انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: نظر سنجی در رابطه با زمان برگزاری مسابقه فیلد تارگت
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
(2013-08-25 11:36 PM)viper22 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تشکر از پیگیری دوستان
با بررسی ها و تبادل نظر هایی که انجام شد به دلیل بعضی محدودیت ها نیمه اول مهر ماه در نظر گرفته شده که تاریخ دقیق اون در چند روز آینده حتما اعلام میشه

موفق و سربلند باشید
اقا من چیزی نمی گم ، نمی دونم کسی پیگیر بود یا نه ، خودم یک ماهی تو این مبحث نبودم !!!Khansariha (290)
ولی آقای آزادیان پیداشون نیست ، !!! آقا خبری از این مسابقه نیست؟
[تصویر: 13983702911.jpg]
دوستان عزیز انجمن سلامی دوباره ! آخرین پست در این تایپیک مربوط به خودم بود در آبان ماه 92 Khansariha (399) ،
با توجه به بودن چند انجمن فعال در زمینه سلاح های بادی و علاقمندان به تیراندازی با این سلاح ها -چه فنری و یا پی سی پی - و جمعیت فعال در این زمینه می توان پتانسیل خوبی برای شکل گیری رقابت هایی نظیر مسابقه های بنچ رست و فیلد تارگت در کلاس های مختلف این سلاح ها و یا به صورت آزاد متصور شد!
ولی سرانجام پیگیری چند تن از دوستان در این مورد تبدیل شدن آن به تایپیکی اینچنینی شده است!!! Khansariha (226) امروز کمی در این باره وقت گذاشتم و با توجه به شناختی که از دوستان نقاط مختلف کشور داشتم این موضوع محرز بود که در رابطه با سلاح های بادی فنرپیستون و پی سی پی ، عموما بیشتر دوستان تنها کاربری شکار را با این سلاح ها دارند (البته دوستانی را می شناسم که به مقوله هدفزنی با این سلاح ها بیشتر آشنا بوده و اهمیت اول را برای آنها دارد) که این موضوع نیز با توجه به محدودیت فصلی شکار و نیز موضوعات اخیر پیش آمده زیست محیطی و ممنوعیت های اعمال شده ، کاربری بیشتر سلاح هایمان را به سوی تیراندازی و هدفزنی سوق می دهد Khansariha (226) این فرصت خوبی است برای ما تا جنبه دیگری از استفاده و کاربرد ایرگان ها رو به جامعه بشناسانیم.
هدفم از بیان این صحبت در این تایپیک فقط این بود که حداقل در انجمن خودمون قابلیت ایجاد یک رقابت سالم در زمینه فیلد تارگت را داریم که نیاز مبرم به همکاری و همفکری همه دوستان دارد. دوباره از پیگیری های گذشته آقا سعید آزادیان و دوستان دیگر تشکر می کنم. Khansariha (8) یادم هست در فراخوان آمادگی قبل از موضوع مسابقه این تایپیک در محل قرار 5 تا 7 نفر از دوستان حضور داشتند !!!! از جمله محراب جون با 54 خودش !!! که این موضوع باعث دلسردی دوستانی که پیگیر موضوع بودند شده بود.Khansariha (290)
از اساتید و مدیران عزیز تقاضا دارم در این موضوع کمی تامل داشته باشند و در صورت امکان بتوانند پیگیر موضوع بوده تا بتوان یک رقابت هر چند کوچک ولی رسمی و قانونمند بین حداقل اعضای این انجمن از طریق ثبت نام برگزار بشه تا سرآغاز رقابت های بزرگ تر و بهتری باشدو البته بر این موضوع واقف هستم که کار راحتی نیست ولی غیر ممکن و شاق هم نیست.
نشان دادن این بعد از تیراندازی با سلاح های بادی به نوبه خود به فرهنگ سازی و شناخت بهتر جامعه از این سلاح ها کمک خواهد کرد. لزومی ندارد به سلاح های گران قیمت فیلد تارگت مجهز باشیم. می توان با فنر پیستون های معمول نیز همچین رقابتی برگزار کرد. ماشاءا... بیشتر دوستان به سلاح های خوبی مجهز هستند.
در فروم های غیر فارسی به انجمن های کوچکی برمی خورم که همچین رقابت هایی بین اعضا خود داشته اند فقط با جمع شدن و همیاری یکدیگر و جوایزی هم برای نفرات برتر در نظر گرفته بودند.
چمئ تصویر از این دست رقابت های محلی و دوستانه :
[تصویر: 13983701072.jpg]
[تصویر: 13983701073.jpg]
[تصویر: 13983701074.jpg]
[تصویر: 13983701075.jpg]

