انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفي اعضا سايت!
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
با سلام و درود فراوان. از همگی عذرخواهی می کنم اگه یه کم دیر شد. من رضا هستم . ساکن مشهد و مجرد .(متولد1361) مهندس مکانیک هستم. از بچگی عشق تفنگ بودم ولی فرصت ابرازش نبود تا اینکه ظرف یک ماه سه تا تفنگ گرفتم. اولش یه چینی b3-1 که با توجه به قیمتش خیلی ازش راضی ام.بعد هم cfx royal و اخر سر هم وایروخ 80 . از اینکه با این سایت و اینهمه دوستان خوب اشنا شدم خیلی خوشحالم مخصوصا اینکه میبینم در یک محیط مجازی افراد اینقدر صمیمی هستند.از همتون متشکرم
با سلام وتشکر از دوستان ارجمند.من مجتبی هستم ساکن اصفهان (زرین شهر)متولد سال 72 هستم امسال هم دیپلمم را در رشته ی مکانیک گرفتم.من از سال 80 علاقه ی زیادی به تفنگ وشکار پیدا کردم تفنگ های زیادی تا به حال داشته ام الان هم یه وایرخ 80 دارم .Khansariha (329)Khansariha (329)
من ایمان اهل تهران هستم و عاشق سینه چاک تفنگهای بادی هستم از کلاغ هم متنفرم Khansariha (367) و عاشق Khansariha (334)Khansariha (224)Khansariha (112)Khansariha (98)
سلام خدمت همه دوستان و اساتید گرامی
منم رضا هستم متولد 64 . فوق دیپلم کامپیوتر ...
از 7-8 سالگی با تیرکمون مگسی و سنگی شروع کردم که اولین شکارم ، با تیرکمون مگسی یه سار زدم که خورد به پاش و شکست. تا اینکه 3سال پیش 1دونه چینی 4.5 گرفتم با دوربین دیانا . عاشق هدشاتم . تازگی ها هم 52 گرفتم و .... آره
خوشحالم که میتونم از اساتیدی همچون شما دوستان خوبم تجربه کسب کنم .
با درود فراوان وعذر خواهی بسیار برای دیر کردن .
مرتضی هستم 52 ساله فکر کنم بابا بزرگ سایت باشم(البته از سن)الکتروتکنیک خوندم و کارشناس فنی تجهیزات پزشکی هستم و کار اصلی ام نصب وتعمیر دستگاه های رادیولوژی است.از شدت علاقه به تیراندازی تو دبستان با لو رفتن تیر کمونهای کشی یا مگسی کلی پوست کلفت شدم. (هنوز هم درد ترکه ها را تو کف دستم حس میکنم).حصیر های پنجرهای حیاطمون تو نیم متر انتهایی ریش ریش و یکی در میون بود جهت ساخت تیر برای کمان ریکرو باتکنولوژی کش تنبان(یاد رابین هود وتارزان بخیر که جاشونو جو مونگ و گیم نت گرفته ).
به علت عشق وعلاقه زیاد به اسلحه با اولین درآمدم تو تعطیلات تابستان که 16 سالم بود یه چینی دست دوم خریدم ونتیجه آن رد نشدن گربه ها از رو دیوار پشت بام خونمون ،کم شدن تعداد گنجشکها در محله و مجروح شدن دست پسر خالم با لفاف شکلات توسط تفنگ این خاطی و اختفای تفنگ بمدت نه ماه.
بگذریم اولین درس (اسلحه شوخی نیست حتی اگر خالی باشد)را به خیر وخوشی گرفتم.
بخاطر علاقه ای که به ماشین آلات و ساخت وساز (باساخت وپاخت اشتباه نشود)دارم با فرقه تراشکار وقالبساز وبقیه بنی آچار خیلی سروکار دارم و ایی دستی هم در طراحی وساخت ابزار وقطعات هم دارم. تشنه یاد گرفتن هستم و دلیل عضو شدن در این سایت هم همین است چون آنرا پویا وبا اعضای پر بار و باحال دیدم.
.یکی از تفریحاتم ساخت ساز (سه تار وسنتور )است منتهی بخاطر شغلم کمتر وقت آزاد دارم و دوسه تایی بیشتر درست نکردم( یکی از دلایل فعالیت کمتر در این اینجا هم همین است که باید ببخشید)

در ضمن متولد وساکن تهران هستم و اصلیتم ملایری است ودوتا پسر دارم متولد 67 و 69 هستند که بزرگه از 24 ساعت شبانه روز 25 ساعت پا ی گیم یا توگیم نت هستش و ضمنا سر در نوشابه زدن هم کل کل داریم. (اگه بهش نگین همش من برنده ام) .

