انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: معرفي اعضا سايت!
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
التماست هم میکنن داداش Khansariha (214)
سلام خدمت همگی دوستان و اساتید. من محمد شقاقی متولد ۱۷ربیع الاول سال ۱۴۰۲ ه ق مصادف با ۲۳/۱۰/۱۳۶۰ ه ش مصادف با ۱۳\۱\۱۹۸۲ میلادی
واسه همین اسمم محمد هست، فوق لیسانس زراعت و لیسانس نقشه کشی دارم ولی کارم بیشتر ملک و ساخت ویلا تو ابسرد دماوند هست،
رتبه ۱۸ کنکور کشاورزی سال ۸۸ هستم و به هنرهای رزمی و تیر اندازی و کلا هر چیزی که پرتابه داشته باشه مثل تیروکمان دارت بومرنگ چاقو کمند و تفنگ و حتی سنگ علاقه دارم که فکر کنم ارثیه تو ویکیپدیا ایل شقاقی رو سرچ کنید متوجه میشید.
از نه سالگی اجازه داشتم برای تمرین و بازی از تیرکمون سنگی تفنگ بادی و پرتاب چاقو لذت ببرم. اولین سالی که تایچی وارد ایران شد ساله ۶۷ در باشگاه سازمان گوشت در ملاصدرا خوارزمی وارد دنیای هنر های رزمی شدم بعد مویتای کار کردم که به کیکبوکسینگ تغیر اجباری داده شد به بسکتبال هم علاقه داشتم در تیمهای افام از ساله ۷۲ تا ۷۶ که منهل شد و مهرام ساله ۷۶ بازی کردم اون موقع اولین ساله بوجود امدن باشگاه مهرام بود که یه باشگاه کوچولو بود تو دبیرستان رازی ولیعصر سر ظفر تمرین میکردیم حالا نامبر وانه اسیاستKhansariha (219)
چون همیشه چند تا تفنگ هم زمان داشتم خیلی هاشو یکسال نگه میداشتم و میفروختم با ضرر و یکی دیگه میگرفتم اینکه خیلی تاوان دادم که نشونه مجنون بودنمه به اسلحه و کنجکاویه خودم، از تقریبا ۱۴ ساله پیش شروع به جمع کردنه گروپهای مختلف از تفنگهای مختلف کردم،
تقریبا تمامیه تفنگهای دیانا رو داشتم از اون زمانی که ارم کنده کاری میشد و ضامن فلزی بود بجز ۵۶ و۴۷۰ تجربه همشون رو دارم که۴۸/۵۲ یا همون ۵۲ امروزی رو به باقیه دیانا ها ترجیح میدادم ، تفنگهایی رو که بالای چند سال داشتم میگم، وایرخ ۸۰ گامو۱۲۵۰ دیانا۴۸ دیانا مگنوم۳۵۰ و رنجر۱۲۵ و در پیسیپی ها سوماترا۵۰۰ ویندی سیتی کندر بنجامین و الان تمامیه پی سی پی های هاتسان رو دارم جنونه دیگه
بالای ۱۰۰۰۰ تا گروپ دارم که اگه کسی احتیاج داشت با کمال میل در اختیارشون میزارم. کوه و بیابون جنگل زیاد میرم کلا ایران گرد خوبی هستم یکبار هم بخاطر بیابون گردی بین قمصر و نطنز به جرم دنباله گنج گشتن بازجویی ازم شده و با کلی مکافات تبرعه شدم و بیخیال شدن.
من با نامه کاربریه aten در سایت نمایندگی هاتسان مطالبی نوشتم در مورد تفنگهای هاتسان اختصاصن شرمندم به علت نبود حوصله نمیتونم به اینجا منتقل کنم ولی اگر مشکلی یا ابهامی بود میتونیم تو این سایت ادامه بدیم و بنده رو مفتخر کنید.
هدفم از اومدن به جمع قشنگتون درمیان گذاشتن اطلاعات و یادگیری و پیدا کردن دوست هست امیدوارم متقابلا ارزش جنابان را داشته باشم.