سلاح های مختلفی که استفاده می شوند :
فنرپیستون معمولی که کصرف عمومی داره مثل وایرخ 80 :
[تصویر: 13983702914.jpg]

ویا ایرآرمز TX200 که یک سلاح مخصوص فیلد تارگت با 16 ژول انرژی :
[تصویر: 13983701071.jpg]

این حاجی هم با فین ورک بائو FWB 300S قدیمی خودش اومده تا بگه دود از کنده بلند میشه Khansariha (219) :
[تصویر: 13983702912.jpg]

نمونه ای از اهداف ساخته شده غیر کارخونه ای :
[تصویر: 13983702913.jpg]

در کل از همه دوستان می خوام در این مورد کمی جدی تر فکرکنند و نظر و پیشنهاد خودشون رو بگن Khansariha (8)
صادق جان من که عاشق برگزاری این نوع مسابقات (مخصوصا فیلد تارگت) هستم... Khansariha (8)
در کنار جمع دوستان عزیزم در سایت... به نظر من فوق العاده هست... یک روز خوب و به یاد ماندنی در یک سال که هم بچه ها همدیگر رو میبینن و هم از همدیگه چیز یاد میگیرین
من با اینکه فعلا مشغله ی کاریم نسبتا زیاده اما خیلی به انجام این کار علاقه مندم و یکی از طرفداران پروپاقرص هدف زنی و فیلد تارگت هستم
زمان مناسب هم به نظر من آخرای تابستون هست که همه ی بچه های علاقه مند وقت داشته باشن که بیان
در مورد محلش هم که تهران (اطرافش البته) از بهترین ها مکان هاست...
فقط امیدوارم که مدیران محترم که همیشه به فکر ارتقاء سطح کیفی و علمی و تجربی سایت بودن، در این زمینه ی مهم هم پیش قدم همه ی سایت ها باشن...
به امید آن روز...
Khansariha (219)Khansariha (219)Khansariha (219)
با سلام
نفس برگزاری این مسابقه خیلی عالیه و ما هم استقبال کردیم و میکنیم اما چند مانع گردن کلفت جلوی این کار بزرگ رو میگیره
1-باید حداقل یه تیم 5 نفره به عنوان برگزار کننده حدود 1 ماه بصورت تمام وقت مقدمات یک مسابقه(از مایحتاج و لوازم تا تمهیدات ایمنی) رو در حدی که عکسها و نمونه هاش رو میبینید آماده کنن. این قضیه با مشغولیتهای اصلی کاربران(حداقل اونهایی که من میشناسم و دوست دارن تو این زمینه فعالیت کنن) شدیدا در تعارضه
2-محیطی که بشه حداقل 20 نفر مسلح به سلاح بادی رو گرد هم آورد و صدای کسی در نیاد و تمام مقدمات و نکات ایمنی رو در نظر گرفت و هماهنگیها رو با ارگانهای ذیربط انجام داد به ندرت پیدا میشه و اگر هم پیدا بشه خالی از سهم خواهی تسهیلات دهندگان و ... نیست.مضاف بر اینکه تسهیلات دهندگان و تامین کنندگان احتمالی یک نفر رو مسئول کار میخوان بشناسن که با توجه به خطرات و آسیبهای احتمالی و.... کمتر کسی از بین این مجموعه یا مجموعه های مشابه جرأت همچین ریسکی داره.(آدم در مورد کارای خودش میتونه ریسک کنه اما برای عملکرد دیگران و کار جدید کمتر کسی پیشقدم میشه و تضمین میکنه)
3-برای برگزاری سیستماتیک همچین کارهایی باید حداقل با هیئت تیراندازی استانهای محل برگزاری این مسابقات هماهنگ بشه و درصورتیکه همچین ارتباطی برقرار بشه اولین کار معرفی سیستم کاری و برنامه مسابقه است که با توجه به نو بودن قضیه و پیگیر بودن دئستان مجازی بنظر میاد جدی گرفته نشه و یا شدیدا دافعه داشته باشه و کسی جوابگو نباشه و از اون نهاد هم کسی مسئولیت قبول نکنه.
4-قرار بود این مسابقه با هماهنگیهایی که انجام شده بود بصورت ازمایشی بین عده ای از دوستان برگزار بشه که از نتایج و بازخوردش بی اطلاعیم و از دوستان پیگیر و دست اندرکار خصوصا آقا سعید آزادیان خواهشمندم توضیحاتی ارائه کنند.
5-برای این مسابقه حتی بصورت آزمایشی آیین نامه مکتوب و قابل بررسی ارائه نشد تا چاچوب کار دستمون بیاد و بتونیم برآوردی از هزینه ها و کارها انجام بدیم.اغلب دوستان به نظر میرسه در این زمینه مشوقهای قوی و احتمالا شرکت کنندگان قدری هستند و افتخار نمیدن تو مسائل اجرایی دخیل بشن که البته یکی از دلایلش میتونه مجازی بودن محیط و دور بودن بعد مسافت دوستان علاقمند نسبت به محل برگزاری باشه.
6-در این مقوله باید کمی واقع بین بود و امکانات اجرایی رو سنجید
سعید جان از پاسخگویی شما ممنون و سپاسگزارم ،
1- در رابطه با این بند کاملا حق با شماست ! به تبع همه ما مشغولیت های اصلی زندگی مون بر فعالیت های دیگر مثل ایرگان و انجمن رجحان داره و یک امر کاملا طبیعی در زمینه فعالیت های غیرانتفاعی مثل اداره کردن یک انجمن عمومی هستش !
2- در این مورد فکر می کنم آقای آزادیان به نتایج خوبی رسیده بودند ! همکاری مسئول باشگاه مهمام با ایشون !
3- دقیقا به همین خاطر هستش ، چون به طور تبع برای همون مسئولین هیت تیراندازی (کلی دارم می گم و قصد عیب جویی ندارم ) نیز تعریف ورزش تیراندازی براشون در محدوده تراپ و تیراندازی بادی سالنی خلاصه می شه و وقتی فیلد تارگت و یا رقابت های مشابه رو مطرح می کنید جوری بهت نگاه می کنند که انگار از فضا اومدیم زمین Khansariha (399) ، برای همین باید بیشتر تلاش کنیم تا جنبه های ورزشی و رقابتی کار با سلاح های بادی رو حداقل مسئولین ورزش بشناسند.
4- فکر می کنم این مورد به خاطر عدم استقبال دوستان و مشکلاتی که آقای آزادیان ذکر نکردند طبق برنامه و زمانبندی پیش نرفت.
عکس از گردهمایی اولیه و تمرینی برای این مسابقه :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