زیاده عرضی نیست جز آرزوی سلامتی وموفقیت دوستان وسربلندی سایت باحالمون وابراز خوشحالی در کنار شما بودن.Khansariha (48)
در خاتمه صورت موجودی قورخانه جهت اطلاع اساتید دست به تیر به شرف حضور تقدیم میگردد.
1-دیانا 27(تقریبا هم سن خودم)
2-دیانا 45
3-دیانا 52
40- وایرخ 80
5-اینداستری BQ58(کپ نکنید همان طرح چینی دیانا 52 است)
6-شانگهای 65 (قدیمی)
7-گامو P800
سلام
من سورنام ساکن اهوازم مهندس عمرانم شغلم واردات قطعات کامپیوتر و فروش نرم افزاره عاشق طبیعتم و هر چیز سنتی . از داشتن تفنگ و چاقو لذت میبرم مخصوصا سوئدیش 29 سالمه متهل زن ذلیل .
با سلام خدمت دوستان امید هستم متولد سال 1351 . شغل بنده قالبسازیه ساخت قالبهای سنگین (بدنه خودرو) همچنین مدرک درجه یک ماشین افزار رشته فرزکاری که تا الان مدت 17 ساله که در صنعت فعالیت دارم . به موسیقی هم علاقه دارم چند سالی میشه که گیتار میزنم . یک دختر 11 سایه دارم به نام دریا دخترم هم در رشته پیانو فعالیت میکنه و در حد خودش عالیه به شکار هم خیلی علاقه داره در موقع شکار همیشه همراه منه . و اما علاقه بنده به شکار از زمان کودکی شروع شد اون هم به این خاطر که تمام بستگان اهل شکار بودن و هر کدوم حداقل 4 تا تفنگ انچنانی تو خونه داشتن الان هم اکثرشون پا به سن گذاشتن و تفنگهاشون داره خاک میخوره اون هم چه تفنگهایی . الان هم تقریبا در هفته 3 بار به طبیعت میرم و چند تا هدف میزنم شکار پرنده هم فقط در فصل زمستان به تعداد محدود .
موفق باشید
سلام اسمم محمد هستش بچه ی تبریزم عاشق جنگ افزار به خصوص هواپیما جنگنده هستم مخصوصا جنگنده ی اف 14 تامکت! به همین دلیل اسم مستعارم را گذاشتم تامکت 14! سال دوم دبیرستان هستم البته تموم کردم و ورزش هم می کنم در رشته ی کیک بوکسینگ فعالیت دارم.
تازه گی ها به شکار علاقه مند شدم و می خوام یه تفنگ آلمانی خوب بخرم البته پولم آن قدر نیست ولی دارم پولامو جمع می کنم تا یه دیانا یا وایرخ بخرم,یه چیزی می خوام که کیفیتش+دقتش+قدرتش خوب باشه.
امید وارم سروران و استادان محترم مرا به جمع گرم خودشون بپذیرند و راهنمایی هی خودشان را از من دریغ نفرمایند!Khansariha (48)
سلام

بنده شهاب هستم
متولد 1360 هستم
از کودکی به سلاح و تیراندازی علاقه داشتم
سربازی رفتم و سه سال قبل ازدواج کردم و الان ساکن تهرانم
فارغ التحصیل رشته برق و شاغل در صنعت برق هستم
علاقه زیادی به ساختن و تیونینگ سلاح بادی دارم
فعلا یه کرال دارم اما خدا بزرگه!!!!
من تاحالا فقط دو بار به سمت موجود زنده تیراندازی کردم
اولیش یه گنجشک بود که با یه تفنگ اسپانیایی 4.5 زدمش و هنوز وجدانم میسوزه
دومیش هم یه انسان!! (البته اگه بشه به قاچاقچی بگیم انسان) بود که تو سربازی در حالیکه دنبالش میدویدم بهش شلیک کردم اما بهش نخورد
خوشهالم از اینکه عضو این سایت شدم و با دوستای خوبی آشنا شدم
با سلام خدمت همه دوستان و معذرت بخاطر اینکه معرفیم یکم دیر شد.
میثم هستم متولد 1360 کرج و اصلیتم هم کرجیه اما 3 ساله که ساکن بندرعباس هستم (نپرسید چرا ;))
کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دارم و در صنعت کشتی سازی مشغول هستم.
2 سال هست که ازدواج کردم و همسرم از خودم خیلی بهتره Khansariha (132).
خوب مث اکثر پسرا از بچگی عاشق تفنگ بودم (نه شکار) و نمیدونم چرا ولی تنها چیزی که شاید واسم بتونه با تفنگ رقابت کنه ماشین باشه. هرچند همیشه تو کف یه تفنگ بادی بودم ولی تا همین چندماه پیش نداشتم تا اینکه تصمیم گرفتم یه چیز خوب بگیرم و بعد از بررسی های زیاد و بخصوص کمک فراوون از این انجمن تووپ، یه دیانا 460 گرفتم که خیلی هم دوستش دارم. به لطف داش مسیح یکی دو روزه یه دوربین Centerpoint 3*9-32 هم روش بستم که بخاطر هوای مزخرف بندرعباس هنو نتونستم صفرش کنم.
تاحالا 3 بار شکار کردم. اولین بار کوچیک بودم که یه گنجشک رو با یه چینی تو برف زدم که خونش ریخت تو برف گفتم غلط کردم دیگه شکار نمیکنم. بار بعدش 5 سال پیش بود یه کفتر زدم بازم گفتم دیگه شکار نمیکنم. دفعه آخر حدود یه ماه پیش بود با همین 460 یه چندتا قمری زدم هرچند خودم سرشونو نکندم ولی دیگه به روی خودم نیاوردم که خبری شدهKhansariha (226) .
راستی یادم رفت بگم هرچند بچه گیام با تو کف خیلی چیزا بودن (از جمله تفنگ) گذشت، اما از صدقه سر داداش بزرگم که همه کار بلد بود، بهترین تیر کمون ها رو درست میکردم؛ از مگسی گرفته تا سنگی خفن با تیوب دوچرخه. دست به سنگم هم خوب بود و سر اکثر بچه محلارو یه حالی بهشون دادم.Khansariha (76)
رخصت.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
لینک مرجع