انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: GAMO CFR
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
دوستان اگر کسی وایسپر 5.5 و 4.5 می خواد نمایندگی تیراژه هر دو کالیبر رو موجود داره و مهمتر اینکه cfr وایسپری که داره اون محافظ روی مگسک رو که در کاتالوگ مشخصه داره چون مال من و بقیه دوستام رو که دیدم اون محافظ رو نداره و اون چیز بدرد بخوری چون موقع شکار اگر اون محافظ نباشه همه حواس آدم باید به این باشه که مگسک به جایی نخوره
تنفگ ویسپر ای جی تی رو نداره ؟
دوست عزیز وایسپر گیر نیامد انچنان مهم نیست چون شعله پوشش موجود هست توی بازار و قیمت هم 35 هزار هست و خیلی راحت عوض میشه شعله پوش
تفنگ وایسپر igt رو بنده هفته پیش امار گرفتم نمایندگی های گامو موجود نداشتن
باسلام. من هم به تازگی این سلاح رو البته مدل ویسپرش رو که دارای سایلنسرومحافض مگسک هست درکالیبر 4.5 گرفتم.قدرت مناسبی خوبی داره اما فکر نمیکنم با ساچمه پرومگنوم 305 متربرثانیه سرعت بده سعی میکنم اگر فرصتی شد و با دوستان بیرون رفتیم یه کورنو گرافی و گروپ گیری ازش داشته باشم.اما بدونید با ساچمه ردفایر گامو خیلی دقیق میزنه.در ضمن متاسفانه ایرادش اینه که اکثراجزاش پلاستیکیه که البته تا به حال ندیدم تو تفنگهای گامو اجزا مشکل پیدا کنن و یه مشکل دیگه که البته نظر من هست اون اهرم مسلح کنندش هست که فکر میکنم زیاد محکم و استخوان دار نیست.حالا دوستای دیگه که این سلاح رو دارن باید بگن مثلا بعد از 1000 شلیک مشکلی داشتن یا نه
میلاد جان دوستان دیگه که افتخار ندادن ولی از شما دیگه انتظار ریویو داریما!
ریویوی گامو ویسپر سی اف آر کومبو

[تصویر: Gamo_CFR_First_Look_690.jpg]

وقتی برای اولین بار سی اف آر رو از جعبه درآوردم به طرز ناخوش آیندی غافلگیر شدم. به نظر می رسید کپی بی ارزشی از سی اف ایکس باشه که واقعا عاشقش بودم و احترام براش قایل بودم.اون خیلی زمخت بود و کار کردن باهاش سخت به نظر می رسید.ولی ، با آگاهی از اینکه همه تفنگهای فنری به زمان احتیاج دارن،من شروع به تیراندازی با چند تا ساچمه کردم.بعد از حدود 50 شلیک اون خشکی کم کم نرم شد و تفنگ به ارامش رسید.

[تصویر: Gamo_CFR_First_Look_691.jpg]

تفنگ واقعا ترکیبی از چند تفنگ بود؛ سوکوم تاکتیکال،سی اف ایکس، و البته گامو ویسپر.مطمئن نیستم که قبضه تپانچه ای از کجا وارد بازی شده، اما این یکی یه حسن بزرگ برای این تفنگه.تفنگ یک سیستم نشانه روی فیبر نوری گامو داره که شکاف درجه اون کاملا تنظیم پذیر هست.

[تصویر: Gamo_CFR_First_Look_693_1_.jpg]
[تصویر: Gamo_CFR_First_Look_694.jpg]

دوربین همراه تفنگ یک 32*4 ارزون قیمت که انحراف قابل توجهی داشت و توهینی به قابلیت های این تفنگ بود...من اونو به طرفی پرتاب کردم و یک لیپرز 4-16×40 MD, IR, AO روی تفنگ بستم.عجب تفاوتی! البته من همیشه باید به یه گیری برخورد کنم و اینبار گیر من این بود. سی اف آر من افت لوله قابل توجهی داشت.این مشکل به سرعت با شیم گذاری پایه عقب برطرف شد و من به موضوع اصلی برگشتم.

[تصویر: Gamo_CFR_First_Look_695.jpg]

با توجه به اینکه این تفنگ یه لوله ثابت مانند سی اف ایکس هست، من انتظار دقت خوبی رو داشتم و نا امید هم نشدم.قبل از اینکه به اونجا برسیم، اجازه بدین در مورد ماشه مطلبی رو بگم.ماشه هنوز ماشه "جدید" گامو هست که بسیار از مشابهش در کراسمن نرمتره ولی هنوز مرحله دوم بسیار طولانی داره.واقعا زیادی طولانی.گامو این کار رو به دلیل مشکلات اقتصادی انجام میده و کسی نمی تونه سرزنششون کنه.(منظور عدم تغییر سیستم ماشه هست) اگر شما دنبال گزینه ای با ماشه بهتر هستین می تونین پیدا کنید و اون وقت مشکلات اقتصادی دامنگیر شما میشه!! توجه کنید که تنظیم کننده طول مرحله دوم کشش ماشه در پشت اون قرار داره.اگر این پیچ بلند تر بود قابلیت تنظیم قابل پذیرش تر می شد.دوباره دلایل اقتصادی و ایمنی باعث شده گامو تا حال این کار رو انجام نده.

