انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: کیفیت واردات هاتسان
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
ضربه چکش در بعضی مواقع تاثیر نداره، اونم در ماکس قدرت هست که من برای اینکه هوای رگولاتور کامل خارج نشه سوزن سی ژول بستم روش.
وگرنه در هر تنظیم فشاری یک بازه برای تغیر ضرب چکش بوجود میاد که میشه استفاده کرد.

اینم عکس رگولاتور
[تصویر: ywep_img_20150925_114400.jpg]
سلام
بنده هم بی تی رو فرستادم خدمت آقای شقاقی که زحمت نصب رگولاتور رو بکشند
به زودی نتیجه رو اعلام میکنیمKhansariha (8)
سلام
طبق قولی که داده بودم از بی تی که رگولاتور روش نصب شده بود دو بار کرونوگرافی کردیم که نتیجه رو همیجا اعلام میکنم
قبل از هر چیز از جناب شقاقی عزیز کاربر با حوصله و مجرب (garshasb) تشکر ویژه دارم بخاطر زحمتی که کشیدند برای نصب و تنظیم رگولاتور
اگه شلیک اول رو نادیده بگیریم (بخاطر شارژ بیشتر فنر چکش جهت جا زدن خشاب )تلرانس 12 متر بر ثانیه وجود دارد که این رو هم میشه کمتر کرد ولی فعلا هدف مسابقه ای کردن اسلحه نبود و چون قرار نبود قدرت به کمتر از 50 ژول تنزل پیدا کنه به همین مقدار بسنده شده.
کرونو با ساچمه باراکودا مچ 21.14 گرینی انجام شد

[تصویر: BT65-Elite-chrony.jpg]

فایل اکسل رو هم میتونید از این آدرس داونلود کنید ...

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با تشکر از آقا سعید ، چند تا سوال داشتم ؟

- آیا تنظیم فشار رگولاتور توسط آقای شقاقی انجام شده و یا خود رگولاتور در این بازه فشاری از قبل تنظیم شده بود؟ منظورم از 200 بار به 140 بار است؟
- در صورتی که جواب سوال قبلی مثبت باشد ، تعداد 20 شات با توجه به حفظ قدرت 50 ژول می تونه توجیه پذیر باشه ، ولی افت سرعت خروجی از 284 به 270 متر بر ثانیه در بازه شات های رگوله چه دلیلی داره ؟ با توجه به گفته خودتون تکرار این موضوع در تست دیگر ، سیر نزولی نمودار شات استرینگ شبیه عملکرد یک تفنگ رگوله نیست.

