انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: کیفیت واردات هاتسان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
(2015-09-13 01:04 PM)peisaz نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام
آیا ساخت والتر هستند به سفارش هاتسان؟؟

یا برعکس؟

برای من هم گفته ایشان سوال بود ؟
نقل قول : رگولاتورهای فابریک هاتسان به سفارش والتر المان.
قطعه مورد نظر برای محصولات هاستان ساخته شده چه ربطی به والتر داره! احتمالا منظورتون سفارش هاتسان به والتر برای ساخت این رگولاتورها بوده! در کل ان شا ا... بتونید بعد از نصب یک ریویوی جامع از عملکرد ، تاثیر آن بر روی شات ها ، قدرت و تلورانس شاتی محصولاتی مانند AT44 و BT65 و نیز تاثیر بروی دقت آن ارایه بدید.
برای این کمپانی چند تیونر رگولاتورهایی ارایه کرده اند که خوب این یکی رو نمی دونم ساخت کجاست. اطلاعات بیشتری قرار بدید.
موفق باشید Khansariha (8)
رگولاتور فابریک هاتسان و تفنگ گالاتیان،
تعداد ۳۰ شات از فشار ۲۰۰بار _۱۴۰بار
ساچمه jsb۱۶ گرین وزن نشده ولی دست چین.
چون کرنو بر مبنای واحد فوت بر ثانیه بود و اعداد به عدد ۳/۲۸ تقسیم شدند .
۲۴۷.۳
۲۴۷/۱
۲۴۶/۸
۲۴۶/۵
۲۴۷/۴
۲۴۶/۷
۲۴۷/۸
۲۴۷
۲۴۸/۷
۲۴۶/۹
۲۴۶/۵
۲۴۶/۴
۲۴۷/۱
۲۴۸/۱
۲۴۷/۷
۲۴۷/۴
۲۴۷/۳
۲۴۷
۲۴۶/۶
۲۴۷
۲۴۶
۲۴۶/۵
۲۴۶/۱
۲۴۶/۱
۲۴۶/۳
۲۴۵/۹
۲۴۶/۷
۲۴۶/۸
۲۴۶/۱
بیشترین عدد مقدار 815.7 fps معادل ۲۴۸/۷ متر بر ثانیه.
کمترین عدد مقدار 806.6fps معادل ۲۴۶ متر بر ثانیه.
تلورانس مقدار ۲/۷ تا ۲/۹ متر برثانیه در ۳۰ شات اول.
عملکرد بسیار خوبی داشته، تاثیرش روی دقت چطوره!؟
نقل قول :برای این کمپانی چند تیونر رگولاتورهایی ارایه کرده اند که خوب این یکی رو نمی دونم ساخت کجاست. اطلاعات بیشتری قرار بدید.
محمد عزیز اگر امکان قرار دادن توضیحاتی هست ممنون می شویم. مانند نوع نصب و قرارگیری رگولاتور در سلاح ، ساخت چه شرکتی است و محدوده کار رگولاتور در حجم مخزن گالاتیان در چه مقداری تنظیم شده (200 تا 140 بار؟؟) !؟ رگولاتور مورد استفاده آیا اختصاصا برای گالاتیان ساخته شده ؟ تصویر آن در کنار مخزن و یا اندازه دقیق تر رو بگید.

اما تحلیل اولیه : چیزی که از نتایج کرنو بدست آمده کاهش قدرت گالاتیان هست (چیز عادی است ولی محدوده کاهش قدرت زیاد تر از حد معمول هست) ، اگه میانگین رو حدود 247 متر بر ثانیه قرار بدیم با ساچمه 15.89 که تست شده انرژی 31.4 ژول بدست میاد. آیا تغییرات دیگری نیز این سلاح داشته اید ؟

گرچه بهتر می بینم این موضوع رو در تاپیک مناسب تری ادامه بدهیم. چون هدف شما از ایجاد این تاپیک چیز دیگری بود!

