انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: مسابقه بنچ رست تهران 16 مهر 1394
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
درود صادق جان

چند تا پست قبلی رو که ببینید مشخصا چند بار اعلام شده که اطلاعات تکمیلی با در نظر گرفتن زمانبندی مناسب در زمان مقتضی ارایه خواهد شد و دوستان یه مقدار صبور باشن. ولی بیش از این نمی دونم چطور این مسئله رو شفاف کنم که جا بیافته.
در خصوص اینکه فرمودین تو تاپیک اطلاع رسانی مسابقه، افراد مبتدی دنبال قوانین و .... مسابقه باشن باید عرض کنم که خیر اینجا تاپیک اطلاع رسانی انجام یک مسابقه است و دوستان تو تاپیکهای مربوطه باید نسبت به کسب اطلاعات مربوطه اقدام کنن نه اینجا که این موضوع هم چندبار اشاره شده.
در خصوص همکاری هم چند بار تو تموم پستها اعلام شد که از پیشنهادات و نظرات سازنده و همینطور همکاری دوستان تو هر رده ای که باشن با کمال میل استقبال میشه و دیگه باقی کار با دوستانه، عملا این طرف داستان تمایل به همکاری و دعوتش رو اعلام کرده و دوستانی هم طی پیام خصوصی اعلام کردن و شما یا هریک از دوستان دیگه هم درصورت تمایل میتونید اعلام امادگی بفرمایید.
در خصوص اعلام اسمی همکاران هم بنا به خلق شخصی از طرف حقیر نیازی به اعلام نیست و منعی هم نیست پس هر کدوم که مایل باشن میتونن خودشون نسبت به این مورد اقدام کنن.

ارادت
با سلام
دوست عزیز جناب آقای دانشور با توجه به اینکه اینگونه اطلاع رسانیها در انجمن ما شائبه برپائی مسابقه از سوی ما را دارد لذا چنانچه برنامه ای را با همکاری انجمن ما بخواهید برپا کنید اول عرض شود که ما استقبال میکنیم و البته میبایست قبلش با مدیران انجمن و یا با همکار ما آقای صادق فرنجیکی که بعنوان کارشناس در زمینه قوانین آن فدراسیون (فدراسیون جهانی بنچ رست) نیز هستند هماهنگی کنید و درصورتی که خارج از انجمن برنامه ریزی کرده اید لطفا لینک سایت اطلاع رسانی و ثبت نام را ارائه نمائید . لذا تا روشن شدن این موضوع تاپیک بسته خواهد ماند . فعلا Khansariha (8)
(2015-05-25 01:12 AM)adak نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درود

کاملا مشخصه که جای این پست اینجا نیست ولی مرتبط ترین تاپیک مربوطه هم برای چند سطر پاسخگویی همینجاست،
البته قصد پاسخگویی رو نداشتم ولی حداقل آداب ایجاب میکنه که جوابگوی دوستان باشم،
برام جالب بود که در تاپیک اعلام مسابقه بنچ رست تهران دوست عزیزی پست بزارن و درخواست اطلاعات و لینک سایت بکنن بعد تاپیک رو ببندند خوب دوست گرامی بفرمایید کجا جواگو باشم! که خوب حتما اینطور صلاح دیدن و زیاد هم مهم نیست ولی بهتر این بود که با کمی تامل پاسخ بنده رو میدیدند و بعد تصمیم گیری میکردند. و امیدوارم این پست به تاپیک مربوطه منتقل بشه و تاپیک هم بسته بشه.

این چند سطر هم باز بنا به احترام ایشون و دیگر دوستان نگاشته شده که سوالات و شایبه ها بی پاسخ نبوده باشه،

همینجا به صراحت و شفاف اعلام کنم که این مسابقه هیچگونه ارتباطی با این انجمن نداره و کاملا بصورت مستقل از هر گروه و انجمنی برنامه ریزه شده و امیدوارم که به این وسیله رفع نگرانی شده باشه.

به صراحت در تمام پستها اعلام شده که در اسرع وقت جزیات لازم اعلام میشه ولی خوب بنا به دلایل مشخص و نا مشخصی دوستان تحمل چند روز صبر که هیچ چند ساعت تحمل رو هم نداشتن و تاپیک رو به حاشیه بردن.

