انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: اوردن تفنگ بادي و مجوز گمرك
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
(2011-06-04 11:33 PM)SOHEIL-GUNSMITH نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اقا دمت گرم کلی حال دادی

خواهش میکنم سهیل جان امیدوارم موفق باشید.
سلام توی فایل من خوندم اگه اشتباه نکنم واردات تفنگ بادی گمرکی نداره؟درسته؟
من یه دوستی دارم دبی تا چند وقت دیگه میاد ایران میشه بگم برام از اونجا بیاره؟چجوری میشه؟راهنمایی کنین لطفا
درسته من تو پستی که زدم هم توضیح دادم که با یکی از همکارانم که تو زمینه کار گمرکات و ترخیص کالا ست صحبت کردم و این عکس از صفحات کتاب رو هم از کتاب خود این فرد گرفتم . اوردن به داخل ایران ازاده و برای کسانی که تعداد میارند گمرک تعلق میگیره.
موفق باشید.Khansariha (48)
(2011-06-08 03:13 PM)ahp2009 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درسته من تو پستی که زدم هم توضیح دادم که با یکی از همکارانم که تو زمینه کار گمرکات و ترخیص کالا ست صحبت کردم و این عکس از صفحات کتاب رو هم از کتاب خود این فرد گرفتم . اوردن به داخل ایران ازاده و برای کسانی که تعداد میارند گمرک تعلق میگیره.
موفق باشید.Khansariha (48)

ممنون دوست عزیز اما یه چیز مهم یعنی اگه این آقا مثلا bp65 بیاره با خودش توی فرودگاه برسه گیر بهش نمیدن.تشریفاتی که باید انجام بشه چی هست.ممکنه باعث دردسرش بشه؟(یعنی معطلش کنن یا گیرای سه پیچ الکی بدن)چون نمیخوام باعث دردسرش بشه که اگه چیز دیگه ای خواستم دست رد به سینمون بزنه
میشه صفحات مربوط به ورود اسلحه بادی کتاب گمرک رو برای ایشون میل بزنی و بگی برای خودش کپی بگیره تا اونجا با دلیل و مدرک قضیه رو حل کنه ولی اینو هم شاید بد نباشه بدونی گیرالکی و قانون مندراوردی هم شاید باشه که با یک تلفن از قسمت اطلاعات فرودگاه هم میشه بپرسی اخرش اینه که گمرکیشو بده دیگه که طبق کتاب برای هر عدد 20 درصده .
ولی این همکاره من که میگفت با هواپیما یکی بدون گمرک است. و با اتوبوس هم تا حدود 5 عدد ولی بقیشو چون این کارو نکرده بود اطلاعی نداشت.
ولی اگه اوردن براتون و مشکلی پیش نیامد انشاله که همینطور هم خواهد بود همینجا خبرشو بده تا ماهم خوشحال بشیم.
موفق باشید.
Khansariha (214)
دوستان کسی نامه مجاز بودن بادی 5.5 رو داره بزاره؟آخه میخوام پرینت بگیرم که اگه واسه 5.5 بودن گیر دادن سند داشته باشم.
ول کن بابا خواستن بگیرن نده .عموم رو با برنو شکار نتونستن بگیرن رو در رو نه شکار نه اسلحه این که بادیه
(2011-06-09 10:26 AM)amir74 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ول کن بابا خواستن بگیرن نده .عموم رو با برنو شکار نتونستن بگیرن رو در رو نه شکار نه اسلحه این که بادیه

؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ببخشید؟؟؟؟؟
آقا ، عموی شما تو کوه و کمر ممکنه حالا یک روز یک کاری کرده باشه که اونم خطرناکه(چون شکاربانام مسلحن)
دلیل نمیشه که تو گمرگ مرزی یا مخصوصا تو فرودگاه از این کارا بشه کرد
با کمترین اغتشاش تو گمرک به حراست فرودگاه معرفی شده و ...... Khansariha (226) !!
اقایون دوستان چندبار بگم تفنگ بادی اوردنش غیر قانونیه نمیتونید وارد کنید مگر از راهای غیر قانونی و قاچاق یادتون باشه اینجا

ایرانه و ما 1 سری قانون نا نوشته داریم میتونید امتحان کنید تفنگ رو اگه دم مرز ازتون بگیرن مصادره میشه . درضمن در خصوص صحبت

امیر اقا بگم دوستان و زحمتکشان محیطبان همگی مسلح هستند و حکم تیر دارن جوری که حتی ایست هم نمیدن یعنی چی که عموی من .....؟؟؟

خیلی عجیبه!!!!!! در کل اقا سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندند . از کار غیر قانونی پرهیز کنید یاعلی .
من پارسال تو اسفند ماه یه دیانا 45 کالیبر 5.5از اهواز خریدم البته با فاکتور فروشنده تو فرودگاه نیرو انتظامی گیر دادن غیر مجازه وقتی پافشاری کردم که نه یه افسر از تو اتاقشون اومد کفت نه بخشنامه داریم که غیر مجازه من گیر دادم که بخشنامه را ببینم وقتی آورد توش نوشته بود (تفنگ بادی از کالیبر 5.6 پنج وشش دهم به بالاغیر مجاز است) آآآآآآآآآآآآييييييييييي حال کردم. طرف برای اینکه خیلی سه نشه گفت تحویل بار بده داخل هواپیما نبری .که منم گفتم مگه حراست سپاه میزاره ببریم .که با اوقات تلخی گفت فقط راهنمایت کردم.
در برگه حمل و ورود وسایل ممنوعه برای نیروی انتظامی عین مطلب فوق ذکر شده بود . کالیبر را مخصوصا با حروف نوشتم تا اشتباه نشه .
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
لینک مرجع