انجمن تخصصی شکاروتیراندازی(بزرگترین مرجع اطلاعاتی تفنگ بادی،پی سی پی،تیراندازی ایرانیان)pcp.airrifle.airguns..تفنگ بادی،پنوماتیک،

نسخه کامل: ساخت کمپرسور با تلنبه(تلنبه خودکار)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4
سلام Khansariha (8)
این کارواشارو ندیدم فکر نکنم 120 باری باشه ولی اگه هم باشه باید یه بوستر درست کرد ورودی 120 بار داد تا خروجی 300 بار هم میشه ازش گرفت ولی طراحی سیلندرو پیستون میخادو تراشکاری در اخرم باز الکتروموتور هزینه تمام شده بیشتر از مدل قبلی میشه.
این مدل میشه مثل شوباکس فرقش این هست شوباکس ورودی هواش 10 بار به پایین هستش این ورودی 120 بار که روند سرعت کارو افزایش میده.
سلام...
موتور های چرخاننده تهیه خمیر در نانواییها برای این کار چطورن؟
(2015-07-25 09:46 AM)ghaplan نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام...
موتور های چرخاننده تهیه خمیر در نانواییها برای این کار چطورن؟

هر موتوری که بخواهید به کار ببرید باید گیر بکس داشته باشد یعنی سرعت موتور را کاسته قدرتش را افزایش بده در ضمن یک پمپ پیستونی در بازار دیدم انطور که یادم میاد قدرت پمپ تا 300 بار بود البته واسه هیدرولیک احتمالا اگر راهم به بازار افتاد دقیقا می پرسم --- هر بار تقریبا 14 پی اس ای است باد چرخ خودرو 30 تا بزنیم 2 بار میشه چرخ کامیون 200 psi است تقسیم بر 14 بشه حدود 14 بار میشه حالا عظمت 250 بار را حدس بزنید خیلی خطرناک است دوستان دست کم نگیرید
سلام
من سرسیلندر موتور یخچالو با یه دستساز تعویض کردم فشار تا280رسید موتور بدون مشکل کار میکنه [size=medium]
ولی برای اب بندی سوپاپ از اورینگ استفاده کردم مشکل اینجاست که زود ازبین میره کسی میتونه راهنمایی کنه که چه جنسی استفاده کنم دوام بیاره
ورودی هوا ازجنس برنج با اورینگ
خروجی ساچمه بربرینگ با اورینگ
دوستان گرامی
چطور عکس این طرح بزارم
فک کنم خیلی کمک کنه
مشکل بیشتر دوستان حل میشه
سلام . سیستمی که ساختین رو دقیقا نتونستم درک کنم....Khansariha (226)
برای عکس گذاشتن ، بالای انجمن یه گزینه هست بنام آپلودسنتر . داخل آپلودسنتر ثبت نام کنید بعد میتونید عکستون رو آپلود کنید و لینکش رو بردارید بذارید اینجا
سلامhttp://www.iran-airrifle.com/uploadcenter/uploads/صوره-20160214-102819.jpg
عکس اینجوری شد
خب طرزکارش
با این سیستم ورود وخروج هوای سیلندر به طور کامل پمپ میشه فشار خروجی به بالای 150بار میرسه به موتور هیچ فشاری نمیاد بایه رگلاتور فشار که خودم ساختم به فشار 280بار رسید
مشکل اینجاست که بعد از دوساعت کار مداوم .برای تست روشن کرده بودم .اورینگ ها از بین رفت
مشکل گرما با روغن توی محفظه موتور حله
اورینگ ها بین سوپاپ ورودی و خروجی قرار میگیره
بدون اورینگ به اون فشار نمیرسیم
این سومین موتوریه که روش کار میکنم دوتای قبلی نابود شد.خخخخ
نیازمند یاری اساتید محترم.Khansariha (256)
(2016-02-15 11:24 AM)Sydali نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلامhttp://www.iran-airrifle.com/uploadcenter/uploads/صوره-20160214-102819.jpg
عکس اینجوری شد
خب طرزکارش
با این سیستم ورود وخروج هوای سیلندر به طور کامل پمپ میشه فشار خروجی به بالای 150بار میرسه به موتور هیچ فشاری نمیاد بایه رگلاتور فشار که خودم ساختم به فشار 280بار رسید
مشکل اینجاست که بعد از دوساعت کار مداوم .برای تست روشن کرده بودم .اورینگ ها از بین رفت
مشکل گرما با روغن توی محفظه موتور حله
اورینگ ها بین سوپاپ ورودی و خروجی قرار میگیره
بدون اورینگ به اون فشار نمیرسیم
این سومین موتوریه که روش کار میکنم دوتای قبلی نابود شد.خخخخ
نیازمند یاری اساتید محترم.Khansariha (256)

ادرس درست عکس رو فقط درست کردم
[تصویر: %D8%B5%D9%88%D8%B1%D9%87-20160214-102819.jpg]
سلام
با تشکر از شما برای عکس
درمورد خط خش صحیح میفرمایید ولی این یه نمونه بود که مشکل داشت دیگه روش کار نکردم
در مورد فشار من بار عرض کردم عدد پی اس ای نیست
شاتون ومیل لنگ فابریک روی پیستون5میل تفلون نصب شده
کلا تغیر کرده درمورد حرارت چون کل موتور تو روغن شناور ه مشکل نداره دلیل نرسیدن به فشار بالای40بار موتور فابریک
این موتور بیشتر برای مکش طراحی شده تا فشار من سعی دارم برعکسش کنم
اگر شما مایل باشید هر طور بگید از مراحل کار کرنش فیلم بگیرم
هدف حل مشکل با کمترین هزینه هست و البته کمترین خطر
هدفم از مطرح کردن دراینجا گرفتن راهنمایی از دوستان بزگوار
با تشکر
با سلام :
سید جان ورودتون رو به انجمن خوشامد میگم Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)Khansariha (8)
اینکه عضو جدیدمون آدم با ذوق و علاقه و دانش فنی است بسیار عالیه انشالله بتونید مشکل خیلی از دوستان رو که عدم دسترسی به مراکز شارژ کپسوله ، حل کنید . بنده هم آشنایی مختصری با موتور کمپرسور یخچال دارم ولی متاسفانه در عکس شما بجز یک تکه فولاد سوراخ -سوراخ و .... چیزی ندیدم برادر !!!خخخخخخ (شوخی بود ها بدل نگیری ..)
موتور الکتریکی کمپرسور ها ، معمولا توان رسیدن به چنین فشار های بالایی را ندارند و باید موتور را تعویض کرد . مشکل بعدی اینه که برای رساندن فشار به مقادیری که شما میفرمایید سطح مقطع پیستون کمپرسور یخچال خیلی زیاد است و نیروی فوقالعاده ای را میطلبد که این نیز متاسفانه باعث استهلاک شدید سیستم میشود
اگر میتوانید عکس های بیشتری بگذارید تا مطلب برای ما نیز قابل درک شود .
با تشکر
صفحه ها: 1 2 3 4
لینک مرجع