انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفی تپانچه های بادی و گازی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
اقايون يه جاخوندم تو تعريف جديد سلاح سرد هرگونه تفنگ ياكلت بادي شبيه به سلاح گرم حملش ممنوعه وطبق
مقررات حمل كارو چاقو برخورد ميشه
دقیقا":khansariha (214):
سلام دوستان
به همه پيشنهاد ميكنم از خير كلت بادي و گازي بگذريد من هر دوتاشو داشتم و اصلا تجربه خوبي ازشون ندارم
كلت گازي p23 داشتم كه بعد از مدتي استفاده اورينگهاش از كار افتاد و هواي كپسول خودبه خود خالي ميشد دقت هم كه كه اصلا قابل مقايسه حتي با تفنگ بادي چيني هم نيست تو فاصله 10 متر به زور ميتوني يه گروپ 3-4 سانتي بگيري و قدرتش هم كه از تفنگ زيرتاشو چيني هم كمتر بود
اما در مورد كلت گازي من مدل هاي p800 و S2-1 رو داشتم البته P800 رو زياد نگه نداشتم و زياد هم تجربه تيراندازي باهاش نداشتم و زود با همون P23 عوضش كردم ولي در كل خيلي خوش دست بود و مهمترين مذيتش اين بود كه همه جا داخل يه كيف كوچيك ميشد حملش كرد و نياز به كپسول هم نداشت و از تيراندازي لذت برد و واقعا حيف شد كه با P23 عوضش كردم
بعد از خراب شدن P-23 هم همون S2-1 چيني رو گرفتم كه ميتونم بگم منفورترين تفنگيه كه تا حالا داشتم و واقعا پولمو دور ريختم و هنوز به عنوان بدترين تفنگي كه خريدم نگهش داشتم جالب اينجاست كه اينيكي از فاصله يك متري هم نميتونست يك طرف بطري نوشابه خانواده رو هم سوراخ كنه و دقتشم كه واقعا افتضاح بود و هر تير رو به يه جايي ميزد و بعد از 1000 تير هم نتونستم قلقشو بدست بيارم
اما در مورد ممنوع بودن اين تفنگ ها بايد بگم كه بر اساس آخرين ابلاغيه اي كه نيروي انتظامي در سال 87 داده هر گونه فروش و تعمير و نگهداري تفنگهاي بادي و گازي كه به علت شباهت به تفنگ جنگي ممكن است باعث ايجاد ارعاب شود ممنوع بوده و افرادي كه از اين قانون تخطي كنن از 6 ماه تا 1 سال حبس در انتظارشونه و اين قانون بنا به متممي كه بعدا براش صادر شده شامل همه انواع كلت هاي بادي و گازي و تفنگهاي بادي طرح كلاشنيكف ميشه
من از اوضاع شهرهاي ديگه اطلاعي ندارم اما تو شهر خودمون تبريز هيج جا نميتوني از اين تفنگها پيدا كني و حتي وقتي اسمشو پيش فروشنده ها مياري از مغازه بيرونت ميكنن انگار نيروي انتظامي بدجور ازشون زهر چشم گرفته

اما غير از ممنوعيت نيروي انتظامي از نظر ارتش هم حمل اسلحه بادي كوتاهتر از 30 سانت جرمه و يه بار قبل از سال 87 اون كلت چيني منو گرفتن كه بعدا با ارائه كاتالوگ تفنگ كه توش طول اسلحه رو 33 سانت نوشته بود و البته با كمي هم پارتي و سفارش دوستان تونستم ازشون پس بگيرم
دوستان تپانچه ی compact gamo رو کسی آشنا داره از اون طرف بیارن البته آک برای باشگاه می خوام قیمت هم بده ممنون میشمKhansariha (226)
دوستان عزیز
یکسری کلتهای گازی والتر و برتا هست که تو نمایشگاه پلیس دیدم.برای مجوزش هم عدم سوپیشینه و مدارک شناسایی لازم بود که مجوز دائم نگهداری و کارت یکساله حمل بدن.عکساشونو گرفتم و پایه قیمتش هم از 650000 شروع میشد.اگر خواستید شماره تلفن مسئول مربوط رو تو پیام خصوصی به هرکی که خواست بدم.من خودم قرار شد یه رولور والتر بگیرم.
(2011-04-13 07:51 AM)mohsen.66 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان تپانچه ی compact gamo رو کسی آشنا داره از اون طرف بیارن البته آک برای باشگاه می خوام قیمت هم بده ممنون میشمKhansariha (226)