از دوستانی هم که پیغام خصوصی دادن ممنونم ببخشید چون تازه وارد هستم محدودیت پیغام دارم و نتونستم از ایشان تشکر کنم، این فرصت غنیمت دونستم که از ایشان تشکر کنم. با ارزویه سلامتی برای همه شما بزرگوارانKhansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
درود دوستان
یزدان هستم 31 ساله ساکن کرج و کارمند ایران خودرو
تکنیسین ماشین ابزار و پیشران خودرو هستم
تا کاردانی بیشتر نخوندم و بیشتر دمبال پول دراوردن بودم
تا سال 89که یه از خدا بیخبر کل زندگیم رو کنفیکون کرد هرچی داشتم و نداشتم به فنا رفت
خدا ازش نگذره بلند بگو امین
بعدشم به زندگی کارمندی روی اوردم و ایرانخودرو استخدام شدم
تو کل زندگیم اگه فقط یه بار خدا بهم حال داده باشه اونم نازنین همسرمه که عاشقشم خفن
منم مثل همه دهه شصتی ها بچه گی تیرکمون داشتم و میخواستم بزرگ شدم خلبان بشم
خیلی صادقانه بگم ورود اسلحه به زندگیم از یه روانشناس شروع شد که بهم گفت برو دمبال یه سرگرمی
منم خیلی فکر کردم و اخرش احساس کردم اسلحه همون چیزیه که سالهاس ازم دور بوده
منم یه گامو خریدم
الانم قصد دارم یه pcp و یه ساچمه زنی بخرم
در اینده نزدیک هم قراره پدر بشم
شیلا هم اسم ماشینمه یه p.k نوک مدادی
با پیتلر اسپرت و شمع سه پلاتینه و یه دستکاری کوچولو تو سیستم کاربراتش خیلی ماشالا تیز شده
خیلی از ماشین های مدل بالا تو کف میمونن وقتی سبقت میگیرم
در کل بعد از مهربان همسرم عاشق کتابهای تاریخ باستان و طبیعت گردی ام
و مهمتر خیلی خوشحالم تو این جمع باحال هستم و اقا اسماعیل همشهریمه و محراب عزیز دوست خوبم
مخلص همه برو بچ اینکاره
سلام ..من آیدین هستم متولد تهران خیابان اسکندری و نواب . متولد ۵۹ .
۵ ساله ازدواج کردم .لیسانس گرافیک دارم و کارم تعمیرات بازسازی و دکوراسیونه . علاقم به تیر اندازی و تفنگ بادی از زمانی شروع شد که موشک باران شد و ما مجبور شدیم خونه رو خالی کنیم و چند ماهی رو تو چادر تو پارک جنگلی چیتگر ( که اون موقع ها بیشتر شبیه جنگل بود تا پارک) در کنار چندین خانوار زندگی کردیم و چنتا از بچه های چادرهای مجاور تفنگ داشتن و کفتر چاهی هایی که تو قناتهای اونجا بودن رو شکار میکردن و من از صبح باهاشون بودم به عشق اینکه چنتا تیرم بدن من بزنم .. تا جایی که وقتی موشک بارون تموم شد و برگشتیم خونه همه عشق دوچرخه داشتن و من دوچرخم رو فروختم و یه 4.5 چینی خریدم که هنوز دارمش .و با اولین تیری که از این تفنگ شلیک کردم یه گربه رو سوراخ کردم . ولی بخاطر یه شوخی بیجا که یکی از دوستام با تفنگم کرد و با چوب کبریت به پام شلیک کرد پدرم استفاده از تفنگ رو تا سالیان سال ممنوع کرد .و تفریح من فقط تماشا از پشت ویتیرین مغازه ها بود .تا اینکه ازدواج کردم و همون سال اول بطور اتفاقی یه خونه رو بازسازی میکردم که تو انباری خونه یه دیانا 27 دیدم و صاحب خونه بهم گفت به جای مقداری از اجرت میتونی اونو برداری مال پسرم بوده و از اون روز دوباره شروع شد .. بعدشم یه ویسپر خودم خریدم و حدود یکساله یکم بطور علمی تر به این موضوع نگاه میکنم .