Khansariha (8)
دقیقا حرف شما درسته آقا صادق
این عملکرد یک رگلاتور نیست
من هم گالاتین خودمو دادم نمایندگی هاتسان که برام رگوله کنه.
قرار بود 48 تا شات 40 ژولی بهم بده ولی وقتی رسید 22 تا شات 37 ژولی میداد با تلورانس 18 متر بر ثانیه.
دوبار هم تفنگ را فرستادم نمایندگی ولی نهایتا جوابی بهم که دادن این بود"از این تفنگ انتظار وایروخ نداشته باش"
در صورتیکه موقع تبلیغ رگلاتورها ادعا میکردند که تلورانسش کمتر از تلورانس وایروخ 100 هستش!!!
من تجربه خودمو عرض کردم و میدونم که آقای شقاقی عزیز هم درست مانند فضای مجازی تلگرام که شروع کرد اسمان ریسمان بافتن میاد و توجیه میکنه و سعی میکنه همه چیز را رفع و رجوع بکنه.
این رگلاتورهای کمپانی هاتسان اصلا عملکرد مناسبی ندارند.
جالبی قضیه اینجاست که سرعت شلیک در زمانی که 10 ثانیه به رگلاتور اجازه لود شدن داده اید خیلی تفاوت دارد با شلیکی که رگلاتور 20 ثانیه لود شده است و همچنین زمانهای بالاتر.به عبارتی اگر میخواهید همین تلورانس 12 متری را هم داشته باشید باید کرنومتر کنار دستتون باشه و سر 20 ثانیه شلیک کنید وگرنه تلورانس بیشتر هم خواهد شد Khansariha (367)
من از رگلاتورهای آقای توکل به مراتب بیشتر رضایت داشتم
دیگه دوستان خودشون مختار هستند که از کجا رگلاتور را تهیه کنند.
دقت کنید که 2 بار تفنگ را ارسال کردم نمایندگی و اگر هم ایشون بفرمایند که رگلاتور در مدار نبوده که 18 متر تلورانس داده باز هم کار خودشون را زیر سوال میبرند که چرا با دوبار انجام کار روی تفنگ باز هم رگلاتور در مدار نبوده!!!!
قطعا پاسخهایی هم که داده خواهد شد توجیه هایی بیش نخواهد بود.
آقا سعید هم مطمین هستم قبل از خرید رگلاتور بهشون گفته اند که 40 تا شات 48 ژولی خواهد داشت که الان میبینید 22 تا بیشتر ندارد.
تصور بنده با توجه به عکسی که از کرنوگرافی گذاشته شده اینه که زمان لود شدن رگولاتور بالاست و برای تایید یا تکذیب این نظریه یه راه حل پیشنهاد میکنم
برای هربار شلیک یک ثانیه بیشتر به رگولاتور فرصت لود شدن بدید و اینکار تا جایی تکرار کنید که بعد اون زمان لود شدن سرعت ساچمه با افزایش زمان تغییر چندانی نکنه و رفتار رگوله داشته باشه.از اونجایی که سرعت در شلیک اول و یازدهم از ستون F خیلی نزدیک به هم هست میشه حدس زد که در هنگام تغییر خشاب فرصت کافی برای لود شدن به رگولاتور داده شده.
موارد دیگری مثل کاهش سرعت در شلیک ها هم جای بررسی داره که بعد از بدست آوردن زمان لود شدن رگولاتور راحت تر میشه بهش پرداخت
آقای عمادی ،
من سوالی پرسیدم و تا زمان پاسخ از طرف سعید یا تنظیم و نصب کننده رگولاتور صبر می کنم.
نقل قول :برای هربار شلیک یک ثانیه بیشتر به رگولاتور فرصت لود شدن بدید و اینکار تا جایی تکرار کنید که بعد اون زمان لود شدن سرعت ساچمه با افزایش زمان تغییر چندانی نکنه و رفتار رگوله داشته باشه.از اونجایی که سرعت در شلیک اول و یازدهم از ستون F خیلی نزدیک به هم هست میشه حدس زد که در هنگام تغییر خشاب فرصت کافی برای لود شدن به رگولاتور داده شده.
موارد دیگری مثل کاهش سرعت در شلیک ها هم جای بررسی داره که بعد از بدست آوردن زمان لود شدن رگولاتور راحت تر میشه بهش پرداخت
به نکته خوبی اشاره کردید ! و در واقع بخشی از پاسخ سوالم هم داده شد!
نقل قول : رفتار رگوله داشته باشه
این اشاره ای بود که بعد از پاسخ ها می خواستم بهش اشاره کنم! اگر رگولاتوره چرا برای این رفتار یا نتیجه باید براش زمان ایجاد کنیم!؟
تغییر خشاب زمان زیادی برای لودینگ هست و این دلیل این موضوع نیست! همینطور سیر نزولی سرعت خروجی هم دلیل دیگری دارد!

امیدوارم خود سعید عزیز توضیح بیشتری در خصوص بررسی انجام شده داده و آقای شقاقی هم در رابطه با تنظیم انجام شده توضیح لازم را در صورتی که مایل بودند ارایه نمایند.

