انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: مطالبی دانستنی در مورد خانواده HATSAN
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5
من AT-44- 10 دارم و از همون اول خریدم تا حالا هم بشدت ازش راضی هستم.انصافا اسلحه بسیار خوب و باکیفیتی هم هست.همه جا باهاش رفتم و در همه نوع شرایط اب و هوایی هم تیر اندازی کردم.تلمبه هم فقط یک بار به مشکل یه اورینگ خورد چون تفنگمو تا حد 260 بار شارژ کردم.آره 260 بار خب بار دومم بود و نمیدونستم.
بعدا هم اصلا مشکلی پیش نیومدو تا امروز که براش یه 6*24*50 لیپرز خریدم.با ts-22 خیلی جوره و پرو مگنومم هم عالی میزنه.
اکثر کسانی که با این تفنگا مشکل پیدا کردن .1 روش کار باهاشو نمیدونستن. 2.خیلی باهاش کنجکاوی فنی کردن تا خرابش کردن.3.سعی کردن تا هنوز هیچی نشده تیونش کنن.
وگر نه هم BT و هم AT همشون از نمونه های خوبی هستند.
من خودم با قنداق پلاستیکی خیلی بیشتر دوست دارم تا چوبی هم سبکتره و هم شیکتر.تلمبه هم باید هم خوب سرویس بشه و هم خوب نگهداری تا برات بمونه.خود هیل 4 سوراخ هم که باشه تو وضعیت نگهداری بد و ناجور مهمون 2 ماهه و بهدش خراب میشه.Khansariha (8)
سلام بچه ها قیمت at44-10 الان چقدر هست هر دو مدلش رو به من بگید
(2011-06-16 09:14 PM)imangta نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خانواده رنجر نه همشون دارای لگد وحشتناک هستند که روی هدف گیری اثر میزاره خودم تجربه کردم هم 155 رنجر دارم و یک دیانا 54 که اصلا نمیتونم با همدیگه مقایسشون کنم سیستم ضد لگد دیانا 54 کجا اون سیستم عجیب sas رنجر کجا البته فکر میکنم بیکی از دلایل سنگینی قسمت جلوی محصولات رنجر که توش سیستم sas به رفته باشه.( دوستان اگه اشتباه فکر میکنم راهنماییم کنید)

دوست عزیز اون سیستم sas فقط تبلیغاته و اصلا اینطوری سیستمی نداره من خودم کل قطعات این تفنگها رو بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم. تو سایت خودشون هم مطرح کردم و جوابی ندادند . در واقع منظورشون هم از این سیستم یه بوش پلاستیکی هست که تفنگ رو به قنداق وصل میکنه و من هنوز نفهمیدم این بوش چه تاثیری میتونه در جذب شوک داشته باشه
صفحه ها: 1 2 3 4 5
لینک مرجع