ممنون Khansariha (8)
اقا صادق رگولاتور درون مخزن نصب میشهبه این صورت که سر هر دو نوع رگولاتور در والو مربوطه پیچ میشه در مورد ای تی هم دقیقا با انتهای والو چفت میشه، بعد والو به مخزن بسته میشه، ساخت هاتسان هست و سفارش خودم به کارخونه ۳۰ ژول بوده و کارشون خیلی قشنگ جواب میده چون در فشار ۶۵ بار تنظیم شده و ۶۵ شات رگوله در اختیارتون میزاره،
درضمن تغیراتی ندادم چون فقط با گذاشتن سوزن ۳۰ ژولی میانگین به ۲۴ ژول میرسه، و تغیر قدرت ضربه چکش کاملا بی تاثیر هست.
درضمن این محصول هم قراره کیفیتش مورد بررسی قرار بگیره و بی ربط نیست و ایجاد تاپیک مجزا برای رگولاتور هاتسان به نظرم کم محتوی اومد ، اینه که با اجازتون همینجا بحث دنبال بشه.
در زیر تست کرنوگرافی ۸۰ شات از فشار ۲۰۰ تا ۴۰ بار را قرار میدهم، نکته ای عرض شود پست قبلی عدد شاتها از اخر به اول میباشد و یک ارور در شات اول داشت.
تعداد ۳۰ شات اول فشار ۲۰۰ بار تفنگ گالاتیان
۲۴۶/۱_۲۴۶/۸_ ۲۴۶/۷_۲۴۵/۹_۲۴۶/۳_۲۴۶/۱_۲۴۶/۱_۲۴۶/۵_۲۴۶_۲۴۷_۲۴۶/۶_۲۴۷_۲۴۷/۳_۲۴۷/۴_۲۴۷/۷_۲۴۸/۱_۲۴۷/۱_۲۴۶/۴_۲۴۶/۵_۲۴۶/۹_۲۴۸/۷_۲۴۷_۲۴۷/۸_۲۴۶/۷_۲۴۷/۴_۲۴۶/۵_۲۴۶/۸_۲۴۷/۱_۲۴۷/۳
تلورانس عالی زیره سه متر بر ثانیه و بالاترین سرعت عدد ۲۴۸/۷ و کمترین سرعت عدد ۲۴۶ این بازه دارای کمترین sd و کمترین تلورانس هست.
تعداد ۳۴ شات دوم فشار ۱۴۰ بار
۲۴۹/۳_۲۵۰_۲۵۰/۴_۲۴۹۰۶_۲۴۹/۷_۲۵۰/۲_۲۴۹/۱_۲۴۸/۶_۲۵۰/۴_۲۴۸/۵_۲۴۹/۹_۲۴۷/۵_۲۴۶/۴_۲۴۷/۱_۲۵۰_۲۵۰/۱_۲۴۸/۶_۲۴۷/۷_۲۴۷/۶_۲۴۷_۲۴۶/۴_۲۵۰/۳_۲۴۹_۲۴۹/۵_۲۴۷/۸_۲۴۹_۲۴۷_۲۴۹/۸_۲۴۹_۲۴۸/۴_۲۴۷/۱_۲۴۷_۲۴۶
تلورانس حدودا ۴ متر بر ثانیه کمترین سرعت۲۴۶ بیشترین سرعت ۲۵۰/۴ متر بر ثانیه.
تعداد ۶۴ شات در مجموع رگوله هست با تلورانس حدودا چهار متر بر ثانیه از فشار ۲۰۰_۶۵بار که تعداد خیلی خوبی است و گروپ در این ۶۴ شات در۲۵ متر همچنان زیر یک سانت میباشد،
از فشار ۶۵ تا ۴۰ بار هم اعداد جالبیست که براتون میزارم که تعداد۸۰ شات که قولشو دادم تکمیل شه.
۲۴۴/۶_۲۴۳_۲۴۰_۲۴۰/۹_۲۳۸_۲۳۵_۲۳۵/۱_۲۳۵/۱_۲۳۵/۱_۲۳۵/۱_۲۲۰_۲۱۷_۲۱۳/۵_۲۱۲/۸_۲۱۰_۲۰۹/۷
ارادت
سلام. ....
جناب گرشاسب رگولاتور گالاتیان هم دربار که عنوان کردید موجوده و آیا قابل استفاده روی بی تی هست ?
(2015-09-18 02:17 PM)ghaplan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام. ....
جناب گرشاسب رگولاتور گالاتیان هم دربار که عنوان کردید موجوده و آیا قابل استفاده روی بی تی هست ?
سلام
اگر به عکسها نگاه کنید رگولاتور ای تی سایز کوچکتری داره،
از ماه دیگه قابل خرید خواهد بود،
رگولاتور روی بیتی 65 هم تست کردید ؟ و در حالت دیفالت بی تی چه نتایجی
میشه انتظار داشت؟
دوست عزیز روی بی تی هم تست خواهد شد، منتظرم تا هفته اینده چند رگولاتور با ژولهای متفاوت به دستم برسه که نسبت به همون مقدار قدرت سفارش انجام بشه،
فعلا برای ای تی قدرت ۳۸ و برای گالاتیان قدرت ۴۸ ژول سفارش داده شده، همون رگولاتور ۴۸ ژول برای بی تی قابل استفاده هست و ضربه چکش فرقی به حال قدرت نمیکنه چون رگولاتور به محض باز شدن تمام هوا را خارج میکند،
البته در صورت مورد استقبال قرار گرفتن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برای بی تی حتما در قدرت ۶۵ ژول سفارش رگولاتور داده خواهد شد.
ارادت
با سلام
هاتسانها رگوله هستند.
به دلیل درخواست کاربران هاتسان از نمایندگی و به طبع ان مذاکره با کارخانه هاتسان قرار شد تمامی مدلهای هاتسان ای تی ۴۴ و مدلهای مختلفش ، گالاتیان و مدلهای مختلفش، بی تی ۶۵ همچنین و عضو تازه وارد گلادیوس ، همگی از انواع رگوله شده در چهل ژول وارد خواهند شد و تفنگهای بدون رگولاتور فابریک وارد نمیشود.
ارادت
نقل قول :همون رگولاتور ۴۸ ژول برای بی تی قابل استفاده هست و ضربه چکش فرقی به حال قدرت نمیکنه چون رگولاتور به محض باز شدن تمام هوا را خارج میکند،
چطور ضربه چکش در قدرت تاثیری نداره!؟ یعنی چکش BT65 و گالاتیان در یک اندازه و سرعت ضربه رو وارد می کنند و فنر بکار رفته برای هر دو یکی هست؟
ورود هوا از مخزن در چمبر رگولاتور و بعد خروج آن به چه صورت انجام می شود؟ چون تا الان نتونستم از ساختار داخلی رگولاتور مذکور چیزی ببینم! فضای چمبر و نوع عملکرد آن ، مطمئنا همه ما تا حدی با رگولاتور ها و نوع عملکرد آن به صورت عمومی اشنا هستیم.

Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
لینک مرجع