آخرین پستی که آقای آزادیان در این رابطه ارسال کرده بودند :
نقل قول :با بررسی ها و تبادل نظر هایی که انجام شد به دلیل بعضی محدودیت ها نیمه اول مهر ماه در نظر گرفته شده که تاریخ دقیق اون در چند روز آینده حتما اعلام میشه

موفق و سربلند باشید

دیگه نمی دونم چی شد!؟
5- این مورد نیز ضعفی هستش که دوستان در رقابت ها طبق آئین نامه و قوانین خاصی فعال نمیشن، چون وقتی رقابتی بین چند نفر قراره برگزار بشه به تبع همه باید مشمول قانون مشترکی باشن. به طور مثال با اینکه خودم به دنبال کسب اطلاع در زمینه مسابقات فیلد تارگت هستم ولی تا کنون دقیقا با قوانین عمومی آن به صورت واضح آشنا نشدم ( قوانین کلی در زمینه فیلد تارگت یکی هستش ولی در جزئیات و بعضی قدرت ها در کشورهای مختلف فرق می کنه مثلا در ایالات متحده رقابت های HFT بیشتر طرفدار داره ولی در انگلستان FT یا همون فیلد تارگت به خاطر محدودیت قدرت سلاح های بادی در حد 16 ژول) امیدوارم دوستانی که می توانند در این زمینه کمک کنند مقالات معتبری رو ترجمه و در اختیار دوستان قرار دهند.
البته در ارسال های 7 ، 25 و 35 همین تایپیک آقای آزادیان توضیحات خوبی داده بودند که بهتر است به صورت یک قانون واحد و یا راهنما دربیاد با ذکر منبع معتبر اون-گرچه می توان به فراخور حال هر کشور تغییراتی در آن داد-
6- بله ، نمیشه در قدم اول مسابقه ای با مقدار شرکت کننده زیاد و با همه امکانات اجرا کرد ولی میشه یه رقابت کوچیک برای شروع و آشنایی و از همه مهمتر کسب تجربه و بازخورد آن مهم تر است.

