انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: کیفیت واردات هاتسان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
با سلام خدمت همه عزیزان
دوستی دارم که بعد از معرفی من در این انجمن به جهت بررسی تفنگهای بادی مختلف در این انجمن ثبت نام کرد ،
دیروز با بنده تماس گرفت و بجای انتخاب تفنگ و فرقهای بین هر مدل سوالاتی در مورد کیفیت واردات نمایندگی هاتسان میپرسید و کاملا یادش رفته بود که دنبال چی میگشت.
به همین دلیل لزوم ایجاد مباحث متفرقه و حاشیه ای حول محور تفنگهای پی سی پی هاتسان را احساس کردم تا دوستان دست از سر مباحث بررسی هاتسانها برداشته ، بگذارند تا افرادی که قصد انتخاب این مدلها را دارند در تاپیک مربوطه به تحقیق درباره خود تفنگ بپردازند نه اینکه شاهد اختلاف نظرها و سایر مسایل نا مربوط در تاپیک باشند .
این تاپیک میتواند محلی برای گفتمان سازنده و مباحث حاشیه ای باشد، هر مبحثی به میزانی که شورش در نیاد باید مورد بحث قرار بگیرد تا مطلب پخته شود، طبیعتا در بحثی عده ای این طرف هستند و عده ای ان طرف، و اختلاف سلیقها ربطی به دوستیها نخواهد داشت.
. بدین جهت این نکته یاداوری شدم زیرا عده بیشتری فقط ناظر هستند و شاید این سوتفاهم پیش اید که اختلاف دیدگاها باعث کودرت شده و بر دوستیها اثر خواهد گذاشت.
قصد مقایسه انواع پی سی پی از یک مدل را داشتم ولی دیدم شرط عقل نیست مثلا در تاپیک گالاتیان دو گالاتیان یک مدل مقایسه بشن، چه باری برای ذات تاپیک خواهد داشت!؟!؟
امیدوارم دوستان مطالب متفرقه را در این تاپیک دنبال کنند تا صلابت تاپیکهای مربوطه باقی بماند.
برای استارت تاپیک
در ابتدا از ایتی شروع خواهم کرد
در ذیل تعدادی عکس از مدل ای تی ۴۴ و مقایسه واردات نمایندگی با واردات غیر نمایندگی خواهم داشت،
هردو تفنگ نو هستند منتهی سفارش غیر ایران تولید سال ۲۰۱۳ هست و تمام عیبهایی که ای تی در اون موقع رو داشت داره، زنگ زدگی پیچها تعویض پیچ فابریک نگهدارنده کپ که به رنگ سفید مشخص هست، تعطیل بودن اورینگها و حتی رنگ قرمز ضامن بسیار بد و بیرون از خط خورده.
با اینکه سفارش ایران در این دو مقایسه نمره بهتری گرفت اما نظر من بدلیل اینکه بارها با این تفنگها سروکار داشتم اینکه هیچ فرقی حتی در وزن قطعات ندارند.
[تصویر: bm2c_1.jpg][تصویر: ged1_2.jpg][تصویر: uh7g_3.jpg][تصویر: 48f8_5.jpg][تصویر: unjb_6.jpg][تصویر: 7kz2_7.jpg][تصویر: udgn_8.jpg][تصویر: rhht_9.jpg][تصویر: e533_10.jpg][تصویر: yat3_11,.jpg][تصویر: xmtd_12.jpg][تصویر: 7uc1_13.jpg][تصویر: qqxd_14.jpg][تصویر: nzss_15.jpg]
محمد جان چرا تمام مدلهای هاتسان وارد نمیشه؟ مثلا گالاتیان TSیادر فنریها رنجر90و 95?
ارادت اقا میثم
تا سال دیگه قولهایی جهت رفع ممنوعیت واردات بهمون دادن که حتما دیگر مدلها را هم وارد خواهیم کرد، البته رگولاتورها تا دوماه دیگه وارد خواهد شد.
آقا محمد رگولاتور داستانش چیه؟ رگولاتور برای کجا؟؟
رگولاتور های فابریک هاتسان که ساخت یک کشور اروپایی است برای نمونه سه عدد در راه است و بعد از تایید نمایندگی که حتما هم تایید خواهد کرد واردات ان اغاز میشود و در مرحله اول بعد از اطلاع رسانی در airguns.ir با اولویت بندی فروش خواهد رفت، تعداد معمول واردات بعد از این دو مرحله اغاز خواهد شد.
رگلاتور برای همه محصولات هاتسان هست یا فقط یک مدل؟؟

ضمنا فروشش فقط برای کسانیه که فاکتور نمایندگی دارن؟
رگولاتور برای تمامی محصولات هاتسان میباشد و در مرحله اول واردات به ترتیب اولویت بندی نمایندگی توضیع خواهد شد و در مرحله بعدی خرید برای عموم ازاد خواهد بود.
Khansariha (8)Khansariha (8)
سلام
اقای گرشاسب دو سوال . اول اینکه من یه کلیپ تو اپارات دیدم که یه قطعه به اندازه قطر مخزن و به اندازه حدود ده سانت به مخزن اضافه کرد .و برا نصب سایلنسر هم یه لوله به لوله تفنگ اضاف کرد . حالا خواستم بدونم رگلاتور های وارداتی شما هم ایا از این نوع هست و ایا اوت قطعه که به لوله اضاف میشه هم همراهش هست یا نه
یوال دوم اینکه حدودا با چه قیمتی توزیع خواهد شد
ممنون
سلام جناب flower
[تصویر: yg50_img_20150913_115755.jpg][تصویر: 2nmz_img_20150913_115752.jpg][تصویر: 5k8a_img_20150912_234211.jpg]
رگولاتورهای فابریک هاتسان به سفارش والتر المان.
هنوز وارداتی انجام نشده و قیمت گذاری نشدن جناب flower
سلام
آیا ساخت والتر هستند به سفارش هاتسان؟؟

یا برعکس؟
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
لینک مرجع