این تاپیک عینا با محتوی مشابه در انجمنهای دیگه هم اعلام شده ولی جالب اینجاست که فقط تو این انجمن اونهم توسط معدود کاربرانی اینهمه سوال و دقدقه و ... رو شاهد بودیم و در بقیه موارد دوستان با پیام اعلام امادگی و تشکر کردن و صبر کردن تا از کانال مربوطه اطلاعت تکمیلی براشون اعلام بشه، جالبه!؟

به هرحال این رویداد طبق برنامه انجام خواهد شد و دوستان علاقه مند به دلیل بسته شدن تاپیک اخبار مربوطه رو از انجمنهای دیگه و یا پیام خصوصی (البته اگه اونهم بسته نشه) میتونن پیگیری کنن.

موفق باشید

(2015-05-25 08:07 AM)صادق قرنجیکی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقل قول :برام جالب بود که در تاپیک اعلام مسابقه بنچ رست تهران دوست عزیزی پست بزارن و درخواست اطلاعات و لینک سایت بکنن بعد تاپیک رو ببندند خوب دوست گرامی بفرمایید کجا جواگو باشم! که خوب حتما اینطور صلاح دیدن و زیاد هم مهم نیست ولی بهتر این بود که با کمی تامل پاسخ بنده رو میدیدند و بعد تصمیم گیری میکردند. و امیدوارم این پست به تاپیک مربوطه منتقل بشه و تاپیک هم بسته بشه.

دوست عزیز آقای دانشور ،
قبل از هر چیز لازم به یادآوری است که با توجه به آگاهی و نیز اعتراف خودتون ، موارد ذکر شده در پست قبلی ارتباطی به این تاپیک نداشت و از آنجاییکه می توانستید از طریق پیام خصوصی به مدیر مربوطه مراتب اعتراض و یا گزارش خود را اعلام کنید باز قرار دادن یک پست در این تاپیک که در پست اول عناوین آن مشخص شده است درست نبود. به هر حال ، همانطور که در پست آخر تاپیک مسابقه ، علی عزیز تنها درخواست هماهنگی از طرف شما با مدیران سایت در خصوص شرایط مسابقه رو داشته اند و بسته شدن تاپیک رو هم با همین دلیل عنوان کردند بهتر می بود اگر برنامه مسابقه اهمیتی برای شما دارد از طریق ایشون پیگیر موضوع می شدید!
پاسخ کامل در خصوص این پست و برخی گفته های شما که بیشتر جنبه شخصی داشته را مدیریت انجمن به شما خواهد داد. اما در خصوص مواردی که مرتبط به بنچ رست و مسابقات آن بوده چند مورد رو برای آگاهی شما یادآوری می کنم :

نقل قول : به صراحت در تمام پستها اعلام شده که در اسرع وقت جزیات لازم اعلام میشه ولی خوب بنا به دلایل مشخص و نا مشخصی دوستان تحمل چند روز صبر که هیچ چند ساعت تحمل رو هم نداشتن و تاپیک رو به حاشیه بردن.
پیرو پیام خصوصی و نیز درخواست های دوستان جدی و پیگیر در خصوص بنچ رست تنها چیزی که از شما درخواست شده بود اعلام زمان دقیق تر و شرایط اولیه مسابقه بود که در هر رویداد ورزشی از بدیهیات است و برگزارکنندگان این موارد را تعیین و بعد اعلام عمومی می کنند. بنابراین خواسته دوستان در این مورد نه حاشیه بود و نه خواسته ای اضافی و ضعف مدیریت شما در برگزاری این رویداد نمی تواند توجیهی برای درخواست های انجام شده برای حضور فعال تر در مسابقه باشد.

به تبع در خصوص این رشته دوستان در این انجمن و انجمن های دیگر به لطف برگزاری مسابقات سال گذشته و انتشار مطالب مفید در مورد رشته بنچ رست (که حداقل قبلا در فضای وب و رسانه ها به این صورت جامع و همراه با جزئیات سابقه ای نداشته) به آگاهی اولیه رسیده اند اما برای حضور در یک رقابت این موارد کافی است؟ اشاره به قوانین مسابقات انجام گرفته و توصیه به پیگیری علاقمندان به مسابقه اعلامی شما در تاپیک های مسابقات قبلی مثل آن می ماند که بگوییم قوانین مسابقات و محدودیت های مسابقات یک رشته در سطح ملی را در قوانین مسابقات المپیک جستجو کنید.