البته سعید جان من منظورم در پست قبلی برای همکاری مدیران در رابطه با قبول مسئولیت اجرای رقابت های اینچنینی نبودش ، بیشتر خواستم بدونم میشه با همکاری نفرات علاقمند در انجمن در این مورد چیزی رو پیش برد یا نه ، به تبع مشکل مسافت و جمع نبودن همه دوستان در یک جا کار رو سخت تر می کنه ، می خواستم اگه به بشه یک راهنما و قوانین مشخصی ایجاد بشه تا اگر شد بعضی از دوستان که در استان های خودشون امکانات و همکاری های لازم رو دارند بتوانند یک رقابت هر چند کوچک رو اجرا کنند. به نسبت و طی زمان تجارب بیشتری کسب خواهد شد. موضوع اینه که هنوز در پله اول قرار داریم Khansariha (226)
موفق و پیروز باشید. Khansariha (8)
با درود بر شما
در حقیقت اصلی ترین بخش همین موردی هست که شما فرمودید !
خود من یکی از پیگیر ترین افراد در این زمینه بودم ولی به چند دلیل به این نتیجه رسیدم که بهتره در حدی حرکت کنم که در نهایت جزئی از یک گروه دست اندر کار باشم ولی متاسفانه یاری دوستان تنها در همین دنیای مجازی بود و بس و شاهد بنده هم همین تاپیک ! فقط کافیه یک مرور کوتاه داشته باشید تا همراهان بنده رو پیدا کنید البته این موضوع تنها به این فروم ربط نداره و در کل عرض میکنم و بنابر انجام جلسه آزمایشی بود که در مجموع تعداد بسیار کمی از دوستان متعهد به گفتار بنده رو همراهی کردند و دوستانی که در اصل میتونستن مشوقین اصلی به حساب بیان هیچ واکنشی نشان ندادند و طبق معمول در اون روز مشخص و از پیش اعلام شده به انواع امور گرفتار شدند !؟ خب حالا هم به هیچ عنوان در مقام جوابگویی نیستند

من همه سعی و تلاشم در این بود که این گرد همایی به هر شکل ممکن به انجام برسه اما متاسفانه هم تنها ماندم و هم شرایط تغییر کرد تنهایی بنده به این دلیل بود که عده با تصور مهر کردن این برگزاری به نام بنده یا گروهی خاص بدون حرکت و خنثی موندن و عده ای هم جبهه گیری کردند که در چنین جوی هر حرکتی غیر ممکن بود حتی صحبت از استفاده مالی بنده و دیگران هم پیش آمد که از همه جالب تر بود و اسناد و مدارک چه بود نمیدانم
در مورد تغییر شرایط در اصل تغییر کاربری محل مورد نظر ما بود که دوستان در جلسه آزمایشی در همان محل مستقر شده بودند بنابر این تمام برنامه ریزی ها تغییر کرد البته بعضی موارد مثل محل برگزاری به سرعت مدیریت شد و محل دیگری در نظر گرفته شد ولی در مورد شرکت کننده ؟...
در اصل مواردی که مربوط به برگزاری بود به بهترین شکل برنامه ریزی شده بود که مربوز به تدارکات ، حمل و نقل ، قوانین و شرایط شرکت در مسابقه ، جوایز و ... که قرار بود در هنگام نام نویسی منتشر شود که با انجام جلسه آزمایشی و عدم مشارکت علاقمندان واقعی و متعهد که آبی بود بر آتش بنده به نوبه خودم تا حدود بسیار زیادی سعی کردم حرکتی در حد بقیه دوستان داشته باشم
در حال حاضر باید عرض کنم در رابطه با برگزاری هیچ یک از دوستان موثر در انجام مسابقه تا به حال هیچ گونه پیگیری و تماسی در این رابطه نداشته اند و هیچ سهمی از مشارکت به عهده نگرفته اند
باز هم از کلیه دوستانی که بصورت عملی بنده رو همراهی کردند مخصوصا جناب سرهنگ ملکی که تا به حال پیگیر مسابقه بوده اند تشکر فراوان دارم و امیدوارم دوستان کمی از مجازی بودن دست بردارند و به عمل درآیند
در ضمن در مورد صحبت های دوست خوبم آقای آریا باید عرض کنم سعید جان مشکلات به این بزرگی که شما بیان کردید نیست در حقیقت همه چیز سازمان دهی شده بود و فقط نیاز به استقبال بود که نشد در مورد قبول مسئولیت حق با شماست که باید یکنفر قبول میکرد که خوشبختانه 2 نفر بودیم بنده و قدیری ! برگزاری آموزشی هم که اعلام و برگزار شد! ونتیجه هم این بود که افرادی که انتظار داشتیم حظور داشته باشند نبودند وباز خورد اونرو هم میتونید در پست های بعد از برگزاری مطالعه کنید