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داره قیمتش هم 550 تومن که خیلی گرونه! تو سایتای خازجی 200$ قیمت میدن!
اگه میخوای از خارج بیاری مدلهای وایرخ هم هست! من راجع به گامو کامپکت خیلی تحقبق کردم(تو سایتای خارجی) هرکی داشت راضی بود بخصوص دقتشKhansariha (214)
دوستان، کلت نیست به خدا. طپانچه یا سلاح کمری بهتره. کلت اسم اولین سازنده رولور(چیزی که ما اشتباها بهش میگیم 7تیر- سیلندر 6 تایی از گلوله میخوره) هست. که بعد از سرپر ها و شات گان ها یه انقلاب تو سلاح حساب میشد. بعد اولین مسلسل رو ساخت که شبیه توپ جنگی بود. چندتا لوله داشتو بعد از هر شلیک خیلی سریع میچرخید و لوله ش عوض میشد. حدود صد سال پیش اولین سلاح کمری خشاب خور رو ساخت که بهش میگن 1911 هنوز تولید میشه مدل تفنگ هیتمن هم همینه. کالیبر 45 با ظرفیت 8 تیر در خشاب و یکی تو لوله با لگد کمتر از رولور بهترین سلاح دنیا بود. قابل توجه این شرکت مسلسل ام 4 رو ساخته که سلاح تیم ضربت و سلاح ارتشی هست. اسم اسن شرکت معروف کلت هست و کلت برابر با طپانچه نیست به خدا!!!!
اما در مورد حمل:
حمل طپانچه پی سی پی و بادی فنری آزاده
حمل طپانچه خفیف (باروتی) کالیبر22 مجوز میخواد که با عضویت در باشگاه تیراندازی دریافت میکنید.
حمل هرگونه طپانچه دی اکسید کربنی(گازی) ممنوعه.مگر اینکه مجوز خاص سلاح گازی بگیری و برای دریافت مجوز حتما باید بسیجی باشی.

و اما در مورد سلاح گازی: خرید- حمل و استفاده ش بیشتر حماقته چون جرم حملش برابر یک سلاح گرم واقعی هست! و خلاصه اگر بگیرنت بدبخت میشی.
برای سخ منظور استفاده میشه:
1-تمرین تیراندازی
2-شکار
3-دفاع شخصی

و ویژگی های سلاح:
1- دقت در حد منهای صفر(!) هر تیری که ازش درمیاد یه ور میخوره
2-قدرت در حد صفر- به پرنده بزنی بهت هر هر میخنده
3-خطرناک - کپسول در هوای گرم ممکنه منفجر شه
4-ریلود کردن در حد افتضاح و.............

خب بریم سر کاربرد ها:
تمرین تیراندازی: با اون دقت صفر بدرد نمیخوره. طپانچه پی سی پی یا فنری یا خفیف خوبه.
شکار: دقت و قدرتش به درد نمیخوره. بهتره از خفیف یا بادی استفاده کنید( باروش پرده رنگی یا تله با غذا به همراه استتار راحت میشه با طپانچه از فاصله نزدیک شکار کرد!)
دفاع: به آدم شلیک کنید هیچیش نمیشه! فرض کنید با یه آدم غول دعواتون شه. با سلاح دی اکسید کربنی بزنیش هیچی نمیشه فقط ایشون عصبانی تر میشن! فقط از خفیف میشه به این منظور استفاده کرد. اگر هم بگیرنتون( از سلاح استفاده نکردید) با مجوز میتونید زبون درازی کنید
و تهیه سلاح گازی: شرکتی به نام سه گام کوثر وجود داره که سلاح دی اکسید کربن میده و این شرکت در حد پینوکیو دروغ میگه!
نوشته والتر سی پی 99 و سی پی 88 ساخت شرکت والتر آلمان!
نه خیر! والتر بی کار نیست که اسباب بازی بسازه. تمام این سلاح ها توسط شرکت اومرکس شاخته میشن و از رو سلاح های والتر پی 99 و پی 88 9 میلیمتری ساخته شدن و والتر بودنش فقط تعارفه.
و سلاح بعدی محشره! اسمش رولور اسمیت اند وسون هست بازم نوشته ساخت والتر!
بابا رولور یه نوع سلاحه نه اسم سلاح!
ساخت والترKhansariha (367) بابا اسمیت اند وسون خودش یه کارخونه معروفه زمان وسترن ها رقیب شرکت کلت بود! هنوز هم یکی از معروفترین اسلحه سازی هاست.
بابا اسمیت اند وسون کجا والتر کجا این آمریکاییه اون آلمانیه این یکی هم اومرکس ساخته!!!
برای تهیه اون هم حتما باید بسیجی باشید!!!!!!
با سلام
شرکت الماس یک نوع تپانچه بادی با طول بالای 30 دارد از دوستان کسی استفاده کرده و وضعیت خرید و فروشش چگونه است
نقل قول :حمل طپانچه پی سی پی و بادی فنری آزاده
سلام
شما منبع معتبری دارید برا این گفته؟

(2011-11-27 12:04 PM)seeker نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
شرکت الماس یک نوع تپانچه بادی با طول بالای 30 دارد از دوستان کسی استفاده کرده و وضعیت خرید و فروشش چگونه است
سلام دوست عزیز
این تپانچه ساخت ترکیه هست باهاش کار نکردم اما تو نت راجع بش خوندم! اسمشم zoraki hp_01!
با دو عنوان (لول بلند=hp_01 ultra) و (لول کوتاه=hp_01)

قدرت ultra در کالیبر 22 15/3 ژول و 177 13/57 و شتاب گلوله با هر بار پمپ زدن تغییر میکنه!(تا 4 بار)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

البته این تفنگ توسط ویبلی هم ساخته میشه که گرون تر از نمونه ترک هست و اینطرفا هم فکر نمیکنم باشه!
Webley Alecto
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلا کلت گازی رو بیخیال شین من به عنوان کسی که 3 مدلش رو داره میگم به درد نمیخوره نه دقتش نه قدرتش اما اگه میخاین خوتون به این نتیجه برسین امتحان کنید از ما گفتن بودKhansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
لینک مرجع