در همه پست ها و تاپیک های ایجاد شده در انجمن های دیگر صرفا به این موضوع که مسابقه شما طبق قوانین این رشته برگزار می شود اشاره داشته اید و وقتی سئوال در این خصوص از شما می شود که منظور شما از قوانین استاندارد این رشته چیست !؟ پاسخ شفافی ارسال نکردید. اگر در خصوص انجمن های دیگر است سئوالات دوستان زیادی را در این مورد که از ما انجام می شد با تصور از اینکه پاسخ شفاف تری خواهید داد به شما لینک کرده و دوستان را به حضور در مسابقه اعلامی شما تشویق کردیم. اما متاسفانه قضاوت نادرست شما و برداشت های شخصی از پست ها و سئوالات توسط خودتون موضوع را غیر شفاف و حاشیه ساز کرده است.

دوست عزیز از بدو تاسیس این انجمن ، انجمن هانتر ایرگانز و نیز پرشین شوترز و فقط با یک جستجوی ساده می توانید به تنها سوابقی که در خصوص اجرای مسابقه ای در زمینه تفنگ بادی ، حالا چه بنچ رست و یا هر مورد دیگر تنها در تاپیک هایی در این انجمن و پرشین شوترز هست پیدا کنید ، که دوستان حداقل در این موارد صحبت و بررسی هایی برای برگزاری یک مسابقه (حال بدون تصور شفاف )داشته اند و همین موارد باعث ایجاد انگیزه های بعدی بوده است. اما برگزاری مسابقه ای در این عنوان همانطور که قبلا هم گفتم و سوابق آن در این انجمن و سایر انجمن ها (پرشین شوترز ، هانتر ایرگانز ، رایفلز و ایرگان کلوب) وجود دارد مرتبط به مسابقات اخیر انجمن بنچ رست ایران و با همکاری این انجمن و پرشین شوترز در سطح فنی خوب و همراه با دعوت از ایرگانرهای شهرهای مختلف بوده گرچه در دعوت های مکرر از مدیران انجمنهای دیگر نیز درخواست همکاری شده ولی خوب نتوانستیم افتخار همکاری با ایشان را داشته باشیم و البته ابراز امیدواری این دوستان این بود که در برنامه های آتی در این خصوص بتوانیم این همکاری را با این عزیزان داشته باشیم. ان شا ا... Khansariha (8)
در تاپیک مذکور ، عنوان کرده بودید که ما و اعضای برگزار کننده مسابقات انجمن بنچ رست با شما همکاری دارند ، طبیعتا در این مورد از شما سئوال می شود و سئوال من این بود که این همکاران را معرفی کنید (اطلاعات درست دادن حداقل برای شخص من اهمیت بیشتری دارد) و البته می توانستید در پیام خصوصی نسبت به این موضوع شفاف سازی کنید . البته باز موضوع رو مشخص نکردید و خودتون دوباره در پست آخر یک پاسخ طفره ای ارسال کردید.

در خصوص قوانین این رشته که در یکی از پست های قبلی گفته بودید که ترجمه و کار روی قوانین کار ساده ای است و قبلا انجام شده است بر خلاف تصور شما این موارد یک ترجمه ساده از متنی که در فدراسیون جهانی wrabf در دسترس همگان می باشد نبوده بلکه در یک پروسه زمانی و تبادل و تماس با مسئولین آن فدراسیون و بررسی های بسیار انجام شده است. این موضوع را می توانید در تاپیک مسابقات انجام شده و تکامل قوانین تا آخرین مسابقه در اسفند 93 در انجمن ها مشاهده کنید. در حال حاضر مسابقات بعدی در هر کلاسی تابع قوانین رسمی و تایید شده انجمن بنچ رست بوده و در برنامه مسابقات به صورت شفاف اعلام خواهد شد.