اگه ساچمه زنی و گلوله زنی ببینی حتما دست از بادی برمیداری البته بادی هم خوبه اما برای پرنده های نه چندان دور و حرکت کند.علاقه من همیشه به ساچمه زنی و گلوله زنی بوده چون از بچگی همش توی عروسی ها میدیدم و خیلی علاقه داشتم و همیشه میرفتم ویمیستادم پیششون ببینم چطوری باهاش کار میکردن و علاقم به بادی کمه چون اول گلوله زنی و ساچمه زنی دیدم بعد بادی و وقتی قدرت بادیو با اون دو دسته مقایسه میکردم نتیجه این بود که اون دو دسته بهترن . این فقط نظر شخصی بود Khansariha (256)
(2015-09-25 06:26 PM)Gestapo نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اگه ساچمه زنی و گلوله زنی ببینی حتما دست از بادی برمیداری البته بادی هم خوبه اما برای پرنده های نه چندان دور و حرکت کند.علاقه من همیشه به ساچمه زنی و گلوله زنی بوده چون از بچگی همش توی عروسی ها میدیدم و خیلی علاقه داشتم و همیشه میرفتم ویمیستادم پیششون ببینم چطوری باهاش کار میکردن و علاقم به بادی کمه چون اول گلوله زنی و ساچمه زنی دیدم بعد بادی و وقتی قدرت بادیو با اون دو دسته مقایسه میکردم نتیجه این بود که اون دو دسته بهترن . این فقط نظر شخصی بود Khansariha (256)

سلام .. از لحاظ قدرت که خب شکی درش نیست و یه جورایی سیستم شلیک با انفجار باروت و شلیک با باد اصلا قابل مقایسه نیست .
ولی من دوروبرم نبوده ... خودم بودم و خودم .. حتی جز فضای مجازی دوستی ندارم که تفنگ داشته باشه ..
مثل اینکه به فوتبال علاقه داشته باشی و تو پاکستان زندگی کنی یا عاشق کریکت باشی و تو ایران باشی Khansariha (172)
در مجموع فکر میکنم از گلوله زنی بیشتر خوشم بیاد تا ساچمه زنی ..
با سلام.
افشن هستم متولد 71
ماشاالله اینقدر مطالب و تاپیک ها تو سایت زیااااده متوجه وجود این تاپیک نشدم. شغلم لوله کشی گاز دیپلم ریاضی دارم . قبلا ی دیانا چینی داشتم که تو هفت متری چاشنیه فشنگ رو میزد اما عمرش تموم شد و مرد. بعد از مدت ها ی بادی رنجر 125 گرفتم./اینهم یکی از هزاران اشتباه عمرم بودKhansariha (172) / فروختمش/بخونید اتیشش زدم خخخ/ الان دنبال ی بادیه مناسبم که قدرت دقت و برد داشته باشه برای شکار فعلا انتخاب نکردم.البته ی پنج تیر بلژیک تو خونه هست اما خوب حیفه فشنگ گرونه فقط شکار بزرگ باش میشه. خلاصه دم همتون گرم Khansariha (48)
با سلام خدمت دوستان عزیز

کوچیک شما عباس هستم متولد 71 کارشناسی مهندسی برق عشق شکار ، ماهیگیری (اما کو شکارKhansariha (226))
و آفورد به اون دو تا ک رسیدیم اما این آفرود با4*4 هنوز در حد آرزوست
تو دوران طفولیت بعد کلی لج بازی پدر گرام برامون ی 4.5 چینی خرید ک کلی باهاش خاطره خوب و بد دارم
اینقدر کوچیک بودم ک نمیتونستم موقع تیر اندازی قنداق رو ب کتفم بگیرم و میگیرفتمش زیر بغلم
یکی از خاطرات بدم هم اینه ک ب صورت اتفاقی تو فاصله 6 متری ب گردن رفیقم تیر زدم با اینکه کار ب بیمارستان و بخیه کشید اما خوشبختانه بخیر گذشت
تفنگ رو هنوز دارم و عین چی داره کار میکنه دقتشم مثل روز اول(البته قنداقش رو با نوار دوچرخه پینه زدم ب هم :))
1 سالی میشه ی تک نخجیر سری اول ماشه طلا خریدم و ازش راضیم چند ماهی هم هست ی at44 خریدم و از اینم فعلآ راضیم
از دوران کهن ک با دایال آپ تو دنیای مجازی میومدم از اسم مجازی هم استفاده میکردم برای همین هم نام کاربریم رو نام جدم (پدر پدر بزرگم) میزاشتم
نمیدونم چرا شاید فکر میکردم اگه بخوان بیان دنبالم اول برن سراغ جدم ببینن مردست بیخیال بشنKhansariha (266)
و به تبع اینجا هم همین روش رو موقع ثبت نام پیاده کردم
نام کاربری قبلیم alizakeri ک الان از مدیر بزرگوارمون (ALIANA-54-T06)درخواست کردم ایشون زحمت کشیدن نام کاربریم رو ب نام فامیل خودم آذین مهر تغییر دادن و گفتن بهتره اینجا اعلام کنم
مخلص همگی بیش از این وقتتون رو نمیگیرمKhansariha (8)
سلام.