من ساچمه های PBA Platinum همراه سلاح رو کنار گذاشتم و به سراغ ساچمه ای رفتم که کارکردش با سی اف ایکس من عالی بود یعنی Gamo Red Fires . عجب رویایی بود دیدن اینکه ساچمه ها یکی یکی و به دنبال هم تقریبا تنها یک جای سوراخ در هدف ایجاد می کنن.شلیک های پایینی در 10 یاردی و محیط بسته انجام شده.

[تصویر: Gamo_CFR_First_Look_688.jpg]

سرعت سی اف آر کمی از بقیه گامو ها پایینتره ولی من این رو مناسب می دونم.با این دقت و میانگین سرعت 848 فوت بر ثانیه معادل 12.98 فوت-پوند(17.6 ژول) برای ساچمه گامو ردفایر، هر موجود داخا رنج 20 یاردی انتظار زندگی کوتاهی خواهد داشت.من به یک گروپ کوچیک 0.137 اینچی مرکز به مرکز(سنتر تو سنتر) 10 یاردی ازش گرفتم.
گامو باید یه چند تا کار انجام بده تا این تفنگ رو کمی بهتر کنه.
1.به جای پلاتینیوم تو جعبه رد فایر بگذاره( تو رو خدا ببینین اینا چقدر پر رو هستن -مترجم)
2.یه کمی تفنگ رو نرمتر کنن.این جوری من مجبور نبودم 200 300 تا ساچمه بزنم تا صدای قیژ ش برطرف بشه.یه تفنگ 300 دلاری نباید مثل یه تفنگ 80 دلاری والمارت باشه.
3.یه دوربین آبرومند باهاش بدین(نه بابا!!!!) بی اس ا دوربین های با امکانات خوب می سازه .بهتره یکی از اونا رو با این تفنگ بدن نه یه 32*4 یک بار مصرف(Khansariha (172))
4.و در آخر نظرتون راجع به مدل آی جی تی با کمی قدرت بیشتر چیه؟

علیرغم لیست بالایی خواسته هام من عااااااشق این تفنگاااااااااااام(با لهجه دادماست) .همه چیزش به اندازه هست...

منبع:http://www.airgunweb.com ترجمه اختصاصی ایران ایر رایفل.
اقا مهدی دستت گلتون درد نکنه
ولی معلوم نیست که این گروپ چند ساچمه ای هست! .!
فقط اگردبه ما همچین چیزایی با تفنگ میدادن شیش متر میپریدیم هوا اااا
اقا مهدی ازتون ممنونم که زحمت ترجمه به این خوبی لینکهایی رو که بهتون دادم کشیدید
ممنون مهدی جان
نشون میده این فروشنده های بوووووق چقدر چیز میز از توی کارتن کش میرن!
راستی دکتر جان: این نظر های مترجم منو کشته!
(2012-09-19 10:40 PM)milad123 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اقا مهدی ازتون ممنونم که زحمت ترجمه به این خوبی لینکهایی رو که بهتون دادم کشیدید
ممنونم آقا میلاد عزیزKhansariha (8) البته خدمتتون عرض کنم اون دو تا نظر تو سایت ریویو سنتر خیلی ارزش استنادی نداشت و فقط به این مطلب اشاره می کنم که دو کاربر از 5 ستاره 4 داده بودن به این سلاح.ولی این ریویو به نظر خوب می اد.در خدمت هستم.Khansariha (8)

(2012-09-19 10:55 PM)THUNDER نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ممنون مهدی جان
نشون میده این فروشنده های بوووووق چقدر چیز میز از توی کارتن کش میرن!
راستی دکتر جان: این نظر های مترجم منو کشته!

البته امیر حسین جان نمی شه این طور گفت.گامو در آمریکا یه توزیع کننده خاص با یک وبسایت خاص و سفارشات خاص داره که بر اساس بازار نیاز اونجا تعریف شده.یعنی در بازار رقابتی اونجا که شما همه نوع حق انتخاب دارید این به اصطلاح خودشون special offer ها رو تو بسته بندی قرار میدن تا بتونن با یه قیمت مناسب و ایتم های بیشتر در بازار باقی بمونن.ولی اینجا قضیه فرق داره.شما نهایتا بین 5 مدل تفنگ حق انتخاب داری پس طبعا فروشنده دست بالا رو داره و میتونه بدون اون آیتم ها هم بازار داشته باشه.پس فروشنده ایرانی خیلی مقصر نیست.Khansariha (226)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
لینک مرجع