در هر صورت اعضای این انجمن و مدیران آن اعلام آمادگی خود برای حضور و مشارکت و نیز همکاری در خصوص مسابقات و رقابت هایی در زمینه تفنگ های بعدی به شما اعلام کرده بودند و اگر در این خصوص دوستان رو شایسته می بینید می توانید از طریق پیام و یا تماس با شماره های اعلامی قبلی همکاری صمیمانه ای باهم داشته باشیم.( خود بنده که در این خصوص بهتون پیام داده بودم و آماده مشاوره در مورد قوانین و داوری مسابقات شما هستم).
قابل توجه مخاطبین و علاقمندان عزیز به رقابت های تیراندازی ، در لینک های زیر می توانید سوابق مرتبط با مسابقات انجام شده را مشاهده کنید :
- در موضوع " ورزشهای مرتبط با تیراندازی" در لینک زیر می توانید به تاپیک های مربوط به مسابقات و مباحث بنچ رست و فیلدتارگت در این انجمن دسترسی داشته باشید :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


- انجمن هانتر ایرگانز :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


- انجمن ایرگانز کلوب :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
با سلام مجدد
پیرو درخواست دوست عزیزمون آقا صادق دو پست اخیر از تاپیک بنچ رست را به اینجا منتقل کردیم تا اون تاپیک دچار حاشیه نگردیده باشد
در ضمن برای اینکه موضوع بسته بودن این تاپیک نیز باعث عدم اعلام و اخبار مرتبط با مسابقه آقای دانشور نگردیده باشد تاپیک را باز کردم
اما جواب خودم به آقای دانشور هرچند که بیشترین را آقا صادق جواب داده اند
اول عرض کنم که شما براحتی میتوانستید به من و یا هر مدیر دیگری پیام بدید و خواسته خود را بیان کنید و جواب بگیرید
(2015-05-25 01:12 AM)adak نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درود
............
همینجا به صراحت و شفاف اعلام کنم که این مسابقه هیچگونه ارتباطی با این انجمن نداره و کاملا بصورت مستقل از هر گروه و انجمنی برنامه ریزه شده و امیدوارم که به این وسیله رفع نگرانی شده باشه.
..........................
موفق باشید

دوست عزیز من به بقیه صحبتهای شما الان کاری ندارم ولی همین یک جمله شما را پاسخ میدم
واقعا برایم سئواله ؟!!
مسابقه ای که هیچ چیزش معلوم نیست ولی شما میگوئید برنامه ریزی شده ولی چیزی هم اعلام نمیکنید (نه برنامه ای ، نه نحوه مسابقه ، نه مکان و نه زمان) و باز شما میگید هیچ ارتباطی هم به انجمن ما ندارد پس چه دلیلی دارد که برایش تاپیک باز کنیم و مخاطبین را در پاسخهای سردرگم شما نظاره گر باشیم . Khansariha (226)
بصورت شفاف و ساده عرض میکنم اگر واقعا مسابقه ای درکار هست لطفا لینک ثبت نام و یا اطلاعات تکمیلی مثل سطح مسابقه و نحوه برگزاری را مطابق برنامه ریزی انجام گرفته بیان کنید .
امیدوارم پست بعدی شما لااقل یکی از این موارد را بعنوان حسن نیت شما برای تکمیل خبر برگزاری مسابقه مشاهده کنیم و ما هم خوشحال میشویم و استقبال میکنیم . والسلام
علی جان و مدیران عزیز انجمن،
پیرو پست های قبلی ، آقای دانشور امروز با من تماسی داشتند و در رابطه با موضوع انجام مسابقه و مشخص نبودن تاریخ اجرا دلالیل خود را گفته و صحبت هایی در خصوص مسابقه رد و بدل شد. با توجه به اعلام استقبال دوستان از رقابت های تیراندازی ، خواهشمند است در این خصوص شکیبا باشید تا صحبت های بعدی انجام و در صورت حصول نتیجه و مشخص شدن شرایط و تاریخ این رقابت از همین تاپیک از طریق خود ایشان و با هماهنگی مدیران موارد لازم و درخواست شده اعلام شود.

