیک نبوده است. خواهشمندم از کلمات مناسب تری استفاده کنید و در صورتی که تشخیص به ایجاد و یا ارسال پست غیر مرتبط می دهید می توانید از امکان "گزارش" که در پایین پست ها قرار دارد استفاده کنید. در اولین فرصت یکی از ناظمین و یا همیاران انجمن با شما تماس خواهند گرفت.

در پایان این اطمینان رو به شما میدهم در صورتی که درخواست یاری و همراهی داشته باشید اعضای این انجمن در حد توان خود در این زمینه که یک کار مفید و اشاعه فرهنگ ورزشی بخصوص در زمینه تفنگ های بادی مورد استفاده خودمان است ، پشتیبان شما خواهند بود.
Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
لینک مرجع