(2011-04-28 11:12 AM)brave_dragon نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میشه کپسول کلتهای co2رو با گاز متان (گاز فندک )پر کرد ؟اگه میشه قدرت کلت از حالت عادی کمتر نمیشه
(کپسولشو ساختم ولی کلتش هنوز برام نیومده وگرنه امتحانش میکردم )
برای بار دوم میپرسم آیا وکیلم با گاز فندک پرش کنم
(2011-04-28 06:49 PM)brave_dragon نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2011-04-28 11:12 AM)brave_dragon نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میشه کپسول کلتهای co2رو با گاز متان (گاز فندک )پر کرد ؟اگه میشه قدرت کلت از حالت عادی کمتر نمیشه
(کپسولشو ساختم ولی کلتش هنوز برام نیومده وگرنه امتحانش میکردم )
برای بار دوم میپرسم آیا وکیلم با گاز فندک پرش کنم
البته. فقط کپسول آتش نشانی دم دستتون باشه و شماره اورژانس رو هم داشته باشید ممکنه لازم بشه
در ضمن چه در پی سی پی ها و چه در اونایی که با دی اکسید کربن کار می کنند فشار هوا هست که نیروی حرکت ساچمه رو فرآهم می کنه واقعا فکر می کنید فشار گاز فندک بیشتر از 3-4 بار باشه؟
بابا اين فكرهاي خطرناك چيه ميكنين! گاز فندك!؟
ما همين هواي فشرده هم با ترس ولرز ميزنيم تو pcp شما ميخواي باگازپيك نيك پرش كني؟
منظور از مگنوم چیه؟
تو این مدت تو چند مارک مگنوم به گوشم خورده سوال شد برام.
بیانگر مدل هست یا قدرت؟ یا اساسا به چه نوع تفنگ هایی مگنوم میگن؟
مگنوم به تفنگ های پر قدرت میگن که در بادی شمال تفنگ های بالای 26 ژول میشه.
یا علی
با عرض سلام خدمت اساتید . ممنون از اینکه وقت میذارید و جواب سوالامونو میدید .
دیانا 35 من موقع مسلح شدن صداش نرم نیست و کاملا صدای جمع شدن فنر می ده
حدود 200 شلیک باهاش داشتم .آیا نیاز به روغن کاری داره؟ آیا لازمه روی فنرش از پایین قنداق (اون قسمتی که فنر داخل سیلندر ملومه) روغن ریخته بشه؟
چون احساس میکنم صداش از همون قسمته . در کل کدوم قسمتها در دیانا 35 نیاز به روغن کاری دارن؟
(2011-05-01 01:15 AM)poya 2000 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با عرض سلام خدمت اساتید . ممنون از اینکه وقت میذارید و جواب سوالامونو میدید .
دیانا 35 من موقع مسلح شدن صداش نرم نیست و کاملا صدای جمع شدن فنر می ده
حدود 200 شلیک باهاش داشتم .آیا نیاز به روغن کاری داره؟ آیا لازمه روی فنرش از پایین قنداق (اون قسمتی که فنر داخل سیلندر ملومه) روغن ریخته بشه؟
چون احساس میکنم صداش از همون قسمته . در کل کدوم قسمتها در دیانا 35 نیاز به روغن کاری دارن؟
دوست من تفنگ نو حالا حالا ها و حداقال تا 2000 تیر هیچ روغن کاری نمیخواهد و همانی که از اول توسط کارخانه داشته کافیه و اگر مال شما نو باشه صداش هم طبیعی هست و به مرور نرمتر میشه بعد از این هم کمی در حد قطره برای خشک نبودن واشر چرمی یا لاستیکی سر پیستون کافیه که میتوانید از سوراخ خروج باد در جلوی سیلندر اینکار را انجام دهید برای فنر و سایر قطعات مثل دستگاه ماشه و اتصالات دسته کوکین و متحرکهای دیگه هم همینطور و مقدار کم کافیه در حد خشک نبودن .
به نظر من فنر رو كمي گريس بماليد چون روغن شره ميكنه و چوب قنداق رو خراب ميكنه هرچند گيرس هم بعلت ضربه فنر از روي اون ميريزه اما بهتر از روغنه چون روي فنر باقي ميمونه
(2011-05-01 01:35 PM)poya 2000 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2011-05-01 08:23 AM)ALIANA-54-T06 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(2011-05-01 01:15 AM)poya 2000 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با عرض سلام خدمت اساتید . ممنون از اینکه وقت میذارید و جواب سوالامونو میدید .
دیانا 35 من موقع مسلح شدن صداش نرم نیست و کاملا صدای جمع شدن فنر می ده
حدود 200 شلیک باهاش داشتم .آیا نیاز به روغن کاری داره؟ آیا لازمه روی فنرش از پایین قنداق (اون قسمتی که فنر داخل سیلندر ملومه) روغن ریخته بشه؟
چون احساس میکنم صداش از همون قسمته . در کل کدوم قسمتها در دیانا 35 نیاز به روغن کاری دارن؟
دوست من تفنگ نو حالا حالا ها و حداقال تا 2000 تیر هیچ روغن کاری نمیخواهد و همانی که از اول توسط کارخانه داشته کافیه و اگر مال شما نو باشه صداش هم طبیعی هست و به مرور نرمتر میشه بعد از این هم کمی در حد قطره برای خشک نبودن واشر چرمی یا لاستیکی سر پیستون کافیه که میتوانید از سوراخ خروج باد در جلوی سیلندر اینکار را انجام دهید برای فنر و سایر قطعات مثل دستگاه ماشه و اتصالات دسته کوکین و متحرکهای دیگه هم همینطور و مقدار کم کافیه در حد خشک نبودن .
خیلی ممنونم . آیا از روغن خواصی باید استفاده بشه؟
روغنهای متداول برای ماشنها و یا چرخ خیاطیها مناسبه .