Khansariha (8)
زمان استاندارد انتظار برای لود شدن کامل یک رگلاتور حداکثر 5 ثانیه هست(وایروخ حدود 3 ثانیه هست)
ولی من همون 18 متر تلورانس را که خدمتتون عرض کردم همگی بعد از حداقل 15 ثانیه زمان لود، بدست آوردم.
با زمانهای کمتر که دیگه فاجعه بود.
به هرحال امیدوارم نمایندگی محترم بجای توجیه و فرافکنی با عملکرد خوبشون و رفع ایرادها رضایت مشتریان را بدست آورند.
این هم قابل ذکر هست که من برای نمایندگی هاتسان احترام زیادی قائل هستم و قدر کاری را که انجام میدهند را میدونم.
یادم نمیره که همین ای تی 44 قبل از اینکه نمایندگی وارد بکنه تا دو میلیون و پانصدهزار تومن هم فروش رفت.
این کار نمایندگی واقعا جای تشکر داره.یا مثلا همین گلادیوس را که الان بین 3100 تا 3500 توی بازار فعلی قیمت داره را قراره زیر 2 میلیون تومن وارد کنند.
اینجور کارها واقعا جای قدردانی و تشکر داره و به همین خاطر میگم حیفه که اعتبار یک نمایندگی بخاطر تعدادی رگلاتور ناکارآمد خدشه دار بشه.
همینجا از آقایان ذکرعلی و نوری و شقاقی تشکر میکنم
علت اینکه باید زمان لود بدیم برای رگلاتور اینه که وقتی شلیک انجام شد و هوای رگلاتور خارج شد،پروسه لود بعدی شروع میشه.
حتما دقت کردید که وقتی کپسول را شارژ میکنیم گرم میشه و بعد از چند دقیقه که خنک شد فشارش میاد پایینتر.
همین قضیه هم در محفظه رگلاتور اتفاق میوفته و ما باید فرصت بدیم که رگلاتور خنک بشه و بعد از خنک شدن چون فشارش پایین اومده باز مقداری هوا مجددا وارد رگلاتور میشه تا زمانیکه به پایداری برسه.
اگر همون اول بلافاصله بعد از لود (قبل از خنک شدن و پایدار شدن)شلیک کنیم درسته که فشار هوا ممکنه همون فشار مورد نظر باشه ولی چگالی هوای درون رگلاتور کم هست و این فشار کاذب هستش.
پس باید فرصتی داده بشه که لود رگلاتور کامل بشه و به پایداری برسه.
این پروسه در تفنگ وایروخ 100 کمتر از 3 ثانیه اتفاق میوفته و به پایداری میرسه.
البته غیر از این قضیه گرم شدن و ... قضیه فنرها هم هست که معمولا به یک تایم کوتاه نیاز دارند که به درجه کشش یا فشار پایدار برسند حالا میخواد فنر رگلاتور باشه یا فنر والو یا فنر چکش یا غیره.
دوستان
علایمی که اینجا الان دیده میشه ، مفهومش اینه که رگولاتور نمیتونه در فشار تنظیمی ورودی رو کاملا ببنده و داره با نشتی جزیی بسوی هم فشار شدن میره
در تفنگهایی که با مکث بیشتر شات بعدی پر سرعت تر میشه و این تشدید سرعت به ازای مکث بیشتر هست این مشکل وجود داره ، مگر اینکه کاملا توقف شلیک و بررسی کنیم آیا رگولاتور کاملا خروجی رو میبنده یا نه
البته هرگز با اولین سری ورود یک محصول نباید انتظار معجزه و خطای صفر داشت و در تولیدات صنعتی امری بدیعی هست ولی باید با پیگیری و حمایت از مصرف کننده نسبت به بهسازی و رفع عیوب محصولشون جهت رضایتمندی مشتری اقدام بفرمایند که تنها رمز ماندگاری همینه
با سلام
فرمایشات همه عزیزان رو مطالعه کردم و توضیحات اضافی خدمت دوستان تقدیم میشود
1. تا جایی که متوجه شدم فشار 140 بار توسط آقای شقاقی تنظیم شده است.
2. علت افزایش قدرت در شات 11 در هر دو بار کرونو کردن اینه که بخاطر تعویض خشاب، فنر بیشتر متراکم شده و با قدرت بیشتری ضربه میزند این کاملا بدیهی است.
3. افت سرعت از 283 تا 270 در شات بیستم برای خود من هم سوال هست.
4. گروپی که در 35 متر گرفتم 1 سانت بود و گروپی که در 70 متر گرفتم 2.5 سانت بود.
5. در 70 متر 20 شلیک انجام دادم و نسبت به شلیک اول افتی در شلیک بیستم دیده نمیشد حتی توی نرم افزار چیرگان و استرلاک اختلاف 12 متر بر ثانیه افتی در حدود 0.5 تا 0.6 سانت در 80 متر دارد که باز برای کار من مشکلی به وجود نمی آورد.
6. شلیک ها بدون در نظر گرفتن قانون مکث بین شاتی صورت گرفت و در بعضی از شلیک ها مکث بیشتری داشتم .
7. از فشار 200 تا 100 بار 32 شات داشتم که نسبت به قبل از رگوله کردن تفاوت چندانی نداشت. (حالا این خوبه یا بد اساتید صاحب نظرند)
8. بنده به هیچ عنوان درخواست 40 شلیک 48 ژولی نداده بودم بلکه نظرم این بود هر چه قدرت بیشتر بهتر و تاکید کرده بودم قدرت از 53 یا 54 کمتر نشود حتی مقداری تلرانس هم مشکلی ندارد و الا میدونیم با تنظیم قدرت در حدود 40 ژول میشه به تلرانس کمتر از این مقدار رسید.
9. آقای شقاقی فرد بسیار با حوصله و منظبط و نازنینی هستند که همینجا ازشون تشکر میکنم.
10. دوستان و اساتید عزیز مورد 3 به نظر من سوال هست گرچه ممکنه جای بحث اون در این تاپیک نباشد.

ارادتمند همراهان ... Khansariha (8)
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
لینک مرجع