ترجیح می دهم توضیحاتی دیگر اگر نیاز باشد خود ایشان در تاپیک اعلام کنند. آقای دانشور در صورت نیاز به هرگونه هماهنگی نسبت به سایر موارد می توانید با کاربر Aliana54 مدیر انجمن ارتباط برقرار کنید. امیدوارم این موضوع به صورت مثبت پیش رفته و شاهد برگزاری مسابقه خوبی باشیم. موفق و موید باشید. Khansariha (8)

************
دوستانی که در مواردی مانند شیوه انجام مسابقه و یا قوانین خاص رشته بنچ رست به صورت کلی سئوالی دارند می توانند از طریق پیام خصوصی با اینجانب تماس بگیرند. خواهشمند است موارد اخیر را در این تاپیک دنبالنکنید. ممنون و سپاسگزار Khansariha (8)
درود بر همه دوستان

مسابقات در دو رسته 25 متر و 50 متر کلاس ازاد پی سی پی و به احتمال خیلی بالا 25 متر فنری و نیترو پیستون در کالیبرهای مجاز 4.5 و 5.5 برگزار میشه و البته تا حد امکان سعی بر این خواهد بود تا مطابق قوانین استاندارد بنچ رست باشه ولی از اونجا که تاریخ اولیه مصوب شده با ماه رمضان مصادف میشد، که کنسل شد و هنوز در خصوص تاریخ برگزاری به دلیل تداخل تقویم کاری باشگاه مربوطه با تاریخهای مد نظر بنده در بعد از ماه رمضان به نتیجه نرسیدیم و این امر ممکنه موجب تغییر مکان برگزاری و در نتیجه تغییراتی در برنامه ریزی اجرا بشه لذا اطلاعات دقیق تر رو بعدا و پس از مشخص شدن مورد مذکور براتون اعلام خواهم کرد.

قبلا از اینکه تاپیک جهت پاسخگویی بنده باز شد ممنونم و انشاله جواب مذکور شفاف بوده باشه.

موفق باشید
درود خدمت دوستان

پیرو پیگیریهای انجام شده بالاخره تاریخ مسابقه تهران مشخص شد.
مسابقه بنچ رست با همکاری مبادی ذیربط و انجمن فیلد تارگت و بنچ رست ایران در تاریخ 26 شهریور 94 در تهران انجام خواهد شد،
این مسابقه در رنج 25 متر و 50 متر کلاس ازاد پی سی پی انجام میشود.
دوستان تا حداکثر چند روز اینده پوستر و فرمهای ثبت نام و لینک وب سایت مربوطه تو همین تاپیک ارایه میشه.
تاریخ اعلام شد تا دوستان برنامه ریزی داشته باشن.
برای نفرات برتر مسابقه جوایز ارزنده ای در نظر گرفته خواهد شد.

از تمام دوستانی هم که تمایل به همکاری در این امر رو دارن ضمن تشکر و استقبال از همکاریشون خواهش میکنم با بنده در تماس باشن.

موفق باشید
(2015-08-15 08:38 AM)adak نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درود خدمت دوستان

پیرو پیگیریهای انجام شده بالاخره تاریخ مسابقه تهران مشخص شد.
مسابقه بنچ رست با همکاری مبادی ذیربط و انجمن فیلد تارگت و بنچ رست ایران در تاریخ 26 شهریور 94 در تهران انجام خواهد شد،
این مسابقه در رنج 25 متر و 50 متر کلاس ازاد پی سی پی انجام میشود.
دوستان تا حداکثر چند روز اینده پوستر و فرمهای ثبت نام و لینک وب سایت مربوطه تو همین تاپیک ارایه میشه.
تاریخ اعلام شد تا دوستان برنامه ریزی داشته باشن.
برای نفرات برتر مسابقه جوایز ارزنده ای در نظر گرفته خواهد شد.

از تمام دوستانی هم که تمایل به همکاری در این امر رو دارن ضمن تشکر و استقبال از همکاریشون خواهش میکنم با بنده در تماس باشن.

موفق باشید

دکتر جان خدا قوت، من که پایه هر مسابقه ای هستم،
پیرو گروپ ۲۰ متری که جلوی خودتون امروز گرفتم ، برای نفر دومی اماده شید، خخخخخخخخKhansariha (256)
ان شاالله اگر مشکلی پیش نیامد من هم هستم Khansariha (8)
سلام اگر شرایط مسابقه مناسب باشه منم هستم Khansariha (256)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
لینک مرجع