نقل قول :عالی بود سعید جان.پس بقیه دوستان تهرانی و کرجی کجان؟؟؟Khansariha (226)
اقا اینهمه تلاش شده تا بلاخره یه محیط خوب برای فیلد تارگت فراهم شده پس چرا اینقدر کم شرکت کردین؟؟
اگه این مسابقات اصفهان بود حداقل یه 30-40 نفری رو خودم میووردم خخخخخKhansariha (8)


نقل قول : ولی من هم انتظار بیشتری از دوستان ، حداقل تهرانی که دسترسی راحت تری برای حضور دارند را داشتم ،
امیدوارم که در زمان مسابقه این مشارکت بیشتر بشود . موفق و پیروز باشید. Khansariha (8)

نقل قول :امین جان من که تفنگ نداشتم برم ولی بقیه چرا نیومدن؟اون موقع میتینگ بود کسی نمیومد

تهران کلی تیرانداز داره

درسته گرفتاری هست ولی کسی نمیاد خدا میدونهKhansariha (172)

امیر تو که از همه چیز خبر داری چطور این یکی در رفته؟

نقل قول : دوستان تهراني و كرجي هم از اين شرايط استفاده كنند تا موجب دلگرمي آقاي آزاديان باشند تا با انگيزه بيشتر هدف رو دنبال كنند . Khansariha (8)

80 % از موارد اعلام شده و میتونید در پست های داخل تاپیک در مورد چگونگی برگزاری مطالعه کنید البته حق میدم از یاد رفته باشه چون تاریخ آخرین پست سال گذشته 92/6/4 بوده و تا الان که اولین پست امسال 93/2/8 بوده زمان زیادی گذشته و کسی پیگیر نبوده و تنها جناب آقای salaeddin پستی سوالی در مورخه 92/8/8 داشتن تا 93/2/8 که باز هم خودشون بحث رو پیگیر بودن و شروع کردن که از ایشون هم بسیار متشکرم
در نهایت عرض کنم در صورتی که کسی همت برگزاری مسابقه داشته باشه بنده با کمال میل اصلاعات و تجربیات خودم رو در اختیارشون قرار خواهم داد