این اولین نوشته من توی این تاپیک هست.
تقریبا چند ماهی هست که مدام داخل این سایت حد اقل 12ساعت روز در حال گردش هستم و از نوشته های اساتید عزیز و محترم نهایت تجربه رو میبرم.
علی یوسفی هستم.
ساکن اهواز و 27 سال سن دارم.
5ماهه عقد کردم و ان شا الله 3ماه دیگه هم عروسیمه.
رشته دانشگاهیم مهندسی عمران هست ولی کارم آزاده.
علاقه وافری به طبیعت تفنگ شکار ماهیگیری و اشیا عتیقه و.... دارم(البته این علایق ارثی هستن).
از وقتی که من یادمه یه تفنگ دیانا مدل 22 کالیبر 4/5 داشتیم که مال بابام بود و بایام هم زمان انقلاب از یه مرد روسی خریدش(بابام تعمیر سلاح میکرد برای ارتش زمان جنگ).
10 یا 12 سالم که بود بابام یه دیانا مدل 45 خرید و هر هفته به اتفاق عموهام و پسر عموهام با پاترولی که داشتیم میرفتیم شکار(یادش بخیر ) :-)
2سال بعدش یه دیانا 35 کالیبر 177 خریدیم که اونم عالی بود.
بعدش هم یه شادو 1000 که فکر کنم 1هفته هم دستمون نموند و بابام فروختش چون واقعا نمیتونستیم با دیانا مقایسش کنیم.
کلا اسلحه هایی که الان دارم
5 تیر با مجوز ترک مارک هوگلو مگنوم (واقعا مزخرفه)
2لول نخجیر (3ماه پیش خریدیمش)
دیانا 22.
دیانا 34.
دیانا 45.
تا چند روز دیگه هم امیدوارم دیانا 54 بخرم.
بی صبرانه منتظر زمستانم چون الان هوای اهواز 52 درجه هست و کلا وقت شکار هم نیست :)))

از صمیم قلبم خوشحالم که عضو این تاپیک شدم و به ادب و صمیمیتی که دارید افتخار میکنم.
علی یوسفی


Sent from my E6633 using Tapatalk
با سلام خدمت دوستان گل این انجمن من امیر عباس متولد سال 62 شهرستان اندیمشک اصلاتا اهل مسجدسلیمان عاشق اسلحه جنگی و بادی پی سی و پی هر چی که هست از سال هفتاد چهار یا پنج یک دیانا 35 گرفتیم به قیمت 10 هزار تومن که به سختی مقداریشو خودم در اورده بودم تا همین چند سال پیش داشتمش همراه ای یه تک لول داشتم که تک لول فروختم و دیانا هم همینطور یک پی سی پی تایوانی در حال حاضر دارم که قصد تغییرش به کرال پانچرو دارم
(2013-08-10 06:01 PM)AREF . H . V نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باسلام و عرض خسته نباشید به تمام دوستان اسم من عارفه عضو جدیدم تو شهرستان اندیمشک واقع در خوزستان زندگی میکنم از چهار سالگی تفنگ به دست شدم البته از نوع پلاستیکیش Khansariha (95) شوخی کردم ..یه تفنگ بادی دارم بگی نگی راضیم میکنه . عشق شکارم البته نه تابستونا خوزستانه و گرماش . جایی که زندگی میکنم کبوتر گنجشک فراوونه به خاطر زمین های زراعی .( ذاتا )به تفنگ برنو علاقمندم . وهر چه در توانم باشه درباره ی این تفنگ اسطوره ای در اختیارتون قرار میدم . با عرض پوزش از بزرگان . یا علی .
باسلام و عرض خسته نباشید به تمام دوستان اسم من عارفه عضو جدیدم تو شهرستان اندیمشک واقع در خوزستان زندگی میکنم از چهار سالگی تفنگ به دست شدم البته از نوع پلاستیکیش شوخی کردم ..یه تفنگ بادی دارم بگی نگی راضیم میکنه . عشق شکارم البته نه تابستونا خوزستانه و گرماش . جایی که زندگی میکنم کبوتر گنجشک فراوونه به خاطر زمین های زراعی .( ذاتا )به تفنگ برنو علاقمندم . وهر چه در توانم باشه درباره ی این تفنگ اسطوره ای در اختیارتون قرار میدم . با عرض پوزش از بزرگان . یا علی .[/size]

برار بچه کجا اندیمشکی
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
لینک مرجع