انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: ساچمه های غیر استاندارد و بی نام و نشان !
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
من که شخصاتحمل همچین ادمهایی روندارم و از علی اقا ودیگرمدیران این سایت می خوام که کاربری این شخص رو باطل کنند این سایت جای همچین ادمهایی نیست
سلام
آقایون این چه وضعیه
چرا الکی آقا سعید رو متهم میکنید .
ایشون سعی داشتن ساچمه ایی غیر استاندارد رو معرفی کنن که متاسفانه برخی دوستان اشتباه متوجه شدن و ایشون رو متهم به تبلیغ میکنن.
حالا هم نمیخوان قبول کنن که اشتباه کردن و هنوز بر اشتباهشون پافشاری میکنن.
به عنوان یک دوست خواهش میکنم این جو نامطلوب رو ادامه ندید .
اگر با ساچمه مشکلی دارید بفرمائید و اگر هم اونرو قبول دارید دلایل خودتون رو ذکر کنید.
از مدیران هم خواشمندم از این به بعد کوتاهی نکنن و برای جلوگیری از توهین به افراد فکری کنن.
یا حقKhansariha (8)
کاربر گرامی mojtabadehba لطفا از گذاشتن پستهای بیربط و تنش زا خود داری کنید.
من پیشنهاد میکنم تا دلخوری پیش نیومده تاپیک رو ببندن راحت شیم

البته با قفل شدن این تاپیک ممکنه خواسته اونایی که این تاپیک رو متشنج کردن برآورده بشه

پناه بر خدا....وایپر جان خودت کجایی پس؟
بیا یه چیزی بگو دیگه
نیازی به بستن تاپیک نیست.پستهای بی ارتباط با موضوع تاپیک هم به زودی پاک خواهد شد.کاربر خاطی علاوه بر گرفتن اخطار یک روز از گذاشتن پست محروم میشه.
دوستان همانطور که همیار محترم انجمن (آقا امین) هم فرمودند هیچ نیازی به بستن تاپیک نیست مدیریت تصمیم گرفته هر پست نامربوطی را که جهت تشنج و بیراهه شدن مطلب زده میشود را پاک کنه و اجازه نمیدهد اختلافات شخصی و منافع فردی بعضی ها خواسته یا نا خواسته اینجا تامین شود .
ما از بحثهای فنی و مربوط به موضوع استقبال میکنیم ولی از تخریب و ایجاد تنش نه ، این یک اصل در این فروم هست پس انتظار تیم مدیریت از همه عزیزان بر رعایت کردن این موازین هست .
دوستان کمی خونسرد.
شاید این بنده خدا واقعا قصدش این نبوده و بد قضیه را متوجه شده.
در هر صورت اونم نظرش گفته.
فقط ما باید در ارائه نظراتمون جوانب احتیاط در خصوص توهین نکردن به اشخاص در نظر بگیریم.Khansariha (8)
یا علی
واقعا جای تاسف داره
که عده ای اینگونه از یک پست ساده برداشتهای محیر العقول میفرمایند و یک تنه در مقام قاضی و شاکی و دادستان مجری اجرای حکم ، میبرند و میدوزند از زدن تهمت به هیچ کس و گروهی ابا ندارند
که این از 2 حال خارج نیست یا ایشون کلا پست رو بد متوجه شدند
یا اینکه کلا از جای دیگه خصومت شخصی دارند
در هر صورت
اینجامحلی برای ابراز خصومتهای شخصی افراد نیست
کلیه این پست های نا مربوط منجمله پست خودم تا فردا پاک خواهد شد
نقل قول :دوست عزیز mojtabadehba ظاهرا شما منفعتتون بیشتر در خطر افتاده که اینجوری اونم تو سومین ارسال برخورد میکنید.ظاهرا مدتها هست که سایت رو هم رصد میکنید و عجیب هست که با این روحیه تا بحال سکوت کردید.

نقل قول :پناه بر خدا....وایپر جان خودت کجایی پس؟
بیا یه چیزی بگو دیگه

Khansariha (8) من چی بگم دوست عزیز گفتنی ها رو خودتون گفتید بهترین دفاع قضاوت مخاطبینه

من فقط میتونم یه چیز به این دوست معلوم الحال بگم به شعور مخاطبینت احترام بذار همه به اندازه خودشون درک و فهم دارن چه بسا بیشتر از من و شما
دوست عزیز (اسنایپرلیت)چطور است که اعلام یک همچین موضوعی باعث تنش در ممنوعیت تفنگ بادی و حساسیت وزارت دفاع میشود ولی تولید این ساچمه وعرضه آن به بازار باعث حساسیت نمیشود ؛یعنی باز رسین وزارت دفاع فقط به سایتها سر میزنند ولی به بازار سر نمیزنند؟
بنظر من تولید کننده این ساچمه فقط بفکر سود جویی بوده و فکر هم میکرده که بلا نسبت همه خریداران گاگول هستند .از کلیه دوستان عذر میخواهم.
در ضمن مدیران محترم چه تنشی در سایت بوجود بیاید , باید این بحث ها عنوان شود تا معلوم شود کی چیکاره است (تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد) بگذارید افراد چهره خود را نشان دهند.
من در این چند سایت که در مورد تفنگ بادی است عضو هستم (در همه جا با یک اسم هستم)و قصدم هم فقط کسب علم وتجربه از کلیه دوستان میباشد وهمچنین با بازار ومسائل آن نیز آشنا شده ام و چیزی که مهم است این سایتها بینش خیلی از دوستداران تفنگ را مخصوصا بادی را بالا برده اند , انهم فقط با بوجود آمدن این بحث ها بوده .
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7
لینک مرجع