موفق و سربلند باشید
آقای آزادیان شما با انگیزه و اطلاعات خوبی که دارید باز هم چنین برنامه ای رو اجرا کنید من مطمئنم اینبار استقبال خوبی میشه و احتمالاً تیم اجرایی خوبی هم گرد هم خواهند اومد. Khansariha (8)
با سلام
متاسفانه تمام مواردی که دوست خوبم اقا سعید عنوان کردند حقیقت تلخیه که تو اکثر کارهای جمعی اجرایی خارج از محیط مجازی میشه نمونه تجربیات زیادی دید و شنید.خیلی از دوستانی که تو محیط مجازی مشوق و همراه و همیار کارهای گروهی هستند گویا با توان ذهنی و شور ابتدایی یک کار رو قبول میکنند و تو محیط مجازی همه چیز و همه کار رو سهل میدونن اما به بعد اجرایی و لزوم وقت گذاشتن و همراهی فیزیکی قضیه توجهی ندارند و همگی در زمان نتیجه گیری علاقه زیادی دارن تا تنها شرکت کننده باشند تا برگزار کننده و صاحب مسئولیت اجرایی.
به عینه من این قضیه رو سر برگزاری کلاسهای تراپ دیدم و تجربه کردم.همه هماهنگیها و برنامه ریزیها و ثبت نام و دعوت به کلاس و تلفن کاری با بچه ها و ... با خودم بود و در نهایت تونستیم تنها 2 دوره برگزار کنیم و در آخر با کلی مرخصی ساعتی گرفتن از محل کار یه توبیخ اساسی هم شدم و متاسفانه قضیه دیگه پیگیری نشد.البته از همون دوره هم افراد معدودی پیگیر ادامه کار بودن و تا جایی که میدونم از 30 نفری که شرکت کردن تنها 2 یا 3 نفر گواهی پایان دوره رو گرفتن(البته بالا رفتن هزینه ها هم تاثیر زیادی در عدم استقبال مجدد و پیگیری دوستان داشت)
باور کنید اگر هیئت اجرایی 5 نفره پای کار باشه این مسابقات فیلد تارگت برای بار اول به خوبی برگزار میشه و همین بار اول هست که کار سخت به چشم میاد.تا گیر و گور کار رفع نشه همه فکر میکنن اوه چه کار شاقیه و کمتر برا همکاری قدم پیش میذارن.به نظرم دوستانی که علاقه به همکاری و وقت ازاد دارن همینجا اعلام آمادگی کنن و با آقا سعید همراه بشن تا توی تابستون حداقل بشه نمونه آزمایشی رو اجرا کرد و برای مرحله اصلی که میتونه تو مهر ماه برگزار بشه برنامه ریزی کرد
مسعود جان من مشکلی با پیگیری مجدد موضوع ندارم چون همه موارد بررسی و تا حدود زیادی برنامه ریزی شده و تنها مطلبی که دارای اهمیت هست همون مواردی هست که بنده و آقا سعید عرض کردیم که در نهایت برمیگرده به شرکت کننده
البته تنها راهی که میتونه به این مسابقه ختم بشه و یا تکلیف اونرو مشخص کنه اینه که در مرحله اول ثبت نام انجام بشه و در مرحله بعد دریافت حق مشارکت از علاقمندان و شرکت کنندگان
در مورد مشارکت علاقمندان نظر من بر این هست که افرادی که علاقمند به برگزاری هستند ولی امکان شرکت رو به هر شکلی ندارن ولی امکان پشتیبانی مالی یا تدارکاتی و امثال این رو دارن بتونن گوشه ای از کار رو بگیرن
با این رویه برای همه مشخص میشه که این رشته در ایران تنها به کشتار فکر میکنه و یا اینکه خیر میتونه سازنده و آموزنده هم باشه
سعی ما تا به حال این بوده که به اشکال مختلف این رشته رو یک رشته سازنده و کاملا سالم و ورزشی معرفی کنیم تا این تفکر غلط که تفنگ بادی تنها وسیله سرگرمی بچه ها و کشتن وآزار حیوانات است از بین بره
در این بین یاد صحبت آقای لاریجانی افتادم که از نماینده وزارت دفاع در مجلس سوال کرده بود
نقل قول :لاریجانی هم که هنوز درباره مصادیق سلاح شکاری سوال داشت، از نماینده وزارت دفاع پرسید: آیا سلاح بادی ساچمه ای که بچه ها با آن گنجشک میزنند هم شامل سلاح شکاری میشود؟

یعنی در حال حاضر بنده و شما اگر در محلی تفنگ ساچمه ای بدست داشته باشیم به چشم بچه هایی که دنبال گنجشک هستن دیده خواهیم شد که فکر نمیکنم زیاد هم دور از تصور باشه چون مردم تا حالا چیزی غیر از این ندیدن
فدراسیون هم که شکر خدا مثل اینکه پول دستی گرفته تا با تفنگ بادی هیچ کاری نداشته باشه
حالا ما موندیم با یه عده از دوستان که باید ازشون خواهش و تمنا کنیم تا راضی بشن بیان مسابقه !؟
به هر حال اگر دوستان علاقه به انجام چنین کاری داشته باشن بهتره اول یک تاپیک نام نویسی بزنن تا مجددا استارت کار رو بزنیم بنده هم اولین شرکت کننده هستم

موفق و سربلند باشید
خیلی خوبه که استارت کار داره یه جورایی زده میشه... Khansariha (219)
اگه تاپیک مورد نظر (نام نویسی در مسابقه ی فیلد تارگت) توسط یکی از مدیران علاقه مند زده بشه به نظر من خیلی خوب میشه...
من هم دومین نفر هستم برای شرکت (اگه بتونم مرخصی بگیرم) و اگه حتی نتونم برای دوره ی اول آزمایشی نام نویسی کنم میتونم حمایت مالی رو انجام بدم...
به امید روزهای خوب... Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
لینک مرجع